|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mark Evans
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 217 Poképoints : 42 Reputatie : 39 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 5:40 pm | |
| het is ook echt warm, heb vanmiddag in de volle zon Neku van TWEWY zitten maken, heb het toch wel redelijk uitgehouden(iets van 12 tot 2 uur)8D
Cool, ik ben deze week nog alleen met me zus thuis, lekker rustigXDD
en nu is het tijd om Mark's Ava te veranderen.. |
|
| |
Ren Hidoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 22 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 5:41 pm | |
| Naruto wijn karakter is daarbij naar mijn ervaring anders dan 'Ik zord de beste ooit' Complexer. Maar ja. Ik heb nu al iets anders verzonnen. |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 6:03 pm | |
| Paulina is over me heen gelopen :'D ik was haar helemaal aan het borstelen en ze wou over mij heen een grassprietje pakken, ging ze met haar been over mijn knie heen zodat ik achterover viel en zij op mijn teen stond :'D maar het is alleen wat geschaafd. Thank god is ze niet zwaar :'D
maar ze is wel heel pretty nu =D |
|
| |
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 6:06 pm | |
| |
|
| |
Ren Hidoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 22 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 6:06 pm | |
| Hihi.
Ik weet niet welke pokemon.
Ik denk wel dat Ren 15 is i.p.v 12. Want dat vind ik beter passen bij zijn karakter.
|
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 6:10 pm | |
| - Ren Hidoh schreef:
- Hihi.
Ik weet niet welke pokemon.
Ik denk wel dat Ren 15 is i.p.v 12. Want dat vind ik beter passen bij zijn karakter.
ghehe dan moeten eyebrows en hij samen een topic als ze toch bjina even oud zijn 8D |
|
| |
Ren Hidoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 22 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 6:12 pm | |
| Jep jep. Maar ik moet eerst alles nog regelen, EN IK WEET NIET WELKE POKEMON. |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 6:14 pm | |
| Doe eentje die je leuk vindt 8D |
|
| |
Ren Hidoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 22 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 6:15 pm | |
| Growlithe is wel awesompjes.. Maar Vulpix ook.. Moeilijk, zeer moeilijk.
|
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 6:20 pm | |
| Haha dat zijn ook de twee pokémon waar ik over zat te twijfelen in t begin :'D |
|
| |
Ren Hidoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 22 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 6:24 pm | |
| Ik denk dat ik voor Growlithe ga.
|
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 6:44 pm | |
| Lol Viridi is een vriendelijk, 'Ik weet alles beter' persoon op Kid Icarus. Maar ik maak haar een arrogant kreng, MWAHAHAHA!
Omg 30° hier, ik smelt! |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 7:05 pm | |
| - Iria Filio schreef:
- Lol Viridi is een vriendelijk, 'Ik weet alles beter' persoon op Kid Icarus. Maar ik maak haar een arrogant kreng, MWAHAHAHA!
Omg 30° hier, ik smelt! dan wilt de ene arrogante kreng graag later een topic met het andere arrogante kreng *grijnst* hehe de discussie slaat een beetje door op dh vrees ik Im sawryy |
|
| |
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 7:52 pm | |
| Haha, ik bemoei me er verder niet mee, wat mij betreft is het onderwerp over Daesha wel afgelost, ze kan nu nog doorgaan wat ze wilt, ze bereikt er toch niets mee. |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 7:59 pm | |
| ik ga lekker wel door 8D hehe
nee grapje :'D i dunno yet. maar ga jij wel posten bij Eyebrows [aa] of kom je gezellig in de chatbox [aa] |
|
| |
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 8:02 pm | |
| Dan ga ik ff op de com hoor~ |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 10:11 pm | |
| Hehe ik zit op me pas ipad |
|
| |
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 10:22 pm | |
| |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jul 24, 2012 10:33 pm | |
| Pa's Ipad _o_
:'D hehe watch this; https://www.youtube.com/watch?v=nGeKSiCQkPw te hilarisch :'D |
|
| |
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 25, 2012 10:06 am | |
| Whahahaha
And geeus what? Yes i gave it tho the cat |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 25, 2012 10:43 am | |
| |
|
| |
Mark Evans
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 217 Poképoints : 42 Reputatie : 39 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 25, 2012 12:19 pm | |
| Hell yeah, ik zit met me zus en een vriendin in Walabi Worldx3 Echt leuk, chill man. Maar tis echt bloedheet in de volle zon.
|
|
| |
Ren Hidoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 22 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 25, 2012 1:31 pm | |
| Meet le Eyebrows van Naruto: http://www.zerochan.net/626009 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 25, 2012 4:25 pm | |
| Ooooh, lekker Tomas! Zal wel vet druk zijn bij de Splash Batlle.
En Ren, het was een beetje naar iedereen bedoeld. Als jij een 'ik wordt de beste' karater wil, dan máák je die. Je verzint je eigen karakter, dit hoef je niet van andere anime's te lenen. Je kan je wel ergens op baseren, maar het blijft je eigen, originele, unieke karakter (:
O, en dames? Gelieve discussies van andere fora niet hier aanhalen. KE heeft niks met DH te maken, dus gaan we het er hier ook niet over hebben. [/adminmode] |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 25, 2012 5:19 pm | |
| Ohja sorry, ik zal het niet meer doen C: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|