|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 08, 2013 7:08 pm | |
| Ik volg het pokémonnieuws niet zo, kwam het toevallig tegen en toen dacht ik... Laatmaar, dat is niet in woorden te omschrijven. XD Iig, hoe lang is 't geleden dat Black & White uitkwamen? Twee jaar ofzo? En op zich staan er genoeg Fakemon op internet, er zijn er vast wel een paar die lijken op de nieuwe pokémon. Maar... nieuwe Eeveelution? Nja, Eeveelution mag nog wel, op zich (een ghost kan awesome zijn), als ze maar niet weer aankomen met allemaal evolutions voor pokémon die voorheen geen evolutie hadden. Die vuurstarter vind ik ook wel gaan, maar het is zo geen starter. Hij past meer thuis in het rijtje vulpix/houndour/growlithe/poochyena/etc. Maar misschien ben ik de enige die Pokémon imaginair opdeelt in ongedefinieerde categorieën? ...serieus, ik denk hier te veel over na. XD edit: lol, DeviantArt staat nu al vol met fanart... XD En niet eens allemaal lelijk, ofzo. Hoe kunnen mensen zo snel iets tekenen?? Ik bedoel... http://browse.deviantart.com/?q=fennekin#/d5qufoc |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 08, 2013 7:30 pm | |
| Huh? Nieuwe generatie? xD |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 08, 2013 7:32 pm | |
| Ik vindt dat de grasstarter wat weg heeft van Oshawatt en Patratt. Mijn mening ;-;
Froggy vindt ik nog origineel van uiterlijk, de naam... Is echt dom XD |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 08, 2013 7:34 pm | |
| Vind ik ook hoor, van die graspokémon. Froakie is denk ik mijn favoriet van de drie nieuwe starters. Al hadden ze dat witte op z'n neus (of ís het zijn neus? xD) wel weg mogen laten |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 08, 2013 7:40 pm | |
| - Kean Hayashi schreef:
- Vind ik ook hoor, van die graspokémon.
Froakie is denk ik mijn favoriet van de drie nieuwe starters. Al hadden ze dat witte op z'n neus (of ís het zijn neus? xD) wel weg mogen laten *Kijkt beter* Sorry het is zijn neus -.-' |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 08, 2013 7:57 pm | |
| Ik kreeg het te horen via Nick en toen keek ik op de facebookpagina van Serebii en daar stond het allemaal =p Vind de starters er beter uit zien dan die van gen 5, maar het is natuurlijk even afwachten hoe de rest eruit ziet XD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 08, 2013 9:09 pm | |
| Ik was echt zo van: nee he.. Maar moet zeggen dat die vuurstarter echt adorable is en het 3D er echt veeeel beter uit ziet dan in gen 5. Toch zal ik het niet gaan kopen, net als bij gen 5 vind ik het allemaal uitmelkerij. Ik staak bij gen 4, daar had ik al genoeg moeite mee xD |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 09, 2013 4:08 pm | |
| Ik moest lachen toen ik die legends zag. Eentje lijkt namelijk op het kind van Dialga en Deerling. Oh gawd.
Overigens heb ik nog geen 3DS, dus het is voor mij al onmogelijk om het te kopen. Tenzij ik tegen Oktober al eentje heb, maar dat betwijfel ik. Ik wil het natuurlijk wel spelen, want hoewel Gen 5 behoorlijk tegenviel qua pokémon, werd ik het verhaallijn ingezogen. De trainer personages (Inclusief rivalen) vond ik ook de beste tot nu toe. (Ik heb het nu over BW 1. 2 heb ik, helaas, nog niet echt fatsoenlijk kunnen spelen).
En yes, ik denk dat ik weer terug kan stappen naar een vuurstarter <3 Alleen in gen 3 en 5 ben ik voor de grassoort, voor de rest ben ik altijd voor vuur gegaan :3 |
|
| |
Legolas Ring
Profiel Aantal berichten : 29 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 09, 2013 7:31 pm | |
| Hi guy's! Ik hou van the hobbit xd. Is er trouwens iemand die veel weet van Lord of the rings en mij wilt helpen met mijn forum en ook redelijk goed daarin is? |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 09, 2013 7:54 pm | |
| De hobbit ís gewoon awesome ;D
En ik begin de vuurstarter echt steeds meer te haten xD Wannabe-vulpix.
|
|
| |
Legolas Ring
Profiel Aantal berichten : 29 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 09, 2013 7:55 pm | |
| Ja idd! Nee, die is stoer! Ik vind hem mooi! |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 09, 2013 8:10 pm | |
| Anja (Kean) en ik weten op zich wel 't een en ander van LotR (niet alles, though, we waren allebei te lui om de appendix door te lezen...), maar we hebben wel verschrikkelijk weinig tijd op het moment. Dus... helpen kan misschien wel, maar ik weet het niet zeker XD (ik weet ook niet waar je precies hulp bij wilt hebben enzo?) En de Hobbit is idd awesome. Wat mij trouwens opvalt aan de nieuwere generaties, is dat ze de pootjes van bepaalde pokémon (waaronder Fennekin en dat Zorua-ding) gewoon als punten tekenen in plaats van fatsoenlijke pootjes, zoals Eevee en Vulpix die hadden (dus geen tenen oid) en dat vind ik lelijk. XD |
|
| |
Legolas Ring
Profiel Aantal berichten : 29 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 09, 2013 8:12 pm | |
| Ik heb intussen al iemand xd. Maar als ik hulp nodig heb bij de gebieden zal ik jullie wel pb'en! ZO, Legolas heeft geprobeerd Dratini te vangen |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 09, 2013 8:44 pm | |
| Behalve dat ik de generaties echt volledig door elkaar begin te halen, lijkt het inderdaad alsof ze behalve steeds inspiratielozer ook steeds luier worden met tekenen, hihi. Ik ben wel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben, though.
Ik moet bekennen dat ik Black/White maar heel kort heb gespeeld, op de pc, aangezien ik geen (3)DS heb. En om nou speciaal voor pokémon zo'n heel apparaat te kopen vind ik ook weer zoiets. xD
En Fennekin is inderdaad een wannabe-vulpix, maar vergeleken met die anderen is hij wel mooier. Ik denk dat ik Froakie misschien toch leuker vind, though. Zijn neusdingiets vind ik trouwens echt op een brilletje lijken xD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 09, 2013 9:26 pm | |
| Ja, je hebt gelijk Anwan. Waarom kunnen ze geen fatsoenlijke poten tekenen? Vond Fennikin eerst echt super cute, maar was even vergeten dat er idd al een vuurvos is xD En dat terwijl ik Vulpix zo cool vind!
Heb gereageerd Legolas. |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 09, 2013 9:28 pm | |
| ;-; Iemand leverde mij vandaag zo'n vervelende streek op een ander forum ><'
Naja, ga maar even verder aan m'n post C: |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 09, 2013 9:29 pm | |
| Sishuriiii, kan ik jou weer even lastigvallen met een update voor WC? En het begintopic op WC moet ook vervangen worden. Wat voor streek eigenlijk? |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 09, 2013 9:39 pm | |
| *stare*
Ben ik nu nog maar terug van paardrijden? XD
Ik was van plan te posten, maar dat zal niet lukken D=
Ik heb altijd al voor vuurstarters gekozen omdat vuur altijd mijn lievelings type was :3 |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jan 10, 2013 8:04 am | |
| Als ik zoek op 6 gen starters kom ik allemaal plaatjes van mogelijke starters tegen die veel leuker zijn dan de echte. Deze bijvoorbeeld: - Spoiler:
|
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jan 10, 2013 2:52 pm | |
| Ohmygooooosh.... die waren allemaal zo veel awesomer geweest! =0 |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jan 10, 2013 2:58 pm | |
| En die zijn idd veel awesomer en pokemoniger. Hoewel ik die gras meer als een eerste evolutie van een beginstarter zie. Ofzo. Of misschien ook niet.... echt... .... - Brendon Mayon schreef:
- Ja, je hebt gelijk Anwan.
*kuch*
Nita. |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jan 10, 2013 2:59 pm | |
| Awwwh... Vooral gras en water vind ik daar echt heel awesome <3 Met name gras, denk ik. <3 Ik snap echt niet hoe mensen nog op van die awesome dingen kunnen komen. Als ik iets zou moeten verzinnen zouden het echt een grassprietje, een vlammetje en een waterdruppel met gezichtjes worden ofzo |
|
| |
Karin Mayon
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 137 Poképoints : 81 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jan 10, 2013 3:07 pm | |
| - Kane Hayashi schreef:
- Brendon Mayon schreef:
- Ja, je hebt gelijk Anwan.
*kuch*
Nita.
Okee, dit moet echt de eerste keer zijn dat ik de naam goed heb, maar de verkeerde nickname gebruik O.o Yay, event verlengd met een week! Kan iedereen nog even op elkaar reageren (: |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jan 10, 2013 3:18 pm | |
| @Soot: xDDDDDD Ook heel origineel :E @Car: oh daar had ik nog op willen reageren, maar toen zag ik die starters staan en toen was ik het alweer vergeten xD En mooi dat het verlengd is... daar hadden Anita en ik het vanmiddag nog over, met precies dezelfde woorden die jij onder je post hebt gezet. haha |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jan 10, 2013 7:58 pm | |
| - Sayuri Wakahisa schreef:
- Awwwh... Vooral gras en water vind ik daar echt heel awesome <3 Met name gras, denk ik. <3
Ik snap echt niet hoe mensen nog op van die awesome dingen kunnen komen. Als ik iets zou moeten verzinnen zouden het echt een grassprietje, een vlammetje en een waterdruppel met gezichtjes worden ofzo xD, zoiets wordt het bij mij ook, ja. Of het lijkt heel erg op een andere pokémon (maar dan minder mooi ^^") |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|