|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo sep 02, 2012 4:46 pm | |
| #Sherry: Don't give up! :3
--
Meh... Ik wil niet geopereerd worden o.O Sowry dat ik zeur ;p |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo sep 02, 2012 4:53 pm | |
| |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo sep 02, 2012 4:55 pm | |
| @Sherry: waar wil je werken dan? [/totaalnietnieuwsgierig] Ik moet ook een nieuw bijbaantje zoeken, maar ik heb geen flauw idee waar ik zou kunnen gaan werken <_< In ieder geval niet bij de AH achter de kassa...
@Alexis: aw.. sterkte! Wanneer moet je geopereerd worden? |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo sep 02, 2012 5:00 pm | |
| #Kean: Allee nu, da's juist zo leuk ;D En ik word in december geopeerd <.<
#Sherry: Aan eh... Een vervelende plek ;p |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo sep 02, 2012 9:59 pm | |
| - Kean Hayashi schreef:
- @Sherry: waar wil je werken dan? [/totaalnietnieuwsgierig]
Ik moet ook een nieuw bijbaantje zoeken, maar ik heb geen flauw idee waar ik zou kunnen gaan werken <_< In ieder geval niet bij de AH achter de kassa...
Feitelijk overal waar ik zou mogen werken, als ik maar iets kan doen . ik ben 13 xD dusja. ik had geprobeerd in zo'n dierenwinkel, en een andere dierenwinkel. en oppassen doe ik ook weleens. En misschien kan ik folders openen. morgen weer langsgaan bij zo'n winkel ofzo :'D |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma sep 03, 2012 7:16 am | |
| #Sherry: Ai... Is dertien niet een moeilijke leeftijd om een goede job te zoeken? Of bijbaantje?
--
En ik heb beter geslapen vannacht dan gehoopt! Op naar school dadelijk ;D |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma sep 03, 2012 3:36 pm | |
| Op Myth Island ennn... Starshine Academy. Op die tweede was ik drie dagen actief en toen ging het wachten in een topic me vervelen XD
Jullie kunnen tenminste nog een baantje nemen! Nu heb ik eindelijk geld nodig, heb ik tijdnood D: En energienood |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma sep 03, 2012 5:05 pm | |
| Wel jammer dat het puntensysteem verandert, maar het is wel logisch. Het is natuurlijk heel veel werk om steeds alle posts te punteren. Nu gaat het punten verdienen wel wat langzamer, maar nu ja, dat is ook geen enorme ramp. |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma sep 03, 2012 6:36 pm | |
| Het gaat zo misschien wel wat langzamer, maar het is voor ons zo gewoon een stuk gemakkelijker. In het begin was het niet zo lastig met punteren, omdat het toen nog rustig was op KE, maar nu het drukker wordt en de school ook weer is begonnen, wordt het gewoon te moeilijk voor ons. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma sep 03, 2012 7:06 pm | |
| En te moeilijk is ook weer niet goed ;o Ik heb die regel nog niet eens gezien XD
Edit: Ik snap één ding niet: Je kan toch op het minnetje drukken om een post neegatief te punteren? ;o |
|
| |
Luna Moon
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma sep 03, 2012 7:08 pm | |
| Haha, ik snap het ook wel. Het lijkt me ook heel moeilijk om alles bij te houden enzo.. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma sep 03, 2012 7:12 pm | |
| Pff... I'm so in love with a boy, but I dunno if he likes me... ;D |
|
| |
Luna Moon
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma sep 03, 2012 7:14 pm | |
| Hmm dat ken ik. Ik zit bij de jongen die ik leuk vind in de klas , maar ik weet niet of dat goed gaat aflopen.... Omdat zijn oude klas, en mijn oude klas weten dat ik op hem ben... En hij is niet op mij, volgensmij, maar dat heeft hij niet gezegt. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma sep 03, 2012 7:54 pm | |
| Meh... Ik krijg geen hoogte van 'm ;o Hij glimalcht wel, ik ben ook het enige meisje waarmee hij omgaat (denk ik) en hij kiest me ook wel bij sport, maar dat kan net zo goed vriendschappelijk zijn.. Hij zegt dat hij nog moet nadenken, maar dat is onderhand al twee maanden aan de gang. Hij is heel verlegen en weet meestal niet goed wat zeggen of kiezen, dus ik begrijp hem ook wel. Hij heeft ook nog nooit een vriendinnetje gehad, dus ja.. |
|
| |
Luna Moon
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di sep 04, 2012 8:18 am | |
| Haha dat klinkt als mij. Ik heb ook nog nooit gehad... |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di sep 04, 2012 11:25 am | |
| Nja, dat punteren is erg veel werk. Moet nu ook nog alles bijwerken en dan de punten overzetten! En je kan wel op het minnetje drukken, maar dan krijgt diegene geen punten aftrek van zijn reputatie. Om te voorkomen dat mensen afgebrand worden (:
Hmm, klinkt lastig. Ik zou die jongen er gewoon op aanspreken |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di sep 04, 2012 6:16 pm | |
| #Brendon: Haha, volgens een vriend van mij keek hij in de klas en zocht hij mij, maar was lichtelijk verward toen hij mij niet vond ;p |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di sep 04, 2012 8:44 pm | |
| - Alexis Vegas schreef:
- #Sherry: Ai... Is dertien niet een moeilijke leeftijd om een goede job te zoeken? Of bijbaantje?
--
En ik heb beter geslapen vannacht dan gehoopt! Op naar school dadelijk ;D Eyup, thats mah problem _o_ ik word er echt van :C maar een folderwijkje lijkt me ook wel leuk. ofzo. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do sep 06, 2012 6:51 pm | |
| #Sherry: Veel succes ermee dan ;o |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do sep 06, 2012 7:04 pm | |
| Ik heb al een heel lijstje gemaakt van pokémon die Arya nog gaat vangen Ik heb al drie mensen een + gegeven Maar wat zijn nou die poképoints die onder je aantal berichten staan? Want dat blauwe balkje zijn toch je punten? |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do sep 06, 2012 9:17 pm | |
| Dankje xD < < NOESSS. deze werkt niet xD ik wil die psyduck. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 07, 2012 12:37 pm | |
| - Arya Myani schreef:
- Maar wat zijn nou die poképoints die onder je aantal berichten staan? Want dat blauwe balkje zijn toch je punten?
Even goed lezen! De punten zullen worden overgezet, het blauwe balkje zal dan verdwijnen. Maar eerst moeten alle 'oude' posts bepunterd worden en dan moet ik alle punten aanpassen (die er nu staan kloppen niet). |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 07, 2012 5:39 pm | |
| O ja, nu snap ik het, bedankt |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 07, 2012 7:41 pm | |
| Jongens. Het is (bijna) weekeinde. Maar ik noem vrijdag gewoon weekeinde :'D
En hoe gaat het hier? |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo sep 12, 2012 3:50 pm | |
| Hier gaat het goed ;D
Sorry dat ik zo weinig post... ;s |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|