Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydo jan 12, 2012 9:14 pm

Ikrrrrr? <33
Haha, ja, je hebt vast gelijk. En Roos.. Dat was wel heel diepzinnig... XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydo jan 12, 2012 9:28 pm

Whahaha ja dat moet inderdaad erg diepzinnig zijn geweestXD Maar aangezien je de vliegtuigen in de lucht had getekend en niet in het gebouw, hadden de mensen nog geen reden om droevig te kijken, aangezien ze nog niet door hadden dat ze werden bedreigd =3 Dus dan klopt het weer welXD En stipjes als mensen is geniaal =') Vroeger hadden we zo veel fantasie! Nu nog steeds, maar dat geldt helaas niet voor iedereen.

Ik heb gepost met Kenji! O wat goed =3 En dan nu omschakelen naar Cynthia en punterenXD
Terug naar boven Ga naar beneden
James Vanilla
James Vanilla


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 40
Poképoints : 5
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 12 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydo jan 12, 2012 9:39 pm

Kate Hotaka schreef:
Ik heb een klapper gevonden, waarin ik allemaal tekeningen vind van heeeel vroeger. Blijkbaar heb ik een tekening gemaakt van het WTC. Herkenbaar aan de 2 rare dingen naast het gebouw die te beschrijven zijn als vliegtuigen? Een persoon gilt, ofzo, en de mensen in het gebouw glimlachen allemaal. Wat. XD
Blijkbaar maakte ik vroeger tekeningen van een zwanger konijn, en kon ik in het konijn kijken. xD

Vroeger maakte ik hele creatieve kleurencomposities. Very Happy

:3 bewaar die klapper maar heel goed >.< .
Want mijn pokémon tekeningen , die zijn allemaal kwijt en weggegooid...Razz terwijl ze zo kleurrijk waren =3 volgens mij had ik vroeger ook een pikachu getekend met blauw en paars Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Evans
Mark Evans


Profiel Man Leeftijd : 24
Aantal berichten : 217
Poképoints : 42
Reputatie : 39
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydo jan 12, 2012 9:51 pm

ik moet ook nog ergens tekeningen hebben van vroegerXD
heb er genoeg liggen. nou ja genoeg...

ik ben in een hele vage bui en heb nog steeds niet met Taichi gepost... oh wat ben ik lekker bezigXDD

En James, Blauwe en paarse Pikachu zijn hip 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydo jan 12, 2012 9:56 pm

Vroeger was het ook makkelijk om over zulke dingen te fantaseren. Nu fantaseren mijn vriendinnen en ik over random dingen XD Hoewel dat niet veel verschilt van de kinderlijke fantasie.. /shot

Blauwe en paarse Pikachu.. Dat is gewoon awesome. Maar ik ga zo pitten denk ik. Moet om kwart na 6 op. Morgen loop ik in Amsterdam rond, wss ook over de wallen XDD (Nee, das geen grapje. Mijn lerares wilde ons daar echt iets van laten zien XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
James Vanilla
James Vanilla


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 40
Poképoints : 5
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 12 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyvr jan 13, 2012 7:17 am

:3 de wallen , daar ben ik ooit geweest met school <.<
Die mevrouw wou de ingang van de kerk vinden, omdat dit Zo'n mooie kerk vanbinnen was, en toen liepen we om de kerk, en bam we kwamen op de wadden terecht XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Destiny Kashimuro
Destiny Kashimuro


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 189
Poképoints : 100
Reputatie : 21
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 24 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyvr jan 13, 2012 9:44 am

Ik neem aan dat je de wallen bedoelt James? XDDD Ik ben daar nog nooit geweest. Wel op de hoerenstraat in Groningen. Ik schrok me echt dood, want toen deed een vrouw daar plotseling de deur open toen ik langs liepXDDDD

Mwuhahaha ik heb met Destiny gepost! En dat kunnen jullie lekker niet zien =p Nu Sora nog =3

Roos wat heb jij trouwens een geniale post gemaakt met Kate! Love it <3 Hoop dat Rolo je er wel voldoende voor beloond haha =p
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyvr jan 13, 2012 11:10 pm

We zijn toch niet naar de Wallen geweest. Thank god. Het was wel geweldig, though <3 Maar ik ben nu uitgeput. Ik post morgen wel overal, mijn oogleden worden een beetje zwaar~
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Takahashi
Sora Takahashi


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 236
Poképoints : 157
Reputatie : 23
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyza jan 14, 2012 2:35 pm

Haha, de wallen lijkt met ook niet echt een plek om je leerlingen mee heen te nemen, al vinden de jongens het altijd wel leuk om daar rond te kijken. Zullen ze wel niet toegeven, maar het ligt voor de hand =p

Hmmm, eigenlijk moet ik leren voor Jeugdrecht, maar ik heb geen zinX3
Terug naar boven Ga naar beneden
James Vanilla
James Vanilla


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 40
Poképoints : 5
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 12 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyza jan 14, 2012 7:28 pm

Wat is er trouwens gebeurd met de gym leaders? Razz het lijstje is nu zo..kort..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyza jan 14, 2012 7:29 pm

Ja vreemd genoeg wil hij sommige stukjes niet laden, maar we hebben er maar vijf =p
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyza jan 14, 2012 10:00 pm

Eén van de twee jongens wilde daar echt niet heen. Maar als je nadenkt over het feit dat het de Zorg en Welzijn groep was die er heen ging, is het logisch dat er maar twee jongens zijn. Dus als er gestemd werd was het sowieso een verloren zaak geweest. Hah. Buiten dat was het wel gezellig, heb me echt vermaakt daar :3

We need moar leaders o3o /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
James Vanilla
James Vanilla


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 40
Poképoints : 5
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 12 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyzo jan 15, 2012 12:00 pm

Hum..ik zou graag leader willen zijn,maar het is dat die drie soorten pokémon mij niet aanspreken en er daar zo weinig van zijn XD
Als ik ooit had kunnen kiezen tussen ze allemaal, dan zou ik of elektrisch of vuur kiezen :3. Dat zijn toch mijn lievelings-soorten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyzo jan 15, 2012 12:18 pm

Haha, ik zou zeggen, ga eerst even lekker met James rondhuppelen en kijk dan verder =p Daarbij vind ik dat je sommige pokémon eerst een tijdje moet gebruiken (in bijvoorbeeld een spel) of moet zien op tv (in een aflevering) voor je hem mag afkraken of niet. Ekans bijvoorbeeld vond ik eerst niks, maar nu Kenji er één heeft met een geniaal karakter erachter, is ie super leukXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyzo jan 15, 2012 2:08 pm

Ik vind dat je niet per se een Pokémon leuk hoeft te vinden, om hem hier te hebben :3 Ik vind het juist wel leuk als ik eens een Pokémon heb die ik in de spellen nooit in m'n team zou zetten XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyzo jan 15, 2012 4:20 pm

Ik heb vaak dat ik een pokémon leuk ga vinden als ik hem getekend heb. Ik heb een voorkeur voor dierlijke pokémon die ik realistisch kan tekenen. Zo vond ik Persian nooit zo heel leuk, maar nu ik op DA een tekening zag van Persian als bergleeuw, vind ik hem fantastisch! Luxray vind ik in de anime ook niks,maar als realistisch beest wel erg leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrena Crystal
Syrena Crystal


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 165
Poképoints : 30
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyzo jan 15, 2012 4:26 pm

haha, ja soms kan tekenen het verschil maken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyzo jan 15, 2012 5:21 pm

Haha mee eens =p Ik ben er alleen dan wel weer fan van als je de pokémon in de anime-stijl tekent, maar als echte dieren kunnen ze er ook wel geniaal uit zien =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrena Crystal
Syrena Crystal


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 165
Poképoints : 30
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyzo jan 15, 2012 5:30 pm

Ja, maar het kan ook aan de pokemon liggen, en natuurlijk hóe je tekent. Sommige mensen kunnen zo schattig tekenen! Andere juist zo dat het lijkt dat de tekening echt is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyzo jan 15, 2012 5:48 pm

Ja dat is ook wel weer waar =p Soms zie ik echt tekeningen van mensen waardoor de pokémon er alleen maar lelijker op wordtXDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrena Crystal
Syrena Crystal


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 165
Poképoints : 30
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyzo jan 15, 2012 6:04 pm

Hoezo lelijkER? Okee, ik moet toe geven, sommige pokemons zijn wel lelijk maar okee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyzo jan 15, 2012 7:08 pm

Precies zoals ik het zeg Julya =p Sommige pokémon vind ik al lelijk en dan gaan sommige mensen ze tekenen en dan worden ze alleen maar ergerXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrena Crystal
Syrena Crystal


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 165
Poképoints : 30
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyzo jan 15, 2012 7:21 pm

Ah op die manier xd. ja dan snap ik het Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyzo jan 15, 2012 7:48 pm

Haha, wel, vuur is ook mijn favoriete type. Daarnaast kwam elektrisch, vanwege Pikachu enzo. In Kanto zijn ook niet zo heel veel elektrische soorten hoor, en sommige daartussen spreken me niet zo heel veel aan, zoals Voltorb en Magnemite. maar voor Mitsu lijken ze me perfect Wink

Lelijke pokémon? /kijkt express niet naar gen 5


Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyzo jan 15, 2012 7:59 pm

Ik vind de vijfde generatie veeeel beter dan de vierde. :3 Eigenlijk zitten er bij de vijfde zelfs nog best wat leuke pokémon... genoeg om moeite te hebben met het samenstellen van een team, iig XDDD (dus dat zijn al minstens 7 leuke Pokémon 👅 )
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2012-