Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyza jul 27, 2013 8:19 pm

Idd! Ik vind dat we met 4 sterren al heel ver komen! Very Happy Geen paniek dus (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Light Yagami
Light Yagami


Profiel Man Aantal berichten : 79
Poképoints : 18
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 jaar oud
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyza jul 27, 2013 8:45 pm

Hahaha daar echt niet van, ik probeerde alleen hun commentaar te begrijpen, niets mis met KE! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate Johnson
Nate Johnson


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 98
Poképoints : 10
Reputatie : 11
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyza jul 27, 2013 8:49 pm

#Light: *Fluistert dat ik het commentaar nog niet eens gelezen heb, phahaha* Nah, ik wilde gewoon KE een beetje beschermen, haha, niet slecht bedoeld natuurlijk! :3 Maar KE is de laatste tijd van grote waarde voor me geworden omdat ik hier gewoon mezelf kan zijn en over Pokémon kan posten en zo.. Op school durf ik daar niet goed over uit omdat bijna niemand Pokémon speelt of dat toch in elk geval niet laten merken >.<

Edit: Nou, ik heb vandaag 2 hoofdstukken geschreven van rond de 900 woorden, 1 post van 800 woorden en eentje rond de 620, so I'm done xD De rest komt morgen! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyza jul 27, 2013 9:49 pm

@hierboven: awesome, goed bezig geweest! :3

Vraagje: Heeft iemand hier een account op een grote RPG zoals Wolfstory of Warrior Cats oid en zou die persoon reclame voor de Hongerspelen RPG willen maken? *puppyeyes* Of weet iemand nog een plek om reclame te maken? ^^" (Dit valt niet onder reclame maken, toch? XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate Johnson
Nate Johnson


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 98
Poképoints : 10
Reputatie : 11
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyza jul 27, 2013 9:54 pm

#Kane: Dankjewel! Ik heb op WC gezeten (xD vandaag nog, if you know what I mean), maar ik ben ermee gestopt omdat't te druk werd.. Anders had'k 't zeker gdn! :O En shhhttt, dit is geen reclame maken! ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Light Yagami
Light Yagami


Profiel Man Aantal berichten : 79
Poképoints : 18
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 jaar oud
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyzo jul 28, 2013 12:14 am

je kunt regelen partner te worden met ssa
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyzo jul 28, 2013 1:00 pm

I got gloss on my lips, a man on my hips, hold my tighter than my Dereon jeans! (Ik zit met Beyoncé in mijn hoofd, dus vandaar..)

Anyway, vandaag weer weinig posten want mijn neefje komt >.<
#Kean&Kane: Ik ga me sowieso nog aanmelden op jullie site, hoor! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Quirina Kato
Quirina Kato


Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 50
Poképoints : 98
Reputatie : 21
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyzo jul 28, 2013 3:24 pm

Yay, gepost met Quirina! Ik doe ontiegelijk lang over haar posts, maar het is toch leuk om met haar te posten xD Op naar Brock! (tenzij ze onderweg in Mount Moon nog iemand tegenkomt... =))
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyzo jul 28, 2013 8:50 pm

Wil je eens gaan posten, komt je neefje >.<
Sorry guys.. Posten worden wéér een dag verschoven :/
En nee, ik ben geen smoesjes of excuusjes op aan't hangen, dit is echt real.. Ik wou vandaag 'n lekker schrijfdagje hebben, maar met mijn neefje in de buurt lukt het me echt niet XD (ik hou van hem, hoor)
Dus sorry.. Again >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyzo jul 28, 2013 8:55 pm

Haha, maakt toch helemaal niet uit. Neefjes zijn ook belangrijk. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyma jul 29, 2013 12:56 am

*komt helemaal in paniek binnen gestormt* ik leef nog!!!! Na een week intensief ruzieën en discuteren, heb ik mijn ma bijna overtuigd om van stal te veranderen zodat ik meer tijd heb voor te schrijven. *heeft al meer dan een week niet kunnen schrijven omdat haar pc om het kwartier uitvalt door de hitte xD* dus als er nog iemand wacht op een postje van mij... Dan kan het nog lang duren of het kan morgen zijn xD (wat eigenlijk vandaag is, maar we gaan het maar bij morgen houden)
---
Yay! KE is beoordeeld, sommige dingen kloppen niet echt (vind ik), zoals dat over de uitleg en Cynthia...
---
@Alexis: dacht ik ook vorige week... En toen kwam het familiefeest opdagen en een hele reeks gezaag en hitte xD hoe dan ook, het is familie en dat gaat voor posten, dus voel je niet schuldig ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyma jul 29, 2013 12:38 pm

#Iria: Fijn dat jij in elk geval weer kunt posten dan! :3
Jawel, familie gaat ook voor, maar ja.. Mijn neefje is druk en je moet de hele tijd met 'm bezig zijn en zo XD Maar hij is best leuk, hoor :3

--

Zo, ik hoop dat Vincent en Ryan me niet willen vermoorden XD Anyway, ik ga aan de posten voor jullie beginnen, het heeft lang genoeg geduurd! :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyma jul 29, 2013 2:47 pm

Ja dat mijn rol niet duidelijk was snap ik ook niet. Volgens mij is het wel logish dat alle Gymleiders mods zijn? Maar misschien dat het niet duidelijk is, omdat ik van de Gymleiders actiever ben met modereren ofzo? Geeeeen idee XD Maar 4 sterren is een hele mooie scoren hoor en dat met de plaatjes is onzin =p

O en A'tje, vragen of mensen op een ander forum reclame willen maken.. ligt heel dicht bij reclame maken, maar ik zal het door de vingers zien huehue =p
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyma jul 29, 2013 3:47 pm

Ik irriteer me serieus aan de spelling. Ik las een klein stukje en heb het toen maar opgegeven xD

Maar als jij meer modereert, dan moet het toch juist wel duidelijk zijn..? Of zie ik het nu verkeerd? o_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayne Sphere
Kayne Sphere


Profiel Vrouw Aantal berichten : 98
Poképoints : 55
Reputatie : 15
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyma jul 29, 2013 8:49 pm

Maar.. Mag ik vragen waar die commentaar dan staat? O.O *Gaat zoeken*

Edit: Laat maar, ik heb het al! Pika
Dubbel edit: De spelling is idd rampzalig qua leestekens en zo..
Triple edit: Omg, Mitsu, nu erger ik me er ook aan XD
Zoveelste edit: *Kijkt gefrustreerd* Ledenactiviteit zo'n klein puntje? Noeessss, that isn't right >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptydi jul 30, 2013 1:23 pm

Ik merkte ook wel en paar foutjes op x'D
En sorry voor mijn inactiviteit qua posten peeps D: Maar deze computer kan alleen IE gebruiken en dat is langzaam ._." Maar ik zet nu gewoon al m'n posts op een USB en maak ze op mijn internetloze laptop! :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptydi jul 30, 2013 2:48 pm

Vind ik ook, onze activiteit is super! Maarja, ze kijkt denk ik alleen naar de statistieken enzo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptydi jul 30, 2013 3:57 pm

Ik denk dat de activiteit zo laag scoort omdat wij heel erg actief zijn in het OOC-gedeelte, maar beduidend minder in het IC-gedeelte?

Anyways! Ik ga een post maken met Cynthia ^^ En daarna met Lillian, om vervolgens te kijken of ik ook nog wat kan met de rest =p O en ik ben in Lavender Town met Pokémon Tower Defense ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptydi jul 30, 2013 7:12 pm

#Lianne: Nee hoor, ik vind echt dat ze het hierbij fout hebben, bij bijna alle kopjes op KE staat dat er gepost is en niet eens langer dan een/twee maanden geleden, dus ja.. Nee, dat vind ik overdreven :O
Je mag trouwens best actief zijn in de OOC, als je IC ook maar wat doet, toch? :O

#Carla: *Brofist*

#Sishuri: Da's vervelend! >.< Maar gelukkig kun je wel gewoon posten maken :3
Tip: Wat ik altijd doe als ik even geen internet gebruik/kan gebruiken is proberen om de posten waar'k nog op moet reageren te kopiëren en op te slaan in een document voordat'k geen internet meer heb, dus als je van je langzame pc zeg maar documentjes kan opslaan en die overzet met USB (ofzoiets) naar je internetloze laptop, kun je het opzoeken als je vergeet hoe andermans post er ook alweer uitzag (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yosshi Matsumoto
Yosshi Matsumoto


Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 30
Poképoints : 43
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 11
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptywo jul 31, 2013 11:56 am

Ik denk dat het heel normaal is voor een RPG dat het actiever is in de OOC dan in het IC gedeelte, maar ik denk dat Li bedoelt dat er in het OOC gedeelte wel dagelijks gepost wordt, maar in het IC gedeelte gemiddeld misschien eens in de twee dagen of nog minder. Maar ik ben het met je eens hoor Alexis, ik vind het hier ook actief genoeg Razz

Hoe dan ook, ik heb nu iig gepost :E
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptywo jul 31, 2013 11:59 am

Wat iedereen als ik het goed begrijp dus in feite probeert te zeggen: het maakt niet uit wat een buitenstaander over het forum zegt, wij vinden het allemaal een supertoffe RPG!Mudkip la
Terug naar boven Ga naar beneden
Light Yagami
Light Yagami


Profiel Man Aantal berichten : 79
Poképoints : 18
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 jaar oud
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptywo jul 31, 2013 1:07 pm

Postje terug Yosshi Wink

EDIT:
Because I think it's awesome!
Ik kan endelijk deze meedoen, failloos, de cup kan ik en de 2e stem van Sam:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptywo jul 31, 2013 2:20 pm

Alexis Vegas schreef:
#Lianne: Nee hoor, ik vind echt dat ze het hierbij fout hebben, bij bijna alle kopjes op KE staat dat er gepost is en niet eens langer dan een/twee maanden geleden, dus ja.. Nee, dat vind ik overdreven :O
Je mag trouwens best actief zijn in de OOC, als je IC ook maar wat doet, toch? :O

#Carla: *Brofist*

#Sishuri: Da's vervelend! >.< Maar gelukkig kun je wel gewoon posten maken :3
Tip: Wat ik altijd doe als ik even geen internet gebruik/kan gebruiken is proberen om de posten waar'k nog op moet reageren te kopiëren en op te slaan in een document voordat'k geen internet meer heb, dus als je van je langzame pc zeg maar documentjes kan opslaan en die overzet met USB (ofzoiets) naar je internetloze laptop, kun je het opzoeken als je vergeet hoe andermans post er ook alweer uitzag (a)
Doe ik ook, heb daarmee nu een postje gemaakt :'D
Maar dan zie ik die posts en dan denk ik zo van; 'Help, zo veel ;-;'. Dus het gaat bij me zeker op een slakkentempo x3 Een Shellos-tempo :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptydo aug 01, 2013 7:10 am

#Yosshi: That's what I'm talking about! XD

#Kean: Idd! :3

#Sishuri: Omg, ja XD Ik heb eens een keertje gehad dat iemand met 3.000 woorden terug reageerde en toen heb'k mijn post dagen uitgesteld omdat ik echt niet wist of ik het wel kon.. Eenmaal dat het begon, ging het kei makkelijk, maar die drang heb ik heel soms nog, vooral als ik niet weet wat ik met mijn karakter moet doen XD

--

MyGowd mijn haren vallen uit o.O Is dat bij jullie ook zo? O.O Dit is al de honderdste of zo.. *Trekt haar eraf*
Maar goed.. Apologies to everyone: Ik heb gisteren niks kunnen posten omdat ik een perfect dagje had met mijn vriendje.. <3
En ik hoop dat ik vanavond nog wat ga doen want ik moet werken en ik ben al zo moe >.<
Dus ja, dan weten jullie in elk geval waardoor ze weg blijven Razz

Edit: 300ste bericht, yeaaaah
Dubbel edit: Ik ga voor vandaag niet meer posten, sorry Arya, Ryan en Vincent, maar ik ben echt moe, ik heb vandaag moeten werken >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyvr aug 02, 2013 10:31 pm

Haha ja, dat was inderdaad wat ik bedoelde ja XD

Pffff, het is veel te warm om te posten D: Ik wilde laatst al posten, maar ik mijn hoofd deed NO.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2013-