Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 TomasxD

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Taichi Kanbara
Taichi Kanbara


Profiel Man Leeftijd : 24
Aantal berichten : 27
Poképoints : 6
Reputatie : 33
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16
Pokémon:
TomasxD Vide
BerichtOnderwerp: TomasxD TomasxD Emptyma dec 05, 2011 6:16 pm

hooooi,
ik ben Tomas en 12 jrx'D.
schrijf al vanaf me zevende verschillende verhalen o_o
ben al haast me hele leven pkmn fan vooral van Pikachu*wijst vooral niet naar PMI en PRPG waar ik een Pikachu als Karakter bespeel en op PMI een Pikachu als starter heb*
mijn grootste hobby's zijn schrijven, Anime Kijken(Bleach, Naruto en tegenwoordig ook Digimon) en gamen waar rpgen ook onder valtxD oh en me zus treiteren vind ik soms ook wel leukx'D
ik ben ook een enorme fan van Big Time Rush en Victorious, al vinden sommige mensen het domXDD *kan mij niks schelen 8DD*

Verder vragen.. vraag ze maar ik bijt niet 8D

Ps, ik ben een hyper persoon en daarom maak ik nog weleens spelfouten, ik hoop hier namelijk wat aan me spelling te kunnen doen 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
TomasxD Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: TomasxD TomasxD Emptyma dec 05, 2011 7:42 pm

Welkom Tomas! Volgens mij heb ik jou een keer eerder welkom geheten, maar weet niet meer waar.. Zit ook op Prpg, dus kan wel dat ik je daar van ken Razz

Leuk dat je zo'n Pikachu fan bent! Kan zelf nooit echt een pokémon kiezen die ik het leukst vind. En Digimon is best wel cool (: Death Note is ook echt wel een anime die aan te raden is.

O, en hyperheid is prima, maar sommige mensen hier zijn een beetje allergisch voor spelfouten (wijst naar Li en een beetje naar zichzelf).

Have fun op het forum!
Terug naar boven Ga naar beneden
 

TomasxD

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Wigglytuff Club :: Voorstellen-