|
|
Auteur | Bericht |
---|
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 4:53 pm | |
| I know, misschien dat ik straks nog een postje maak ^^ |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 4:56 pm | |
| Ik vind de geschiedenis eigenlijk een beetje kort voor een 13-jarige.. Ik weet zeker dat Sango meer heeft meegemaakt dan alleen maar die paar zinnen. Misschien helpt het als je even tussen de andere KK's kijkt?
Net toen ik de post wilde lezen in de Bulba-lawn, had jij al gereageerd Lianne x'D |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 4:57 pm | |
| Ik heb even snel een blik op jullie KK's geworpen en ze zijn niet slecht, maar ik stel voor dat vooral jij, Sango, je geschiedenis nog even wat verder uitbreid. Hij is erg kort op deze manier en bevat weinig informatie. Die van jou, Marieke, is aardig goed, maar daar zou je eventueel ook nog wat aan de geschiedenis kunnen toevoegen over hoe haar ouders zijn ofzo.
Edit: Omg Rolo we dansen om elkaar heen zie ikXD |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 5:01 pm | |
| Oké, ik ga het even veranderen. ^^
Het is idd een beetje kort e.e |
|
| |
Mickey Navagos
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 5:08 pm | |
| Full Metal Alchemist<3 Kent iemand die anime? |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 5:19 pm | |
| Haha XD Geniaal.
Ik ken de anime wel van naam, maar ik kan niet zeggen dat ik hem gezien heb xD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 5:22 pm | |
| Succes Sango =)
De naam van de anime klinkt wel bekend, maar ik heb hem nog nooit gezien. |
|
| |
Arthur la Porte
Profiel Aantal berichten : 28 Poképoints : 10 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 Years 'ldPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 5:23 pm | |
| Hmmn... Okay... Ik snap niet echt veel van dit forum >U Maar ik had heimwee of zo. Derp. Ehm. Ehhh... Ja, dat laat ook wel blijken dat ik nieuw ben ;D |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 5:31 pm | |
| |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | |
| |
Mark Evans
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 217 Poképoints : 42 Reputatie : 39 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 5:38 pm | |
| pff... ik ben gesloopt+_+ van me eerste keer voetbaltraining. en dan heb je nog een klein 'broertje' die aan je hoofd zeurt of ik kleurplaten uitprint van Chimchar==;
Hallo, nieuwe mensjes 8D |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 5:46 pm | |
| Noez, ik ga m'n KK straks even veranderen, heb net een epic ontdekking gedaan op onze zolder xD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 5:55 pm | |
| Hèhè sorry Car, dat vergeten we steedsXD Maar ik heb de KK van Jack nagekeken, Rolo doet die van Emilya als het goed is en Sango, die van jou wordt inmiddels nagekeken door Car |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 5:59 pm | |
| |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 6:01 pm | |
| Té druk Haha, ik ben wel benieuwd naar de schrijfstijl van iedereen =p Omg wij mods gaan het wel druk krijgen met lezen en punteren >.>
|
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 6:06 pm | |
| Ehh, haha.. Ik heb nogal veel fouten in m'n KK staan. o.o
Zo maar eens goed gaan verbeteren.. xD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 6:06 pm | |
| Lianne krijgt een hartaanval hier xD Maar ze reageert altijd spastisch op typfouten etc |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 6:11 pm | |
| Dat kloptXD Maar ik reageer ook altijd spastisch als er opeens super veel gepost wordt (zoals nu) XD |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 6:25 pm | |
| Ik reageer altijd spastisch En nog niet doodgaan aan je hartaanval, we hebben je nog nodig! En we zouden nog meeten! D:
Pff, zo rond de examentijd moeten jullie wel minder posten hè! Dan heb ik minder vrije tijd D: |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 6:54 pm | |
| wie is Lianne XD want ik ken hier totaal niemand? |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 7:18 pm | |
| Ik ben Lianne! Maar als je wilt weten wie wie is, daar hebben we dit topic voor =p Daar kan iedereen even zeggen wie ie is en is het voor iedereen snel en gemakkelijk weer te vinden |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 7:33 pm | |
| xD weet ik dat ook weer =D |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:53 am | |
| Goedemorgen mensjes (ja, ik ben altijd zo vroeg wakker, dankzij medicatie ) |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:56 am | |
| hooi
(ik niet maar zal wel moeten om op school te komen xD) gelukkig mag ik nog wel vier hele minuten uitslapen -.- |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 7:54 am | |
| Ook goedemorgen Moet zo al weer weg, naar de dermatoloog. Geen idee wat ik daar nou echt moet verwachten xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|