Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Light Yagami

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Light Yagami
Light Yagami


Profiel Man Aantal berichten : 79
Poképoints : 18
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 jaar oud
Pokémon:
Light Yagami Vide
BerichtOnderwerp: Light Yagami Light Yagami Emptyma jul 22, 2013 12:20 am

Karakter Kaart

Naam: Light Yagami
Leeftijd: 17 jaar oud
Geslacht: Man
Woonplaats Een bos bungalow in Viridian Forest.
Uiterlijk: Bruin half-lang haar, slank maar gespierd, baby-face, 1.82m
Karakter: Gay, vriendelijk, bitchy, spontaan, sociaal
Familie: No-one anymore. Wees, op zichzelf wonend.
Coördinator
Pokémon:
*Oddy♂ (Oddish)
Geschiedenis: Light zijn geschiedenis is droevig.
Op zijn 16e werd hij officieel wee, maar het start al eerder.. Zijn moeder stierf al bij zijn geboorte, er waren grote complicaties en uiteindelijke een veel te groot bloedverlies. Light zijn moeder hield wel allang van hem, vanaf het begin dat de kleine Yagami in zijn moeders buik groeide koesterde ze het al. Vlak voor de geboorte heeft ze kleine Yagami een ketting nagelaten. Ooit had ze haar eigen badge gemaakt, ongeldig voor het indigo plateau, maar ze was er zeer trots op. Vlak voor haar dood had ze er een ketting doorheen gehaald. De ketting is het enige wat Light nog heeft van zijn moeder en hij koestert het daarom ook ten zeerste. Met zijn vader had Light een goede band, samen gingen ze vaak naar het bos. En daar kon Pa Yagami Light veel leren over de verschillende insecten die er leefden. Op de vraag waarom Light niet een eigen pokemon mocht, kreeg hij geen antwoord. Op zijn 16e werd zijn vader aangereden door een vrachtwagen. Het was meteen afgelopen. Sindsdien deden veel instanties hun ronde. Pleegouders, opvanghuizen, Light wou er niets van weten. En op het moment dat ze hem kwamen halen, is hij er van door gegaan. Na een kleine reis kwam hij uit bij het bos waar hij en zijn vader vaak naartoe gingen. Viridian Forest. Daar aangekomen, hield hij zich schuil in de bosjes. Er zijn vele zoektochten naar hem geweest, maar deze zijn uiteindelijk stopgezet nadat Light nergens te vinden was. Light begon er bessen te plukken, om in leven te blijven. Maar ook om wat bij te verdienen, langskomende Trainers hadden maar al te graag wat over voor de side-effecten van zo'n bes. Uiteindelijk heeft hij van zijn bijverdiensten een pokebal kunnen kopen, en van het één kwam het ander. In het bos heeft hij het eerste gevangen wat hij tegenkwam. Oddy de Oddish. Dit is zijn trouwe en vaste maatje. Samen hebben zij een zelfgebouwde Bungalow gemaakt, op de plek waar Light vroeger naartoe gevlucht was. Sindsdien is Light begonnen met pokemon, hij vond ze interessant, en wou ze allemaal wel! Hij focust zich toch vooral op insect pokemon. Dit door zijn vele uitjes met zijn vader. Het vechten van pokemon vind hij maar een zijweg, het is af en toe leuk, maar niet het belangrijkst. Light wil dat de pracht bij een pokemon naar boven gehaald wordt, vandaar dat hij coördinator is geworden.

Like's:

  • Grass - Bug
  • Boys
  • Oran-Poffins

Dislike's:

  • Homofoben
  • Dragon-pokemon
  • Verlies


Laatst aangepast door Light Yagami op ma jul 22, 2013 12:54 am; in totaal 10 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Light Yagami Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Light Yagami Light Yagami Emptyma jul 22, 2013 12:29 am

Beste Light,

Welkom op KE! Ik wil even opmerken dat het wat fout is gegaan met de codes in je karakterkaart, zou je dit even kunnen herstellen?

Ten tweede moet ik zeggen dat je karakterkeuze me een beetje tegen de borst stoot. Yagami Light is een bestaand karakter met zijn eigen verhaal en geschiedenis. Aangezien dat van jou totaal anders is, zou je misschien een andere naam kunnen gebruiken? Je kan wel zijn avatar houden.

En nu over je karakterkaart. Hij is nogal beknopt, vooral de geschiedenis. Zijn vader stierf toen Light 16 was, nog altijd minder jarig. Dit zou betekenen dat hij naar een voogd gaat of, als die er niet is, naar een weeshuis. Hoe komt Light dan in zijn eentje in een bos terecht? Wat heeft zijn vader hem allemaal geleerd? Hoe was zijn relatie met zijn ouders? Graag wat meer uitbreiding.

Ten slotte is het de bedoeling dat je een Pokémon hebt op het moment dat je in de RPG begint. Hiervoor kan je de credits gebruiken, als oudere trainer heb je er drie tot je beschikking. Deze vervallen wanneer je karakterkaart is goedgekeurd.

Ik hoop dat je niet afschrikt met al deze tekst, probeer je alleen maar te helpen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Light Yagami
Light Yagami


Profiel Man Aantal berichten : 79
Poképoints : 18
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 jaar oud
Pokémon:
Light Yagami Vide
BerichtOnderwerp: Re: Light Yagami Light Yagami Emptyma jul 22, 2013 12:34 am

Oef, codes, daar ben ik goed in... *kuch*
Ik zou het proberen Wink

Mag de naam echt niet gebruikt worden? Sorry, maar ik ben er zo aan gewend Light te RPG'en, maar dan op mijn eigen manier.

Uitbreiding zou ik willen doen, gaat wel tijd in zitten, en dan gaat het aardig wat duren voordat ik überhaupt kan gaan RPG'en zie ik al.

En vervallen die credits echt?! Dat wist ik niet sorry! Smile Ik zou een keuze gaan maken... *mumbles: To difficult... xD*

Natuurlijk schrikt het me niet af, ik zou mijn best doen dit aan te passen, maar die credits, hoe wil ik dit doen, kan ik gewoon een pokemon er in zetten, of moet ik het ergens melden en zo ja, waar dan? Ik wou me namelijk aanmelden hier, maar kom er nu al niet uit, bij het kopje karakterkaart al niet... Help?

Grietjes (zeg maar) Sander
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Light Yagami Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Light Yagami Light Yagami Emptyma jul 22, 2013 12:40 am

We zullen verder communiceren via de PM.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Light Yagami Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Light Yagami Light Yagami Emptyma jul 22, 2013 2:38 pm

Je hebt je geschiedenis voldoende aangevuld en er is toestemming gegeven voor je karakternaam. Dus is je karakterkaart hierbij goedgekeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Light Yagami Vide
BerichtOnderwerp: Re: Light Yagami Light Yagami Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Light Yagami

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» No Light

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Summary's :: Coördinatoren-