|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | |
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt wo jan 18, 2012 10:01 pm | |
| Hèhè, goed idee schat!
Ik ben dus Happybleudragon |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt do jan 19, 2012 7:04 pm | |
| Ik ben dus Chiara14, maar ik heb al een tijdje niet veel meer getekend.. Laat staan ge-upload op dA x'D Ik ben ook niet meer zo actief de laatste tijd, hoop dat dat wel snel veranderd :3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt do jan 19, 2012 8:46 pm | |
| Zeker handig Anja!
Ik ben CCDragon-93 en ben er vrij actief (: Ik upload tekeningen en post journals (: |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt vr jan 20, 2012 8:06 pm | |
| Ik heb ook een deviantArt-account! Yay! LacernellaRubra. Maargoed, ik kijk ook meer naar tekeningen dan dat ik daadwerkelijk zelf iets erneer zet... Ben dan ook heel erg verbaasd dat ik al 51 deviations heb geplaatst. (maar dat aantal is inclusief scraps, I guess?) |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt di feb 28, 2012 5:23 pm | |
| En het account van Anita (Kane) en mij, voor alle schilderijen/tekeningen/prutseltjes die we samen gemaakt hebben: The-Other-Half-Of-Me |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt wo maa 07, 2012 9:51 pm | |
| *Bumpt topic weer even actief*
Ik heb wel DA, maar doe er niet zo veel mee. Ik heb er maar een paar dingetjes op staan (A) Mouzeh is mijn naam. :3 |
|
| |
Arthur la Porte
Profiel Aantal berichten : 28 Poképoints : 10 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 Years 'ldPokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt wo maa 07, 2012 10:23 pm | |
| Ik heb heel stiekem ook een DA account. Er staat niet echt veel op en het is al mijn... Vijfde, weet het niet meer, account erop. Gewoon omdat ik nooit tevreden was met mijn naam, of om andere redenen.
Maar de naam is: Timeleaper |
|
| |
Carmen Woods
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 15 Poképoints : 8 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt ma maa 12, 2012 8:58 pm | |
| Ik ben ook actief op dA! Ik ben Quelancehttp://quelance.deviantart.com/. Ik experimenteer met allerei stijlen, maar blijf altijd een beetje bij de manga/anime stijl in de buurt. |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt ma maa 19, 2012 4:33 pm | |
| http://warriorskylanders.deviantart.com/
Als je niet van katten houd klik dan niet op die link... Ik heb ook wat Ed, Edd 'n Eddy dingen getekend. |
|
| |
Mio Sarée
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 27 Poképoints : 8 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt ma maa 19, 2012 6:52 pm | |
| http://eliannee.deviantart.com/
Mijn deviant :3 Alleen kan ik niks submitten omdat mijn laptop dood is en al mijn bestanden erop staan D8 |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt ma mei 21, 2012 10:03 am | |
| Doet bij jullie allemaal DeviantArt het ook niet? Gisteren deed-ie het niet en vandaag alweer niet. T_T Hoe moet ik mijn examens doorkomen als dA het niet doet?! [/drama] |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt ma mei 21, 2012 12:06 pm | |
| dA doet het bij mij wel gewoon. Vorige week had ik wel last van zoiets, maar dat was na een paar uur weer goed. Misschien heb jij nu hetzelfde? Wat krijg je te zien als je naar de site wilt gaan? :T |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt ma mei 21, 2012 6:33 pm | |
| Er kwam iets te staan van dat Chrome geen connectie kon maken met deviantArt. (Iets van: probeer opnieuw te laden of bekijk een gecacht exemplaar. Ofzo. Maar dat opnieuw laden werkte natuurlijk niet.) Maar nu doet-ie het gelukkig weer! :3
|
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt ma mei 21, 2012 6:44 pm | |
| Dat probleem had ik dus ook vorige week. Dan moet je gewoon wachten en af en toe checken of hij het weer doet. Ik snap alleen niet waarom het met Chrome langer duurde.. o_o |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt ma mei 21, 2012 7:15 pm | |
| Echt vaag, ik hoor iedereen klagen over DA, maar ik heb nérgens last van! Heb zelf ook Chrome, maar DA doet het perfect. |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt ma mei 21, 2012 11:00 pm | |
| Bij mij doet DA soms ook wel eens raar op Chrome, maar de skin van HJ doet ook raar op Chrome, dus zal wel aan de server liggen denk ik XD |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt di mei 22, 2012 11:47 am | |
| Nah, het lag niet aan Chrome. Met IE en Firefox kwam ik ook nergens niet op dA. En ik dacht idd ook van: eventjes wachten en dan doet-ie het vast wel weer. Maar toen duurde het anderhalve dag. XD |
|
| |
Seth Wolf
Profiel Aantal berichten : 16 Poképoints : 6 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt vr jul 26, 2013 1:31 pm | |
| Op DA ben ik Jojoneon; www.jojoneon.deviantart.com Ik zit er nog niet zo lang, een halfjaartje ofzo, maar ben er wel redelijk actief met uploaden etc. |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt vr jul 26, 2013 1:47 pm | |
| Je hebt er een watcher bij :3 (LacernellaRubra) |
|
| |
Seth Wolf
Profiel Aantal berichten : 16 Poképoints : 6 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt vr jul 26, 2013 3:12 pm | |
| Woah, bedankt! Jouw tekeningen zijn trouwens echt professioneel gemaakt! |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt vr jul 26, 2013 11:27 pm | |
| Heb je ook gewatched (: Vind dat bos echt awesome! [CCDragon-93] |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt za jul 27, 2013 8:21 am | |
| En nog een watcher (GoldenLionofRa) |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt wo aug 14, 2013 12:00 pm | |
| Lat ik de mijne maar ook eens plaatsen, hoewel het niet echt veel mooie stuff bevat xD ; www.deisel-kun.deviantart.com |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantArt zo dec 08, 2013 6:59 pm | |
| Geen account van iemand van hier, maar ik vind deze Deviant zo briljant dat ik hem gewoon even moet delen. Seriously, ik kan me echt uren vermaken met zijn deviations. http://davedonut.deviantart.com/ (I mean, look at this! http://davedonut.deviantart.com/art/Banner-WEbsite-v03-412695674 ) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: DeviantArt | |
| |
|
| |
|