Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Hey! You over there! Yes, you! Battle me!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Marie Takke
Marie Takke


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 38
Poképoints : 2
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14
Pokémon:
Hey! You over there! Yes, you! Battle me! Vide
BerichtOnderwerp: Hey! You over there! Yes, you! Battle me! Hey! You over there! Yes, you! Battle me! Emptyzo apr 14, 2013 5:49 pm

Het was een mooie, zonnige dag in het begin van de lente. Marie liep door Veridian Forest omdat dat bos zo dicht bij huis was. Ze wilde nog even wachten met op reis gaan door Kanto. Ze keek op, de felle zon scheen door het redelijk dichte bladerdak van het bos. Ze bleef even staan en sloot haar ogen om te genieten en hoopte dat er geen enge Pokémon op haar af zouden komen terwijl ze dat deed. Toen zehaar ogen opendeed zag ze iemand lopen. Dat is vast een Pokémon trainer! dacht ze. Laat ik die persoon uitdagen voor een gevecht! Met een zelfverzekerde lach op haar gezicht stapte ze op de trainer af. "Hey! Jij daar!" riep ze toen ze binnen gehoorsafstand van de persoon was. "Ik daag je uit tot een Pokémon gevecht!" u maar hopen dat deze persoon ook een Pokémon trainer was en dat ze geen grote fout had gemaakt door te schreeuwen dat ze een gevecht wilde.

{OOC: Ik heb geen flauw idee of deze post lang genoeg is aangezien mijn Word helemaal flipt als ik hem open... En lange posts zijn nooit mijn sterkste kant geweest ^^"}


Laatst aangepast door Marie Takke op ma apr 15, 2013 9:03 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
Hey! You over there! Yes, you! Battle me! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Hey! You over there! Yes, you! Battle me! Hey! You over there! Yes, you! Battle me! Emptyzo apr 14, 2013 8:22 pm

Ze wist niet waarom ze hier weer terug was, misschien omdat ze nog wat wilde trainen om voordat ze naar Cerulean City ging haar pokemon te sterken of om gewoon nog één keer te genieten van het prachtige bos. Er bevonden zich hier veel insect-pokemon, niet dat ze daar veel problemen mee had, maar soms konden die zo heel eng op je af kruipen. Zelfs Sishuri zou daar van schrikken. Met een schaapachtige glimlach rende ze door het bos en keek een paar keer achterom om toch er zeker van te zijn dat er geen Weedles of Caterpies achter haar aan kropen. Niets. Wat gerustgestelder snelde het meisje vooruit. Maar toen ze net wat tot rust aan het komen was, hoorde ze een stem. "Hey! Jij daar!" Geschrokken keek ze om zich heen, in de hoop om degene waar de stem van afkomstig was te kunnen zien. Dat lukte ook. Een meisje met bruin haar, halflang, kwam op haar afgelopen. Eerst had Sishuri het gevoel dat ze iets verkeerds had gedaan, maar er verscheen geen boze uitdrukking op het gezicht van de Trainer. "Ik daag je uit tot een Pokémon gevecht!" Een speelse glimlach verscheen op het gezicht van Sishuri toen ze de woorden hoorde. Ah, dat was het dus. Ze knikte, zonder woorden te zeggen. "Goed dan, hoeveel pokemon tegen hoeveel?" Vroeg ze om wat op te helderen. Nog maar één keer had ze een pokemon gevecht gehouden met iemand die geen Gymleader was. Arya. Het was een dubbel gevecht geworden en Sishuri werd toen verbaasd door de prachtige tactieken die haar tegenstander op gang had gezet. Well, nu zou zij dat ook proberen te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Hey! You over there! Yes, you! Battle me!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2013-