Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 4:12 pm

@ Liaan; You're welcome! Glad you like it :3

@ Alexis; Yep. Cry kijk ik ook en die heeft het hardst gehuild van allemaal. Ik had eerst die van Pewds gezien, maar toen ik Cry tekeer hoorde gaan, begon ik opnieuw XD Ik ben nieuwsgierig naar zijn uiterlijk :c En true, Pewds en Cry spelen veel hetzelfde, maar hun reacties op de games zijn anders. Zo is Pewdie er meer voor de lol en Cry het serieuze, die ook echt het verhaal volgt etc. Heb je toevallig Ib gezien? Cry heeft die gespeeld lang voordat hij Pewdie kende en heeft het hem aangeraden. Ik begreep het verhaal ook beter door eerst de playthrough van Cry te kijken.


Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 4:47 pm

#Mitsu: Ik zit erover na te denken om Walking Dead van Cry te kijken. Maar... Ik heb Cry dus een mail gestuurd met de vraag hoe hij eruitziet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 5:15 pm

Doen! En de hele serie kijken, niet alleen het einde. {Wat ik zelf overigens ook nog moet doen, maar ik ben nog bezig met zijn playthrough van Corpse Party xD} En haha, ik denk niet dat je de enige zal zijn. Net als dat meerderen commenten over zijn 'epische' stem. Wat natuurlijk waar is, maar ik begrijp als geen ander hoe irritant het is als mensen dingen over je herhalen. Alhoewel dat iets positiefs over hem is en het stiekem erger is als het iets negatiefs zou zijn XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 5:20 pm

Ik vind eigenlijk zijn lach vreselijk aanstekelijk, ik moet altijd lachen als hij ook lacht, maar inderdaad, hij neemt dingen serieus op en Pewdie doet dit niet, die moet overal een grappig commentaar op hebben xD Daar verschillen ze dan echt wel in, maar als hij bijvoorbeeld iets samen speelt met anderen, vind ik hem dan wel niet meer serieus. En zijn stem is volgens mij wel cool ja ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 5:43 pm

Hmmm, dilemma... posten bij sneeuwballengevecht of huiswerk? Sneeuwballen, huiswerk, sneeuwballen, huiswerk.... urgh, het zal wel weer huiswerk moeten worden -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 6:37 pm

Sayuri Wakahisa schreef:
@someonewhowasplayingpokémontowerdefenseOwaititsSishuri: Omg, ik ook! Het is stom, maar tegelijkertijd echt superverslavend. Hoewel ik me heel stom voel dat ik niet langs Misty kom. Echt, serieus T___T
Indeed xD
Als je het spel alleen bekijkt, zonder Pokémon, is te stom. Maar erbij en de leuke verhaallijn is het zo verslavend <3

Alleen moet je wel veel trainen xD
It's Soof btw ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 6:45 pm

Huiswerk vrees ik >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 7:20 pm

Noes, ik heb m'n huiswerk al in klas gemaakt, dat is pas awesome als dat mag + nogmaals mogen slapen in klas omdat ik toch 10 lessen voorloop op de les >3 *Evelnissssss* en ik sta hyper, dus ik denk dat er een post aankomt >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 7:26 pm

Oké, vanavond ga ik posten. Denk ik. Ik heb mijn betoog voor maatschappijleer af en nu ga ik even iets anders doen, maar over een half uur/uur ga ik een post schrijven voor de sneeuw en daarna voor denges (ik ben even haar naam kwijt) dat in Pewter City en daarna voor Yellow. (goed, dat komt dus niet allemaal vanavond, maar die van de sneeuw denk ik wel hoop ik misschien ik moet altijd zo vroeg naar bed...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 7:36 pm

@ Alexis; Ik vind die twee samen echt hilarisch. Vooral omdat ze dan hele domme fouten maken XD

Tower Defense heb ik ook ooit ergens vorig jaar gespeeld. Toen was het lied 'Stand Together' van Nickelback geloof ik net uit, waar ik verslaafd naar luisterde tijdens het spelen ervan. Misty was inderdaad vrij lastig, maar probeer Lt. Surge maar eens x_x;

Je bedoelt Sora, Arya? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Yume Yukusai
Yume Yukusai


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 117
Poképoints : 83
Reputatie : 19
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 7:37 pm

Hmm, ik moet nog 7 opdrachten geschiedenis maken, maar daarna ga ik ook iets posten :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 7:38 pm

@Soot: 't is een awesome ava hoor! Alleen doet ze me aan Pipi denken. Wss door het haar ofzo XD
En awesome dat je moeder Les Mis mooi vond! Nu op naar Londen? XD (waarom ga je in februari eigenlijk niet mee? Sad )
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayuri Wakahisa
Sayuri Wakahisa


Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 47
Poképoints : 19
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 11
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 8:00 pm

@A'tje(Sorry, ik moet hier in één klap een teveel aan nieuwe namen onthouden. My memory sucks T__T): Mjaa! Ik had dr sowieso al gezegd dat ze een keer met me naar Londen moest, maar nu vindt ze het niet meer zo erg geloof ik om de musical te moeten zien :E muwahaha.

En ik ga niet mee omdat ik geen vrij heb in februari, aangezien t nieuwe semester dan pas net is begonnen.

@TowerDefensemensen: Ik ben eindelijk een keer langs Misty (de eerste). Maar het trainen van die beesten is zo nutteloos, omdat je verder niks hoeft te doen eigenlijk xD. Mn hele team is nu level 30 ofzo en het schiet echt voor geen meter op. Dat zorgt wel voor veel Pokédollars though. :3

En ik ga ook een poging doen om te posten :E Ik ben alleen zo ontzettend slecht met feesten en events, omdat ik veel te snel de draad kwijt raak. Maar ze zijn wel leuk en brengen iedereen bij elkaar :E
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 9:06 pm

Zo, ik heb gepost bij het sneeuwballengevecht :3

Nu nog die twee andere topics.
En oh ja, Sora, dat was het. Ik kon even niet op de naam komen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Takahashi
Sora Takahashi


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 236
Poképoints : 157
Reputatie : 23
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 9:22 pm

Hoe kon je mij nou vergeten! *kijkt heel zielig* Haha ik ben al bezig met Sora's post voor de Gym, maar ga er heel lang over doen denk ik XD Rolo, ga jij even met Mitsu tegen Kenji vechten? (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 9:24 pm

*dramatisch* Het spijt mij, ik zal het nooit meer doen, vergeef deze arme ziel!
:3
Ik zal deze week nog posten. Misschien woensdag, maar misschien duurt het langer (deze week moet zoveel huiswerkwerk af zijn...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 10:00 pm

Awh Floriske, moet ik komen helpen? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 10:25 pm

@Bo;;
Wij MOETEN een keer een topicje tussen Iria en Sishuri ;D

Haha, zag net een programma waarin een man de pijn van een bevalling kreeg te verduren. FUNNEH.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 10:28 pm

@Soof: ja, echt hé ;.;
Maar eerst gym gevecht maken denk ik... Dat beloofde ik Floriske. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 10:30 pm

Daarna dan?
Misschien in Mt. Moon, aangezien Sishuri daar waarschijnlijk nu naar toe gaat :3

Ik ga kijken hoe de andere mensen hun Gym gevechten hebben gedaan ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptyma jan 14, 2013 10:31 pm

Ah tja, ik heb eerste keer verloren en is goed! ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptydi jan 15, 2013 7:19 am

#Mitsu: Hahaha! Ja Razz Die twee vind'k echt cool, heb gisteren iets naar Cry gestuurd over dat hij awesome was en een vraag over zijn face, daarna 'n PM gestuurd met de informatie dat als hij het niet wilde laten zien, het voor mij ook wel cool was... Best dom, als je het zo bekijkt, but yeah xD

#Towerdefensemensen: Ik heb het twee dagen geleden één keer geprobeerd, maar vond het eigenlijk niks... I'm so sowry >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptydi jan 15, 2013 6:22 pm

Haha XD Nja, de meeste mensen beelden hem af als een bruinharige met zijn trademark masker op. En nog zo'n vaag plukje haar die van dat masker afkomt. Geweldig.

@ Liaan; Ik post morgen, goed? Ik ben doodmoe en chaggie, omdat ik twee nachten weinig tot niet heb geslapen en een vervelende klasgenoot heb. Sorry dat je zo lang moet wachten :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptydi jan 15, 2013 6:28 pm

En daar gaat opeens een groot deel van je goede humeur als je hoort dat je vader een dag in het ziekenhuis heeft gespendeerd en er longvliesontsteking bij hem geconstateerd is... D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lie Laufeyson
Lie Laufeyson
Nieuweling

Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 23
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: // 24 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Emptydi jan 15, 2013 7:33 pm

Hallo 8D
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 29 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 29 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 29 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2013-