|
|
Auteur | Bericht |
---|
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 3:23 pm | |
| JALOERS!!! Nou ja, wss kán ik het wel, maar zolang je jezelf voorhoud dat je het niet kan dan kan je het ook niet, laat ik daar dan is mee ophouden. Voor jullie; willen jullie alsjeblieft zeggen dat ik niet moet zeggen da tik het niet kan als ik dat zeg. ANders heeft het geen zin namelijk xd. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 3:28 pm | |
| Ik zat op een forum waar je op den duur punten aftrek kreeg (het was een HP forum) als je onder je post zette dat het een flutpost oid was Je moet gewoon wat vertrouwen in jezelf hebben en niet bang zijn om wat langer over een post te doen. Dan doe je lekker een week over een post, who cares? Als het resultaat je maar tevreden stemt. |
|
| |
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 3:32 pm | |
| |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 3:34 pm | |
| |
|
| |
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 3:37 pm | |
| |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 3:46 pm | |
| Aha, ik Crowkit, Petalpaw en Mr. Tips (of wist je dat al?) |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 3:49 pm | |
| Ik moet echt die boek van Warrior Cats eens gaan lezen. Snap ik tenminste ook waar dat forum over gaat.
Ik ben klaaar met Geestelijke stromingen! Denk je een verslag af te hebben, moet je hem herzien -_____-' En nu moet ik posten met Kasumi bij de Contest, vandaag is mijn deadline >__< |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 3:59 pm | |
| Nee, dat is de andere Bo, ik ken haar. |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 3:59 pm | |
| Ik ben pas begonnen in de boeken nadat ik op WC was begonnen.
Ik kan me niet concentreren op mijn Latijn... Ik heb nog maar één van de lessen geleerd, en dan ook nog eens alleen de woordjes. Het was mijn bedoeling om les 23, 24, 25 en 26 en de grammatica nog eens echt goed te leren, maar ik denk dat dat alleen les 26 en de grammatica wordt... |
|
| |
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 4:09 pm | |
| |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 4:11 pm | |
| Probeer gewoon op openstaande topics te reageren Elveria Dat is beter dan steeds af te spreken met anderen. Er staan nog genoeg open. En mijn contest post wordt vaag xD |
|
| |
Kenji Claves
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 156 Poképoints : 135 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 4:23 pm | |
| @Iria: Als je de Gym gaat doen is het misschien handig om eerst posts te maken waarin je bijvoorbeeld je Oddish traint? Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik een topic heb gelezen waarin je die hebt gevangen, of heb ik die gewoon over het hoofd gezien? Edit: Grapje! Heb hem al gevonden =') |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 4:35 pm | |
| Lianne heeft wel gelijk. Je Oddish heb je nog maar net, dus die kan nog geen Onix verslaan. Li, log even om en kijk bij het overleg!
Woei, nog een keer gepost! |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 6:15 pm | |
| Omgelogd! En half gereageerd =p Heb geen tijd om de rest te doen, dus dat komt later =) |
|
| |
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 6:21 pm | |
| Ja! omg ik ben zo blij, ik heb gepost, en naar mijn idee nog goed ook! Yaay! |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 6:31 pm | |
| - Kenji Claves schreef:
- @Iria: Als je de Gym gaat doen is het misschien handig om eerst posts te maken waarin je bijvoorbeeld je Oddish traint? Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik een topic heb gelezen waarin je die hebt gevangen, of heb ik die gewoon over het hoofd gezien?
Edit: Grapje! Heb hem al gevonden =') Ik heb al een middelmatige topic gemaakt, de dag voor ze de gym uitdaagd, traint ze met alle 3 haar Pokémon. |
|
| |
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 7:26 pm | |
| Wie kan een os maken van mijn pokemons? |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 7:42 pm | |
| Ik kan wel iets maken ^^; - Spoiler:
Zoiets? |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 8:57 pm | |
| Leuk Bo! Alleen jammer dat de ene hele duidelijke lijnen heeft en de ander niet. |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 9:11 pm | |
| Ugh, jullie maken me stikjaloers met jullie paarden D:
Jezus, wat kletsen jullie veel! Ik ben een weekendje weg en jullie spammen het kletstopic meteen vol |
|
| |
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 9:15 pm | |
| - Iria Filio schreef:
- Ik kan wel iets maken ^^;
- Spoiler:
Zoiets? Ik wil alleen zeggen dat het geen Wigglytuff is maar een Jigglypuff xD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 10, 2012 10:08 pm | |
| Haha, sorry Rolo!
O, maar Elveria, je hebt bij je Pokémon wel staan dat Tivar een Wiggleytuff is. Wil je dat misschien even aanpassen, zodat het overeen komt met je KK? |
|
| |
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 11, 2012 7:50 am | |
| Ja lalalala
Nu komt Maureen het hier ook gezellig volspammen |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 11, 2012 12:56 pm | |
| @Iria: Kan best meid, maar één topic trainen is niet voldoende voor een Gymgevecht
Welkom nieuw lid! *plet* |
|
| |
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 11, 2012 3:36 pm | |
| WIEEEEEJJJJJ
NOES IK BEN GEEN NIEUW LID Eigenlijk wel maar dat doet er eventjes niet toe xD
NOEM MIJ MAAR MAUREEN~ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|