Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyma jun 03, 2013 3:02 pm

Haha, succes ermee! Very Happy

En ik kwam er gister achter dat het nog maar drie weken duurt tot de toetsweek... wat betekent dat ik de komende weken diehard moet gaan werken aan mijn 3D prutseltje, mijn animatic (= 40 seconden filmpje met special effects, green screen shots en animatie (= 12 plaatjes per seconde, dus reken maar uit hoeveel tekeningetjes ik moet gaan maken. /stress)) en een filmproject (iemand zin om voor dode te spelen? Of moordenaar? of detective?). Ohja, en leren. Pika En dat terwijl ik gisteren zo'n 3500 pagina's aan leesplezier gekocht heb. T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyma jun 03, 2013 5:12 pm

Yay, de Warrior Cats meeting gisteren was leuk :3
En ik heb zin in posten...
En ik heb huiswerk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyma jun 03, 2013 5:45 pm

Voel me al zooooo veel beter dan zaterdag. Ik zal eerst leren en daarna posten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana Del Mundo
Ana Del Mundo
Volwassene

Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 7
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 21 years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyma jun 03, 2013 6:38 pm

Waha, was dat waarom de postvolgorde van de contest was veranderd? XD ik voelde me al aangesproken x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyma jun 03, 2013 7:57 pm

Ja, ik kon niet op m'n benen staan en zag bijna alleen zwarte vlekken. Zo veel pijn. Zusje heeft toen een pb naar Carla gestuurd, de schat <3
Maar nu kan ik alles weer zuiver zien, ik dacht dat ik langer mee opgescheept zou zitten, dus daarom. En ik moest ook nog een ringsteken post maken en ik heb geen idee hoe ik dat aantal ga doen met Iria *zucht * Pika
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana Del Mundo
Ana Del Mundo
Volwassene

Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 7
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 21 years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydi jun 04, 2013 3:43 pm

Ai, gelukkig dat het nu beter gaat :3 misschien was het een soort van migraine? Toen ik dat had kon ik mijn franse woordjes niet meer leren omdat er van die vage strepen zaten x3 en geen zorgen over het ringsteken, omdat je post een onderwerp heeft en dus zal je niet snel zonder inspiratie zitten :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydi jun 04, 2013 4:13 pm

Het klinkt inderdaad als migraine. Had je hoofdpijn, Iria?
Dat jij nog de moeite nam om uit je bed te komen, Ana XD Als ik migraine heb lig ik echt te sterven in bed xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydi jun 04, 2013 7:23 pm

@Iria: mooi dat het weer goed is, het klinkt idd niet leuk. En die post gaat vast wel goedkomen Very Happy (maar Jasmine vindt dat je ook best mag opgeven :E)

En ik denk dat er verschillende soorten migraine zijn? (en mensen die lichte hoofdpijn tot migraine bestempelen, maar dat is weer een andere groep XD)

En ik wil even gaan klagen, want ik vind mijn klas niet lief. T_T Of eigenlijk wel, maar ze houden allemaal van Game of Thrones en dat is het probleem. En onze leraar Maya ook, want die begon erover. Echt zo rustig van: "Zijn er mensen hier die Game of Thrones kijken?" En toen gingen er wat vingers in de lucht, want bijna onze hele klas kijkt Game of Thrones. Leraar: "WAT EEN FOCKED OP AFLEVERING WAS DIE LAATSTE, OF NIE DAN?!" Echt, iedereen was gewoon in totale shock van wat er gebeurt was tijdens die aflevering. (eps. 9 van het 3e seizoen) Maar Anja en ik zijn pas bij aflevering 5 van het 2e seizoen, dus wij waren van "GEEN SPOILERS! GEEN SPOILERS!" En toen heb ik me de rest van de dag niet meer kunnen concentreren omdat ik wil weten wat er in die aflevering gaat gebeuren, want het is blijkbaar bizar gruwelijk en onze leraar zei dat je als schrijver wel lef moest hebben, wilde je "zoiets" laten gebeuren. Ofzo. En anderen zeggen weer van "They're killing everyone!1!!1!" En dat vind ik wel enigszins eng, want George R.R. Martin heeft al eerder laten zien dat hij het niet erg vindt om leuke personages om te laten komen. Shocked

...aaanyway, nog meer mensen die Game of Thrones kijken? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah Spark
Leah Spark


Profiel Vrouw Leeftijd : 32
Aantal berichten : 56
Poképoints : 11
Reputatie : 5
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydi jun 04, 2013 8:26 pm

Jhaa en nu moet ik dus mijn mond gaan houden.....

De aflevering is echt ........... 🇳🇴 Waarom krijg ik nu geen psyduck?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana Del Mundo
Ana Del Mundo
Volwassene

Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 7
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 21 years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydi jun 04, 2013 9:03 pm

Mitsu Hotaka schreef:
Het klinkt inderdaad als migraine. Had je hoofdpijn, Iria?
Dat jij nog de moeite nam om uit je bed te komen, Ana XD Als ik migraine heb lig ik echt te sterven in bed xD

Nou ja, het was zo'n opbouwende migraine xD ik had lichte hoofdpijn en zat keihard frans te leren, zaten er plotseling strepen voor mijn ogen, dus ik kom op school aan, vertel het aan m'n klasgenoten en die meteen: 'Ga naar huis je hebt migraine en dat barst binnen anderhalf uur los'. Dus ik snel naar huis en inderdaad was mijn hoofd toen aangevallen door een aambeeld of zoiets x3 maar als ik andere verhalen hoor zoals die van Iria, bleek ik geluk gehad te hebben, zonder overgeven en dat het maar een dagje duurde 0.0 *vraagt zich nog steeds af hoe ze überhaupt in haar eentje was thuis gekomen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydi jun 04, 2013 9:11 pm

Een aantal van mijn klasgenoten kijken ook Game of Thrones en degene die dus ook zover waren zag ik inderdaad spasmen over die aflevering. Zelf kijk ik het niet en dat heeft zo z'n redenen XD

Hmmn, ja, bij mij duurt het meestal ook een dag, maar dan is die dag ook een hel. Ik heb ook een keer gehad dat ik mijn boeken in moest leveren op school en tijdens m'n toch erheen werd m'n zicht belemmerd. Ik wist dus al hoe laat het was. Ik vraag me nog steeds af hoe ik m'n boeken in heb kunnen leveren, ondanks m'n beste vriendin die erbij was, en dat ik net op tijd weer thuis op de bank kon liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptywo jun 05, 2013 7:31 pm

Mitsu Hotaka schreef:
Zelf kijk ik het niet en dat heeft zo z'n redenen XD

Whyyy? Surprised (oke... honestly, ik kan wel wat redenen bedenken XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Hoshii
Miki Hoshii
Volwassene

Profiel Vrouw Aantal berichten : 126
Poképoints : 61
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 20 years ~
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptywo jun 05, 2013 8:33 pm

Ah darn, ringsteken gemist ;-;
Well, een drukke week neemt ook tijd in beslag x'D
Volgende keer beter :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptywo jun 05, 2013 9:08 pm

Ik ben niet echt bepaald een persoon die tegen bloed kan XD Van games en anime kan ik het wel hebben, omdat je gewoon zeker weet dat het fake is en dat het er niet echt uitziet, maar van zulke series.. Not really. Eén van de redenen waarom ik ook geen horror films kijk, maar daar ben ik ook een scaredy cat voor Very Happy

Op zich heb ik niks tegen de serie hoor. Het is alleen niks voor mij x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyza jun 08, 2013 10:51 am

Heb gepost met Iria in het ringstekken, zo lol xD Waarom hou ik van haar als ze pijn lijdt? xD

Pfff, proefwerken komen dichter, dus minder tijd om te schrijven en posten :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyza jun 08, 2013 11:53 am

@Mitsu: haha, oke Razz

@Iria: gefeliciteerd met je overwinning! :E Jasmine gaat dit zo niet leuk vinden.
Ik zit me nu trouwens wel af te vragen hoeveel punten Sishuri zou hebben gehad.

Edit: Argh, iemand, help me eraan herinneren dat ik vanavond een post maak voor de contest-die-allang-afgelopen-had-moeten-zijn. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyza jun 08, 2013 12:19 pm

@Kane; Tx, toen ik die Pb kreeg van 6 ringen was ik van; WHAT?! Dus na lang nadenken heb ik de perfecte post gemaakt *Kuch*

Ik wil posten bij Arya, maar moet eerst wachten omdat ik een Eevee probeer te vangen x)
Moet nog eens met Viridi posten bij Yume... Ok, dat is dan voor vanmiddag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Takahashi
Sora Takahashi


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 236
Poképoints : 157
Reputatie : 23
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyzo jun 09, 2013 8:36 pm

Hmmm, het posten met Sora gaat wel lekker zo^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyma jun 10, 2013 8:13 pm

Goed, moet ik een ruzie oplossen waar ik niks mee te maken heb -.-"

Maar goed, voor de rest wil ik iets doen! Jezus ben het zat hoor al dat gezaag aan mijn kop! Het is niet mijn probleem hoor. xD

Srry moest eruit... Gsm is ook kapot! Yay! gaat weer lekker vandaag -.-'
Terug naar boven Ga naar beneden
Yume Yukusai
Yume Yukusai


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 117
Poképoints : 83
Reputatie : 19
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptyma jun 10, 2013 8:39 pm

Ach, iedereen heeft vandaag een ongeluksdag D: Dat is gewoon soms op maandagen, dat het merendeel van de mensen echt tegenzit. Vandaag vergat ik mijn ov-bewijs, moest mijn hond naar de dierenarts en viel ik bijna flauw bij de coopertest(2000 m hardlopen, 3 uur na die test kon ik nog niet normaal ademen D'Smile. Naja, ik mag niet klagen, dit was het beste weer voor hardlopen dat ik kon krijgen :') Andere klassen moeten dat doen in 24 graden in de zon of juist heel koud in de regen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydi jun 11, 2013 12:37 pm

Ik ben ziek dus ik heb een ongeluksweekend/week :C
Terug naar boven Ga naar beneden
Yume Yukusai
Yume Yukusai


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 117
Poképoints : 83
Reputatie : 19
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydi jun 11, 2013 5:45 pm

O__O Heeft iemand de pokemon trailer gezien die op Nintendo Direct uitkwam net? Kijk de trailer op eigen risico:

https://www.youtube.com/watch?v=IOn5FsdB8Sg

Ik zit nog steeds te hyperventileren maar ik weet niet of het positief is of negatief >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydi jun 11, 2013 6:03 pm

Ja, ik zag het. Fairy, really? XD Maar ik ben wel blij dat ze oude Pokémon blijkbaar ook dat type meegeven, want het zou vrij loos zijn als Sylveon wel een Fairytype was, en Clefairy niet. XD (Ik ga er tenminste van uit dat die ook Fairytypes zullen worden, als Marill dat ook al wordt...)
En die nieuwe vlinderpokémon is leuk. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydi jun 11, 2013 8:19 pm

Ben niet zo weg van het nieuwe type... Maar goed, ik ben wel blij dat Sylveon geen Ghostpokemon is, haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Emptydi jun 11, 2013 10:35 pm

Ik houd van die nieuwe functie in de games. Pokémon Amie, was het? Het geeft een beetje een Nintendogs gevoel, maar aan de andere kant is het zo... Hurr, hoe lang heb ik daar wel niet op gewacht <3
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 12 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2013-