|
|
Auteur | Bericht |
---|
Izumo Sizoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 38 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 29, 2012 6:23 am | |
| - Alexis Vegas schreef:
- Ja, zoiets ongeveer. Maar ik ben een nogal pittige tante, ik heb m'n woordje altijd klaar en ben heel erg bijdehand.. ;p
De meesten van mijn klas halen zoiets niet meer met me uit, maar we respecteren elkaar gewoon heel veel en daarom accepteren we elkaars vreemde hobby's, maar niemand begrijpt me, though ^^ Precies ja 8D nja, ik heb al opgegeven om het uit te leggen. enkel mijn vrienden snappen het een beetje, en mijn beste vriendin rpg't ook :3 |
|
| |
Ren Kirozi Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 8 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 29, 2012 5:42 pm | |
| Muis is s t o e r :cheers: |
|
| |
Izumo Sizoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 38 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 29, 2012 6:11 pm | |
| Echt wel hea 8D alleen moet ik haar setje nog maken :"D maar ben te lui. maar het stoerheid komt gewoon door de manip die ik had gemaakt <3
goedemorgen mensjes |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 29, 2012 6:19 pm | |
| #Izumo (Sorry, ik vergeet namen... Wacht, dodo?): Ja, echt hè? Dat valt gewoon niet uit te leggen ;p
|
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 29, 2012 7:56 pm | |
| Pff, uitleggen aan vrienden? (Die interesseren zich niet eens in mijn hobby's) Probeer het maar eens aan je ouders en grootouders uit te leggen! XD Vooral als ze het na 3 keer nog niet weten of het gewoon steeds vergeten. Dat is pas irritant. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 29, 2012 8:40 pm | |
| Ik doe geen moeite om het mijn ouders uit te leggen, die bemoeien zich lekker toch niet met mijn internet-leventje, houden zo. Ze weten dat ik altijd eerlijk ben en ze vertrouwen mij, waar ik geluk mee heb.
*Danst* Leuke verandering in de regels! Misschien iets voor Alexis... ;p
Waarom hebben ze die regel eigenlijk veranderd? Kregen ze zoveel meldingen? :3 |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 29, 2012 8:54 pm | |
| Ik probeerde RPG'en een keer aan een leraar op school uit te leggen (nou ja, hij vroeg er zelf om, omdat ik aan het schrijven was xD) en toen dacht hij dat iedereen dan zijn stukje tekst via de post moet opsturen xD [s]ja, hij is vrij oud[/s] En het is veranderd omdat er geen goede reden was om die regel te houden (Sinds wanneer zijn die pokémon-emoticons er?! ) |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 29, 2012 9:20 pm | |
| POKEMONEMOTIECONS! Och jeeh! Ik heb 1 keer aan een vriendin en haar broer RPGen uitgelegd en toen melde ze zich op een site. De broer stopte, maar de zus RPGt nog steeds! |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 30, 2012 8:20 am | |
| Pokémonsmileys!!!!! Ze zijn geweldig xD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 30, 2012 11:29 am | |
| Die zijn er sinds gisteren Het liefst wil ik alle smilies vervangen door Pokémon smilies, dus er zullen steeds nieuwe bijkomen. Die regel is veranderd, omdat we eigenlijk geen goede argumentatie hadden waarom het niet zou kunnen. Als iemand op zijn 80e nog graag de gyms uit wil dagen, dan doet hij dat toch lekker? |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | |
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 30, 2012 4:44 pm | |
| Straks naar school om kennis met mijn klasje en school te maken *Kuch* Maar eerst ff reageren in sommige topics |
|
| |
Izumo Sizoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 38 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 30, 2012 5:21 pm | |
| OOOMG. die is zoooooo awezum |
|
| |
Ren Kirozi Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 8 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 30, 2012 5:33 pm | |
| |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 30, 2012 5:52 pm | |
| Alleen de slapende Pikachu doet het niet, die wordt dan zo'n blauw hoofdje |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 30, 2012 7:40 pm | |
| Ow, dat is raar! Zal er even naar kijken. Ren, fijn dat je enthousiast bent, maar dit is wel een beetje spam. Let daar even op aub. Edit: fixed! |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 30, 2012 8:11 pm | |
| Phaha, gewoon awesome ;p EN ik doe nauwelijks nog moeite om iemand RPG'en uit te leggen XD |
|
| |
Ren Kirozi Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 8 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 30, 2012 8:46 pm | |
| xD Ik was ook niet van plan het vaker te doen hoor^^
Het moest gewoon ff xD |
|
| |
Izumo Sizoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 38 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 31, 2012 6:52 pm | |
| Jónge, ik ga morgen waarschijnlijk een baantje zoeken ^^ |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 01, 2012 7:39 pm | |
| #Ren: Altijd leuk, met nieuwe emoticons. Mocht je er eens lekker op los willen spammen met die dingen, kun je dat ook via PB naar mij doen, ik vind dat wel fun ;D
#Izumo: Zo laat nog? ;o Heb jij geen school meer? ;D
--
Eindelijk kan ik posten bij Kean & Kane, na like... 20 topics? Ja, ik ben heel actief op internet ;D
Jahoe, here I come :3 |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 01, 2012 7:55 pm | |
| @ Alexis; Ja, dat merk ik XD Ik ben je inmiddels al op twee of drie fora tegen gekomen.(?) Alhoewel je vast niet wist wie ik was en ik niet echt actief was op eentje |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 01, 2012 8:07 pm | |
| |
|
| |
Ren Kirozi Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 8 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 01, 2012 8:54 pm | |
| xD I going to make you wish you will never ever had said that^^ |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 01, 2012 11:14 pm | |
| #Ren: Mwuahahaha, challenge accepted ;D |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo sep 02, 2012 11:15 am | |
| - Alexis Vegas schreef:
- #Izumo: Zo laat nog? ;o Heb jij geen school meer? ;D
Jawol, ik heb school ^^ maar ik heb nooit echt iets te doen *naast het verzorgen van le ponys* en ik wil gewoon... iets doen T.T helaas was er geen plek meer bij hetgeen waar ik wilde. maar ik ga maandag wel verder zoeken. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|