|
|
Auteur | Bericht |
---|
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jan 06, 2013 7:01 pm | |
| Soot hier, ja :E Echt hè, die namen verraden je veel te makkelijk :3 *is ondertussen weer Sapphire gaan spelen* En I KNOW RIGHT. Maar ach. Anders moeten we alles weer gaan lezen. En details vergeet je toch weer en als je dan een half jaar later de moed hebt gevonden om het terug te lezen, zal blijken dat er echt niks meer van klopt @A&A: Jullie zijn trouwens echt gemeen met jullie namen. Ik moet nu eerst naar het DA-topic om te kijken wie jullie op DA zijn, dan de cosplayfoto's zoeken en dan weer terugrekenen :E |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jan 06, 2013 7:04 pm | |
| HAHAHAHAHAHAHA (het duurde even voordat ik je snapte) |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jan 06, 2013 8:22 pm | |
| #Kane: Suzanne Collins! Da's waar... Hoe kan ik haar nou vergeten? D: Nja... (Was 'n reactie op jouw reactie in ander topic xD) #Kean: Heb ik iets gezegd? |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jan 06, 2013 8:52 pm | |
| *zucht*
Ik heb het echt te druk en zal niet kunnen posten in het evenment, sawry evrybodyz die dacht dat ik er met Iria bij zou zijn D=
Vandaag wedstrijd met A Tout Coeur, mooie plaats in de 80cm berame A, 6de plaatsje met m'n schatje. Er gaat een gerucht dat, die andere gast die met Coeur rijdt, zijn vader Coeur heeft willen kopen, Luc, de manage eigenaar, heeft geweigerd omdat hij vindt dat hij niet kan omgaan met Coeur. Idd, hij is uitgesloten bij de 80 door ongehoorzaamheid. Toen we hem opzadelde en hij zijn bit instak en ik nog ff naar de stal ging voor zijn instapdekentje, lipe Coeur zo achter mij :3 Mijn ma wil zegt dat als ik iemand vindt die hem wil kopen, zij de staling etc wil betalen, so... Suggestie's? Ik wil hem echt zooooooooooooooooo hard! My angel <3 Hij heeft me vorige wedstrijd af gesmeten, hij zag dat hij er niet over kon, te weinig galopsprongen en hij stond getikketakt omdat er overal dingen stonden, zoasl van die paraplu'en die je gebruikt voor foto's te trekken. Bij de derde sprong, wat ik dus zei, zag ik van Sh*it, te weing gelopsprongen. Ik maak me klaar voor een weigering, omdat Coeur een soort van hol was geslaan, raad eens wat hij doet. Hij kon nog 2 galopsprongen doen, springt hij daar massashoog en lang. Ik ben natuurlijk niet mee en tijdens de landing val ik in zijn nek. Begint hij als een zot te bokken. Loopt hij naar de rand, val ik met mijn hoofd tegen de muur en kets ervan. Hij wacht totdat ik ervan ben en dan, als hij ongeveer 5 meter weg van mij is begint hij te bokken. Dan draait hij zich om en draaft op me af. Hij ging kijken hou ik was :3 Maar dan pakte iemand hem en begon hij te bijten XD Ik mocht toen nog eens buiten wedstrijd en was samen met 2 andere de enige die foutloos waren. :3
Lang verhaal XD |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 07, 2013 7:12 am | |
| Sowry guys, kan zijn dat ik weer wat minder actief word, school is begonnen D: |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 07, 2013 7:20 am | |
| Idd, me 2.
Oh en goeiemorgen :c Op naar school! D: |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 07, 2013 1:34 pm | |
| Awwh... Succes met school, stages en tentamens iedereen |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 07, 2013 1:57 pm | |
| Sootie, ik wil zo graag je kk voor je nakijken, maar ik heb geen tijd stomme stage en portfolio.... |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 07, 2013 2:21 pm | |
| Deel me gewoon in! Nee, geeft niet Car <3 Ik weet dat je het druk hebt! *hugs* |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 07, 2013 2:29 pm | |
| Zo, even tussendoor gedaan (: Een Magicarp als starter, geweldig xD Genereer je je charactersheet nog even? |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 07, 2013 2:44 pm | |
| Ik ga mezelf volgens mij echt haten om die keuze... Ik wist de Nederlandse naam van Splash trouwens helemaal niet xDD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 07, 2013 3:52 pm | |
| Je mag het gewoon Splash noemen hoor De Nederlandse en Engelse termen worden gewoon door elkaar gebruikt. Ik heb een printeeeer! Met een scanner. Hij is zo pretty :3 |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 07, 2013 4:21 pm | |
| Na wat zoeken kwam ik erachter dat het 'klater' is. Maar daar heb ik dus echt nog nooit van gehoord. En awesome <3 Ik ben weer aan het tekenen, maar het lukt niet echt. Mag ik wat talent en doorzettingsvermogen lenen? Ga jij ook weer tekenen en dan inscannen en laten zien? *wbw* Wanneer je weer tijd hebt, uiteraard |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 07, 2013 7:50 pm | |
| Ik heb dus gewoon in twee maanden twee volledige examens >.< Reken er maar op dat het posten weinig gaat worden bij mij O.O |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 07, 2013 9:53 pm | |
| Zou ik al een nieuwe pokémon kunnen vangen met Arya? |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 07, 2013 9:58 pm | |
| Jep :3
Gepost bij yellow, wel flut XD |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 07, 2013 9:58 pm | |
| Ik heb ook gepost bij Yellow (en je post is niet flut) |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jan 07, 2013 10:04 pm | |
| *ziet post nu pas* Omg! Jij bent een postmachine O.o Tja, ik vond hem slechter dan anders so...
Hmmm... Ik weet geen naam voor een Eevee D: |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 08, 2013 9:02 am | |
| Ow, ik ga je helpen, ik stuur een pm zodra ik wat namen heb bedacht :3 |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 08, 2013 5:16 pm | |
| Misschien ben ik alweer laat, maar... Ik las net dat er een 6e generatie Pokémon komt?! En de eerste twee lelijke nieuwe pokémon (ongetwijfeld een Legend) zijn ook al bekend, oa deze: (en de eerste drie starters, I guess, maar die zien er nog wel redelijk uit. Niet als starters, maar wel als redelijke pokemon.) bwuh... ze hadden beter eerst nog twintigduizend keer over nieuwe designs na kunnen denken, voordat ze weer een nieuwe generatie introduceerden. (though, de rest van de Pokémon kan pokémonwaardig zijn, natuurlijk, maar ik heb er weinig vertrouwen in. ) |
|
| |
Yume Yukusai
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 117 Poképoints : 83 Reputatie : 19 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 08, 2013 5:54 pm | |
| Pokemon x en y xD je bent niet laat, het werd vandaag bekend gemaakt :3 ik vond die vuurstarter wel leuk, kijk naar die staart( precies die van eevee, maar dan in rode kleuren xD) wait, ik kan geen plaatje dumpen maar die heet Fennekin :3 het spel zelf ziet er wel prachtig uit! |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 08, 2013 5:55 pm | |
| Wist je dat nog niet? XD I'm a freak O-O nee, m'n vriend is een Pokémonfreak en informeert me vaak (also today). Ik krijg altijd van hem de laatste nieuwe Pokémon voor op m'n ds Maar hij is freaking goed O_o Ik heb nog maar 1x van hem gewonnen, en dat was die keer van alleen lv. 1 Pokémon. Ik had een Raichu, Joltoen, Charmeleon, Torchic, Tepig en Dratini. He was like; FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....(Yeah je weet de rest wel ^^') Met z'n Glaceon, Eevee, Mareep, Zarua (ofzo, ik heb hem ook, maar in het Japans XD), Ninetales en Espeon. Ik heb echt geen idee hoe ik dat heb gedaan O.o Die andere keren zijn teveel om op te noemen :') @Yume; Ik dacht dat het al wat langer uit was O.o Ik zag die Pokémon al eerder on the internet... Of één die erop lijkt kan ook :3 |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 08, 2013 6:04 pm | |
| Ik vond de vuurstarter ook nog wel gaan op zich. En Froakie, de kikker als waterstarter... omg... xDD Froakie. Die namen verzinnen moet echt een pijnlijke bezigheid zijn :p |
|
| |
Yume Yukusai
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 117 Poképoints : 83 Reputatie : 19 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 08, 2013 6:09 pm | |
| Het spel zelf was vandaag 12 uur wereldwijd bekend gemaakt, het was vrij onverwacht( al die mensen hopen op een wereldwijde bekendmaking van de 8ste eeveelution xD) hoe kunnen dan de starters zijn uitgelekt? 0,0
En fennekin komt echt niet van fennek, nee hoor xD maar om namen van meer dan 600 pokemon te verzinnen 0,0 |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jan 08, 2013 6:19 pm | |
| Ik vind de nieuwe grasstarter echt.... uit de toon vallen xD Alle andere grasstarters zijn zo goed als groen, en deze is voor het grootste deel bruin. De vuurstarter ziet er wel leuk uit, maar echt enorm inspiratieloos xD (net als de namen, inderdaad xD) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|