Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Lie Laufeyson
Lie Laufeyson
Nieuweling

Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 23
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: // 24 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 28 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 3:17 pm

Sorry, I wil me ook gaan voorstellen maar voor nu wil ik het nog ff geheim houden. En het moet ook als Liegen gelezen worden dus gwn Lie. Aangezien hij Loki's karakter heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 38
Pokémon:
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 3:37 pm

Aaah, okee Razz Dacht dat het misschien als Lie, dus in het Nederlands, gelezen moest worden. Ugh, het leren gaat zo slecht en sloom xD
Lie Laufeyson
Lie Laufeyson
Nieuweling

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 3:42 pm

Kan iemand mij een code voor een kader//Postsheet geven? Want ik wil daar heel graag mee experimenteren aangezien ik nu al vrij veel met setjes kan.
Kenji Claves
Kenji Claves

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 3:49 pm

@Alexis: Ghehehe jep, derde Gym alweer :3 Sora gaat straks naar de eerste Gym haha, maar die mag als coördinator toch niet verder dan de eerste twee XD
Alexis Vegas
Alexis Vegas

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 3:52 pm

#Kenji: Was dat niet veranderd naar... Oh nee, dat waren de volwassenen Razz Hmm... En ik moet nog beginnen aan mijn post, hahaha xD Ik denk dat ik een nieuw karakter ga maken en met deze Gyms ga uitdagen... Of Deb? Hmm... *Moet daar nog over nadenken*

WIsh luck to my dad, hij moet me straks overhoren voor economie en ik ben 's werelds niet-serieuze persoon D:

Edit: Don't you wish your girlfriend was hot like me?
Don't you wish your girlfriend was a freak like me?
*Zet sexy face op*
Don't chaaaaa! xD *Le me singing on normal day*
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 4:44 pm

@ Alexis; Hahahah, finally some competition! >8D brofist, btw

Inspiratie is op een zondag best ver te zoeken.
Lie Laufeyson
Lie Laufeyson
Nieuweling

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 4:48 pm

Lol. *rekt zich uit* WoW heeft een deel van mijn inspiratie opgeslokt dus vandaag komt er geen post :3
Alexis Vegas
Alexis Vegas

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 5:18 pm

#Jinte: Het is ook zo moeilijk om geen excuusjes te verzinnen voor niet te posten, hahaha ;D

#Mitsu: Brofisstttt!!! ;D Sorry, Journey moest gewoon afgekeken worden! >.<
Lie Laufeyson
Lie Laufeyson
Nieuweling

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 5:34 pm

En dan maken je ouders ruzie om iets wat jij hebt gezegd >.<
Alexis Vegas
Alexis Vegas

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 5:35 pm

En toen kwam ik opeens op een idee over vuurwerk o.O

#Jinte: Aww... What happened? o.O
Yume Yukusai
Yume Yukusai

Aantal berichten : 117
Poképoints : 83
Reputatie : 19
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 14
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 6:16 pm

Hoorde ik daar meerdere keren BROFIST? 8D *brofists* :3
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 6:34 pm

Journey heb ik helaas nog niet afgekeken. Wil het wel of course, vooral omdat ik het ook zelf wilde spelen. Loving the graphics *-* En Bengt/Benct is gewoon koel.

Bro's unite! 8D <3
Alexis Vegas
Alexis Vegas

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 8:06 pm

#Yume: Brofist! :3

#Mitsu: Ja, dat spel zou ik ook wel eens willen spelen. Cry of Fear eigenlijk ook, omdat ik stiekem gewoon verliefd ben geworden op Simon, heel raar, maar ja Razz Hij's gewoon... Hmm... Iets in dat karakter trekt me gewoon aan, maar niet echt verliefd-verliefd natuurlijk, ik kan het gewoon niet uitleggen Razz Het is gelijk de liefde die je voelt voor je favoriete Pokémon Very Happy
Iria Filio
Iria Filio

Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 8:28 pm

yay! Sky is nu een pidgeotto >3
M'n os wil niet meewerken, ik kijk er later wel voor XD
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia

Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 8:29 pm

Iria Filio schreef:
yay! Sky is nu een pidgeotto >3
M'n os wil niet meewerken, ik kijk er later wel voor XD
CONGRATS ;D
Moet je toestemming vragen voor een evolutie? //voeltzichnoobie D:
Iria Filio
Iria Filio

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 8:33 pm

Ja! Ik heb het een week terug aangevraagd, maar had het toen druk om te posten :3 -Edit; en het werd aanvaard :3- Ik wou eerst bij Yellow zuster Joy laten komen voordat ik Sky tegen een Onix ging laten vechten >3
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 8:39 pm

Meh, Cry of Fear heb ik niet echt afgekeken. Hij ging steeds dood op hetzelfde punt en toen had ik er geen zin meer in XD Ik heb niet al zijn playthroughs gezien trouwens, ivm tijdgebrek, en zeer zeker de nieuwe niet, maar ik heb wel veel gezien! Door hem leerde ik ook Slender kennen en heb ik het zelf geprobeerd (Never again) en natuurlijk ook de bro versie van Slender ;D The Walking Dead zou ik trouwens ook willen spelen. Ik weet nu hoe het afloopt, maar het blijft een fantastische game (En hoewel ik het niet zo op zombies heb, zal het één van mijn favorieten blijven). De graphics zijn dan misschien niet geweldig, maar het verhaal, de personages en de muziek maken dat weer goed. Dit is zeker mijn favoriete playthrough van hem, omdat je ziet dat hij echt waarde hecht aan de personages <3
Alexis Vegas
Alexis Vegas

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 9:09 pm

#Mitsu: Ja, dat ook! Bij Cry of Fear blijft hij soms wel steken, maar dat is dan een kwestie van doorkijken, maar het verhaal is ook heel mooi, vind ik dan toch. Bij de Walking Dead heb ik bijna moeten huilen, ik ben daar nu de echte serie van aan het volgen en die is heel eng. Ik vind Bully ook geweldig ;D
Iria Filio
Iria Filio

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 9:22 pm

Alexis Vegas schreef:
#Mitsu: Ja, dat ook! Bij Cry of Fear blijft hij soms wel steken, maar dat is dan een kwestie van doorkijken, maar het verhaal is ook heel mooi, vind ik dan toch. Bij de Walking Dead heb ik bijna moeten huilen, ik ben daar nu de echte serie van aan het volgen en die is heel eng. Ik vind Bully ook geweldig ;D
Oh no, not the Walking Dead, ik heb er dagen van wakker gelegen, bang dat dat echt ging gebeuren x) Ik heb eigenlijk nog nooit Pewdiepie gekeken, wel Tobuscus omdat een vriend van me dat had aangeraden en via Toby heb ik leren kennen, the walking dead :3
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 9:44 pm

Ja, da's waar. Ik had ook gewoon moeten doorzetten XD De serie kijk ik niet. Het ziet er fake en toch ook weer echt uit en ik kan 'echt' bloed niet waarderen. Ik heb juist wel moeten huilen bij het einde van het spel, maar iedere Youtuber die ik ken en waarvan ik ook het einde heb gezien, heeft toen met me mee moeten huilen. Er zou een vervolg komen op het spel en ik hoop echt dat Clemmy dan terug komt, maar dan ouder <3 En Molly stiekem ook

Toby kende ik voor Pewds al, maar ik kijk niet echt meer iets van hem. Als iemands reacties overdreven zijn, dan zijn het de zijne wel. Ik vind hem wel grappig, daar niet van, maar... Meh. Tegenwoordig is hij zo saai imo xD
Kenji Claves
Kenji Claves

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyzo jan 13, 2013 10:55 pm

Yay, thanks voor het aanpassen van mijn sign Rolo! <3
Sayuri Wakahisa
Sayuri Wakahisa

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 47
Poképoints : 19
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 11
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyma jan 14, 2013 12:45 am

@someonewhowasplayingpokémontowerdefenseOwaititsSishuri: Omg, ik ook! Het is stom, maar tegelijkertijd echt superverslavend. Hoewel ik me heel stom voel dat ik niet langs Misty kom. Echt, serieus T___T

@A: omg, Pipi Langkous? xDDD Ja, sorry, het tekentalent zit hier nogal geconcentreerd in bepaalde figuren, geloof ik.

(Ik heb nog meer versies ervan, though, maar ik vind geen van allen echt leuk (hoewel die anderen iets serieuzer zijn dan deze xD En ik heb gewoon geen geduld om goed bezig te gaan met een tekening. )

@Alexis: Ja, ik heb mezelf echt uitgelachen om de keuze van Magikarp, maar we gaan voor een uitdaging. :3 Ik ben benieuwd hoe ze ooit een Pokémon gaat vangen, laat staan een gym gaat verslaan xDD

En vandaag naar de film van Les Mis geweest met mn moeder! Ik heb heel hard tegen de tranen moeten vechten en mn moeder heeft echt t grootste deel van de film gejankt xDD Crying or Very sad But it was awesome.

A'tjes, zijn jullie al geweest? :3

Alexis Vegas
Alexis Vegas

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyma jan 14, 2013 7:24 am

#Sayuri: Deb heeft ook een Magikarp, maar ik heb zo half en half een idee in mijn hoofd hoe die gaat evolueren in een Gyarados, hoewel daar wel nog flink wat tijd over zal moeten gaan vrees ik...

#Mitsu: Een vriend van mij en ik hebben niet echt gehuild, maar ik kan wel zat mensen die wel gehuild hebben, ik kijk bijvoorbeeld ook Cry en volgens mij heeft hij ook gehuild. Hoewel... Als je PewDiePie volgt, kun je heel weinig van Cry kijken omdat hij de meeste spellen ook speelt.

#Iria: Tobuscus volg ik eigenlijk ook niet, dus daar kan ik niet zo goed over meepraten ;D
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 24
Pokémon:
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyma jan 14, 2013 10:24 am

@Soot: nee, wij hebben hem nog niet gezien T_T Maaaaar we hebben de trailer inmiddels wel in de bios, op groot scherm gezien :E dat is al heel wat We gaan waarschijnlijk na de 18e, want dan hebben we die kortingsdingen van JT.

Trouwens, Hiro (mijn Hiro xP) heeft ook een magikarp. Wat dacht je van een gevecht magikarp vs. magikarp? Razz splash tegen splash

En Pokemon Tower Defense is awesome ^^ Tenminste, was... totdat ik niet voorbij de Team Rockets kwam. Met persian en zo, ik weet niet meer wat het precies was... Razz
Sayuri Wakahisa
Sayuri Wakahisa

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 47
Poképoints : 19
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 11
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Emptyma jan 14, 2013 2:31 pm

@A: Hahaha.... That would be awesome! xDD (Een beetje zo'n dodelijke Metapod vs Metapod battle met harden xD)

En awwh... Very Happy Ik vond het echt heel cool. Russell Crowe heeft wel een heel vriendelijke zangstem voor Javert trouwens, maar wel mooi. En Amanda Seyfrieds hoge noten waren awesome. En het moment dat ik Marius kinda awesomer vind dan Enjolras =\

@Alexis: En Gyarados is awesome :E Maar dat gaat hier inderdaad ook nog wel even duren. Very Happy

Gesponsorde inhoud

Profiel
Pokégear
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 28 Empty

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2013-