Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 21 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyza jun 09, 2012 10:32 pm

Cool, wat voor pony heb je dan?

Durrr, ik voel me echt een waardeloze admin. Ik doe hier echt heel weinig... Stomme school!
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio

Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyza jun 09, 2012 10:45 pm

Het is geen raszuivere en het is ook niet mijn eigen pony, maar ik krijg er 1 in de zomer Very Happy

ik vindt dat je juist een goede admin bent, je hebt echt een superforum! Zo georganiseerd!
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 11:46 am

Ach, wat maakt het uit of een pony raszuiver is. Gaaf, wat voor pony heb je op het oog? Misschien een bepaald ras?

En dankje voor het compliment =D Toch vind ik dat ik wel wat actiever mag posten op mijn eigen forum Razz
Kenji Claves
Kenji Claves

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 12:18 pm

Haha ach Car, niet iedereen kan altijd even actief zijn, zelfs een Admin niet Wink School gaat gewoon voor, klaar =p Daarbij is Rolo er ja ook nog Wink ErgensXD
Iria Filio
Iria Filio

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 12:43 pm

Ik had een appaloosa in mijn gedachten, maar die zijn geen toppers voor wedstrijden, dus het zal waarschijnlijk een KWPN worden, want die zijn veel beter in wedstrijden.

Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 1:19 pm

Dat hangt er heeeel erg vanaf. Wij hebben een KWPN paard gehad die super dominant was en constant aan de haal ging of ging staken. Daarnaast kan je ook best een Appaloosa tegenkomen die erg goed kan springen ofzo.
Syrena Crystal
Syrena Crystal

Aantal berichten : 165
Poképoints : 30
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 1:26 pm

Appaloosa's kunnen ook goed springen hoor! En dressuur ook! je moeten alleen de juiste vinden!
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 1:30 pm

Je moet vooral goed kijken of het klikt Wink Het moet je een goed gevoel geven om op dat paard te rijden, wedstrijden is maar een bijzaak. Als het goed klikt zul je samen groeien!

En nu moet is écht met school bezig xD
Elveria Down
Elveria Down

Aantal berichten : 75
Poképoints : 1
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 16 Years
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 1:31 pm

Hallo (:
Syrena Crystal
Syrena Crystal

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 1:32 pm

Nu ik harry potter aan het kijken ben geef ik je dit mee; het paard zoekt zijn eigenaar. xd. Vat het maar op zoals je zelf wilt Wink. En nee, je hoeft me niet te snappen, daar ben ik voor xd.
Iria Filio
Iria Filio

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 1:46 pm

Ja, ik,weet het! Als het klikt lukt alles! Ik ben de enige van de manage die met dat pony'tje een parcour van 90 kan. Ik mag hem en hij mag mij XD

Ik denk dat ik ook eens ga blokken...
Syrena Crystal
Syrena Crystal

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 1:47 pm

Haha, ik wens je succes!
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 1:56 pm

Dat had ik vroeger (ja, heeeel vroeger) ook, Bo! Ik had een pony op de manege, Misty, en ik kon daar alles mee, terwijl anderen haar met een zweepje moesten rijden. En niet alles lukt als het klikt hoor! Soms moet je heel veel trainen voordat iets wil. Lianne (Cynthia) kan daar over meepraten.

Succes! Ik moet ook weer aan de studie.
Syrena Crystal
Syrena Crystal

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 2:00 pm

Ja, bij mij op de manege ook. Er was een pony, Sultana en daar kon niemand echt goed op rijden omdat iedereen bang voor haar was. Ik moest voor het eerst op haar en ik besloot haar een kans te geven. Iedereen lachte me uit toen ik zonder zweep op haar ging zitten. We moesten in galop; wat bijna niemand lukte op haar. Ik spoorde haar 1 keer licht aan, ze ging meteen! Maar toen schrok ze van iets en bokte. Ik spoorde haar weer aan, ze legde haar oren in haar nek en steigerde. Toen werd ik bang, dus nu gaat het niet meer op haar.
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 2:02 pm

Tsja, dat is het vervelende aan bang worden... Ik had een beetje een trauma opgelopen toen ik onder mijn pony terecht was gekomen (hij steigerde en we sloegen achterover), dus de eerste keer dat ik op mijn nieuwe pony ging rijden was ik echt super bang en helemaal in tranen >__< Corina had namelijk haar veulen op stal staan en ging een beetje steigeren. Niet veel verder dan 20 cm van de grond, maar ik vond het toen doodeng.
Syrena Crystal
Syrena Crystal

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 2:04 pm

Snap ik. Vorige week moest ik weer op haar, vrijwillig, zelf gekozen. Ik wil de haar nog een kans geven. We moesten weer in galop, dus ik spoor aan, zij legt haar oren in haar nek, ik geef een tik, zij bokt, ik geef nog een tik, zij steigerd en bokt er achter aan, ik geef nog een tik, me vastklampend aan het zadel en spoor aan, na nog twee bokken gaat ze in galop tot de verbazing van iedereen. Voelde me toch wel trots Very Happy
Arya Myani
Arya Myani

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 2:21 pm

Het hangt van mijn bui af of ik een pony leuk vind of niet. Als ik bijvoorbeeld een beetje moe ben en in een een beetje prikkelbare bui (zelfs al ben ik in het begin nog wel vrolijk), zit ik bijna te huilen al de pony twee keer bokt. Maar als ik in een goede bui ben en de pony bokt vijf keer vind ik het soms alleen maar grappig.

Ik ben wel blij dat ik een beetje over mijn angst voor Jimmy (ook een pony) heen ben. Eerst durvde ik namelijk nauwelijks zijn stal in omdat hij dat meteen zijn oren plat deed, maar nu durf ik het wel.

En Spetter (een andere pony) is best wel raar. Hij eet poep Laughing
Hij ging een keer proberen poep te eten en toen ik ging aandrijven en na een tijdje een tik gaf, ging hij bokken, maar ik was in een van mijn goede buien, dus ik vond het wel grappig. Na een tijdje ging ik er maar even af om hem weg te trekken want hij weigerde gewoon door te lopen.
Iria Filio
Iria Filio

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 2:43 pm

Ha, doet me denken aan Pistache, een eigenwijze merrie die vroeger op onze manage stond. Ze bokte altijd, als je het zo bekijkt, steigerde ze altijd als je op haar kruipt en ze bokt altijd als ze in galop gaat. Jiha! Maar ze werd verkocht Sad Gedaan met de wilde ritten Sad

Ik heb net SEI gestudeerd (Economie) zo saai en makkelijk! Ik lag bijn ate slapen. Sleepy

Ik ga vanavond de gym uitdagen, ik ben nu al bezig met de topic Very Happy
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 2:48 pm

Oei, spannend Bo! Ik ben zeer benieuwd. Lees het topic van Karin en Kenji even goed door, dan weet je ongeveer op wat voor niveau je moet zitten Wink

Ik ga binnenkort de tweede Gym maar eens uitdagen..
Arya Myani
Arya Myani

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 2:48 pm

Ik zal zo snel mogelijk reageren op het topic, nu moet ik weer Latijn gaan leren, ik heb morgen een proef over 26 lessen...
Iria Filio
Iria Filio

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 2:53 pm

@Carla; Zal ik doen, ik weet al ongeveer hoe het eruit gaat zien.

@Arya; Oké
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 3:02 pm

Brave Bo (: Had jij ook niet een karakter met een Snorlax?
Iria Filio
Iria Filio

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 3:05 pm

Nee, dat was niet ik. Ik ben bezig met een nieuw acc. maar die ga ik pas leven inblazen na de exames. (:
Syrena Crystal
Syrena Crystal

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 3:19 pm

Als ik hun niveau moet halen moet ik nog ff oefenen met posten! Nou ja, gaat vanzelf (Nou ja, als je post dan) volgens iedereen.
Iria Filio
Iria Filio

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Emptyzo jun 10, 2012 3:21 pm

Ik post no maar 1 jaar. Het ging gewoon vanzelf ^^. En als ik een top post wil maken, dan lukt dat ook! Alleen de typfouten, daar moet ik op letten!

Gesponsorde inhoud

Profiel
Pokégear
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 21 Empty

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2012-