|
|
Auteur | Bericht |
---|
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo sep 19, 2012 8:25 pm | |
| Tuurlijk Goldeens en Magicarps kunnen dan niet zoveel, maar ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen (okee, het zijn vissen, maar in de anime kan het ook ) |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo sep 19, 2012 8:42 pm | |
| Het schijnt dat Diglett wel poten hebben. Of in ieder geval voeten. Dat zegt een Diglett namelijk in Mystery Dungeon Blue/Red Rescue Team. Diglett zijn cool |
|
| |
Luna Moon
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do sep 20, 2012 4:42 pm | |
| Diglett zijn... Apart.
Mijn nieuwe klas is über cool. We fietsen met z'n allen naar huis, zitten met z'n allen aan 1 tafel in de pause. Dat was in mijn vorige klas niet zo. ik houd van deze klas. Nu alleen nog verkering met die ene jongen.... |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 21, 2012 10:36 am | |
| Sooooo sorry Carla D: Ik zal kijken of ik dit weekend kan punteren, I promise! D:
/nomt koekje
Oh en over die Diglett. Stiekem zijn ze gewoon enorm goed getraind en hebben ze één en al spieren verstopt onder de grond. Yup. Zag ik ooit in een comic op dA. |
|
| |
Kenji Claves
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 156 Poképoints : 135 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 21, 2012 12:21 pm | |
| Whahahaha dat van Diglett vond ik een goeie vraag, maar eigenlijk zie je ze alleen buiten, nooit in gebouwen, volgens mij, omdat ze inderdaad anders de vloer open halen XD En Car ik ga het zo snel mogelijk doen (als ik het niet vergeet en er tijd voor heb) |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma sep 24, 2012 7:38 pm | |
| zometeen naar dansen C:
Goedemorgen ménsjes <3 |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di sep 25, 2012 7:50 pm | |
| Hoi iedereen <3
Sorry dat ik zo weinig post hier ;o |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di sep 25, 2012 8:05 pm | |
| Je bent niet de enige =P Druk, druk, druk... >< |
|
| |
Lucy Marvell
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 21 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 years.Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di sep 25, 2012 8:22 pm | |
| |
|
| |
Claire Carriedo Volwassene
Profiel Aantal berichten : 9 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 years 'ldPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo sep 26, 2012 7:33 pm | |
| Blegh. Ik heb morgen vrij Maar nu moet ik wel aan Claire's KK. |
|
| |
Lucy Marvell
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 21 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 years.Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo sep 26, 2012 7:40 pm | |
| Ohmy, dat is echt een leuk setje! :'D |
|
| |
Profiel Aantal berichten : 9 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 years 'ldPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo sep 26, 2012 7:46 pm | |
| - Lucy Marvell schreef:
- Ohmy, dat is echt een leuk setje! :'D
Merci & Is dat Lucy/Nyu die ik daar zie? |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo sep 26, 2012 7:51 pm | |
| Nieuwe leden! (Of dat denk ik toch) Welkom & hoi :3 |
|
| |
Profiel Aantal berichten : 9 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 years 'ldPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo sep 26, 2012 7:52 pm | |
| - Alexis Vegas schreef:
- Nieuwe leden! (Of dat denk ik toch)
Welkom & hoi :3 Yesh, nieuw hier & danku. Pwetty ava heeft ge daar. |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo sep 26, 2012 8:08 pm | |
| jeeej, ik heb 2 reputatie Nu ben ik blij Hoi mensen. Lucy is schattig en Claire's setje is mooi En ik luister Katzenjammer |
|
| |
Lucy Marvell
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 21 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 years.Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo sep 26, 2012 9:44 pm | |
| Claire: Eh, volgensmij niet :/ Alexis: Ja, nieuw hier hehe :3 Arya: Dankje hihi. • • • • Mweh, wachten totdat mijn KK geaccepteerd word :c |
|
| |
Profiel Aantal berichten : 9 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 years 'ldPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo sep 26, 2012 9:51 pm | |
| - Lucy Marvell schreef:
- Claire: Eh, volgensmij niet :/
Alexis: Ja, nieuw hier hehe :3 Arya: Dankje hihi. • • • • Mweh, wachten totdat mijn KK geaccepteerd word :c Mweh, jawel D: Klik maar -> See? En seconded. Wil met Claire posten. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do sep 27, 2012 7:21 am | |
| #Claire: Bedankt! Die van jou is ook supermooi xx
#Lucy: Hellooow :3 En normaal hoef je hier echt niet zo lang te wachten, hoor, dus dat komt wel goed. Volgens mij zijn ze al blij dat je zo enthousiast bent om hier te posten, aangezien wij allemaal momenteel een drukke tijd beleven op school, haha ;D
#Arya: Joeeeh, ik reputatie een :3 |
|
| |
Lucy Marvell
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 21 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 years.Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do sep 27, 2012 6:00 pm | |
| - Claire Carriedo schreef:
- Mweh, jawel D:
Klik maar -> See?
En seconded. Wil met Claire posten. Oh! Alleen zijn de kleuren wel wat anders :3 Alexis: Ohw, jammer. Nah ik wacht wel even xD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do sep 27, 2012 8:21 pm | |
| NIeuwe leedjes, yay! Helaas ben ik even heel druk met school, misschien kan een ander modje jullie KK even nakijken? *kijkt naa Li en Rolo* Heb die van Claire heel snel even bekeken, ziet er prima uit! |
|
| |
Lucy Marvell
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 21 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 years.Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do sep 27, 2012 10:02 pm | |
| I can wait :3 • • • Als ik geaccepteerd ben, ga ik denk ik een postje maken waarin Luce een nieuwe pokémon probeert te vangen :3 Ik twijfel nog tussen een Vulpix en een Growlithe. Ik wil eigenlijk een pokémon die Luce kan berijden/bevliegen maar Vulpix is so cutie D: |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 28, 2012 7:16 am | |
| #Lucy: Zo'n Spearow, maar daar kan je nog niet echt mee vliegen, tenzij hij evolueert naar Fearow, haha -- Ik. Moet. Actief. Worden. Hier. :O Alleen dit weekend gaat dat niet |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 28, 2012 1:01 pm | |
| Okee, tegen mijn planning van schoolwerk in heb ik de KK's even nagekeken xD En ik zou niet meteen een vangpost maken Lucy, maar eerst gewoon wat posten (:
En ik heb gepost! Vanuit Kaede nog wel xD
Edit: En nog meer miraculeuze vooruitgang! Heb alle posts die nog gepunterd moesten worden in west en zuid Kanto gedaan =D Nu moet alleen Centraal nog gecheckt worden en dan kan ik de punten over gaan zetten. ( Studie ontwijkend gedrag? Waaaaar?) |
|
| |
Lucy Marvell
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 21 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 years.Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 28, 2012 3:38 pm | |
| Ik zal wel eerst een gewone post maken. & Ik heb ook al inspiratie voor een Coördinator <3 Je gaat 't druk krijgen, hehe >D |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | |
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|