Ralph Edel
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 102 Poképoints : 39 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: DeviantART di aug 05, 2014 3:33 pm | |
| Ik wil lid worden van de deviantART-groep van KE, maar als ik me wil aanmelden krijg ik dit bericht: "Sorry, this group is no longer accepting new administrators." Is er een andere manier waarop ik me kan aanmelden voor de groep? |
|
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: DeviantART di aug 05, 2014 9:52 pm | |
| Volgens mij kun je door de admin worden toegevoegd, maar het kan ook zijn dat je bij het aanmelden voor de groep ergens iets verkeerd hebt aangevinkt? |
|
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: DeviantART di aug 05, 2014 11:07 pm | |
| Eeeehh, dat is denk ik een foutje van mij. Dit is de eerste keer dat ik een groep start op DA en vind alles echt vreselijk verwarrend xD Ik ga voor je kijken!
Edit: Found it! Leden moeten eerst wel goedgekeurd worden, omdat ik wel graag wil checken of de deviant in kwestie echt een KE lid is. Zou je je misschien nogmaals willen aanmelden? Dan kan ik je account goedkeuren. |
|
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: DeviantART | |
| |
|