Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 ~ Family? Family! ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Emptydi nov 29, 2011 9:05 pm

Mitsu snoof kalm de frisse lucht naar binnen, waarna de Pikachu op haar schouder hetzelfde deed. Vervolgens sprong deze van haar schouder af en landde zachtjes tussen het gras. ''Pikapi!'' Hikari sprintte opeens over het veld heen en rolde uiteindelijk van de heuvel af. Mitsu keek grijnzend naar het spektakel, zeker ervan dat, als ze niet zo oud was, ze hetzelfde had gedaan als haar pokémon. Vroeger kon dat nog wel, maar nu... Op dat moment besefte ze zich dat Hikari niet de enige was die hiervan kon genieten. Haar handen schoten meteen naar de twee andere pokéball aan haar riem, waar haar Electabuzz en Jolteon in zaten. Een paar seconde later verschenen er rode stralen op de grond voor haar voeten, die langzaam de vorm van haar pokémon aannamen. ''Taka, Takuto, leef je maar lekker uit. Hikari is al bezig,'' grinnikte ze tegen de twee, die vragend naar de Pikachu zochten. Takuto rende meteen op haar af toen hij haar in het oog had, maar Taka ging een stukje verderop in het zachte gras liggen. Mitsu keek niet meer verbaasd op van deze actie. Ze was het immers al gewend.

''Niet te ver hè, jongens!'' Na dit gezegd te hebben, zakte ze zelf in het gras. Het was niet zo dat ze het veel te druk had gehad met de gym, en daarom een pauze nam voor zowel als haar pokémon ter ontspanning, maar het was wel zo dat ze haar pokémon wat rust gunde. Zelfs al waren het pokémon uit een gym, verdienden ze af en toe hun speelkwartier. Nouja, Taka zag het niet als een speelkwartier, maar toch. Mitsu zuchtte. Ze had nog geen enkele uitdager gehad de laatste tijd. Waren ze soms gestopt met het trainen, ofzo? Ze wist dat ze onervaren was al gymleider, maar een uitdaging kon er heus wel van af. Wie hield er nou niet van een goed gevecht? Zij in ieder geval wel.

''Pika!'' Het gele wezentje sprintte vlug van Takuto vandaan, die achter haar aanrende. Blijkbaar waren ze tikkertje aan het doen. Hikari en Mitsu hadden dat zo vaak gedaan vroeger, samen met hun broers. Mitsu liet zich achterover vallen en vouwde haar armen achter haar hoofd, terwijl ze haar blik op de lucht richtte. Niet veel wolken waren er te zien, maar af en toe kwam er eentje doelloos langszweven. Jammer, misschien had ze er wel iets uit kunnen halen..

- Kate en Mitsu~ -
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: Re: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Emptywo nov 30, 2011 2:51 pm

Al hurkend rook Kate aan een van de vele geurige bloemen die op de Flora Fields groeiden. Normaal bleef Kate het liefst zo dicht mogelijk bij haar huis in de buurt. Ze was niet bepaald iemand die veel van reizen hield. Maar dit…? Ze zou hier niet meer weg willen. “Het is hier prachtig, Ivy!” zei ze tegen haar pokémon. De Ivysaur knikte, en wikkelde voorzichtig haar roede om de stengel van de plant heen, voordat ze deze plukte, en deze aan Kate overhandigde. Voorzichtig stopte Kate de stengel onder haar muts, zodat de bloem zelf er nog net onderuit stak. Zo zou ze de bloem de hele dag kunnen blijven ruiken. Langzaam kwam Kate overeind. Als het aan haar lag, dan zou ze de rest van de dag op deze plek blijven, enkel om van de prachtige bloemen te kunnen genieten. Kate knikte bij het zien van haar Ivysaur’s vragende gezicht. Ivy had gelijk, het was tijd dat ze verder zouden gaan, hoe mooi het hier ook was.

Zoals gewoonlijk liep de Ivysaur voorop, en liep Kate enkel een paar stappen achter haar. Ivy was tot nu toe altijd al een soort van lijfwacht geweest sinds ze in de Kanto regio waren aangekomen. Ze zou haar Ivysaur nooit, maar dan ook nooit, voor een andere pokémon in willen ruilen. “Saur!” Abrupt bleef Ivy staan, waardoor Kate bijna tegen haar pokémon opbotste. “Wat is er, Ivy?” vroeg ze. De Ivysaur wees met haar roede naar een persoon in de verte, dat vergezeld werd door twee pokémon. “Een trainer?” vroeg Kate zich hardop af. Het liefst zou ze zich omdraaien, en gelijk weer weglopen. Ze had niet echt iets met mensen, wie het ook was. Ze was veel liever alleen met Ivy dan dat ze een gesprek met iemand moest voeren. Helaas kon ze deze keer niet omkeren. Ze had een afspraak gemaakt met iemand, en het was de bedoeling dat ze zich daar aan zou houden. Haar ouders zouden razend worden als ze iets anders zou doen.

Kate haalde diep adem, graaide alle moed die ze in zich had bij elkaar, en liep vervolgens met Ivy op het persoon af. Met elke stap voelde ze de moed langzaam weer wegebben. Wat als het haar niet was? Wat als dit persoon haar niet mocht, en besloot om haar pokémon op haar af te sturen? Ivy zou haar natuurlijk beschermen, maar of ze het voor elkaar kreeg om drie elektrische pokémon te kunnen verslaan? Dat betwijfelde ze. Op een paar meter afstand van de trainer bleef Kate staan. Ze voelde haar wangen kleuren door de zenuwen. “Sorry, maar.. Ik bedoel… Ben jij heel toevallig.. Mitsu?” vroeg ze. Met elk woord was het volume van haar stem omlaag gegaan. Zelfs het bemoedigende klopje dat Ivy op haar schouder gaf zorgde er niet voor dat ze haar moed herwon. Ze had het nu al verpest, ze wist het zeker.

+3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: Re: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Emptywo nov 30, 2011 3:24 pm

“Sorry, maar.. Ik bedoel… Ben jij heel toevallig.. Mitsu?” weerklonken de woorden door haar oren. Ze werden steeds zachter, maar nog steeds goed hoorbaar voor haar. Verbaasd ging Mitsu rechtop zitten en keek om. Daar zag ze een meisje staan met lichtblond haar en smaragd groene ogen. Ze schatte het meisje niet jonger dan 11. Mitsu fronste licht, zich afvragend hoe het meisje haar naam wist, totdat ze zich plots herinnerde dat haar nichtje haar vandaag zou ontmoeten. ''Ja, dat klopt. Kate, was het?'' glimlachte ze vriendelijk naar het meisje. Taka hief zijn hoofd even nieuwsgierig op, maar legde hem algauw weer neer. Hij had wat woorden opgevangen van het gesprek, wat zijn nieuwsgierigheid had opgewekt. Hij had eerder gehoopt dat het iemand anders was geweest, die een gevecht met Mitsu aan wilde gaan. Tevergeefs gehoopt.

Hikari stopte even met het heen en weer rennen en keek naar de bovenkant van de heuvel, waar haar trainster zich bevond. Merkend dat iemand anders erbij was komen staan, riep ze naar Takuto en sprintte de heuvel op. De Electabuzz volgde haar, maar op een langzamer tempo. ''Pika pika!'' De Pikachu keek nieuwsgierig naar het meisje, terwijl er een brede glimlach op haar snoet stond. ''Ah, dit is Hikari, mijn partner Pikachu,'' stelde Mitsu haar uiteindelijk voor. ''Hikari, dit is Kate, mijn nichtje.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: Re: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Emptywo nov 30, 2011 7:13 pm

''Ja, dat klopt. Kate, was het?'' antwoordde de trainer. Ze had het dus niet helemaal verpest? Een onhandige grijns verscheen op Kate’s gezicht bij het zien van Mitsu’s vriendelijke glimlach. Haar blik schoot even naar de Jolteon, die zijn kop had opgeheven, voordat ze weer naar Mitsu keek. “Saur.” Kate volgde de blik van haar Ivysaur, en zag hoe de overige twee pokémon nu ook de heuvel op kwamen gelopen. Terwijl Kate het liefst mensen vermeed, was dit het tegenovergestelde met pokémon. Elke pokémon was in haar ogen schattig, doordat ze stuk voor stuk uniek waren. Ze accepteerden haar zoals ze was, in tegenstelling tot veel mensen. Mensen zoals haar ouders. Het soort mensen waar Mitsu hopelijk niet bij hoorde. Als Mitsu net zo bleek te zijn als haar ouders… Wel, ze hoopte in ieder geval dat het niet zo was. Twee mensen die haar constant vertelden wat ze wel en niet moest doen was al meer dan genoeg. Als ze Ivy niet had gehad, dan had ze het allang opgegeven.

''Pika pika!'' Het was duidelijk dat de Pikachu en Electabuzz eindelijk boven waren. ''Ah, dit is Hikari, mijn partner Pikachu,'' stelde Mitsu haar pokémon voor. ''Hikari, dit is Kate, mijn nichtje.'' Een vrolijke glimlach verscheen op Kate’s gezicht. Die Pikachu… Hij was zo schattig! Kate wilde hurken om de Pikachu te aaien, maar Ivy was haar al voor, en had bij wijze van begroeting haar roede naar de Pikachu uitgestoken. Kate twijfelde kort, zonder echt te weten waarom. “Wel, dit.. Dit is Ivy. Mijn Ivysaur,” stelde ze haar eigen pokémon ook voor. Opnieuw was het volume van haar stem zacht, alhoewel ze deze keer al iets harder praatte. Op het moment dat Ivy haar roede terugtrok, om deze hierna naar Mitsu uit te steken, greep Kate haar kans, en strekte ze haar arm uit naar de Pikachu, in de hoop deze te kunnen aaien.

“…Hoe heten je andere twee pokémon?” vroeg Kate terwijl ze voorzichtig de Pikachu aaide. Deze keer praatte ze op normaal volume. Niet zozeer omdat ze zich op haar gemak voelde bij haar nicht, aangezien ze technisch gezien nog steeds vreemden van elkaar waren, maar eerder omdat ze zich op haar gemak voelde bij het onderwerp. De pokémon schenen Mitsu te mogen. Dan kon ze nooit een slecht persoon zijn, of wel soms? Kort keek Kate naar Mitsu’s Jolteon, voordat ze een vragende blik op Mitsu zelf wierp. Haar Jolteon had zich tot nu toe afzijdig gedragen. Zou het in orde zijn… Als ze hem zou aaien? Niet alle pokémon hielden van dat soort aandacht, dat wist ze uit ervaring. Ze had al meerdere keren meegemaakt dat Ivy haar had moeten redden van een pokémon die niet geaaid had willen worden. Het was niet hun schuld, ze had het gewoon van tevoren moeten vragen.

+3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: Re: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Emptywo nov 30, 2011 7:53 pm

Mitsu grijnsde licht toen ze zag dat de Ivysaur van haar nichtje Hikari's poot wilde schudden. Hikari nam haar roede met alle plezier aan. ''Pika!'' glimlachte ze breed naar de Ivysaur, haar ogen voor een paar tellen gesloten. Het was wel duidelijk dat Hikari het helemaal geweldig vond een nieuw kameraadje te hebben ontmoet. Mitsu grinnikte licht, voordat ze merkte dat de Ivysaur nu haar hand wilde schudden. Ze nam het aanbod grijnzend aan, voordat ze zich naar Kate wendde. ''Wel, je Ivy is tenminste beleefd opgevoedt.'' Dit kon ze niet altijd van haar pokémon zeggen, op Hikari na. Ook al kon dat gewoon niet anders. Hikari had ze al toen ze een kind was, dus werd deze praktisch als familie opgevoedt. Dan was het meer dan logisch dat de Pikachu beleefd was, niet?

Hikari zag vanuit haar ooghoeken dat Kate naar haar toereek. Natuurlijk wist ze, uit ervaring, dat het meisje haar wilde aaien. Ze gaf Kate's hand meteen een kopje en genoot even van het moment. Natuurlijk kreeg Hikari vaak een aai over haar hoofd, maar dat nam niet weg dat ze het heerlijk vond om zoiets te voelen, zelfs na al die andere keren. “…Hoe heten je andere twee pokémon?” Mitsu, die tot nu toe droog naar haar Pikachu had gestaard, schrok op, voordat ze zich realiseerde dat ze de rest nog niet had voorgesteld. ''Oh, euh..'' mompelde ze, waarna haar blik naar haar Electabuzz schoot. Deze kwam grijnzend naast haar staan. ''Dit is Takuto, de laatste pokémon die ik gevangen heb,'' sprak ze, nu wat duidelijker dan net. De Electabuzz stak zijn hand even op naar Kate, ter begroeting. Ondertussen was Mitsu's blik naar Taka afgedwaald. Hem roepen deed ze niet. Het zou waarschijnlijk nutteloos zijn. Zou Kate het al doorhebben dat Taka niet de gezelligste pokémon was? ''De Jolteon die daar ligt heet Taka. Ik denk dat hij het liefst met rust gelaten wilt worden,'' vertelde ze uiteindelijk. Bij het horen van zijn naam, had de Jolteon weer even opgekeken. De moeite om naar hen toe te lopen nam hij niet. In plaats daarvan bleef hij op zijn plek liggen.

Vanuit haar ooghoeken zag Mitsu dat Kate haar een vragend blik toewierp. Ze wist waar haar nichtje op doelde, maar voelde er niets voor om haar een heel verhaal in haar schoot te werpen. ''Lang verhaal,'' sprak ze daarom maar een beetje kortaf, terwijl ze haar handen achter zich plaatste en een beetje naar achteren leunde. Takuto ging naast haar zitten en keek vrolijk naar de Ivysaur. ''Maar.. Vertel eens wat over jezelf,'' vervolgde Mitsu, terwijl ze weer een glimlach op haar gezicht toonde. ''Ik spreek namelijk niet elke dag met mijn nichtje af.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: Re: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Emptyza dec 03, 2011 2:52 pm

''Wel, je Ivy is tenminste beleefd opgevoed.'' Kate knikte. Het was niet dankzij haar dat Ivy goede manieren had; Ivy was een van de pokémon die dit als natuurlijke eigenschap had. Zij klaagde er in ieder geval niet over. Ivy was perfect zoals ze was. ''Dit is Takuto, de laatste pokémon die ik gevangen heb,'' gaf Mitsu antwoord op haar vraag. Kate glimlachte naar de Electabuzz als reactie op zijn begroeting. ''De Jolteon die daar ligt heet Taka. Ik denk dat hij het liefst met rust gelaten wilt worden." Kate knikte begrijpend. Het was nooit haar bedoeling geweest om de Jolteon te storen. Ze had enkel willen weten of hij even aaibaar was als haar andere twee pokémon waren. Helaas was dat niet het geval, en zou ze het aaien van de Jolteon dus moeten aflaten.

''Maar.. Vertel eens wat over jezelf,'' zei Mitsu plotseling. ''Ik spreek namelijk niet elke dag met mijn nichtje af.'' Kate stopte met het aaien van de Pikachu, en keek Mitsu zachtjes fronsend aan. Iets over haar zelf vertellen..? Ze vond het al moeilijk genoeg om met mensen die ze kende te praten, laat staan een vreemde, zelfs al was het haar nicht. "Wel, ik.. Ik zou... Ik wil een trainer worden, maar... Ik denk niet dat ik daar geschikt voor ben." Kate beet zachtjes op haar onderlip. Mitsu was een gymleider. Zij zou vast wel kunnen bepalen of iemand wel of niet geschikt was om een trainer te worden. Daar waren gymleiders toch voor? Om de vaardigheden van een trainer te testen? Wel, zij had geen enkele vaardigheid. Nergens voor.

"Ik bedoel.. Ik weet niet eens hoe je een pokémon moet vangen. En het vechten... Ik wil niet dat Ivy gewond raakt," zei Kate, zonder daadwerkelijk na te denken over wat ze zei. Ivy was misschien al geëvolueerd in een Ivysaur, maar of dat echt het bewijs was dat ze een goede trainer kon zijn? Ze betwijfelde het. "Maar aan de andere kant.." begon Kate weer, "wil ik dat Ivy sterker wordt. Ik wil bewijzen dat ik niet nutteloos ben, snap je?" Kate haalde diep adem, voordat ze besefte wat ze zojuist allemaal had gezegd. Wat moest Mitsu wel niet van haar denken! Kate begon te blozen. "Sorry, het... het spijt me," mompelde ze. Hoe had ze het ooit in haar hoofd gehaald om dat allemaal te vertellen? Zelfs haar ouders wisten hier niet van. Ze wisten niet eens dat ze serieus overwoog om een trainer te worden. Het enige wat ze wisten, was dat ze zich de laatste tijd veel meer had verdiept in de Kanto regio. Maar of ze daardoor wisten dat ze een trainer wilde zijn? Nee, dat was onmogelijk.

+4!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: Re: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Emptyza dec 03, 2011 3:56 pm

"Wel, ik.. Ik zou... Ik wil een trainer worden, maar... Ik denk niet dat ik daar geschikt voor ben." Mitsu fronste licht. Het was wel duidelijk nu dat Kate waarschijnlijk bijna of helemaal geen zelfvertrouwen had. "Ik bedoel.. Ik weet niet eens hoe je een pokémon moet vangen. En het vechten... Ik wil niet dat Ivy gewond raakt," ging het meisje verder. "Maar aan de andere kant.. Wil ik dat Ivy sterker wordt. Ik wil bewijzen dat ik niet nutteloos ben, snap je?" Mitsu knikte even, opende haar mond, maar zag dat haar nichtje begon te blozen. "Sorry, het... het spijt me," mompelde het meisje. Mitsu begon te glimlachen. ''Waarvoor?'' vroeg ze, terwijl ze even naar de Pikachu keek die naast Kate zat. ''Wat het vechten en vangen betreft.. Dat kan je altijd nog leren. Dus als je denkt dat je geen goede trainer zult zijn, omdat je dat niet goed kunt, zeg ik je dat je dat mis hebt. Iedereen moet ergens beginnen. Zelfs ik moest toch ergens beginnen?'' vervolgde ze toen. ''Ik snap best dat je bang bent dat Ivy iets overkomt, maar daar moet je je niet door laten tegenhouden. Ik neem aan dat Ivy je graag wilt helpen,'' eindigde ze haar verhaal. Ze stond versteld van zichzelf dat ze een kleine preek had kunnen houden. Als ze het net niet had geweten, was ze er nu wel achter gekomen dat haar nichtje een verlegen persoon was. Zoiets was niet erg, maar het feit dat ze zichzelf alleen maar achterstelde wel.

Hikari sprong op Kate's schouder. Haar oren hongen wat omlaag, terwijl ze probeerde het meisje haar blik te vangen. Hoewel zij niet in het Nederlands kon terug praten, had ze het verhaal van Kate maar al te goed begrepen. ''Pikapi, Pikachu,'' sprak ze, proberend hetzelfde te doen als haar trainster. Tenminste, totdat haar blik viel op de bloem die aan Kate's muts bevestigd was. Ze begon er voorzichtig aan te ruiken. Toen ze de zoete geur die de bloem afstootte in haar neus had gekregen, trok een enorme glimlach over haar gezicht. ''Cha~!'' Mitsu begon te grinnikten toen ze Hikari zo hoorde. Voor zolang ze zich kon herinneren, was de Pikachu altijd al gek geweest op bloemen. Vooral de geur interesseerde haar dan heel erg.

Mitsu richtte haar blauwe ogen weer op haar nichtje. Wat Kate haar daarnet had verteld zat haar een beetje dwars. Kon ze maar iets doen om het meisje een beetje op weg te helpen.. Wacht eens, dat zou ze nog best eens kunnen doen. ''Ik heb een idee!'' riep Mitsu opeens uit het niets. ''Wat als wij tweeën nou eens een gevecht houden? Een vriendschappelijke. Op die manier kan je het gevoel een beetje krijgen die een trainer hoort te hebben bij elk gevecht, en kan ik je een beetje op weg helpen,'' vervolgde ze, waarbij ze met een enthousiaste blik naar Kate keek. Ze had al een tijdje geen één gevecht meer gehad, dus in haar oren klonk het sowieso als een goed idee. Natuurlijk zou ze zorgen dat Hikari niet op volle kracht vocht, zodat het nog eerlijk zou zijn. Het ging Mitsu dan ook helemaal niet om het winnen op het moment. Ze wilde alleen maar haar nichtje helpen. De vraag was alleen of ze die hulp wel aan wilde nemen...

- Een beetje korter dan bedoeld was.. Zit niet op mijn eigen laptop.. xD -
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: Re: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Emptyzo dec 04, 2011 7:18 pm

''Wat het vechten en vangen betreft.. Dat kan je altijd nog leren. Dus als je denkt dat je geen goede trainer zult zijn, omdat je dat niet goed kunt, zeg ik je dat je dat mis hebt. Iedereen moet ergens beginnen. Zelfs ik moest toch ergens beginnen?'' zei Mitsu. Zij had makkelijk praten. Mitsu was een gymleader, wat betekende dat ze tot de elite trainers behoorde. Mitsu was een legende in vergelijking met haar. De meeste mensen die al een jaar trainer waren, hadden al meerdere pokémon gevangen, en waren zelfs al in het bezig van een aantal gym badges. Maar zij? Zij had alleen maar Ivy. En dat Ivy geëvolueerd was, was gewoon toeval geweest. Het bewees enkel dat het nog verschrikkelijk lang zou duren voordat ze zichzelf een echte trainer kon noemen.

Verbaasd keek Kate naar Hikari, die op haar schouder was gesprongen. Duidelijk genietend snoof de Pikachu aan de bloem die Kate onder haar muts had gestopt. Dat was waar ook, dat was de bloem die Ivy voor haar had geplukt. "Wacht..." mompelde Kate. Ze trok de steel van de bloem van onder haar muts tevoorschijn, voordat ze de bloem voorzichtig aan het oor van de Pikachu bevestigde. "Hou hem maar." Kort keek Kate naar haar Ivysaur. Ivy vond het vast niet erg dat ze de bloem weggaf. Ze was niet het soort pokémon dat hier kwaad om werd. In tegendeel, Ivy vond het prima, zolang haar trainer maar blij was.

''Ik heb een idee!'' Geschrokken door de plotselinge uitbarsting van geluid keek Kate naar haar nicht. Een idee? ''Wat als wij tweeën nou eens een gevecht houden? Een vriendschappelijke. Op die manier kan je het gevoel een beetje krijgen die een trainer hoort te hebben bij elk gevecht, en kan ik je een beetje op weg helpen,'' stelde Mitsu voor. Een gevecht? Als in, een trainer gevecht? Kate keek naar haar pokémon, die haar vervolgens een bemoedigend knikje aan gaf. "Wel.. Misschien... Ik denk niet dat het heel veel kwaad kan...?" stamelde Kate. Ze had nog nooit een serieus gevecht gehad met Ivy. Was ze hier wel klaar voor?

+2
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: Re: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Emptyma dec 05, 2011 7:51 pm

Hikari glimlachte breed toen Kate de bloem achter haar oor stopte. Trots keek ze naar haar eigen trainster, die alleen maar moest lachen bij het zicht van de vrolijke Pikachu. Het wezentje sprong weer van Kate's schouder en sprong naar Takuto, die haar net zo vrolijk ontving als dat ze naar hem toe was gekomen. Mitsu genoot overduidelijk van het schouwspel. Zo zag ze haar pokémon het liefst. Natuurlijk was Hikari vrijwel altijd zo vrolijk, net als haar partner dat altijd was. Dat maakte de Pikachu de bron van geluk in het team. Hikari was er altijd geweest voor zowel Mitsu, als de pokémon, zeker bij een meningsverschil tussen haar teamgenoten. Je kon zelfs zeggen dat het team dankzij haar goed draaide.

"Wel.. Misschien... Ik denk niet dat het heel veel kwaad kan...?" hoorde Mitsu haar nichtje stamelen. Een kleine, bemoedigende glimlach vormde zich op haar gezicht, terwijl ze langzaam opstond. ''Natuurlijk niet. Vertrouw je je eigen nicht niet?'' vroeg ze, nadat ze richting Kate was gelopen en haar hand naar haar had uitgestoken, om haar overeind te kunnen trekken. Op dat moment kreeg ze een déjàvû, ook al was zij toen degene die overeint werd geholpen. Als ze het zich goed herinnerde, was ze toen met haar broer en de twee Pikachu aan het spelen, maar was ze gestruikeld over iets en was ze hard op de grond terecht gekomen. Ze had toen haar knie flink geschaafd. Haar broer was uiteindelijk degene die haar een helpende hand toe had gestoken. Hoe oud was ze toen ook alweer? Niet jonger dan tien, in ieder geval.

Mitsu's blik was inmiddels naar de grond gezakt, waar ze een beetje doelloos naar staarde. Hier kwam ze echter snel uit door lichtjes haar hoofd te schudden en zich weer tot haar nichtje te richten. ''Ik zal Hikari inzetten, die kan zich inhouden in een gevecht,'' sprak ze toen. Takuto zou veel te wild zijn in een gevecht, en Taka zou nieteens naar haar luisteren. Daarbij was de Jolteon vast van plan zich uit te sloven, en dat kon Mitsu absoluut niet gebruiken. Nee, Hikari was in dit geval de beste keus.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: Re: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Emptyma dec 05, 2011 8:27 pm

''Natuurlijk niet. Vertrouw je je eigen nicht niet?'' Kate zweeg. Mitsu had dat vast bedoeld als een retorische vraag. Als ze eerlijk was, vertrouwde ze Mitsu nog steeds niet helemaal. Dat lag niet aan Mitsu, die juist erg open was geweest, maar aan haar, die de gewoonte had om mensen te wantrouwen. Kate pakte de hand die haar nicht had uitgestoken aan, al was het maar uit beleefdheid, en liet zich overeind trekken. Ze had nog een lange weg te gaan voordat ze Mitsu oprecht zou vertrouwen, of niet soms? Kate glimlachte zachtjes. Haar ouders hadden ergens gelijk. Al was het maar haar nicht... Ze moest mensen weer leren te vertrouwen. En op het moment dat het fout ging had ze Ivy altijd nog. "Dank je," zei Kate, om vervolgens Mitsu's hand los te laten.

''Ik zal Hikari inzetten, die kan zich inhouden in een gevecht,'' zei Mitsu. Kate knikte. Terwijl ze wist dat Ivy als gras soort zijnde in het voordeel was tegen een elektrische pokémon als Hikari, wist ze dat dit maar een klein voordeel was. Mitsu was een gymleider; haar Pikachu kende waarschijnlijk meerdere aanvallen die ook effectief waren tegenover gras pokémon. Anders zou zelfs een Bellsprout haar kunnen verslaan, bij wijze van spreken. Kate zette een aantal stappen naar achteren, zodat er voldoende ruimte was tussen haar en Mitsu. Terwijl ze nog nooit een echt trainer gevecht had gehad, was dit in ieder geval een van de dingen die ze wel wist. Als er te weinig ruimte was tussen jou en je pokémon, kon je misschien geraakt worden door een aanval.

Kate keek Mitsu vragend aan. Zou Mitsu het liefste willen beginnen? Of zou zij als eerst in de aanval mogen gaan? Waarschijnlijk maakte het haar nicht maar weinig uit; ze was toch in het voordeel. "Wel, hier ga ik...? Ivy, gebruik je... Ehrm.. Je Leech Seed!" zei Kate. "Saur!" De Ivysaur zette zich schrap, voordat ze een klein zaadje op volle snelheid op Hikari af schoot. Een frons verscheen op Kate's voorhoofd. Alleen een Leech Seed zou bij lange na niet genoeg zijn om ook maar een beetje schade aan te richten bij de Pikachu, als de aanval al zou raken. "Gevolgd door je Razor Leaf!" zei Kate vervolgens. Ivy knikte, om vervolgens een reeks van vlijmscherpe, ronddraaiende bladeren op Hikari af te vuren. Zou ook maar een van de aanvallen raak zijn?

+2
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: Re: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Emptyma dec 05, 2011 9:24 pm

Kate nam haar hand aan en Mitsu trok haar voorzichtig overeind. Vervolgens nam ze een aantal stappen achteruit. Mitsu bleef op haar plek staan, nadat ze de Pikachu bij zich had geroepen. Hikari had vast al gehoord wat de bedoeling was, dus dat hoefde niet meer. Takuto kwam naast zijn trainster staan. Het was wel duidelijk dat hij ernaar uit keek om zijn trainster en zijn beste vriendin in actie te zien. Het had dan ook lang geduurd voordat ze weer een gevecht aannamen, vooral omdat er de laatste tijd geen uitdagers meer schenen te zijn. Natuurlijk moest Hikari het rustig aan doen, maar het zou waarschijnlijk alsnog een geweldig gevecht worden, niet? Zelfs Taka had er oog voor.

"Wel, hier ga ik...? Ivy, gebruik je... Ehrm.. Je Leech Seed!" Mitsu wachtte even af voordat ze een besluit nam. ''Hikari, spring omhoog,'' droeg ze de Pikachi simpel op. Hikari zette zich af via de grond en sprong over het zaadje heen. Wat ze echter beide niet verwachtten was dat er nog een Razor Leaf achteraan kwam. De Pikachu werd hierdoor door de verscheidene blaadjes geraakt. Toch landde ze soepel op de grond, alsof ze niets gevoeld had. Mitsu dacht even na. Het was nu haar beurt om een aanval op te dragen, maar welke kon ze het beste gebruiken tegen een Ivysaur? Hikari was in het nadeel tegen Ivy, en niet andersom. ''Hikari, doe je Quick Attack!'' De Pikachu knikte, ging op alle vier haar poten staan en rende op de Ivysaur af. Na een paar tellen was er een witte straal achter haar ontstaan, door de snelheid die ze gemaakt had. Toen de Pikachu vlak naast de Ivysaur was, deed Mitsu haar mond weer open. ''Nu! Iron Tail!'' Hikari's staart lichtte meteen wit op, voordat ze zich een halve slag draaide. Hiermee hoopte ze Ivy een rake klap uit te delen. Het was bedoeld als verassings-effect, zelfs al hadden ze die combinatie al vaker uitgevoerd. Maar was het nog wel goed genoeg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: Re: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Emptydi dec 06, 2011 5:57 pm

Zoals verwacht ontweek Hikari de Leech Seed zonder enige moeite. De tweede aanval, echter, was moeilijker om te ontwijken, en had als resultaat dat de Pikachu werd geraakt. Een kleine glimlach van triomf verscheen op Kate’s gezicht. Zelfs het feit dat Hikari vrijwel ongeschonden weer op de grond landde kon dat gevoel niet verpesten. “Goed zo, Ivy!” riep ze naar haar pokémon. Ivy had de pokémon van Mitsu weten te raken. Ze had de pokémon van een gymleider kunnen raken. Een gymleider die qua ervaring ver boven haar stond. Dat de aanval vrijwel geen schade had aangericht, dat deed er niet toe. Ze had in eerste instantie niet eens verwacht dat ook maar een van de aanvallen zou raken. Dat Ivy de kans had gekregen om Hikari te raken… Dat betekende dat er een kans was dat ze niet compleet ingemaakt zou worden. De kans om de winnen was nog steeds nihil, maar het ging om het idee.

''Hikari, doe je Quick Attack!'' Voordat Kate het door had, was Mitsu al in de tegen aanval gegaan. Dat was waar ook. Ivy zou heel wat klappen te verduren krijgen. “Ivy, pas op!” schreeuwde Kate, maar ze was al te laat. Voordat Ivy ook maar de kans had gekregen om ook maar een poging tot ontwijken te doen, was de Pikachu al naast haar doelwit. ''Nu! Iron Tail!'' Zelfs al was de Pikachu een klein wezen, de kracht die achter de Iron Tail had gezeten had er voor gezorgd dat Ivy verschillende meters naar achteren was door gerold. Ze had gelijk gehad. Hikari kende niet alleen Elektrische aanvallen, maar ook aanvallen van een ander type. Sterke aanvallen. Aanvallen die Ivy daadwerkelijk pijn konden doen. “Ivy!” riep Kate uit. Ze wilde naar haar pokémon toe rennen, haar pokémon omhelzen, en het gevecht direct stoppen. Ze wilde niet dat Ivy gewond raakte.

Net op het moment dat ze naar haar pokémon toe wilde lopen, kwam Ivy uit zichzelf overeind. “Saur!” brulde de Ivysaur. Met een grijns van voldoening keek ze naar haar trainer. Ze wilde door gaan met het gevecht. Kate zette een stap terug. Ivy… Kate haalde diep adem. Goed dan. Ze zouden door gaan. “Ivy, gebruik je Sleep Powder!” zei Kate. Ivy knikte, en liet een wolk van lichtblauw poeder uit haar bloemknop ontsnappen. Nee, enkel Sleep Powder was niet genoeg. Zoiets viel nog te ontwijken. “Gebruik je Roede om er voor te zorgen dat Hikari niet kan ontsnappen, Ivy!” riep Kate. Twee dikke roedes verschenen van onder de zijkanten van de bloemblaadjes op Ivy’s rug, om vervolgens richting Hikari te schieten. Als er iets was waar Ivy goed mee overweg kon, dan waren het haar roedes. Als ze precies genoeg waren om een bloem te kunnen plukken, dan moest het vangen van een Pikachu niet al te moeilijk zijn, of wel soms?

+4
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: Re: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Emptywo dec 07, 2011 6:07 pm

Mitsu grijnsde licht toen ze de 'goed zo, Ivy' van Kate hoorde. Ze riep het, in plaats van het zacht te zeggen. Dat betekende dat ze dit serieus nam, en dat was precies wat Mitsu had gewild. Misschien kreeg ze op deze manier wel een voorkeur voor vechten, al was het maar een kleine. Het was de bedoeling haar nichtje meer zelfvertrouwen te geven voor een gevecht, zodat ze straks op eigen houtje de gyms kon uitdagen. Kate was immers een trainer, en trainers daagden de gymleaders uit voor een gevecht, om een gymbadge te kunnen verdienen. Het zou gewoonweg verkeerd zijn als ze die uitdaging niet aan zou nemen, omdat ze niet wilde dat haar pokémon gewond raakten. Natuurlijk had bijna elke trainer dat wel in het begin, Mitsu had het ook gehad, maar dat zou je niet tegen mogen houden. Misschien vond Ivy dat soort gevechten wel het einde, maar zou ze zoiets niet kunnen doen, omdat Kate het niet over haar hart kan krijgen.

Toen Hikari's Iron Tail raak leek te zijn, verloor Kate dat beetje vertrouwen. Mitsu beet zachtjes op haar onderlip. Dat was niet haar bedoeling geweest. Misschien had ze die combinatie niet moeten gebruiken, maar Hikari een simpele Iron Tail uit laten voeren. Alhoewel.. Dan zou ze haar nichtje zwaar onderschatten, niet? Daarbij moest Kate toch wel een beetje leren dat het in elk gevecht zo ging. Als zij zich nu zwakker over liet komen dan ze was, vooral als gymleader, wat voor een gymleader was ze dan? Nee, dit was toch wel de beste manier. Zich een beetje inhouden kon natuurlijk wel, aangezien Kate een beginnende trainer was, maar meer dan dat stond ze niet toe. Misschien zou ze Kate daar zelfs mee kunnen kwetsen. Ivy was intussen weer opgestaan en had een grijns op haar gezicht staan. Mitsu richtte haar blauwe ogen op haar tegenstander. Het lag voor de hand dat ze eigenlijk had willen stoppen, maar zo te zien had haar Ivysaur daar verandering in gebracht.

Kate droeg haar Ivysaur op om Sleep Powder te gebruiken. Mitsu grijnsde lichtjes. Dat stond ze echt niet toe. Hikari mocht niet in slaap vallen. Ze deed haar mond open om iets te zeggen tegen de Pikachu, maar haar nichtje was haar voor. “Gebruik je Roede om er voor te zorgen dat Hikari niet kan ontsnappen, Ivy!” Mitsu's ogen sperden zich wagenwijd open toen ze zag hoe de Pikachu simpelweg van het veld werd geplukt. ''Hikari, doe je Thunder!'' droeg ze het wezentje op, voor een poging om te ontsnappen te creeëren. Helaas voor haar was het al te laat en werden de oogleden van Hikari al zwaar. ''Hikari!'' De Pikachu reageerde niet meer, ten teken dat ze in slaap was gevallen. Mitsu beet opnieuw op haar onderlip. Nu haar pokémon in slaap was gevallen, kon ze niks meer doen. Ze zou moeten wachten tot Hikari weer bij was gekomen, maar hoe lang duurde dat? En hoeveel zou Ivy dan al hebben kunnen aanrichten?

Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: Re: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Emptydo dec 08, 2011 8:54 pm

Triomfantelijk hief Ivy de slapende Pikachu met haar roedes de lucht in. Wat zou ze met haar tegenstander doen? Ze waren misschien wel tot het punt gekomen dat ze hun tegenstander klem hadden gezet, maar wat was de volgende stap? Hikari de lucht in gooien, en haar dan naar laten storten? Of zou ze haar Leech Seed nogmaals gebruiken, zodat de levenskracht langzaam uit haar tegenstander gezogen werd? Dat zou niet eens zo'n slecht idee zijn. Op die manier zou ze de levenskracht die ze door de Iron Tail had verloren terug krijgen. Vragend keek Ivy naar haar trainer. Het was tenslotte Kate die bepaalde wat ze met Hikari moest doen, niet zij. Kate haalde diep adem, voordat ze haar beslissing maakte. "Zet Hikari maar neer op de grond, Ivy," zei ze. De Ivysaur keek haar trainer verbaasd aan, maar gehoorzaamde vervolgens door de Pikachu voorzichtig op de grond neer te leggen. Was Kate iets van plan?

"Sorry, het... het spijt me, Mitsu," stamelde Kate. "Het voelt niet juist om Hikari nu aan te vallen." Zachtjes bijtend op haar onderlip keek Kate naar de grond. Het gevecht was leuk geweest, maar... Het voelde nog steeds niet goed om op deze manier een pokémon kwaad te doen. Zachtjes glimlachend keek Kate weer op. "Toch bedankt voor het gevecht. Het was... Leuk." Ja, dat was de juiste beschrijving. Misschien zou het zelfs leuker zijn als ze wat vaker een gevecht gehad, aangezien dit haar eerste officiële trainer gevecht was geweest, als je het al officieel kon noemen. Begrijpend dat Kate niet verder wilde met het gevecht, liet Ivy de Pikachu los, en trok ze vervolgens haar roedes terug. Hikari zou vanzelf wel weer wakker worden.

Vaagjes kwam er een idee op in Kate. "Mitsu..? Zou je me misschien... Kunnen helpen met het vangen van een pokémon...?" vroeg ze. Mitsu had drie pokémon, wat betekende dat ze meer dan genoeg ervaring moest hebben op dit gebied. Ze keek kort naar Ivy. Zou haar Ivysaur er problemen mee hebben als er een teamlid bij zou komen? "Saur!" de Ivysaur knikte enthousiast. Zelfs al was het een pokémon... Het was altijd goed als het aantal personen waar Kate mee praatte werd vergroot. Kate keek weer naar Mitsu. Hopelijk wees haar nicht haar verzoek niet af. Zelfs terwijl haar constante gestotter inmiddels voorbij was, voelde Kate zich nog steeds niet helemaal op haar gemak bij haar nicht. Niet dat ze dit had verwacht. Zoiets had tijd nodig.

+2
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: Re: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Emptywo dec 14, 2011 6:15 pm

Mitsu keek moeilijk naar het slappe lijfje van Hikari. Haar gezicht mocht er wel vredig uitzien, maar de situatie waar het wezentje in verkeerde, was alles behalve vredig. Haar trainster dacht dat de Pikachu nog veel te verduren zou krijgen, maar zo gauw ze de stem van haar nichtje had gehoord, was ze ergens wel opgelucht. "Zet Hikari maar neer op de grond, Ivy." De Ivysaur trok net zo'n verbaasd gezicht als Mitsu. Kate was aan de winnende hand op het moment, waarom zou ze dat zomaar opgeven? Ze keek even richting haar nichtje, maar realiseerde zich algauw dat die Hikari waarschijnlijk niet pijn wilde doen. Dat was prima, maar zo mocht ze nooit denken middenin een echt gevecht. Dat zou haar problemen bezorgen, zeker als het met lugubere types waren. Mitsu liep langzaam richting de Pikachu, die rustig in het gras was neergelegd. Haar blik viel even op de Jolteon die verderop in het gras lag, maar die was blijkbaar zijn interesse alweer verloren. Nogal logisch, het was vast niet het gevecht wat hij had gehoopt om te zien, maar wat wilde hij ook? Kate was nog steeds een beginnende trainer, hoe je het ook bekeek.

"Sorry, het... het spijt me, Mitsu. Het voelt niet juist om Hikari nu aan te vallen," stamelde het meisje, waardoor Mitsu haar blik oprichtte, nadat ze de slapende pokémon had opgeraapt en in haar armen hield. Een zwakke glimlach verscheen op haar gezicht. "Toch bedankt voor het gevecht. Het was... Leuk." De glimlach die zojuist was verschenen, veranderde langzaam in een lichte grijns. ''Dat hoor ik graag,'' reageerde ze, waarna ze alsnog lichtjes fronste. ''Maar het is niet de bedoeling dat je zoiets in een echt gevecht doet. Zoiets is niet eerlijk tegenover de andere trainer, maar ook niet tegenover Ivy,'' mompelde ze tegen haar nichtje. Toch was ze opgelucht dat ze Hikari niet hoefde op te lappen, hoewel ze dat wel over had gehad voor een goed gevecht. De Pikachu zou daar waarschijnlijk hetzelfde over hebben gedacht.

Terwijl Takuto ondertussen probeerde Hikari wakker te maken, hield Mitsu haar blik gericht op Kate. Het zou toch nog wel even duren voordat ze wakker zou worden, dus waren het tevergeefse pogingen van de Electabuzz. "Mitsu..? Zou je me misschien... Kunnen helpen met het vangen van een pokémon...?" Mitsu keek op van haar pokémon en probeerde Kate's blik te vangen. ''Natuurlijk kan ik dat!'' reageerde ze enthousiast. De Ivysaur had daar ook helemaal geen bezwaar tegen. ''Heb je al een pokémon in gedachte?'' vroeg ze daarop, terwijl ze vragend naar het meisje keek. Ze zou natuurlijk wel kunnen helpen, maar misschien had Kate al een pokémon in gedachte. Dan ging de zoektocht al wat makkelijker, niet? Mitsu zou dan waarschijnlijk wel weten waar je die pokémon precies zou kunnen vangen. Ze kende het gebied rondom haar woonplaats inmiddels al als haar eigen broekzak.


En weer +15 in totaal!
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
~ Family? Family! ~  Vide
BerichtOnderwerp: Re: ~ Family? Family! ~ ~ Family? Family! ~  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

~ Family? Family! ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2011-