Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Sora Takahashi
Sora Takahashi


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 236
Poképoints : 157
Reputatie : 23
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptydi jan 10, 2012 5:53 pm

Toch niet op mij hoop ik?XD Want dan; sorryXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptydi jan 10, 2012 5:55 pm

Nee, niet op jou XD ... Dacht ik. /gaat checken
Nee, inderdaad niet op jou o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
James Vanilla
James Vanilla


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 40
Poképoints : 5
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 12 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptydi jan 10, 2012 5:56 pm

Zo huiswerk is af..Razz
Maar hmm..Ik ga eens kijken wat ik met Charmander ga doen C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptydi jan 10, 2012 5:58 pm

Haha okay dan is het goed=p

Whahaha omg dat klinkt echt heel onheilspellend =')
Terug naar boven Ga naar beneden
James Vanilla
James Vanilla


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 40
Poképoints : 5
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 12 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptydi jan 10, 2012 7:26 pm

Hmm..Ik vind het jammer dat er op zich weinig gras/steel en posion pokemon in het vak zijn waar je uit kan kiezen, anders had ik heus een aanvraagje gedaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Takahashi
Sora Takahashi


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 236
Poképoints : 157
Reputatie : 23
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptywo jan 11, 2012 8:26 am

Haha, helaas, alleen pokémon uit Kanto zijn toegestaan Wink En ja, Gras, staal en poison zijn aardig in de minderheid,maar wat dacht je van draken? Daar heb je maar één evolutielijn vanXD Nou ja, in Kanto rekeken ze Charizard, Seadra en Gerados (geen idee hoe je dat schrijft trouwensXD) ook tot de draakpokémon, maar in principe is de evolutielijn van Dratini de enige met echte draakpokémon =p
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptywo jan 11, 2012 5:17 pm

Je bedoelt Gyarados? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Takahashi
Sora Takahashi


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 236
Poképoints : 157
Reputatie : 23
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptywo jan 11, 2012 6:11 pm

Dat ja :E Dankje Anwan! Of is het Nita?XDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
James Vanilla
James Vanilla


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 40
Poképoints : 5
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 12 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptywo jan 11, 2012 8:11 pm

Hmm XD.
Zijn dat alle kanto pokémon dan? :3
Anders is het zo dat die ene website waar onze admin //sorry ik weet je naam niet XD\\ in zo
n topic een linkje had neergezet waar je pokemon kon vinden :3

EDIT: Owh nee wacht, ik heb dat topic gewoon verkeerd door gelezen, ik heb niks gezegd :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Destiny Kashimuro
Destiny Kashimuro


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 189
Poképoints : 100
Reputatie : 21
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 24 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptywo jan 11, 2012 8:25 pm

Haha ik wilde net zeggen! Als het goed is heeft Car alleen de pokémon uit Kanto daarin staan =p Op Serebii vind je ze allemaal, van de eerste tot de vijfde generatie Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptywo jan 11, 2012 8:55 pm

Klopt, ik heb het jullie lekker lastig gemaakt (: Ik heb toegespitst op de Kanto Pokémon als eerbetoon aan de eerste serie, voordat andere mensen Satoshi's werk overnamen en rare pokémon gingen bedenken. Ik vind de pokémon t/m de derde serie leuk, van de vierde vind ik er wel een paar leuk, maar van de vijfde echt maar één of twee.

En ik moet echt eens gaan postan xD Maar moet ook mijn essay schrijven, portfolio maken en rekenopdrachten uitwerken en dat alles voor vrijdag. Godzijdank ben ik morgen vrij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Destiny Kashimuro
Destiny Kashimuro


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 189
Poképoints : 100
Reputatie : 21
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 24 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptywo jan 11, 2012 9:06 pm

Ja jij wel >.> Ik moet morgen naar stage en heb echt geen zinXD Daarbij moet ik ook nog leren enzo en als ik morgen terug kom van stage ga ik daar echt geen puf meer voor hebben vrees ikXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptywo jan 11, 2012 9:09 pm

Klik. c: Niet alles dat Satoshi heeft ontworpen is even fantastisch, vind ik. Vooral als je kijkt naar de eerste sprites. Toegeven, de nieuwe pokémon zijn ook niet bepaald fantastisch, maar het kan altijd erger, denk ik? xD

/rent weg voor Kanto fans.
Terug naar boven Ga naar beneden
James Vanilla
James Vanilla


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 40
Poképoints : 5
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 12 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptywo jan 11, 2012 9:14 pm

Brendon Mayon schreef:
Klopt, ik heb het jullie lekker lastig gemaakt (: Ik heb toegespitst op de Kanto Pokémon als eerbetoon aan de eerste serie, voordat andere mensen Satoshi's werk overnamen en rare pokémon gingen bedenken. Ik vind de pokémon t/m de derde serie leuk, van de vierde vind ik er wel een paar leuk, maar van de vijfde echt maar één of twee.

En ik moet echt eens gaan postan xD Maar moet ook mijn essay schrijven, portfolio maken en rekenopdrachten uitwerken en dat alles voor vrijdag. Godzijdank ben ik morgen vrij.

Daar geef ik je helemaal gelijk in Razz
Ik vind de eerste serie het best, eigenlijk Smile.
Edit: IK heb misschien een goed linkje met enkel Kanto pokemon, althans, dat staat er: Klik
Terug naar boven Ga naar beneden
Karin Mayon
Karin Mayon


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 137
Poképoints : 81
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptywo jan 11, 2012 9:27 pm

Hahahhaa, die is geniaal Roos! Je hebt inderdaad wel gelijk, maar ik ben opgegroeid met de eerste serie, dus die gaat me aan het hart n.n

En James, ik gebruik Serebii omdat daar ook veel informatie bij staat. Aanvallen, wanneer ze evolueren, etc.

Ik heb gepost met Karin WOEI
Terug naar boven Ga naar beneden
James Vanilla
James Vanilla


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 40
Poképoints : 5
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 12 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptywo jan 11, 2012 9:29 pm

aha Wink.
En ik vind de pokemon van Unova maar..saai.. >< De meeste dan.

Edit (alweer..XD): Mag je ook een Ditto vangen? Omdat die niet bij de legendarische pokémon staan :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zinan Minami
Zinan Minami


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 92
Poképoints : 57
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 20 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptydo jan 12, 2012 11:13 am

Uhm, nou, ja. Je mag een Ditto vangen, maar deze is erg zeldzaam. Je komt dus niet zomaar een Ditto tegen en (vooral) een beginnende trainer zal deze niet zomaar kunnen vangen. Vergeet niet dat mods onder je post zetten of je een pokémon wel of niet gevangen hebt en als het gewoonweg niet realistisch is dat je een Ditto tegenkomt, zal je deze ook niet vangen, hoe vaak je er ook een ball tegenaan gooit.

Oeps, ik zit op Zinan. Ik ben ook Carla Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
James Vanilla
James Vanilla


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 40
Poképoints : 5
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 12 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptydo jan 12, 2012 5:05 pm

Nee nee nee, Ik ga die natuurlijk niet meteen vangen, maar het is dus geen legendary? :3
Jammer dat Articuno een legendary is XD het is juist zo'n mooie pokémon..=3
En ik ga eerst 1 á 2 badges halen voordat ik een Ditto ga vangen, omdat de kans klein is dat een beginner meteen een ditto tegenkomt .
Terug naar boven Ga naar beneden
Destiny Kashimuro
Destiny Kashimuro


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 189
Poképoints : 100
Reputatie : 21
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 24 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptydo jan 12, 2012 5:54 pm

Haha, ja helaas Articuno is off limits =p Maar ik ben het met je eens, die is awesome <333 ik ben ook groot geworden met de eerste serie toen die nog geen jaar bestond, dus daarom ben ik daar ook het meeste fan van =p *jeugdsentiment*

Ik ga maar eens posten met Destiny :E
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptydo jan 12, 2012 8:07 pm

(*#&^)@!
- Ahum. Ik wil echt met Mitsu posten nu XD Goddangit, ik haat wachten.

On another note. TBBT is op tv.

Oh, en Articuno is idd een gaaf beest. Maar de meeste van Kanto zijn awesome /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptydo jan 12, 2012 8:21 pm

Ik heb een klapper gevonden, waarin ik allemaal tekeningen vind van heeeel vroeger. Blijkbaar heb ik een tekening gemaakt van het WTC. Herkenbaar aan de 2 rare dingen naast het gebouw die te beschrijven zijn als vliegtuigen? Een persoon gilt, ofzo, en de mensen in het gebouw glimlachen allemaal. Wat. XD
Blijkbaar maakte ik vroeger tekeningen van een zwanger konijn, en kon ik in het konijn kijken. xD

Vroeger maakte ik hele creatieve kleurencomposities. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Destiny Kashimuro
Destiny Kashimuro


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 189
Poképoints : 100
Reputatie : 21
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 24 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptydo jan 12, 2012 8:40 pm

Rolo, wat is TBBT?XDDD Leuke ava btw =3

Roos, alle kinderen tekenden vroeger zo =p Daarmee doel ik op het feit dat jij in je konijn kunt kijken op je tekening. Als je aan kinderen van groep één en twee vraagt of zij de tafel willen tekenen van bovenaf, dan steken de poten er ook aan alle kanten uit =') Of ze tekenen een huis waarbij je de inhoud ook kunt zien =p Dat hoort zo. Maar dat je het WTC tekent met vliegtuigen en blije mensen vind ik wel bijzonder =')
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptydo jan 12, 2012 8:54 pm

Oh ja.. Sorry, ben gewend geraakt aan de afkorting XD TBBT = The Big Bang Theory. Die serie met die nerds dat altijd te zien is rond 8 uur op Veronica. Geweldig c:
Oh, en thanks ;D

Ik vond laatst mijn tekeningen uit de eerste weer terug. Ik vroeg me af hoe mijn leraar dat goed kon vinden. Maar aan de andere kant, als hij niet zulke complimenten had gegeven, was ik waarschijnlijk niet door gegaan met tekenen. Hoewel.. Nadat ik begon met Anime&Manga ging ik automatisch toch weer verder.

Maar, idd, dat je het WTC kan tekenen met lachende mensjes, terwijl er een ramp gaat gebeuren, is bijzonder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptydo jan 12, 2012 9:03 pm

Ooooo dat! Dat is awesome!<3333

Haha, ja maar je moet er dan ook aan denken dat je op dat moment 12/13 was en dan kan het wel heel goed zijn geweest voor die leeftijd hè=p Ik bedoel, als ik oude tekeningen van mezelf weerzie dan vind ik het ook niet al te best, maar op dat moment zelf was het goed =p

Ik ga maar eens posten met Kenji (en die ene post van Karin punteren :fluit: )
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Emptydo jan 12, 2012 9:10 pm

Wel, ik was gewoon een raar kind. Dat ben ik nog steeds, stiekem. Waarschijnlijk was ik gewoon vergeten om een droevig gezicht te tekenen. Of misschien is hij wel heel diep zinnig, aangezien de mensen niet direct door hadden dat er een vliegtuig door hun werkplaats heen was gegaan? Idk. :I
Ik herinner me nog dat ik vroeger een tekening had gemaakt van stipjes. En elk stipje stond voor een mens, ofzo. Dus toen had ik een blaadje met stipjes. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 11 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2012-