Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma maa 19, 2012 4:09 pm

Omg sorry dat ik het zeg Rolo, maar jouw moeder is dan best wel een bitch =@ Zelfs onze vader is blij met een goed cijfer als er ook een slecht cijfer bij zit en hij geeft je er nog wel een preek bij XD

@Sango: Heb er naar gekeken hoor! Was hem inderdaad vergeten, sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma maa 19, 2012 4:19 pm

Lol, Li, ik weet dat ze een bitch is. Je moest eens weten wat ze me allemaal aan de hand doet xD En toch hou ik van d'r hoor, zelfs al zorgt ze ervoor dat ik moordneigingen heb. Af en toe. Heel soms. :V

En Deb, ik leg zelf ook wel de lat hoog, maar ik gooi er soms ook met de pet naar. Ik leer niet zo heel vaak, omdat TL eigenlijk te makkelijk voor mij is, maar de HAVO is weer net iets teveel van het goede :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma maa 19, 2012 4:32 pm

@Mitsu: Ik probeer gewoon mijn best te doen. En stel dat iemand er negatief over zou doen, dan zou ik die dubbelhard uitschelden Razz
Alhoewel ik ook pissed zou zijn op mijn ouders als ze me zo zouden afdanken ;O Heb je het je moeder al eens verteld heo erg je dat vindt en of haar ouders dat ook bij haar deden? Weet je, in de zorg speelt soms ook een rol hoe jouw opa en oma tegen haar waren geweest vroeger. Sommige trekjes past ze dan op jou aan. Sad, but true ;(
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma maa 19, 2012 4:43 pm

Nou, ik zal heel eerlijk met je zijn. Ik weet niet of ik dat ooit gedaan heb. Niet rechtstreeks, althans, maar ik heb genoeg seintjes gegeven over mijn mening en de rest van de familieleden hebben wel eens met me gepraat en zijn het met me eens. Mijn probleem is dat ik af en toe bang ben voor mijn moeder en haar reacties. Ze heeft een nogal kort lontje, vandaar dat ik zoiets dus niet rechtstreeks doe. Het is overigens nogal ingewikkeld, zeker met een familie zoals de mijne. Maar ik kan niet klagen, want ik weet dat sommigen het erger hebben thuis (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma maa 19, 2012 4:58 pm

Ik zou het toch maar eens proberen. Dan schreeuwt ze maar eens een keertje, schreeuw zelf eventueel terug, maar ik vind dat het belangrijk is dat een ouder je gevoelens weet. Als ze het niet weet, kan ze er ook niet mee leren omgaan.
Je kunt eventueel ook een brief naar haar schrijven, waarin je haar uitlegt wat er is. Of je vraagt steun aan een familielid van je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma maa 19, 2012 5:10 pm

Eerlijk gezegd ben ik die tijd voorbij. Ik heb door de jaren heen geleerd dat mijn moeder in een cirkel leeft en er niet uitspringt; d.w.z. ze zal heus niet zomaar veranderen, omdat ik haar dat vertel. Ik heb ook genoeg informatie/advies gekregen van mijn vader wat betreft mijn moeder en ik ken haar door en door. De situatie van negeren en af en toe maar eens wat vertellen over je leven is inderdaad niet geweldig, maar ik vind het beter dan elke dag om elkaars nek te vliegen. Hulp van familie zal ik sowieso niet krijgen, ik ben nu oud en wijs genoeg om op mijn eigen benen te staan. Als ik een probleem heb met mijn moeder moet ik dat zelf oplossen en daar geef ik hun gelijk in. Ze kunnen me toch alleen maar een luisterend oor bieden :/

En bij deze wil ik het onderwerp afsluiten, want het wordt me iets te persoonlijk om hier neer te zetten :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma maa 19, 2012 6:06 pm

Oké... Dan gaan we op naar iets heel leuks...

ETEN! :3

Sorry, ik moest iets verzinnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryota Hotaka
Ryota Hotaka
Volwassene

Profiel Vrouw Aantal berichten : 54
Poképoints : 44
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma maa 19, 2012 6:58 pm

Muahaha. Toch maar even aangemaakt. Het duurde me te lang en ik kan gewoon niet zonder (aa) Alsof ik het niet al druk genoeg heb, maar goed Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma maa 19, 2012 7:16 pm

@Ryota: En met wie ik heb de eer om te spreken...? ;D
Aan je (aa) zou ik denken Nick van Monica High ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mio Sarée
Mio Sarée


Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 27
Poképoints : 8
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 11
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma maa 19, 2012 7:17 pm

@Ryota: Mooie KK ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryota Hotaka
Ryota Hotaka
Volwassene

Profiel Vrouw Aantal berichten : 54
Poképoints : 44
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma maa 19, 2012 7:28 pm

Haha, je spreekt gewoon met de mede-admin hoor xD Dit is namelijk Mitsu's oudere broer Razz
@ Mio; Bedankt voor het compliment ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma maa 19, 2012 8:42 pm

oow... Dat is dus echt een domper die typisch van mij afkomstig is ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptydi maa 20, 2012 1:52 pm

Damn, op iemand roepen is natuurlijk geen Nederlands, haha. Wat haat ik mijn dialect toch Very Happy

Biologie alweer overleeft, nu de rest nog. En ik ben vrijdag de hele dag vrij, omdat ik geen wiskunde heb! Yaay! ;D Maar helaas is mijn moeder nu de hele week thuis, dus moet ik steeds dat gezeik aanhoren dat ik moet gaan leren xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptydi maa 20, 2012 4:34 pm

Ik was om tien over twee uit, en om half drie klaar met huiswerk. Heb nog even een vriendin gezelschap gehouden, omdat zij proefwerk had en zit nu tot toen uur alleen thuis. Hoezo verveeld? XD

Weet iemand misschien nog een leuke gratis app? Een game, etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptydi maa 20, 2012 4:58 pm

Ik weet niet of je Draw Something al hebt? Ik moet hem zelf nog downloaden, maar het schijnt grappig te zijn xD

En, lol, ik was om 1 uur ofzo klaar, toen zijn we nog even naar Teletubbieland (= speeltuin in de buurt van school) gegaan. Daar ben ik van een heuvel afgerold met mijn beste vriendin, alsof we kleine kinderen waren xDD Maar ik ben er net dus achter gekomen dat ik door de modder ben gerold :c /wijst naar grote, bruine vlek op broek
Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptydi maa 20, 2012 5:40 pm

Download hem, geen idee of het leuk is, maar ik test ze even uit.

Zo heb ik ook Nyan Jump gevonden, XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptydi maa 20, 2012 7:23 pm

Ik heb hem net zelf ook even gespeeld, het is echt lachen XD En Nyan Jump ken ik al, net als de rest van de Nyan games voor de iPod etc. Angry Birds is ook awesome *-* Maar ik speel niet meer zo vaak spelletjes op mijn iPod. Zo heb ik ook ooit eens wordfeud gedaan voor drie dagen.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptydi maa 20, 2012 7:36 pm

Mijn inspiratie met Deb is een beetje verdwenen... een beetje veel ;O
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptydi maa 20, 2012 7:43 pm

Anja en ik hebben vandaag de intakedag van de HKU (Animation Design) gehad! En het was eng. XD Eerst moest je je spul (portfolio, toelatingsopdrachten) op een tafeltje uitstallen en dan moest je drie uur wachten (of winkelen XD) en dan werd er verteld wie er uitgenodigd waren voor een toelatingsgesprek. En Anja en ik waren allebei uitgenodigd voor zo'n gesprek. Yay! Alleen het gesprek ging natuurlijk verschrikkelijk, dus ik ben bang dat ik alsnog niet toegelaten ben. T_T (Ze gingen vragen stellen van: Waarom wil je deze studie doen? En wat wil je hierna doen? Wat voor aspecten van het tekenfilm maken?. Antwoorden: Het lijkt me gewoon heel leuk. Tekenfilms maken. Ik vind bijna alles leuk. (En dat zijn natuurlijk niet de antwoorden waar ze op zitten te wachten... Rolling Eyes Maar ik kon gewoon niets zinnigs zeggen... honestly.))
Terug naar boven Ga naar beneden
Mio Sarée
Mio Sarée


Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 27
Poképoints : 8
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 11
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptydi maa 20, 2012 8:04 pm

Wauw, Kane! In ieder geval gefeliciteerd dat je door mocht naar de 2 ronde o.o
Ik hoop dat je wordt toegelaten Very Happy

Ikzelf dacht erover om naar het HKU te gaan maar ik wil een Concept Artist worden :3
Dus ik ga naar Singapore om daar te studeren Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptydi maa 20, 2012 8:17 pm

In principe hoeft het niet zozeer aan je antwoorden te liggen dat je wordt aangenomen. Zolang ze aan je werk zien dat je gemotiveerd bent en ze horen hoe enthousiast je erover bent, is het geen probleem. Mijn intakegesprek op de Eindhovense school verliep ook niet zo soepel (zelfs al ging het beter dan ik had gedacht) en drie weken daarna lag de brief op de grond dat ik was aangenomen.
Veel succes met je toelating, though :3

@ Mio; wow, Singapore? o=
Terug naar boven Ga naar beneden
Sango Higura
Sango Higura


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 104
Poképoints : 4
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptydi maa 20, 2012 8:37 pm

Ik ga 9 delen van de Rurouni Kenshin manga kopen via Marktplaats, whoot <3
Heb laatst besloten om manga's te gaan sparen. :I
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptywo maa 21, 2012 7:15 am

Mio, je avatar doet het bij mij niet meer..?

Zo, vandaag heb ik me voorgenomen om eens goed te gaan posten met Deb! :3
Alleen moet ik wel even snel een literatuurverslag maken, don't be mad if I'm not posting today ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptywo maa 21, 2012 11:23 am

Yes, het ergste van de toetsweek is achter de rug! 8D Morgen nog Nederlands en tekenen (waar ik niet voor hoef te leren) en vrijdag lekker vrij want ik heb geen wiskunde~

Mijn Zorg en Welzijn lerares gaf me op mijn kop voordat de toets begon D: 'Ik wil dat je niks openlaat van de vragen, Robin! Dan fantaseer je maar wat, kan me niks schelen, maar je vult het in!' Dus de helft van mijn antwoorden zijn gebaseerd op mijn wilde, Rolo-achtige fantasieën. o3o

@ Deb, dat ligt niet aan jou of je pc, mocht je dat denken. Bij mij doet hij het ook niet meer xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sango Higura
Sango Higura


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 104
Poképoints : 4
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptywo maa 21, 2012 6:01 pm

Ik heb besloten dat als ik 20 punten heb het topic van die Vulpix ga plaatsen...
Nou, veel succes, nog 19 punten te gaan x'D

Moet de rpg maar weer eens oppakken..
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2012-