|
|
Auteur | Bericht |
---|
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 14, 2012 8:06 pm | |
| Zo'n mooie postcheet! Ik wil ook zo mooie postcheets kunnen maken D': en OS, Ik kan niet eens bewerken XD |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 14, 2012 8:07 pm | |
| Als je een goed plaatje hebt wil ik er anders wel een voor je maken |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 14, 2012 9:01 pm | |
| Zop gepost =3
En echt? Ik heb nog een mooi plaatje liggen :3 |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 14, 2012 9:11 pm | |
| Woesh, herfst! Daar kan ik wel wat mee in mijn posts =p O en Arya, zou jij binnenkort weer willen posten "de gele aanval?" =3
Iria, goed meegedacht trouwens, wat betreft je idee! *aait* |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 14, 2012 9:16 pm | |
| Tx! Ik heb veel ideeën maar zeg ze niet veel, ik ben nogal snel een aftraper op uithoudingsvermogen als een verhalenlijn waar een post masaallang moet zijn XD ja, ik moet het nog leren... Maar binnen een paar dagen RPG ik officieel een jaar |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 15, 2012 1:46 pm | |
| @ Cynthia Oh ja. Ik dacht dat misschien beter Chiaki eerst weer kon posten, maar aangezien ze al een tijd je niet online is geweest zal ik inderdaadmaar weer eens reageren (ik was al bijna vergeten dat dat nog moest ^^")
@Iria Yay, bijna een jaar :3 Ik zit over een paar dagen een jaar op Warrior Cats. Daarvoor rpg'de ik ook al wel (maar gezien de ongelofelijk slechte posts van toen kun je mijn tijd op Dragon World denk ik niet echt meetellen ^^') |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 15, 2012 3:01 pm | |
| Yay, leven =D ZOwel hier, als in het mod overleg, als in de RPG. Mijn dag kan niet meer stuk Naja, op het feit na dat ik moe en ziek ben xD |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 15, 2012 3:06 pm | |
| Tja, mijn posts op Dragon World tellen ook niet mee, mijn eerste post telde welde 500 woorden of zo XD Ik moet studeren aan Frans en boekhouden, noes! Mijn slechtste vakken D=
*Edit; *kijkt naar profiel* Hé, ik heb een reputatiepuntje! :3 en mijn spellingscontrole werkt niet meer op mijn word, ik heb het een paar keer geprobeerd en niks, ik vond het al raar dat ik geen fouten typte -volgens word- XD |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 15, 2012 3:27 pm | |
| #Bo: Die van mij slaat soms ook af, heel annoying! ;o |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | |
| |
Mark Evans
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 217 Poképoints : 42 Reputatie : 39 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 15, 2012 4:07 pm | |
| Lol, Word doet dat bij mij soms ookXD trolol, gezellig kerstkaarten maken met me zus.. ik zit onder de glitters en gumselXDD
@Brendon: Beterschap? D: |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 15, 2012 4:24 pm | |
| Glitterige Tomas :p Dankje (: Hoorde net dat ik toch moet werken, balen.. |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 15, 2012 6:13 pm | |
| Yay~ Gliter! Frans gaat als zoete broodjes naar binnen (in m'n hoofd). Luidop praten, tekstjes maken enzo maakt het wel nog leuk Balen dat je moet werken, maar bedankt voor de tips en veel beterschap, Carla. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 15, 2012 7:15 pm | |
| Ik durf geen Chrome meer te gebruiken sinds dat heel mijn post foetsie is en ik nogal een gave heb om een slechte toetsencombinatie in te drukken waardoor hij verdwijnt! xD |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 15, 2012 8:33 pm | |
| Hé, ik kan die combinatie ook! Zo zijn al m'n machtige posten verloren gegaan op internet -.-' Lang leve de technologie! *Kuch* |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 15, 2012 8:42 pm | |
| En dat is waarom ik mijn posts altijd in word schrijf en opsla En ik heb echt superveel zin om hier te posten en zo, maar ik heb gewoon helemaal geen inspiratie. Echt verschrikkelijk. <_< Maar goed: Yay voor het feit dat er hier weer leven is! |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 15, 2012 9:38 pm | |
| Ik wacht en wacht.... IK WIL POSTEN! Maar de meeste topics zijn van lang geleden en er is veel veranderd in de tussentijd {Zoals Bloom} soooo... Ik ga trainingpostje maken, met Iria in een rolstoel =3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 15, 2012 11:04 pm | |
| Waarom zit Iria in een rolstoel? En ik typ ze ook in Word Maar als je Word geen controle heeft en je internetbrowser wel, dat typ je ze toch in Word en controleer je ze vlak voor dat je ze post? |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 16, 2012 12:14 am | |
| Ugh, het spijt me verschrikkelijk voor de inactiviteit! Niet alleen in de RPG zelf, maar ook in de off-game enzo... Ik heb gewoon na school niet zoveel vrije tijd omdat ik laat thuiskom en dan nog eens huiswerk moet maken waar ik de motivatie gewoon niet voor heb. Zeker niet voor theorievakken. Ik wil gewoon de hele dag tekenles krijgen, maar die mogelijkheid bestaat helaas niet :c
Maarja, ik zal proberen wat vaker online te komen. Wat betreft die post voor Chiaki: Tja, ik kan nog niet zo heel veel? Ik had jullie posts wel doorgelezen, maar ben onderhand de helft ook alweer vergeten... >_> |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 16, 2012 11:26 am | |
| Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Aan weinig tijd hebben kun je niet zoveel doen. Ik kan zelf mijn posts niet typen in Word. Op de een of andere reden kan ik me niet goed inleven als ik niet op de site zelf ben ofzo. Maar steeds als ik een alinea af heb kopiëer/plak ik die wel in Open Office (ik heb een speciaal bestand waar ik dingen als onaffe posts in zet) |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 16, 2012 12:55 pm | |
| #Bo: Wij zijn gewoon mega goed in die combinatie intypen! *High five* Heb je misschien zin in een topic met Kayne Sphere? Da's ook een char van me en hij MOET en ZAL actief worden! XD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 16, 2012 1:04 pm | |
| Rolo leeeft *plet*
Hmm, je hebt alleen geen open topics met Kanye. De drie topics die je met hem hebt zijn prive topics Maar wil wel met Karin! Ze is nu in Cerulean en aan het trainen voor de tweede gym. Zit er aan te denken om haar nog een pokémon te laten vangen voordat ze hem uitdaagt. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 16, 2012 1:05 pm | |
| #Brendon: Super! Dan zal'k dadelijk beginnen om een postje te typen, typ ik eerst die voor Kean even af hier met Alexis |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 16, 2012 2:27 pm | |
| @Carla; Iria is geopereerd aan haar rug, omdat de Beedrill het wat te veel hebben beschadigt :'D So ze gaat flippen XD Ze moet twee weken in een rolstoel of langer omdat ze haar rug niet mag belasten, maar ik denk dat ik haar sneller laat genezen dan de doketers voor Iria hebben voorgeschreven, ze strompelt nu al naar haar raam en ze is net wakker, maar ze valt zo terug op de grond XD - Alexis Vegas schreef:
- #Bo: Wij zijn gewoon mega goed in die combinatie intypen! *High five*
Heb je misschien zin in een topic met Kayne Sphere? Da's ook een char van me en hij MOET en ZAL actief worden! XD *High five back* Yeah, topic is goed, misschien in het ziekenhuis ofzo? =3 |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 16, 2012 2:30 pm | |
| Ja, ik leef nog! Laten we een feestje bouwen om het te vieren! 8D
Hmmn, misschien dat ik vanmiddag post met Chiaki. Ik mis Mitsu ook best wel... Ryota mag ik niet vergeten though |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|