|
|
Auteur | Bericht |
---|
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jan 24, 2013 7:28 pm | |
| Omg die is awesome Alexis! Haha geniaal :3 |
|
| |
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jan 24, 2013 7:56 pm | |
| Leuk ^^ Nu elk Afwezigheidstopic onderspammen ; P |
|
| |
Ryota Hotaka Volwassene
Profiel Aantal berichten : 54 Poképoints : 44 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jan 25, 2013 10:37 pm | |
| Ik kan mijn eigen onderschrift niet meer zien. Oh actieforum <3 |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jan 26, 2013 4:51 pm | |
| #Ryota: Jouw onderschrift is zo... Adorable! <3 |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jan 26, 2013 5:33 pm | |
| ^I second that :E En ik heb een vraagje aan jullie (=iedereen die het leuk vindt om mijn vraag te beantwoorden). Ik wil binnenkort een zwarte schoudertas gaan beschilderen met Hobbit fanart, maar ik zit te twijfelen over het plaatje en dus wilde ik weten wat jullie denken dat het mooiste is. :E De schoudertas is een beetje dit model: Klik (alleen dan niet van Converse want ik ga geen duur spul beschilderen. XD) en ik wil dan op de grote flap een plaatje schilderen (en dan op de achterkant wss lyrics van Over the misty mountain cold of het logo van de Hobbit ofzo). Anyway, dit zijn dus de plaatjes: 1. Gandalf 2. Thorin 3. Thorin II (alleen dan in de kleuren van het vorige plaatje van Thorin) 4. Gollum 5. Too Much Detail (maar ik hou wel van een uitdaging, so that's okay. Alleen dan zonder die aardmannen. En volgens mij ga ik heel hard spijt krijgen als ik deze ga doen, maargoed... XD) En natuurlijk: 6. Bilbo Baggins En bijna vergeten: 7. Hobbit (of de schuine versie ervan...) Of als iemand een ander awesome plaatje heeft/weet van The Hobbit...Ik zou zeggen, laat maar zien :E Ik weet nog echt heel slecht welke kant ik op wil met m'n fanart, dus suggesties etc. in welke vorm dan ook (ook m.b.t. de rest van de tas) zijn van harte welkom. |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jan 26, 2013 6:51 pm | |
| Ik denk dat #7 er heel awesome uit zal zien :3 Maar Gollum zou ook wel cool zijn :E Maar ik heb totaal geen verstand van LOtR, dus ja :E Maar met de kwast in de hand van een A'tje wordt het sowieso wel cool :E Nee, geen druk :3
Vanavond alweer op verjaardag ;__; En woensdag is mn vader jarig... Gaat lekker :3 Gelukkig is taart lekker :E |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jan 26, 2013 11:21 pm | |
| |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jan 27, 2013 1:40 pm | |
| #Kane: 1 en 4 vind'k echt geweldig XD
--
Omg... Vanaf 9 uur 's morgens bezig om te posten o.O I'm so busy D: Heb ik volgende week ook nog eens een examen... Aaaaah xD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jan 27, 2013 1:42 pm | |
| Jeetje, topper! Ik zit nu al een half uur naar mijn statistiek te staren, kom geen steek verder xD |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jan 27, 2013 1:49 pm | |
| @Alexis: da's echt niet gezond xD Maar wel goed, haha ;P
Ik probeer mijn opdracht voor Illustrator af te maken... maar dat *****-programma loopt steeds vast <_<
|
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jan 27, 2013 1:49 pm | |
| Ik vind 1, 2 en 7 het leukst :3 Ik ging gisteravond/nacht naar de Hobbit, het was echt leuk |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jan 27, 2013 2:07 pm | |
| Ik ben ook voor 7 :3
Oh en die sig had ik al langer. Ben blij dat ie in de smaak valt <3 |
|
| |
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jan 27, 2013 4:42 pm | |
| |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jan 27, 2013 7:29 pm | |
| - Sayuri Wakahisa schreef:
- Ik denk dat #7 er heel awesome uit zal zien :3 Maar Gollum zou ook wel cool zijn :E Maar ik heb totaal geen verstand van LOtR, dus ja :E Maar met de kwast in de hand van een A'tje wordt het sowieso wel cool :E
Nee, geen druk :3 haha, ik hou niet van druk, maar toch bedankt, I guess. XD En bedankt allemaal! Ik denk dat ik dan voor 7 ga. (ach, als die Hobbit-verslaving van me blijft aanhouden volgt er vast nog meer fanart... ) @Elveria: Welkom terug! :E |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jan 27, 2013 8:28 pm | |
| #Kean: Nee, echt niet, maak nooit zoveel posten je kunt en begin nooit in de ochtend om negen uur xD |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 28, 2013 7:55 pm | |
| Ik zit nu al van vrijdag te staren naar The yellow Pain, ik zit al aan alinea 2 x) --- Oké, over wat hebben jullie het, ik ben totaal niet mee :3 |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 28, 2013 10:09 pm | |
| Ben ik de enige die vanavond problemen had met actieforum? Het begint me nu toch echt de keel uit te hangen hoeveel er wel niet misgaat... :/ |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 29, 2013 7:20 am | |
| #Mitsu: Ik had er ook last van D: |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 29, 2013 1:04 pm | |
| Bij mij deed 'ie het ook niet. Of was dat al weer twee dagen geleden... hm... Maar toen waren er mainte- .... mainta- .... onderhoudswerkzaamheden |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 29, 2013 8:14 pm | |
| Yay, Arya heeft een Meowth gevangen |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 30, 2013 11:46 am | |
| Kan niet wachten om te zien wat je met dat karakter gaat doen |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 30, 2013 12:43 pm | |
| Ja, wat Kean zei. En dat was ook op elk friggin' forum :C
@ Arya; Gefeliciteerd!
Ik zit er trouwens aan te denken om een trainer account aan te maken, omdat badges *-* |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 30, 2013 3:18 pm | |
| Ik. Word. Gek. Van. Mijn. Economie! D:
Ik moet tegen dinsdag (en maandag eigenlijk ook al) alles kennen, zit er al een uur aan en heb het gevoel dat ik NIKS opschiet... Dan maar een half uur pauze D: |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 30, 2013 3:37 pm | |
| Ik heb zin in mijn eerstvolgende post met Arya's nieuwste aanwinst :3
@Alexis Arme jij... Maar pauze werkt altijd ^^ |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 30, 2013 5:06 pm | |
| Rolo, Chiaki mag ook twee badges halen he |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|