|
|
Auteur | Bericht |
---|
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 25, 2012 11:53 am | |
| Zoiets heb ik ook Sishuri Wil posten, maar heb geen inspi T____T |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 25, 2012 7:43 pm | |
| Ik heb op zich wel inspi, maar die bewaar ik allemaal voor de NaNo Zijn er hier nog meer mensen die mee gaan doen aan de NaNoWriMo.. of er überhaupt van gehoord hebben? @Arya: mooie sheet ^^ |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 25, 2012 8:07 pm | |
| Ik had er vorig pas over gehoord en wilde meedoen, maar haakte toen af omdat het best een drukke schoolmaand was. Ik wilde het dit jaar weer proberen, maar ik haakte eerlijk gezegd al af voordat het eindelijk November was XD
Mensen, jullie zijn zielig. Ik heb inspi, maar geen tijd D: Oh, en Sishuri, meestal vind je je inspi in bed, op de wc of als je onder de douche staat. |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 26, 2012 8:47 pm | |
| @Rolo: Was ik niet degene die jou toen vertelde over de NaNo?
Anyways, ik ga dit jaar ook weer mee doen, heb zelfs al een complete verhaallijn, maar die had ik al op het moment dat de vorige NaNo voorbij was XD
Ik ga zo nog maar even een poging doen tot posten, heb al veel te lang niet meer geschreven! D: |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 26, 2012 8:58 pm | |
| Geen idee, zou best kunnen. Ik weet in ieder geval dat het iemand van Inciala was Alhoewel het net zo goed Car geweest kan zijn, die erover begon in de chat daar? Ik weet namelijk niet zeker of jij toen al op Inciala zat XD Oké, ik ben het zat. Wil er iemand een topic met Chiaki? (aa) Ik wil ook weer posten hier! ;w; |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 26, 2012 9:08 pm | |
| Kom met Chiaki naar het topic van Kenji in de spooktoren! =D Of kom bij Arya en Sora langs =) Of kom ook rijden om mijn manege! |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 26, 2012 10:55 pm | |
| Chiaki wilt niet echt naar Lavender Town, dus Kenji valt al af XD Ik kom dan wel bij Sora en Arya langs Is dat voor of na de contest, btw? Mijn stiefvader is echt een troll. Ik was net in een spooky mood, want ik was met iemand aan het praten over geesten en dat soort dingen (Note: Ik ben een angsthaas) en hij was onopgemerkt mijn kamer ingeslopen, want ik droeg mijn koptelefoon en had muziek aanstaan. Staat hij opeens pal achter me en draait één of ander vaag opera nummer, dat zo hard stond dat het met gemak over mijn eigen muziek heen ging. Mijn reactie: Ik gil en schiet naar voren, stoot mijn been tegen de onderkant van de tafel en krimp ineen, waarbij ik mijn hoofd stoot tegen de bovenkant van de tafel. Nu wil ik wraak :C en haat ik mijn tafel |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 29, 2012 2:36 pm | |
| Goedemorgen mensen <3 ik ben blij. maar weet niet echt whyyy x'] |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 29, 2012 3:56 pm | |
| Haha, blije Dodo (: Ik ben gestresst. Omdat ik school haat. Of eigenlijk de veel te grote opdrachten waardoor ik niet kan leren voor mijn enige (xD) tentamen. Durrrr.
Volgende week ben ik vrij. Dan weer even KE tot leven blazen (: Vooral Karin. En Kasumi. En Zinan xD Maar vooral Karin. Zij moet rivalen worden met Jasmine. Miep :3 |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 29, 2012 4:22 pm | |
| Jap blije dodoo :3 haha
school is inderdaad stom. mijn pedogymdocent kwam niet opdagen en ik wist dat hij ziek was, maar anderen waren zo koppig en bleven tot na tien over half negen nog bij het gymgebouw staan xd sukkeltjes.
Goezzooo, actieviteitt |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 04, 2012 11:01 am | |
| Ik ben halverwege een post, but my inspi is far, far away right now Hè hè, eindelijk die post af (ik blijf die smileys geweldig vinden :3 ) |
|
| |
Karin Mayon
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 137 Poképoints : 81 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 06, 2012 1:26 pm | |
| Ik heb ook in dat topic gepost (: Eindelijk weer eens wat gepost en nog een ruim a4tje ook =D Me happy |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 08, 2012 7:27 pm | |
| Hm, zal ik bij het topic posten of zal ik eerst wachten tot Marie Takke heeft gereageerd *wrijft over kin* |
|
| |
Izumo Sizoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 38 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 08, 2012 7:28 pm | |
| Ik wil Izumo's kk maken <33 |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 08, 2012 7:30 pm | |
| Ik zou zeggen: doe het |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 09, 2012 3:50 pm | |
| Hihi, idd Izumo! Nee, wacht maar even op Marie, ze moet wel de kans hebben om terug te reageren. |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 09, 2012 5:16 pm | |
| Da's waar, ik wacht wel gewoon even. Een vriendin van me kan het beginliedje van pokémon op de piano spelen :3 En we gaan het soms heel hard door de gang zingen :3 En dan kijken mensen ons een beetje raar aan :3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 09, 2012 9:53 pm | |
| Haha, gewoon lekker laten kijken |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 09, 2012 10:01 pm | |
|
Ik kan niet stoppen met lachen.
Ik vind dat dit Mitsu is met zo'n bord en dat Mark degene is die haar tackled. |
|
| |
Izumo Sizoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 38 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 12, 2012 7:26 pm | |
| Gut, als ik de tijd maar kan vinden :'D
HAHAHA XD die gif :'D |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 12, 2012 8:50 pm | |
| Mweh, ik dacht dat ik had ontdekt hoe je de scrollbalk bij een sheet onzichtbaar kon maken, maar dan kun je helemaal niet meer scrollen... |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 15, 2012 3:22 pm | |
| O, das balen. Daar heb ik de code ook niet van volgens mij. |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 15, 2012 5:42 pm | |
| Ik zag laatst op WC een sheet met een onzichtbare scrollbalk, maar daarvan was de hele code ook heel anders (en ik voel me een dief als ik die code dan ook ga gebruiken) Nu ja, bij Arya's sheet staat een scrollbalk niet eens zo lelijk, alleen bij een sheet wat ik op WC heb wel, want die is bijna helemaal zwart, dus dan valt zo'n lichtblauwe scrollbalk zo op. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 16, 2012 2:27 pm | |
| Ach, maakt echt niet uit als je een code van iemand gebruikt hoor. Tenminste, dat vind ik. De meesten gebruiken toch dezelfde. |
|
| |
Legolas Ring
Profiel Aantal berichten : 29 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 17, 2012 9:53 pm | |
| Ja, dat klopt wel idd. Ik denk dat er wel meer zijn die code's gewoon kopieëren hoor xd. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|