|
|
Auteur | Bericht |
---|
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 06, 2012 7:59 pm | |
| Hier ook, het heeft echt keihard geonweerd bij ons, ik was zo freaking bang O_O Ik wil niet weg, ik ga al die RPGsites missen DX |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 07, 2012 3:20 pm | |
| Naaawh beterschap meid! *knuf* En waarom zou je weg moeten? |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 08, 2012 2:15 pm | |
| @ Carla; hier ook XD Nu is het minder, maar het was de dagen ervoor echt warm. En wat doe je als het warm is? Buiten rondrennen met waterpistolen en waterballonnen
Iedereen gaat op vakantie.. Ik heb steeds minder zin om zelf te gaan ><
Edit: Ik heb echt één van de meest geniale gesprekken met Cleverbot ooit. Hij zegt dat hij Ash Ketchum heet en he wants to be the very best, like no one ever was :'3 |
|
| |
Faith Hungers
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 27 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 09, 2012 4:28 pm | |
| Oké, dat klinkt inderdaad wel geweldig. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 09, 2012 4:55 pm | |
| |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 10, 2012 5:19 pm | |
| Zo net terug van Italië (Kamp)
gewoon even de liefde van mijn leven ontmoet en we zijn koppel <3 Bo X Thibo, ik mis hem nu al <3 |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 10, 2012 5:35 pm | |
| Je bent weer terug!!! Was het leuk in Italië? En je hebt een nieuwe ava. |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 10, 2012 8:57 pm | |
| I know, moest gewoon iets anders! Ik ga straks bij Sleepy reageren en nog bij meerdere topics hoor! Maar het was echt top in Italië, wel weinis zon en veel gewandeld, maar het was echt wel leuk! Samen met een goede vriendin en met mijn Thibo (natuurlijk) vond ik het een heerlijke vakantie! Morgen gaan paardrijden en wat gaan fietsen omdat ik vandaag niet gesport heb! Dat is niet gezond, maar wat kan je voor sport doen in een bus? XD |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 11, 2012 11:17 am | |
| Sport jij elke dag? Dan ben je gezonder bezig dan ik xD Nu het vakantie is zit ik het grootste deel van de tijd achter de computer, de wii, de ds en boeken... |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 11, 2012 1:45 pm | |
| Jep elke dag :3 Ook zit ik veel achter de Pc of lees ik (meestal s'avonds) en als ik nog tijd heb maak ik macramebandjes etc. ik help ook de woensdag de hele namiddag in de manage (lessen, paarden verzorgen, kinderen helpen etc.) en misschien nog een beetje aan mijn B-brevet studeren als ik terug kom, dan reageren en dan waarschijnlijk eens door de beurt fietsen... |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 11, 2012 3:49 pm | |
| Naaawh, wat leuk Iria! Gefeliciteerd!
Haha ik sport ook iedere dag, als het even kan =3 Ik ben dol op bewegen haha XD |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 11, 2012 5:18 pm | |
| Hm, ik ben niet zo'n sporter. Ik zit op paardrijden, dat wel, maar ik heb een hekel aan gym op school en verder is de enige 'sport' die ik doe een kwartier fietsen naar het treinstation en terug om naar school te gaan en het traplopen als ik naar een lokaal op de tweede verdieping moet... Nu het vakantie is doe ik dat dus ook niet meer en ik kom ook niet zo veel buiten. Niet dat ik het niet leuk vind, maar er is gewoon niks te doen. Vroeger woonde er nog een vriendin in de buurt, maar daar had ik minder contact mee en ze is een paar jaar geleden verhuist (zonder iets te zeggen) |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 11, 2012 5:48 pm | |
| Sportieve leden zijn sportief XD
@ Arya, yes, high five! XD Ik ben ook niet echt actief, zeker niet in de vakantie. Dat is juist om lekker te luieren! Wel jammer van die vriendin.. :c |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 11, 2012 10:51 pm | |
| Oh, moest confituur maken, dus kon niet gaan fietsen en ik kan nu ook niet posten :evil: Zal voor morgen zijn... Ben dan bij mijn pa.
Oh ja, ik heb op Gerben gereden en ik ben erachter gekomen dat Tika (een vos, ruin) eigenlijk Gerben noemt, en Gerben (Appaloosa merrie) eigenlijk Tika heet. Omg ingewikkeld >.< Maar goed, ik heb dus op Gerben gereden, een vrij jonge merrie (naar het schijnt). Ze is iets van 4 jaar oud en echt wel rustig. Maar ze was echt irritant. Normaal loopt ze supermooi aan de teugel, maar miss had even geen zin en gooide constant haar hoofd in de lucht. Toen moesten we een halfuur zonder stijgebeuels rijden. Omg met Gerben... Nouw ja ze stond ook niet echt zo fris. Je weet wel. We zijn toen naar de galoppiste gegaan en ze kon niet mee met het tempo van de andere. (als enege pony XD) Maar ja, Gerben is dus 1 van de pony's/paarden die ik rij. Dan heb je nog Energy en Bad Boy (En vroeger PX, maar hij is weg *Snik*), en nu moet ik een nieuwe springpony vinden voor de springlessen. Want Bad Boy staat niet op die manage, maar in een privé-stal en Energy rijd de zatermorgen met een vrouw die leert springen. Gerben is nog te jong om 80/90 te kunnen springen (en te gek). Dus nu een nieuwe spring(pony)paard vinden... |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 12, 2012 11:41 am | |
| Ik zit eraan te denken om een nieuw acc aan te maken, maar ik heb te weinig tijd. (al heb ik sinds ik een combinatie en twee pokémon die ze later gaat vangen bedacht en al een plaatje heb het idee dat mijn onderbewustzijn al heeft besloten ^^' ) Ik weet alleen nog geen naam...
@ Iria Ik hoop dat het je lukt om een springpaard/pony te vinden ^^ |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 14, 2012 9:36 pm | |
| Zo heb nu even tijd om wat te posten :3 |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 16, 2012 2:52 pm | |
| *zucht* Ik ga steeds weg en dan kom ik weken later weer terug om weer eens inactief te raken x'D
Maar nu ga ik echt die hard aan die post schrijven voor Floriske, 'cause ik haar al veel te lang heb laten wachten. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 16, 2012 6:20 pm | |
| Ik ben biiiijjjna klaar met mijn tentamens! Nog eentje :3 Helaas moet ik het de komende drie dagen doen met een accu van 4 uur, dus kan alsnog niet echt actief doen.. Stomme laptop die niet op wil laden..
En wordt actief! Doe maar, braaf =D |
|
| |
Noy Weeks
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 15 Poképoints : 5 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 17, 2012 4:59 pm | |
| *Komt vrolijk het kletstopic binnengewandeld.*
Vakantie is komkommertijd op de RPG, is het niet? Wel jammer :') Maar het is nu overal zo, en dat terwijl ik vet veel nieuwe dingen wil doen en niet telkens op 'tzelfde forum wil blijven hangen.
Zitten hier meer Belgen dan Nederlanders of andersom? - Voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen Belgen hoor, maar just asking. - |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 17, 2012 7:32 pm | |
| Ik ben een Belg D:<
Lol, ben daar niet zo boos om. Welkom op KA, ik ben Bo. {Even voorstellen :') } |
|
| |
Noy Weeks
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 15 Poképoints : 5 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 17, 2012 7:58 pm | |
| Hoi Bo ;3 Leuke naam overigens.
Ik ben dus Eileen ^^. Hoe heb jij trouwens je avatar gevonden? - Dat 'mensje' dat erop staat - |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 17, 2012 10:31 pm | |
| Welkom op KE inderdaad! Voor plaatjes kun je gewoon zoeken in google op Anime girl ofzo, dan vind je heel wat. Op Photobucket kun je ook nog kijken als je wat zoekt =p En dan heb je nog de optie om op specifieke karakters uit series te zoeken, maar dat is niet altijd even handig =p
Ennnnn ik moet nodig weer eens gaan posten hier. Ben echt al een paar dagen niet meer langs geweest >.> *gaat op zoek naar inspi* |
|
| |
Noy Weeks
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 15 Poképoints : 5 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 17, 2012 10:47 pm | |
| ^^ Ik had het 'geluk' dat ik nog een 'knap' meisje wist uit een anime-serie, maar ik had maar één foto van haar gevonden. En om nou mensen te gaan halen uit Elfen Lied vind ik ook weer zo... raar. Komt in een keer Lucy voorbij wandelen, haha!
Als ik trouwens word goedgekeurd, zullen we dan een topicje openen? :') Ben echt extreem wachtende en vol inspiratie voor dit forum momenteel. |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 18, 2012 10:24 am | |
| Je onderschriftje is leuk |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 18, 2012 10:47 am | |
| Ik wil wel een topic Eileen! Ik sta altijd open om een topic met iemand te doen ^^ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|