|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 30, 2013 5:15 pm | |
| Jah... anders zou er nooit iemand bij onze gyms kunnen komen Ik zou ook wel een traineraccount willen, thought. Maar buiten het feit dat ik geen geniaal idee heb voor een karakter, heb ik daar ook helemaal geen tijd voor. Eerst Kean en Hiro maar eens actief houden xD @Alexis: Aww... economie is gewoon stom. En pauze is altijd belangrijk |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 30, 2013 7:45 pm | |
| @ Car; Ja maar dat zijn twee badges. En dat is niet hetzelfde. Ik heb nog drie karakters liggen die ik zou kunnen gebruiken. Alleen kan ik dus niet kiezen :'D /Rolo logic
En agreed. Economie is stom. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 30, 2013 8:14 pm | |
| #Iedereen: Dankjewel :3 Gaat al iets beter..
#Mitsu: Economie is echt het rotste vak waar je examen van kan hebben, ik snap niet waarom leerkrachten het als hun hoofdvak kiezen om verder te studeren of om les voor te geven... |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 30, 2013 8:31 pm | |
| @Alexis; Economie? Stom? Ik had vorig jaar economie en het was wel nog tof -misschien omdat ik altijd in de 90% scoorde- Ik weet niet, hangt ook af van de leerkracht. Ik krijg nu bedrijfseconomie en dat is zo onlogisch, dat mens kan niet praten en je kan haar amper verstaan. Ik vindt het nog leuk omdat er wiskunde inzit en nu ik vooraan zit versta ik haar al wat beter XD Mijn rotvak is Frans, dat mens haat me en ik kan het gewoon niet :c Stomme taal, waarom kan het niet zo makkelijk zijn als Engels en Duits?! Zop net terug van de manage, paardje heeft zijn inentingen gekregen en moest op managepaard. Een redelijk jong paard van rond de 4 jaartjes, bang van andere paarden, dat was dus een intressante springles... |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 30, 2013 8:36 pm | |
| Ik weet het, heb er vorig jaar ook eindexamen in gehad c: Maar wat Iria zegt klopt; het ligt ook een beetje aan de leraar. Daarom koos ik het ook, omdat die leraar nog wel coel was en ik nog een zesde vak moest hebben. Later bleek het mijn mentor te zijn XD
Frans lag bij mij ook aan de leraar. Ik had eerst een grapjas van een vent en scoorde gemakkelijk een tien bij hem, maar toen ging ik naar de bovenbouw en kreeg ik les van een zeikerd. Je kan denk ik wel raden wat er met mijn punten gebeurde... |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 30, 2013 8:56 pm | |
| Frans is 's werelds rotste vak numero twee... Ik heb dat examen dus na mijn examen van economie xD Ik heb het toch zo goed getroffen dit jaar... Vooral die uitzonderingen kunnen mijn rug op... Stom vak ;p |
|
| |
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr feb 01, 2013 8:40 am | |
| So sorry dat ik inactief ben >.< Maar ik zit in de week voor de toetsweek en na die toetsweek gaan we mijn toneelvoorstelling opvoeren :s |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr feb 01, 2013 2:51 pm | |
| Arya, Mark en Alexis, gefeliciteerd! Jullie hebben het alle drie verdiend n.n Was wel moeilijk om een keuze te maken!
Oef, leren lukt echt voor geen meter. Bluuuh. |
|
| |
Kenji Claves
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 156 Poképoints : 135 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr feb 01, 2013 2:52 pm | |
| Arya, Mark en Alexis, gefeliciteerd! =D
@Rolo: Ik ga nu bij de Gym posten >: D |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr feb 01, 2013 3:10 pm | |
| Gefeliciteerd Alexis, Arya en Mark! ^^ |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr feb 01, 2013 5:15 pm | |
| Gefeliciteerd Arya, Alexis en Mark! :3 |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr feb 01, 2013 5:46 pm | |
| |
|
| |
Mark Evans
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 217 Poképoints : 42 Reputatie : 39 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr feb 01, 2013 6:01 pm | |
| trolol, dat had ik niet echt verwacht.. van mezelf. Thank you allx3 |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr feb 01, 2013 6:51 pm | |
| Gefeliciteerd alledrie! |
|
| |
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr feb 01, 2013 8:13 pm | |
| |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr feb 01, 2013 8:14 pm | |
| Zo, ik heb Sora ook even naar de Gym geschopt XD Het arme kind =') |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr feb 01, 2013 10:48 pm | |
| Gefeliciteerd alledrie!
Okay, ben ik de enige die steeds opnieuw moet inloggen op het forum? :C |
|
| |
Mark Evans
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 217 Poképoints : 42 Reputatie : 39 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr feb 01, 2013 11:12 pm | |
| Thnksx3
Nee, dit is bij mij al de tweede keer vandaag dat ik me in moet loggen. |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za feb 02, 2013 11:29 am | |
| Ik moest me vandaag en gister ook opnieuw inloggen, maar op zich gebeurt dat me wel vaker dus ik heb er niet zo bij stilgestaan. |
|
| |
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za feb 02, 2013 12:13 pm | |
| Dat heb ik ook, best wel vervelend. |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za feb 02, 2013 1:07 pm | |
| Dat heb ik ook af en toe, net als op WC. |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za feb 02, 2013 1:35 pm | |
| Oh gelukkig, vandaag heb ik dat niet meer. Dat is echt vervelend. Ik log me nooit uit zodat ik me ook amper in hoef te loggen (Behalve als ik op een andere pc ofzo zit) D: Nee dat is niet lui. Dat heet slim zijn. |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za feb 02, 2013 2:08 pm | |
| Haha, je bent niet de enige hoor Als andere mensen op mijn pc zitten en ze willen naar bijv. Kanto dan zeg ik altijd dat ze via een andere browser moeten dan Chrome omdat ze me anders uit moeten loggen/ik later weer in moet loggen. |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za feb 02, 2013 5:23 pm | |
| Ik log op WC en KE ook nooit uit (volgens mij doen de meesten hier dat xD) |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za feb 02, 2013 6:00 pm | |
| Woowowowowowo... Whut? *Kijkt* Woooww..... Thank you guys! ;D Die zag ik niet aankomen! XD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|