|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ren Hidoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 22 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 25, 2012 7:32 pm | |
| Oké, nu wachten op wat er nog anagepast moet worden aan le karakterkaart en dan is Ren klaar. Ow chips, le setje nog. :3 |
|
| |
Mark Evans
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 217 Poképoints : 42 Reputatie : 39 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 25, 2012 8:47 pm | |
| dat was het ook, alleen ik ben doodmoe van het vroege opstaan=3 op een gegeven moment, ergens laat in de middag werden er gratis ijsjes uigedeeld en morgen weer een drukke dagx3
dan gaan we gezellig naar de EftelingXDD zo en nu ga ik of iets met Mark doen of verder met Kingdom Hearts 3D. |
|
| |
Faith Hungers
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 27 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 25, 2012 8:49 pm | |
| Op dagen als deze ben ik blij met het zwembad in de achtertuin, love. Tomas, ik ben nu officieel jaloers. TAKE ME WITH YOU. Oké, dat wordt 'm sowieso niet, maar goed. (AA) |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 25, 2012 8:58 pm | |
| Ik ben wedergekeerd! Heeft iemand mij gemist? Zo te zien heb ik veel gemist. Moet ik dat echt allemaal bij gaan lezen...? D: |
|
| |
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 25, 2012 9:09 pm | |
| Dat is wel slim want we hebben behoorlijk lopen roddelen
NAH GEINTJE
WELKOM BACK |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 25, 2012 10:52 pm | |
| BOEH.
haha welcome back 8D
and with that, i'm going to sleep |
|
| |
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 12:23 pm | |
| Welkom terug! IK BEN ZO BLIJ! En ik ga jullie nog niet vertellen waarom xd |
|
| |
Ren Hidoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 22 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 1:58 pm | |
| En mijn setje is ook aanwezig. :3 |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 2:30 pm | |
| |
|
| |
Ren Hidoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 22 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 2:32 pm | |
| En Growlithe huppelt er vrolijk rond. :3 |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 2:36 pm | |
| Ik zag daarnet een flits van je Growlithe =3 |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 2:48 pm | |
| die is wel echt gewoon van poof, en weg xD |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 3:27 pm | |
| Ik zei toch een flits XD
Ik heb de hele voormiddag gekuist en heb daarna een uur in het zwebad gelegen, zijn er drie nieuwe posts in het forum! Zeg ik kan dit echt niet bijhouden, want twee van de drie is voor mij bestemd XD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 3:43 pm | |
| IK HEB JE GEMIST ROLO! D: Don't you ever leave me again![/zielig] Maar welkom terug meid! Had je een leuke vakantie? =3
Haha awesome setje en een mooie, nieuwe ava Syrena! |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 4:12 pm | |
| Welcome back Rolo! Hmm, ik ben echt met van alles bezig, behalve computeren Het is veel te lekker weer! |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 4:30 pm | |
| Hehe het is ook wel echt warm buiten :C
En me pa is morgen jarig, en me stiefbroer was op dezelfde dag jarig als me zusje xD
|
|
| |
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 4:36 pm | |
| Argh. Heb ik een post gemaakt die super belangrijk is voor Syrena, kom ik niet eens over de 400... |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 4:41 pm | |
| ik word hier serieus gek _o_ je kent het wel als je kleine zusje beveelt dat je van de computer af moet zodat je met haar kan knutselen T.T nu krijg ik echt gewoon 'Potver, help me dan!' of 'Marlène! kom nou eens hier' en zeg ik hou op en dan krijg ik 5 keer hetzelfde maar dan 'nee ik houd niet op ' T.T en nu stalkt ze me |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 4:46 pm | |
| Lolz, kleinne zusjes XD Dat zo ook bij mij XD
@Syrena; Best een leuke post hoor ^^ Je moet niet zo persimistiesch zijn {Omg schrijf je dat zo O.o?} |
|
| |
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 4:47 pm | |
| Pessimistisch volgensmij. Tja, ik zal het proberen, maar ik ben nou eenmaal een pessimist... |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 4:48 pm | |
| Haha en dan zegt ze zo van 'jij denkt ook alleen maar aan jezelf he?' 'Jap, alleen maar.' en zij dan heeeelemaal boos :'D
pessimistisch 8D |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 4:49 pm | |
| Ik een optimist! Dat is veel fijner. ben bijna klaar met een topic in Mt. Moon ;] In dat topic gaat ze een superlieve Eevee vangen {En onhadig, want de grot stort in XD} |
|
| |
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 4:51 pm | |
| Haha, ik wil met Syrena ook nog ff naar mount moon. Maar ja, heb nu al best veel open topics xd.
|
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 4:52 pm | |
| Weetjuhwat 8D ik ga lekker ook een topic openen :3 of.. ik val lekker binnen bij een ander [aa] |
|
| |
Ren Hidoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 22 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 26, 2012 5:07 pm | |
| Eindelijk vind ik de juiste liedjes voor goede posts. Openings van animes of iets dergelijkszijn altijd awesome. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|