|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do dec 20, 2012 10:12 pm | |
| #Bo: Idd, iemand hier op FB is er helemaal om aan't flippen... o.O |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 21, 2012 7:35 am | |
| Ik vind het best wel stom dat er zo veel mensen in geloven. Ik bedoel, zelfs de mensen die de Maya's en hun kalender onderzoeken zeggen dat het niet waar is en zij zijn de experts, lijkt me. Bovendien worden er allemaal mensen bang van. Sommige kinderen kunnen bijvoorbeeld niet slapen, omdat ze erover hebben gehoord en bang zijn dat het echt zo is. En dat er ook in Bucharach een berg zou zijn waar aliens in zitten om de mensen in dat dorpje te redden? xD Well, ik geloof er in ieder geval niet in. |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 21, 2012 9:35 am | |
| Ja klopt. Die berg hebben ze af moeten zetten omdat mensen erop klommen, omdat er niks met je zou gebeuren als je daar vannacht zou overnachten. En als de wereld niet zou vergaan, zouden er een paar tussen zitten die van de berg af zouden springen. Like wat? Volgens mij willen ze gewoon dood.
Ach, weet je, bijna niemand gelooft er nu nog in, maar als je drie jaar teruggaat was iedereen in paniek. Nu worden er merendeel alleen maar grapjes over gemaakt. Ik heb trouwens ook gehoord dat iemand in China enorme ballen heeft laten bouwen om 5 maanden in te overleven. Daar heeft hij 36000 euro voor betaald per bol. Derp. |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 21, 2012 11:07 am | |
| |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 21, 2012 12:29 pm | |
| Facebook ikke: We leven nog! What a surprise! XD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 21, 2012 1:47 pm | |
| Ik zal proberen vandaag of morgen nog even een post of twee te maken hier, want vanaf maandag ben ik tot oudjaarsdag op VAKANTIE!!!!! =D Heb er echt zin in! Wordt mijn eerste vakantie weer sinds drie jaar haha XD
Omg Alexis, dat is niet niks, beterschap enzo Jij ook sterkte met jouw vriendin Iria!
Haha ik denk niet dat de wereld echt vergaat vandaag. Als de wereld vandaag echt zou vergaan, zouden we de afgelopen dagen daar wel iets van gemerkt moeten hebben. Ik bedoel als we vandaag bijvoorbeeld super hoge temperaturen zouden hebben, dan had het de afgelopen dagen toch ook steeds warmer moeten worden? Ik moet wel lachen bij de gedachte aan al die mensen die zich helemaal hebben voorbereid op de ondergang van de wereld en die nu echt daar zitten te wachten op niks XD |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 21, 2012 5:25 pm | |
| Als de aftelklok die iemand op WC had gepost 'klopt', zou de wereld vanochtend om 9 uur al vergaan moeten zijn xD Ik vraag me af wat al die man in China en alle andere mensen die erin geloven nu denken :3. |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 21, 2012 6:05 pm | |
| Haha, ja dat vraag ik me nu af en ik heb die klok ook gezien :') Ik vraag me af wat m'n stiefma haar zus nu doet, ze geloofde erin x') |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 21, 2012 6:52 pm | |
| Als ik morgenvroeg opsta, ren ik naar buiten en gil ik 'Het is Goku gelukt! Hij heeft de wereld WEER gered!' ... Althans, zo stond het op Facebook.
Ik denk dat die man in China nu in een hoekje zit en om zijn verspilde geld treurt. Daar is het namelijk alweer de 22ste :'3 Ik dacht overigens dat de wereld pas om 6 uur 's avonds zou vergaan? Dat zei een klasgenoot van mij namelijk. En diezelfde gast wilde vandaag met een gasmasker en zo'n speciaal pak naar school komen, puur voor de reacties die hij dan zou krijgen x'D |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 21, 2012 7:03 pm | |
| Ik hoorde juist dat de wereld om 11 uur zou vergaan... Nederlandse of Amerikaanse tijd weet ik niet. XD Er was in Nederland ook iemand die een hele "Ark 2.0" in elkaar geknutseld had, waar vijftig man in kunnen... Vraag me dan af wat die mensen op dit moment aan het doen zijn (volgens mij zouden ze erin klimmen als de geiten gek begonnen te doen.) |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 21, 2012 7:39 pm | |
| #Cynthia: Dankjewel, meid! X |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 21, 2012 7:58 pm | |
| Ik hoorde juist dat de wereld zou vergaan wanneer de dag over gaat van 21 naar 22 december, omdat vandaag nog wel op de kalender stond, maar morgen niet meer =p Maar dat bewijst allemaal maar weer dat het grote onzin is XD Ik denk dat die mensen die zich allemaal hebben voorbereid nu opschuiven naar de "volgende doemsday", want zoals de krant al zei, het einde van de wereld is al honderden keren voorspelt XD
En graag gedaan Alexis :3 |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 21, 2012 9:28 pm | |
| #Cynthia: Ik ook, ik geloof daar niet meer in hoor o.O Vroeger kon me dat echt wel eens op de kast jagen, maar nu niet meer O.O |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 21, 2012 9:53 pm | |
| Dat is waar, yay! Ik heb al 100 keer het einde van de wereld overleeft. |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 22, 2012 3:27 pm | |
| Zo, eindelijk gepost bij Yellow Pain. Nu weer op WC bij het kittypet-kersttopic en daarna bij de Gele Aanval. (hee, twee gele topicnamen :3) |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 22, 2012 5:37 pm | |
| Hahaha, tja, ik ga denk ik ook een evalutie-aanvraag doen. ;P Maar het mag waarschijnlijk nog niet Ah ja... |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 22, 2012 9:52 pm | |
| #Arya: Wie ben jij op WC?
#Bo: Owmygowd... Ik moet nog schrijven met Kayne, maar ik ben zo futloos -.-" Sowry D: Ik weet da'k slecht ben D: Ik ga er NU wat van proberen te maken ;D |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 22, 2012 10:40 pm | |
| Goeie post c:
Ik ben zo... Bleh! Ik ga maar weer verder doen aan gedichten en posts... |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 23, 2012 12:56 pm | |
| - Alexis Vegas schreef:
- #Arya: Wie ben jij op WC?
#Bo: Owmygowd... Ik moet nog schrijven met Kayne, maar ik ben zo futloos -.-" Sowry D: Ik weet da'k slecht ben D: Ik ga er NU wat van proberen te maken ;D Me is Crowkit, Petalcloud en Mr. Tips :3 |
|
| |
Kayne Sphere
Profiel Aantal berichten : 98 Poképoints : 55 Reputatie : 15 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 23, 2012 4:16 pm | |
| #Arya: Ikke Shadowrose en de hele mikmak daarachter, met m'n vijftien accounts, ja die ja XD #Bo: Dankjewel! Ik twijfelde nogal of't een goei was |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 23, 2012 5:31 pm | |
| Goede wedstrijd vandaag, niks gewonnen in de 70, maar beste houding etc. In de 80 sloeg ie op hol, viel ik ervan. Er hebben maar 3 mensen foutloos gereden en dan mocht ik nogmaals, foutloos! ;P maar het was buiten wedstrijd dus het telde nie :/ |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 23, 2012 7:57 pm | |
| Zo, post voor WC af en halverwege met die voor de gele aanval.
@Iria Niet hard gevallen, hoop ik?
@Kayne Oh ja, jij speelt ook Gentlekits moordenares :3 En we hadden een keer een topic met Adams en Mr. |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 23, 2012 8:08 pm | |
| Nee hoor Floriske, gewoon een beetje vuil, ben er direct terug opgesprongen en een okser van een meter gesprongen in de privé-piste. Hij stond erg frisjes, ook bij dressuur vanmorgen, tikje op zijn gat en hij begint als een gek te bokken. Yiha! Maar deze keer was ik niet mee, ik moest steeds sneller en kon hem toen niet meer tegenhouden en bam, meneer springt in het lang en hoog en begint als een gestoorde op hol te slaan. Daar lag ik dan. at raar is, is dat ik viel, hij weggallopeerde en dan pas begon te bokken en terug naar mij kwam, hij snuffelde zo schattig. XD Bij je Pokémon staat er nog bij Gwen, Charmander, moet dat niet Charmeleon zijn? XD
Heheh, ik ben Snowdrop, Fileze en Rainbow op Wc :3
|
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 24, 2012 10:36 am | |
| Gelukkig. Aww, het is zo lief dat hij naar je toe kwam :3
Oh ja, dat moest ik nog veranderen, goed gezien :3 |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 24, 2012 10:52 am | |
| Zop, bijna klaar met m'n post + gedichten ^^ Gisteren heb ik nieuwe OSen gemaakt als m'n Pokémon evalueren :3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|