|
|
Auteur | Bericht |
---|
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jan 08, 2012 7:47 pm | |
| Ik heb Hiro's KK nagekeken! EN die ava is awesome =D |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jan 08, 2012 8:45 pm | |
| Omg, die ava. Van Utah, zeg je? Ik heb die ava namelijk daar eerder gezien XD
Ik heb zo'n zin in posten atm :c |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 6:08 pm | |
| Omg die ava is awesome! En de naam van je Bulbasaur is geniaal =') En ja Linn, je bent jong =p Of wij zijn gewoon ontzettend oudXD |
|
| |
James Vanilla
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 40 Poképoints : 5 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 12 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 6:10 pm | |
| Jup jullie zijn gewoon ontzettend oud :3
Nee geintje, ik ben idd jong. Ben altijd wel wat aan de jonge kant geweest. En waarom D: Eerste dag op school en krijg ik meteen 3 dingen van leerwerk op.... |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 6:21 pm | |
| - Mitsu Hotaka schreef:
- Omg, die ava. Van Utah, zeg je? Ik heb die ava namelijk daar eerder gezien XD
Ik heb op Utah gezeten ja. Eventjes. @James: Toen ik me voor het eerst op een forum aanmeldde was ik 13 (de goede oude tijden)... dus op zich... We worden allemaal ouder he? XD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 6:25 pm | |
| Volgens mij was ik toen... 17? Bijna vier jaar geleden nu hahaXD En inderdaad, we worden allemaal ouder =p
Hmm, ik denk dat ik maar weer eens ga posten met CynthiaXD O en Car, de punten van de trainers moeten weer op nul =p |
|
| |
James Vanilla
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 40 Poképoints : 5 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 12 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 6:28 pm | |
| Ik was 10/11 jaar toen Echt, Mijn eerste post was een echte faal.. XD En ik was bijv. een reusachtige spammer toen, en mijn personage werd in een keer partner van een ander, lekker realistisch niet? :3 maar dat is allemaal veranderd na 1 á 2 jaartjes dus :3. |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 6:31 pm | |
| Ik denk dat ik helemaal kromme tenen zou krijgen als ik mijn eerste post terug zou lezen. Zo veel fouten! Vreselijk =') Mja, realistisch blijven is soms wel een probleem waar veel mensen tegenaan lopen =p |
|
| |
James Vanilla
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 40 Poképoints : 5 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 12 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 6:37 pm | |
| Idd.. Anyway, nu ben ik mod op die site, dus .. hoe ver dat je kunt gaan niet? :3 En is Riolu legandarisch ? |
|
| |
Mark Evans
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 217 Poképoints : 42 Reputatie : 39 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 6:43 pm | |
| volgensmij ben ik de jongste hier 8D *Tomzelvoelt zich klein==* |
|
| |
James Vanilla
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 40 Poképoints : 5 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 12 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 7:29 pm | |
| Nee joh. Je bent niet veel jonger dan mij :3. Ik ben vorig jaar *31 december kuch* 13 geworden, dus net ongeveer een weekje geleden XD. Hmm, mijn post is klein |
|
| |
Taichi Kanbara
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 27 Poképoints : 6 Reputatie : 33 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 7:44 pm | |
| Nog gefeliciteerd dan 8D
*weet niet meer met wie hij ingelogd is*
ik gok op TaichiXDD |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 7:46 pm | |
| Ik voel me nu... Normaal /shot Muaha, ik ben lekker centraal met mijn 15 jaartjes~ En volgens mij maakte ik mijn eerste post toen ik 13 was.. Echt vreselijk. Hoezo inspiloos /glares at first post Veel nostalgie heb ik niet, though. Hoewel het schrijven wel een goede afleiding was ;3 |
|
| |
James Vanilla
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 40 Poképoints : 5 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 12 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 8:08 pm | |
| Een van mijn eerste posten was met Fire :3 een wolf, die ondertussen is overgenomen door een reusachtige spammer waar ik zovéél spijt van heb. Dat .. kind .. heeft de naam veranderd, hem veranderd in een haar, en alles om haar heen veranderd. Jammer genoeg.. >< edit: Na een tijdje zoeken heb ik die post terug gevonden >< - Postje <3:
Fire liep langs het meer. Hier was hij nog nooit geweest. Hij wou weten of Shine nog OK was. Hij keek om en huilde naar Shine. Hij hoopte dat ze snel zou ariveren. Natuurlijk hoopte hij ook dat niemand het voor hem en shine zou verpesten. Natuurlijk kon dat. Want ja. Hij had al best wel veel vijanden gecreert in dat Rauko gebied. Hij huilde nog een keer. Dit keer was het veel harder. Nu maar hopen dat shine hem zou horen. Hij keek achter zzich toen hij iets hoorde. Hij liep op de struikjes af en keek erin. Een klein konijntje sprong weg. Hij keek het beestje na en huilde nog een keer. Hij bleef stil staan en keek naar de grijze lucht. "Volgens mij gaat het regenen" Zij hij jammerend. Dat zou natuurlijk niet zo fijn zijn. Maarja. Hij wou enkel Shine zien. Misschien kwamen er wel wat andere wolven bij. Dat kon ook. Maar ja...Wie zou nou komen naar zijn huil? Hij had niet eens zoveel vrienden. Shine zat in een roedel. Volgens mij was dat de Magical Fortes..Ja dat was het. Hij keek weer achter zich toen hij weer iets hoorde. "Ach zal wel een konijntje zijn" Zij hij. Maar hij hoorde het geluid weer. Dit was geen konijntje. Dit was een andere wolf. Wie was daar. Hij draaide zich om naar het geluid. "Hallo?" Zij hij zacht. Hij kreeg geen antwoord. Het leek wel of iemand hem besloop.
:3 hoe vaagjes...? |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 8:18 pm | |
| Ik was.. 13? Geloof ik? Of ouder.. ik weet het niet meer. Het forum waar ik op begonnen bent bestaat helaas niet meer. Het is wel voortgezet onder een andere naam (mijn eerste karakter bespeel ik nog steeds), alleen kan ik niet meer opzoeken wanneer ik me heb aangemeld.
En Mark/Taichi? Lianne is bezig met het nakijken van je KK, alleen is ze nu aan het paardrijden |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 8:22 pm | |
| Ah, ik hoop niet dat het nog veel werk is. Ik had hem namelijk voordat Tom hem poste ook al doorgekeken en verbeterd.. ^^;
Hehe. Maar bij jou is het 6 jaar nu (ongeveer) en bij mij pas bijna 2 :c Ik voel me onervaren /shot |
|
| |
James Vanilla
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 40 Poképoints : 5 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 12 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 9:17 pm | |
| Nu voel ik me pas onervaren, bij mij is het 1 jaartje yay. XD Trouwens about die punten geven julle die pas aan het eind van de maand..of hoe zit dat? |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 10:17 pm | |
| No offence Rolo, maar dan heb je die KK van Mark Evans niet goed nagekeken (A) *is er nu mee bezig* |
|
| |
Taichi Kanbara
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 27 Poképoints : 6 Reputatie : 33 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 10:18 pm | |
| ik doe het nu ook een jaar 8D en het is nog steeds uber slechtXD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 10:33 pm | |
| @James: Nee, die punten worden gegeven zodra je post is gelezen, maar de posts bij Oak zijn Carla's gebied, dus die mag ik niet nakijken. Dus je zult moeten wachten tot zij jouw post nakijkt en puntert
@Mark: Ik heb je KK nagekeken hoor! |
|
| |
Taichi Kanbara
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 27 Poképoints : 6 Reputatie : 33 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 10:36 pm | |
| Yeeej 8D Nou ja, welterusten iedereen.. ik moet nu echt gaanxD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 09, 2012 10:56 pm | |
| Welterusten Taichi!
Hmmm, eigenlijk wil ik met Kenji en Sora posten, maar die zitten nog in Mount Moon... Car schiet op! |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 10, 2012 3:56 pm | |
| Eh, crap. Ik heb veel dingen over het hoofd gezien.. Of dingen verkeerd verbeterd.. ><; Misschien moet ik maar weer eens wat meer RPGen... |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 10, 2012 5:41 pm | |
| Whahaha geeft niet Rolo, ik ben dan ook een hele pietlut, al heb ik me qua komma's ingehouden dit keer =p Maar ja, ga maar wat meer RPG'en jij! |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 10, 2012 5:51 pm | |
| Dat kan ik eigenlijk nu wel zeggen, maar ik wacht op mensen, stiekem xD; |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|