|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mio Sarée
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 27 Poképoints : 8 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 16, 2012 9:26 pm | |
| Meh, net me broertje geholpen met zijn powerpoint maken xD Ik ben het zelf al half vergeten hoe het moet o.o Nu even m'n karakter kaart editten maak nog best veel fouten ook o.o |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 16, 2012 9:31 pm | |
| Mensen, zullen we even wat afspreken? Jullie houden even tijdelijk op met posten, zodat ik niet zoveel hoef bij te lezen en te punteren en dan kom ik zelf ook eens toe aan posten. Deal? =p |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 16, 2012 9:40 pm | |
| XD, ik kan toch niet meer, weet even helemaal niets meer, dus je hebt geen last van mij. |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 16, 2012 10:51 pm | |
| *pakt een kussen, drukt hoofd erin en schreeuwt het daarna uit*
Dat lucht op xD |
|
| |
Kenji Claves
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 156 Poképoints : 135 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 16, 2012 11:24 pm | |
| Haha, weetje wat ook op kan luchten Deb? Rondjes rennen om het huis. Of naar buiten rennen en dan heel hard schreeuwen. Al zullen de slapende mensen dat niet echt op prijs stellenXDDD Bij mij helpt hardlopen altijd, want dan gebruik je de energie anders Yay eindelijk weer eens met Kenji gepost! *knuffelt post* |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 16, 2012 11:28 pm | |
| *klapt blij in handen voor Kenji*
Whaha, ik schaam me nog steeds dood voor dat gedoe van daarnet xD Haha, die ga ik wel onthouden, dat rondrennen xD Het interesseert me niet wat de mensen denken, ik ben jong, zij hebben hun puberteit gehad, na xD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 16, 2012 11:41 pm | |
| Haha, ik zou echt lachen als ik iemand om het huis heen zag rennen. Daarna zou ik mee rennen, gewoon omdat het kan =) Ik heb alleen wel een groot huis, dus dat zijn aardig grote rondjes. En het geeft niet Deb, het is nu weer goed^^
Mensen, ik ga slapen. Mijn missie van vandaag (een post maken met Kenji) is behaald, dus ik kan met een gerust hart de honden uitlaten en gaan pitten=p Cynthia, Destiny en Sora komen morgen ofzo wel aan de beurt XD Welterusten iedereen en lief zijn! *aait iedereen en geeft koekje* |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 4:24 am | |
| Als officiële bewijs dat ik lang kan opblijven, zien jullie de tijd ;D En nou ga ik pitten :D Goodnight :3 |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 9:00 am | |
| Ikzelf ben zelfs om 11 uur naar bed gegaan, er was niets op en RPG's waren een beetje uitgestorven. Maar nu ben ik weer wakker en klaar om posts te maken! |
|
| |
Alessandra Bernkastel Volwassene
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 10:57 am | |
| Grom. Ik wil niet mijn weekend aan natuurkunde verspillen. Maar het moet, want anders krijgen drie anderen door mij een onvoldoende. They are so adorably helpless. Maar dat betekend nog niet dat ik samenwerken niet haat. Op school heb ik er in ieder geval een hekel aan, niemand doet wat. |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 11:49 am | |
| @Alessandra: Als niemand wat doet, dan kan jij laten zien hoe je het wèl moet doen en moet je dat tegen de leerkracht zeggen, zodat hij er rekening mee houdt. Doet hij er niks aan en doen zij nog niks? Waarom zou jij dan wel iets doen? :3 |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 11:50 am | |
| XD mijn laatste Natuurkunde cijfer was een 6 voor een stom verslag, ik had er maar iets van 30 minuten serieus aan gewerkt. Dus het was ook een beetje, tja, slecht. Maar met een voldoende ben ik al blij. Ben toch beter met proefwerken etc. |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 11:55 am | |
| @Sishuri: Na examen te hebben afgelegd voor natuurkunde, hoef ik het niet meer te doen, maar het dreigt weer opnieuw te komen in plaats van aardrijkskunde, want daar heb ik ook examen voor afgelegd dinsdag ;D |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 11:56 am | |
| Ughh, ik haat aardrijkskunde. Het is zo saai en boeit me gewoon niet, XD |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 11:59 am | |
| Same here -.- Zes domme thema's in mijn hoofd moeten stampen -.- |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 12:01 pm | |
| XD, mijn leraar geeft om de 2 weken een SO wat hetzelfde geldt als een proefwerk, >.< |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 12:02 pm | |
| Awg, de exames! Dinsdag economie, woensdag Nederlands, donderdag Engels en Biologie, vrijdag Wiskunde en Geschiedenis. Het ie gewoon te veel! |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 12:04 pm | |
| @Iria: Gebruik je gezond verstand, zegt mijn lerares dan altijd, dan komt alles goed ;D |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 12:07 pm | |
| Van wiskunde -ja ik wil dat boek in 2 scheuren en verbranden- moeten we -hou je vast- 500 pagina's kennen! *valt dood* |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 12:19 pm | |
| @Iria: Als je alles samenvat, kom je dan niet op iets makkelijkers uit? :3 |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 12:20 pm | |
| Niet echt Deb...
Ik ben nu bezig aan meetkunde... |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 12:25 pm | |
| @Iria: In elk geval al veel succes :3
Edit: Omg... Ik voel me zo slecht ;( |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 2:00 pm | |
| Pfffff, 5 pagina's bijgelezen. Ben even een dagje niet online >__< Gisteren tot kwart voor 5 college, toen uit eten met wat vriendinnen en toen meteen door naar het 538 podium. Was echt een super avond<3 en vanavond weer uit met mijn vriendje <3
@Deb: Niet lullig bedoeld, maar waarom maak je het niet uit? Liefde moet van twee kanten komen, anders werkt het niet.. Je bent 15, je zou zulke zorgen helemaal niet moeten hebben. (Moet ik nodig zeggen, maargoed xD Heb vanaf mijn 15e vrijwel constant een relatie gehad met dezelfde jongen, op een half jaar na toen het even uit was. Zijn wonder boven wonder toch weer bij elkaar gekomen en zijn nu alweer 11 maanden samen <3)
Hmm.. Ik wil posten. Maar ik moet met school bezig. Bah. |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 2:02 pm | |
| @Brendon: My God, ik voel me zo schuldig, you know about what ;D Als je heel goed nadenkt ;D En over die jongen: daar voel ik me ook schuldig over. Het blijkt dat zijn thuissituatie suckt en hij daarom zo stil was ;O Soms ben ik echt zo'n ei, evenals gisteren ;( Ik flip gewoon veel te snel om kleine dingen, daar moet ècht wat aan doen |
|
| |
Nate Lowell
Profiel Aantal berichten : 20 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 17, 2012 2:14 pm | |
| - Deborah Scott schreef:
- @Felix: Welkom! :3
My God, ik schrik me telkens rot van dat deuntje in de Portal xD This ;3 Nu zet ik het geluid van m'n laptop steeds ff uit xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|