|
|
Auteur | Bericht |
---|
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 18, 2012 2:27 pm | |
| Zal ik mijn os veranderen fo zo laten? Hmm...
Btw, welkom op KE, lekker laat, maar heb ook even uitgeslapen. Lang leven de vakantie! |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 18, 2012 3:01 pm | |
| Haha als jij een personage uit Elfenlied als gezicht wilt gebruiken dan mag dat hoor =p Alsof de andere karakters die hier rondlopen dat kijken =') En ik wil op zich wel een topic met je doen als je gesorteerd bent, maar dan kun je beter met één van mijn andere karakters gaan, want met Destiny raak je je pokémon kwijt =') |
|
| |
Noy Weeks
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 15 Poképoints : 5 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 18, 2012 6:53 pm | |
| Yay. Nee, als ik een nieuw accountje maak, zal die vast wel vertolkt worden door Lucy fzo <33 En een topicje is goed. ;3 Met welk accountje kan je dan aanraden? En zou jij dan eventueel 't topic kunnen openen? *Desnoods als ik tegen die tijd nog niet erin gelaten ben, reageer ik via pb. [á] * Too much inspiratioonnn. |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 18, 2012 7:51 pm | |
| Yush, mijn transparantie laag heeft eindelijk eens gewerkt x'D |
|
| |
Noy Weeks
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 15 Poképoints : 5 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 18, 2012 8:16 pm | |
| |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 18, 2012 10:46 pm | |
| Haha ik denk dat Sora dan wel een goede keuze zou zijn =p Al zou het ook fijn zijn als ik eindelijk eens wat met Lillian kan doen haha XD Ik zal wel even kijken of ik binnenkort wat kan starten =3 En ik kan je KK ook best nakijken, aangezien Gymleiders dat mogen doen en Cynthia van mij is XD |
|
| |
Noy Weeks
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 15 Poképoints : 5 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 19, 2012 1:00 pm | |
| Yayyay, graag! ;D
Ik had in eerst instantie overal waar nu Chansey staat, Clefairy geschreven. Die twee haal ik constant door elkaar. ;l Maar 't staat er nu goed en ik ben redelijk tevreden. ;D |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 19, 2012 9:27 pm | |
| Heb net geteld in hoeveel topic ik al heb gepost en topic die ik heb gepost. Totaal; 12
Mijn geluksgetal :3 |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 20, 2012 6:26 pm | |
| @Noy: Ik hoop dat ik je KK vanavond even na kan kijken! Volgens mij ziet het er wel goed uit, wat ik zo vlug gezien heb @Iria: Haha omg, beetje overactief? =p |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 20, 2012 6:37 pm | |
| Ik schrok me dood toen ik net mijn vioolkist open deed, mijn viool is kapot. D: Het valt mee, er is een touwtje losgeschoten waardoor de snaren loszitten en de kam ligt er ook af, maar het is volgens mij niet heel moeilijk te repareren gelukkig... Ik vond vanmiddag op internet hét perfecte plaatje voor Arya als ze wat ouder is |
|
| |
Chanel Dubois
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 10 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 20, 2012 6:44 pm | |
| |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 20, 2012 6:54 pm | |
| Ow, dat is erg Arya...
Mh, ga straks gaan paardrijden...
|
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 20, 2012 7:08 pm | |
| Leven in Kanto eigenlijk ook dieren? (muggen bijvoorbeeld, of andere kleine beestjes)
|
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 20, 2012 10:46 pm | |
| Omg das wel vervelend Arya D: Hoop dat je hem nog kunt maken! En volgens mij leven er geen dieren, alleen pokémon, al heb ik wel een keer een aflevering gezien waarin ze een aquarium hadden met echte vissen in de Cerulean Gym.
@Chanel: MARLON! WAT LEUK DAT JE OOK OP KE BENT! *plet* |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 20, 2012 11:12 pm | |
| Zo, Noy, ik heb je KK nagekeken! Marlon, ik doe die van jou morgen hoor! =D |
|
| |
Viridi Green
Profiel Aantal berichten : 78 Poképoints : 50 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 21, 2012 12:15 pm | |
| Hihi, nieuw acc. Ik had gewoon zin in een nieuw acc. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 21, 2012 2:26 pm | |
| @ Viridi; wie ben je nog meer dan?
Welkom Eileen! Zit jij ook op DH?
IK BEN VRIJ! Eindelijk! Nu kan ik weer actief worden =D |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 21, 2012 4:12 pm | |
| Lol, ik ben Viridi XD
Ps: Heb nieuw springpaard! Jonge merrie van 4 jaar. Schofthoogte: 1 meter 70. En ze springt goed, nog een beetje werk aan, maar voor de rest is ze supergoed en ze noemt; Love Suprime |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 21, 2012 4:13 pm | |
| Zo! Hele forum bijgewerkt en als het goed is, is alles nu gepunterd XD
@Iria: Oeh wat leuk ja! =D |
|
| |
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 21, 2012 4:13 pm | |
| Lalala~
Ik kom ook maar weer eens om het hoekje kijken ghehe |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 21, 2012 4:15 pm | |
| Zo ik ga nu een postje doen! |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 21, 2012 4:25 pm | |
| Ik heb je topic bepunterd April! Leuk dat je weer even langskomt (:
Vanavond werken en dan nog feestje <3 Nu maar even mijn tas pakken. |
|
| |
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 21, 2012 4:27 pm | |
| Zag het Carla!
Het was maar goed dat je erover begon op DH anders was ik hier niet meer komen kijken ghehe~ Maar goewd nu wordt ik -hopelijk- weer actief xD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 21, 2012 4:31 pm | |
| Wie ben jij ook al weer op DH? En heb KE een beetje verwaarloost de laatste tijd.. Maar heb nu weer tijd! |
|
| |
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 21, 2012 5:39 pm | |
| Ravena en Remember :meow: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|