Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Jack Brendon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jack Brendon
Jack Brendon


Profiel Vrouw Aantal berichten : 8
Poképoints : 4
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 11 jaar
Pokémon:
Jack Brendon Vide
BerichtOnderwerp: Jack Brendon Jack Brendon Emptydi maa 06, 2012 2:51 pm

Karakter Kaart

Naam: Jack Brendon
Leeftijd: 11 jaar
Geslacht: Jongen
Woonplaats Pewter City
Uiterlijk: Jack heeft zwart haar en donker groene ogen. Hij is 1. 40 lang.
Jack Brendon Redgravesoulbymarsuru


Karakter: Jack is een zeer vriendelijke jongen, maar kan ook zeer snel op zijn tenen getrapt zijn. Jack kan er alleen niet tegen wanneer mensen moedwillig Pokémon pijn doen.

Familie: Zijn vader ,Theo Brendon, werkt bij Professer Oak en heeft vertelt dat er drie basis Pokémon voor hem klaar liggen waar hij uit kiezen kan. Zijn moeder ,Lea Brendon, is huisvrouw en heeft alles over voor haar gezin. Zijn zusje ,Misa Brendon, is twee jaar jonger dan hij en is stik jaloers op haar grote broer.

Trainer/Coördinator/Gymleider/Grunt: Trainer

Pokémon:
Charmander (M)


Geschiedenis:
Toen Jack geboren werd in het ziekenhuis waren zijn ouders echt erg blij met hun zoontje, maar na twee jaar opgroeien kwam zijn zusje ,Misa, ter wereld. Jack vond het eerst niet leuk om een zusje te hebben, maar daar kwam hij al snel over heen en zorgde bijna net zo goed voor haar als zijn moeder deed. Helaas begon ,Misa, erg vervelend te worden door hem steeds weer te plagen, over dat hij geen Pokémon trainer mocht worden en zij heel misschien wel Coördinator. Daar was Jack echt niet blij mee en had steeds alles er voor gedaan om de gedachten van zijn ouder te doen veranderen. Het werd bijna een haat-liefdes relatie tussen broer en zus en Jack bleef maar zeuren bij zijn ouders terwijl hij ,Misa, door bleef irriteren. Jack kwam steeds vaker bij zijn vrienden die wel trainer mochten worden en sprak er met hen over, maar ook zij wisten niet waarom hij geen Trainer mocht worden. Op zijn negende verjaardag besloten zijn ouders dat Jack toch trainer mocht worden. Hier was hij heel erg blij mee. Hij mocht de pokémon van zijn ouders lenen om mee te oefenen. Zijn ouders zagen dat Jack een zeer gedreven jongen was en leerde wanneer de pokémon niet meer konden. Hij wil de beste pokémon trainer aller tijden worden. Nu is het dan zo ver, zijn eerste pokémon staat op hem te wachten bij professer Oak en Jack kan niet wachten tot hij zijn reis kan beginnen!

Like's:

•Winnen

•Pokemon gevechten

•Bijna alle soorten Pokemon


Dislike's:

•Slechte pokemon

•Arrogante mensen

•Ruziezoekers





Laatst aangepast door Jack Brendon op za maa 10, 2012 7:23 pm; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Jack Brendon Vide
BerichtOnderwerp: Re: Jack Brendon Jack Brendon Emptydi maa 06, 2012 5:53 pm

Hallo Jack! Allereerst natuurlijk van harte welkom op Kanto Experience! Je KK ziet er aardig goed uit, maar ik heb toch nog wel even wat opmerkingen.

Citaat :
Hij ziet er sterk uit, wantop school hadden ze hem eens onderschat en hij leek hen toch iets te sterk dan ze dachten.
De toevoeging aan "hij ziet er sterk uit" is hier erg vreemd en slaat eigenlijk nergens op. Het is logischer als je zegt dat hij er sterker uit ziet dan dat hij is. Want is hier ook een verkeerd gekozen koppelwerkwoord. Daardoor of waardoor zou beter zijn.

Citaat :
Toch geeft hij de hulp aan die het nodig hebben met name vooral de Pokémon draagt hij eer zeer warm hart toe en kan er niet tegen wanneer mensen moetwillen Pokémon pijn doen.
"De" achter "hij" hoort hier niet te staan, achter "aan" hoort nog "hen" te staan. Achter "hebben" hoort een komma te staan en "vooral" hoort er niet tussen. "eer" moet "een" zijn en achter "toe" hoort een punt. De zin daarna wordt dan "hij kan er niet dat mensen moedwillig Pokémon".

Citaat :
Zijn vader Theo Brendon werkt bij Professer Aok, maar heeft niks los gelaten over welke Pokémon voor hem klaar zal liggen alleen dat de drie basis pokémon er zijn. Zijn moeder Lea Brendon is huisvrouw
"Theo Brendon" en "Lea Brendon" hoort tussen komma's te staan en het is professor Oak Wink De zin erna is een beetje wazig. Het zou beter zijn wanneer je achter "liggen" een komma plaatst en vervolgens zegt "dat er drie basis Pokémon zijn"

Citaat :
Zijn zusje Misa Brendon is twee jaar
Hier moet Misa Brendon ook tussen komma's.

Citaat :
Nadat zijn ouders hadden besloten om Jack toch pokémon te mogen laten trainen op zijn negende verjaardag was Jack zo blij dat hij de pokémon van zijn ouders alvast mocht lenen om mee te oefenen. Jack was toen zeer gedreven en leerde wanneer de pokémon niet meer konden. Hij wil de beste aller beste pokémon trainers worden zo had hij steeds weer geroepen. Nu is het dan zo ver zijn eerste pokémon staat op hem te wachten bij professer Aok en Jack kan niet wachten tot hij zijn reis kan beginnen!
Over je geschiedenis heb ik een paar opmerkingen. Ten eerste is hij te kort. Er staat veel te weinig informatie in. Hoe is Jack bijvoorbeeld opgegroeid? Was hij gelukkig? Hoe is de relatie met zijn zus? Verder gebruik je veel te weinig interpunctie. Je zinnen zijn dan ook niet te lezen. Ik stel voor dat je dit eerst even aanpast, dan zal ik even wat kritischer naar je geschiedenis gaan kijken.

Citaat :
alle soortenPokemon
"soorten" en "Pokémon" hoort los van elkaar.

Citaat :
Ruzie zoekers
Dit hoort weer aan elkaar.

Verder zie ik bij de karakterinformatie (onder je ava) staan dat je een Shiny Charmander hebt. Shiny's zijn hier NIET toegestaan. Het zou fijn zijn als je dit dus even weg haalt.

Goed, als je bovengenoemde punten even aanpast, kan je KK worden goedgekeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Brendon
Jack Brendon


Profiel Vrouw Aantal berichten : 8
Poképoints : 4
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 11 jaar
Pokémon:
Jack Brendon Vide
BerichtOnderwerp: Re: Jack Brendon Jack Brendon Emptywo maa 07, 2012 11:24 pm

Ik heb het verandert hoe vind je het nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Jack Brendon Vide
BerichtOnderwerp: Re: Jack Brendon Jack Brendon Emptydo maa 08, 2012 6:04 pm

Hey Jack!

Hij is al wat beter, maar toch staan er nog wat foutjes in.

Citaat :
Hij ziet er sterk uit, dan hij lijkt. Een T-shirt dat rood is en zwarte mouwen heeft. Een zwarte broek en zwarte gympen met rode strepen.
"Hij ziet er sterker uit, dan hij lijkt". Verder zijn de twee zinnen die er achteraan komen erg vreemd. Ik snap dat je bedoelt dat hij dit draagt, maar dat staat er verder niet hij. "Hij draagt een (...) en een (...)" zou beter zijn. Zo kun je ook die twee rare zinnen samenvatten in één zin.

Citaat :
Toch geeft hij hulp aan hen die het nodig hebben met name de Pokémon draagt hij een zeer warm hart toe en kan er niet tegen wanneer mensen moedwillen Pokémon pijn
Deze zin is nog steeds niet helemaal goed (zie mijn eerdere opmerkingen over deze zin) Er staan namelijk nog altijd geen komma's in en moedwillig is nog altijd verkeerd geschreven.

De beschrijving van de familie is nu beter, maar nu heb je de namen tussen aanhalingstekens staan. Dit horen komma's te zijn. In de geschiedenis zie ik dat je de naam van zijn zusje tussen aanhalingstekens hebt staan. Ook daar horen die niet te staan. Deze hoeven echter niet te worden vervangen door komma's, maar moeten gewoon weggelaten worden.

Citaat :
Maar 'Misa'Begon erg vervelend te worden door steeds weer te plagen over dat hij geen Pokémon trainer mocht worden en zij heel misschien wel Coördibator
Deze zin begin je met "maar" en helaas mag "maar" niet aan het begin van een zin staan. Je kunt deze zin beter beginnen met "Misa begon echter erg". De rest van de zin gaat ook beter lopen wanneer je nog even een lijdend voorwerp toe zou voegen tussen "door" en "steeds" (hem) Verder is het coördinator Wink

Citaat :
Nadat zijn ouders hadden besloten om Jack toch pokémon te mogen laten trainen op zijn negende verjaardag was Jack zo blij dat hij de pokémon van zijn ouders alvast mocht lenen om mee te oefenen
Deze zin is heel erg raar. De volgorde ervan klopt namelijk niet. "Op zijn negende verjaardag besloten zijn ouders dat Jack toch trainer mocht worden. Hier was hij heel erg blij mee. Hij mocht de pokémon van zijn ouders lenen om mee te oefenen." zou beter zijn.

Citaat :
Zijn ouders zagen dat hij het best aan kon doordat Jack een zeer gedreven jongen was en leerde wanneer de pokémon niet meer konden.
Deze zin snap ik niet helemaal. Zeer gedreven voor/door wat? Daarbij denk ik ook dat "doordat" moet worden vervangen door een ander voegwoord.

Citaat :
Hij wil de beste aller beste pokémon trainers worden zo had hij steeds weer geroepen
Ook deze zin loopt niet helemaal lekker. "beste aller beste" vind ik een leuke vinding, maar het is toch echt "de (aller)beste" of "hij wilde bij de beste van de beste horen". Verder is Jack toch echt één trainer en dus hoeft pokémontrainer niet in meervoud. Tot slot moet er nog een komma achter "worden".

Citaat :
Nu is het dan zo ver zijn eerste pokémon staat op
Achter "ver" moet nog even een komma Wink

Je geschiedenis en KK zijn verder goed zo. Als je de bovenstaande dingen nog even aan wilt passen denk ik dat je klaar bent om te beginnen =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Brendon
Jack Brendon


Profiel Vrouw Aantal berichten : 8
Poképoints : 4
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 11 jaar
Pokémon:
Jack Brendon Vide
BerichtOnderwerp: Re: Jack Brendon Jack Brendon Emptyvr maa 09, 2012 4:18 pm

En nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Jack Brendon Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Jack Brendon Jack Brendon Emptyvr maa 09, 2012 4:33 pm

Sorry Jack, maar ik kan hem niet goedkeuren als jij niet de dingen aanpast die door Cynthia zijn opgemerkt. Op dit moment is hij nog onvoldoende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Brendon
Jack Brendon


Profiel Vrouw Aantal berichten : 8
Poképoints : 4
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 11 jaar
Pokémon:
Jack Brendon Vide
BerichtOnderwerp: Re: Jack Brendon Jack Brendon Emptyvr maa 09, 2012 7:44 pm

Ik heb alles gedaan wat ze me voor geschreven heeft wat mist er dan nog???
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Jack Brendon Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Jack Brendon Jack Brendon Emptyzo maa 11, 2012 1:24 pm

Je karakterkaart is goedgekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Jack Brendon Vide
BerichtOnderwerp: Re: Jack Brendon Jack Brendon Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Jack Brendon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Brendon Mayon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Summary's :: Trainers-