Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 22, 2013 12:52 pm
@A: Awesome Dat zijn nou mooie cijfers :E
Ik heb gister Pokemon Black gedownload... :E En misschien dat ik gewoon ongeduldig ben, maar het duurt zo lang. xD Die hele introductie ook, en alle aanvallen zijn zo langzaam en uitgebreid xD Ik heb hem nu versneld, maar ik vind het nog steeds traag xD (met Visual Boy Advance zette ik t spel op mute en dan versnelde ie heel erg. Dus misschien komt het daardoor xD)
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 24 Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 23, 2013 10:53 am
Ik iig niet, sorry :3
@Alexis: Echt? Dat was ik vergeten XD Denk ook niet dat ik me eraan gestoord heb dan, anders had ik het wel onthouden.
Gisteren eindelijk naar Les Mis geweest, trouwens. En Amanda Seyfried was veel beter dan ik verwachtte, maar Hugh Jackman was echt een teleurstelling. (En Russell Crowe niet, want ik had al zo veel slechte recensies over hem gelezen, dat ik hem nu wel mee vond vallen XD) Maar seriously, Hugh... Ik snap echt niet waarom iedereen zo jubelend over hem is? En kleine Cosette steelde echt de show. (Btw, Soot: had je Hadley Fraser (jeweetwel, "onze" Javert...) herkend in de film? Ik herkende 'm echt alleen aan z'n stem. En na afloop zei onze moeder: "Ze hadden veel beter die agent bij dat kanon als Javert kunnen doen, die had een veel betere stem." Konden wij het natuurlijk alleen maar mee een zijn :3)
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 22 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 23, 2013 3:54 pm
Ik heb echt ZO lang over mijn run in White gedaan. Ik vond het verhaal wel goed gemaakt en ik hield van de trainer designs, maar ugh. Weinig motivatie om verder te gaan xD
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 23 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 23, 2013 5:06 pm
#Mitsu: Ben momenteel ook een paar dagen geleden begonnen en heb nauwelijks motivatie om verder te gaan.. Wat trouwens ook kan komen omdat ik per se alle levels hetzelfde wil houden van mijn Pokémon xD Vroeger had'k dus een Gyarados en ik vond dat toen zo irritant om die steeds zo lang te trainen dat ik 'm gewoon vooraan gezet had, met als gevolg dat ik nog lang niet klaar was voor de League xD
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 38 Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 23, 2013 7:21 pm
Cat, ik raad je aan om alle informatie en uitleg even goed door te lezen. Op dit forum zijn enkel eerste generatie Pokémon (Kanto pokémon dus) toegestaan.
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 23 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 23, 2013 7:39 pm
#Cat: Nee, je mag alleen Pokémon van de eerste generatie hebben. Daar zijn de starters Squirtle, Charmander of Bulbasaur, maar je mag ook een andere starter kiezen. Je krijgt in het begin een aantal points - hangt af van welke rand je hebt - en die kan je dan spenderen aan een Pokémon die je in deze link kan vinden. Je hebt één credit, dus moet je bij die 1 credit-Pokémon gaan kijken wie je als je starter wilt. Ik hoop dat je het zo beter begrijpt :-)
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 30 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 23, 2013 8:28 pm
Goed uitgelegd Alexis Cat ik raad je aan toch echt goed te lezen, want ook al mag je de uitleg misschien niet begrijpen, het lijkt me toch wel duidelijk dat Zorua geen pokémon uit Kanto is
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 30 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 23, 2013 10:11 pm
Haha ik ga met twee vrienden, waarvan één hopelijk mijn vriendje wordt (het is uit met mijn andere vriend trouwens) Wauw wat klink ik nu sletterig... Anyways! We gaan eerst naar The Hobbit in 3D en daarna nara Silent Hill, ook in 3D :3
Laatst aangepast door Cynthia Claves op wo jan 23, 2013 10:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
@A: Lol. Soms vind ik Hugh Jackman wel echt een Valjean-stem hebben enzo. En het goed doen, maar soms dacht ik ook echt van... 'dit klooooopt niet' xD Maar verder heb ik me er niet zo heel erg aan gestoord. Amanda Seyfried viel inderdaad nog wel mee. Haar breekbare stem maakte Cosette een wat mindere trut, imo. ^__^' Wat onzekerder en liever. Kleine Cosette was inderdaad zo cute! :E
En omg, nee, ik heb Hadley Fraser nooit herkend... =O Ik ga de film straks nog wel een keer kijken. Ik vond Russell Crowe een heel... menselijke Javert. XD En hoewel zn stem lief was, was het wel prettig om naar te luisteren.
En ik heb nu random Pokémon spelletjes voor de DS gedownload. Ranger is ook best leuk, hoewel ik soms echt moeite heb om bepaalde Pokémon te vangen. ^__^'
De zomer is gearriveerd! De nieuwe zomerskin is geïnstalleerd. Er zijn nu drie NPC Gymleiders. De Ground, Grass en Poison Gyms kunnen vanaf nu via de NPC manier worden uitgedaagd.
Weerbericht De zon heeft besloten zijn gezicht weer eens te laten zien, wat resulteert in een hittegolf! Deze periodes van extreme hitte wisselen zich af met regen en onweer.
Pokémon is het eigendom van Nintendo, bedacht door Satoshi Tajiri. Wij claimen hier niks van als ons eigen idee, maar zijn vrij om onze eigen interpretatie te geven aan het fenomeen Pokémon.
De afbeelding van de header/achtergrond is gemaakt door mijzelf met twee stock images. De afbeelding van de footer is gemaakt door Clinkorz op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden.