|
|
Auteur | Bericht |
---|
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 03, 2012 7:52 pm | |
| Neeeee, míjn promotie! Maar dankje voor het posten (: |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 03, 2012 8:31 pm | |
| - Brendon Mayon schreef:
- Neeeee, míjn promotie! Maar dankje voor het posten (:
Maar mijn post >3 Teamwork? :'3Yush, voetbalwedstrijd begint zo c: GO RÉAL! |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 05, 2012 10:58 am | |
| Ho eens, niet alle eer voor jezelf nemen, Car! Ik heb ook nieuwe leden binnengesleept vorige maand, hoor! D:
Lang leven stiekem internetten op school! :'D
Oh, en mag ik zeggen dat Sishuri's avamens echt zo schattig is? Van welke anime is ze? |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 05, 2012 2:50 pm | |
| Nou, eerlijk gezegd weet ik dat niet eens x'3 But ik heb haar op DA gevonden en daar is haar naam Euphoria c: |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 06, 2012 11:28 pm | |
| Hmmn, de naam zegt me eerlijk gezegd niks XD
Vraag me niet wat ik zo laat nog op KE doe, terwijl ik nog huiswerk heb, maar ik wilde gewoon even mijn tijd verspillen door hier langs te wippen en mijn creatie te laten zien waar ik de rest van m'n tijd mee heb verspild.
- Spoiler:
KIJK IK HEB PHOTOSHOP SKILLS GEKREGEN 8D
Nee, ik heb inderdaad geen leven. En ik wil deze eigenlijk als iets gebruiken voor Ryota, maar hij is te groot voor een ava (ik krijg hem ook niet goed ingesteld zelf :c) en hij is te klein voor een profielplaatje D: |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 12, 2012 2:22 pm | |
| Super mooi Rolo!
Aaargh, wat een stilte hier! Maar heb oo geen tijd T___T Bijna tentamentijd! |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 13, 2012 4:22 pm | |
| Heb je geen vakantie dan, Car? Ik namelijk nu wel. Van de week kan ik eindelijk de topics punteren die nog moeten worden bepunterd :3
Ik ben echt in geen eeuwen meer op Chiaki geweest! Bijna alle pokéball zijn Great Balls XD
Edit: ..... Waarom staat DAT getal bij haar Poképoints? HAAL HET WEG, HAAL HET WEG! ;___; |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 13, 2012 4:37 pm | |
| I love her ava <33
Straks nieuw topic maken en posten bij Arya. Niet zo druk als ik had gedacht xD |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 14, 2012 12:50 pm | |
| Thanks! <3 Ik begin steeds meer van Photoshop te houden en dat zal ook wel zichtbaar zijn XD Alleen nu ben ik verslaafd aan het maken van gif avatars... Jammer dat van Ryota of Mitsu geen gifs te vinden zijn :c |
|
| |
Legolas Ring
Profiel Aantal berichten : 29 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 14, 2012 1:10 pm | |
| JAAA eindelijk kan ik KE weer bereiken. Waarom lag alles eruit? |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 14, 2012 1:20 pm | |
| Whahahahaha, it's following you Rolo! En nee, het zuiden heeft een week eerder vakantie dan het noorden @ Legolas; weet ik niet, ligt aan actieforum :/ |
|
| |
Legolas Ring
Profiel Aantal berichten : 29 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 14, 2012 1:22 pm | |
| Hmm ja, ik kon Dh en Bmh ook niet berijken... Nou ja, nu doet alles het weer. |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 14, 2012 1:38 pm | |
| Ja klopt, actieforum is een beetje vervelend bezig. Gelukkig is dat nu zo ongeveer weer voorbij.
@ Car; Ja. Ja, dat klopt. Het volgt me al sinds vorig jaar. Make it stop :C Oh en ik hoor niet meer bij het zuiden! Ik ben nu midden, ja! Pfffffffft. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 14, 2012 3:16 pm | |
| Ach, zuiden, midden. In elk geval hebben zij een week eerder dan het noorden |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 15, 2012 4:38 pm | |
| AARGH IK KON HEM NIET MEER BEREIKEN :C
ke niet en dh niet :C |
|
| |
Ren Kirozi Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 8 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 15, 2012 4:44 pm | |
| Helleeeuuuwww
I'm back in tha HOUSSIIEEE |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 15, 2012 4:46 pm | |
| |
|
| |
Legolas Ring
Profiel Aantal berichten : 29 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 15, 2012 6:58 pm | |
| @Sherry, ik ook niet, had hetzelfde.. |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 15, 2012 7:05 pm | |
| Irritant T.T
Maar nu lijkt alles het weer te doen. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 15, 2012 7:22 pm | |
| Tsja, ik weet ook niet hoe het komt. Very annoying. |
|
| |
Legolas Ring
Profiel Aantal berichten : 29 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 15, 2012 7:42 pm | |
| Ja, bij mij heeft niets meer raar gedaan. gelukkig |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di okt 16, 2012 2:37 pm | |
| Weet je wat pas ironie was? Net toen ik zei dat het zo ongeveer voorbij was, begon actieforum raar te doen bij mij.
Hahaha, wat hou ik toch van karma.
Anyway, ik ben eindelijk klaar met mijn huistaken. Ik heb opeens meer respect gekregen voor mijn moeder :'D En dan nu verder met de rest van mijn taken~ <3 |
|
| |
Izumo Sizoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 38 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 17, 2012 6:37 pm | |
| Karma is een bitch x'] Ik moet eens actief worden hierzo maar ik heb niet zoveel tijd vrees ik |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 18, 2012 3:24 pm | |
| Roooolo, als jij tijd hebt, kan je dan die KK nakijken die er staat? Die wacht al een tijdje maar ik heb geen tijd T___T
Tussentijdse evaluatie bijna af. Biiiijjna! |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 18, 2012 3:44 pm | |
| Aye aye, captain! /salueert
Oh en ja, karma is een bitch. Een hele grote bitch :'D |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|