Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Paying a little visit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bellatrix Ulvida
Bellatrix Ulvida


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 16
Poképoints : 11
Reputatie : 1
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Paying a little visit  Vide
BerichtOnderwerp: Paying a little visit Paying a little visit  Emptyza apr 20, 2013 10:18 pm

Paying a little visit

Gefascineerd door de grote gebouwen en de drukke straten liep Bellatrix langzaam door samen met Balloo . Voor het eerst was ze dan alleen in een grote stad. Nu was ze letterlijk gezien niet echt alleen, maar met Balloo. Maar elk kind zal begrijpen dat in een grote stad zonder je ouders voor de eerste keer wel een beetje spannend en eenzaam aanvoelt. Ze zou hier in eerste instantie naar de winkel gaan om wat extra voer te kopen voor Balloo, daarna zou ze de nacht doorbrengen in het pokecenter als dat mogelijk was. Ze hoopte van wel natuurlijk, want waar moest ze anders de nacht eens fatsoenlijk doorbrengen? Dat was dan de enorme vraag van de dag. Maar ja het was nog niet eens zeker dat ze daar niet de nacht kon doorbrengen dus waar was ze nu zo'n groot probleem van aan het maken? Bellatrix keek hoe mensen druk door de winkels dingen van de rekken griste en uit de kasten trokken. Maar wat wil je hebben, het is uitverkoop en dit is een stad met veel mensen. Dat soort dingen zijn nu eenmaal niet te voorkomen. Dat is gewoon het mooie van het volk van tegenwoordig! Rustig en samen met Balloo liep Bellatrix door, langs alle winkels met msensen die zo agressief leken te zijn alsof ze een stelletje Primeape waren. Bellatrix liep regelrecht naar de winkel en pakte een kleine verpakking met standaard pokemonvoer voor Balloo. De man die achter de kassa stond was niet normaal chagrijnig en onbeleefd tegen zijn klanten. Bellatrix deed er alles aan om niks tegen hem te zeggen over zijn houding en probeerde haar adem in te houden zodat ze niks zou zeggen. Eenmaal toen ze weer buiten op straat stond met het voer in haar handen liet ze met een zucht haar adem weer uit haar mond ontsnappen. Samen met Balloo ging ze wat te eten halen en liepen ze de richting van het pokecenter uit. Tijdens haar wandeling liep ze langs een klein grasveld waar een gevecht gaande was. Twee jongens hadden elkaar uitgedaagd voor een wedstrijd. Beide jongens hadden een Pidgey. Maar je zag duidelijk dat de Pidgey van de jongen aan de linkerkant van het veld nog in zijn schattigste periode zat. Ook wel ongetraind. De Pidgey van de andere jongen was duidelijk getraind. Het zou niet meer lang duren voordat die zou evolueren. De sterke Pidgey vloog met een enorme snelheid omhoog alsof hij in gedachten al wist wat zijn trainer van hem wilde. De jongen met de "schattige" Pidgey riep naar de zijne dat hij tackle moest doen. De kleine Pidgey vloog met veel inspanning en moeite omhoog richting de Pidgey. De grote Pidgey was met veel pret aan het wachten tot zijn tegenstander eindelijk bij hem was aangekomen. Net toen de kleine Pidgey zijn aanval wilde doen vloog de grote weer weg naar een andere plek. "Vlieg hem achterna, Gentle!" riep de jongen naar zijn Pdigey die al bijna uitgeput leek te zijn van het vliegen. Dit was oneerlijk, dacht Bellatrix bij zichzelf. Dit is een oneerlijk gevecht, die jongen maakt geen schijn van kans, dat was al te zien aan hun pokemon alleen al. "Go Garrett! Go Garrett!" riepen de jongens die waarschijnlijk diende als een aanbid-groepje of zoiets naar de jongen met de sterke Pidgey. Wat was dit triest. Toen de kleine Pidgey weer eindelijk bij zijn tegenstander was aangekomen vloog deze weer van hem weg. De jongen die Garrett scheen te heten begon te gapen en grapte dat hij zich begon te vervelen. "Roan maak het af!" riep Garrett naar zijn Pidgey. Roan begon hard te bewegen met zijn vleugels richting de arme kleine Pidgey totdat deze niet meer vooruit kon komen. De kleine Pidgey viel naar beneden en bleef daar stil en uitgeput liggen. Roan liet de wind even voor wat het was en vloog met veel vaart op de kleine Pidgey af. Roan was amper te zien en raakte de kleine Pidgey met veel kracht. De trainer van Roan lachte triomfantelijk en gemeen terwijl de trainer van de kleine Pidgey snel op hem afrende. Hij nam deze in zijn armen en rende met tranen van schaamte en verdriet in zijn ogen weg van het veldje. De Pidgey kwam naast zijn trainer staan. Ze leken precies hetzelfde, verwaand, arrogant, gemeen en genieters van leedvermaak. De conclusie die Bellatrix trok was dat zij leedvermaak hadden uitgevonden en verbeterd. Net toen Bellatrix schudde met haar hoofd en zich wilde omdraaien was het iets of iemand die haar stopte: "Hee jij daar!" riep de stem van Garrett. Bellatrix draaide zich om en keek naar hem. "Ja, jij daar, met dat blauwe haar van je." Bellatrix liep samen met Balloo op hem af. Ze trok een neutraal en hard gezicht, om te laten zien dat ze nergens en voor niemand bang was. "Ja?" zei ze koeltjes. "Ik wil met jou vechten, nu. Ik daag je hierbij uit."
"Wie zegt dat ik daar wel zin in heb?" vroeg Bellatrix met een neutrale stem. "Ik, en als ik iets wil dan krijg ik dat ook. Dus gaan nu maar aan de andere kant van het veld staan. We gebruiken allebei maar een pokemon." Bellatrix zuchtte geïrriteerd en liep naar de andere kant van het veld. Oke het was wel goed voor Balloo om nu te gaan vechten, hoe wilde ze anders ooit een CHarizard krijgen? Maar waarom moest die gozer nu zo pompeus zijn... "Ik begin!" riep Garrett naar Bellatrix en seinde naar zijn Pidgey dat die het veld op moest. "Ga maar, we zullen van ze winnen," fluisterde Bellatrix Balloo toe. Hij liep vol vertrouwen het veld op. De Pidgey was iets groter als Balloo maar dat leek hem niets te doen, dat stelde Bellatrix gerust. Ze zag wel een kleine kans voor Balloo dat hij hem zou kunnen verslaan. "Pidgey begin!" De Pidgey vloog omhoog en deed Gust. Balloo begon een beetje in paniek te raken, vanwege dat Bellatrix nog niets tegen hem had gezegd. Hij kreeg kleine zweetdruppels op zijn voorhoofd. Gelukkig had Bellatrix een plan in gedachten. Balloo lig! Balloo ging liggen. De windvlaag deed hem niks, omdat hij zichzelf zo goed kon beschermen. "Roan maak het af!" Nu was het tijd voor Quick Attack, dit had Bellatrix al aan zien komen en wist ook precies wat ze moest doen. Naarmate Roan steeds dichterbij kwam had ze nog steeds niks gezegd. Maar net op het laatste moment riep ze het: "Balloo, Ember!" De kleine vlammen kwamen precies in de ogen van Roan. De Pidgey raakte uit evenwicht en kwam terecht op de grond. "Balloo doe Scratch!" De kleine pootjes lieten een aantal krassen achter op het gezicht van Roan. Voordat Garrett ook maar iets kon doen was Bellatrix hem al weer voor. "Balloo nog een keer Ember!" Dit keer kwamen de kleine vlammetjes dus de veren van Roan wat een klein brandje veroorzaakte op de Pidgey. Helemaal in paniek rende Garrett naar zijn Pidgey om het vuur te doven. "Balloo, maak het af met nog een scratch!" "Mens! Waar ben je mee bezig! Als ik het gevecht in loop is het ook daarmee meteen afgelopen!" "Balloo stop en kom terug," riep Bellatrix Balloo toe. "Dat betekent dus dat ik heb gewonnen." "Nee, want dit was niet eerlijk. Die aanval had mijn Pidgey het leven kunnen nemen, dus daarmee heb ik gewonnen." "Joh, wat jij wilt." Bellatrix liep weg met Balloo. Ze besloot dat ze nog harder moest trainen, wilde ze beter worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Paying a little visit  Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Paying a little visit Paying a little visit  Emptyma apr 29, 2013 3:24 pm

Viridian City. Onderhand een bekend gezicht. Eigenlijk was het wel zielig. Ze was nu een echte Coördinator, ze had immers al meegedaan aan een contest, maar ze woonde nog steeds thuis. Kasumi reisde elke dag ergens anders heen met de bus, soms bleef ze er twee of drie dagen, maar ze ging het liefst nog elke dag naar huis. Dan kon ze aan haar moeder vertellen wat ze had meegemaakt, genieten van haar lekkere kookkunsten en haar feedback vragen op de nieuwe combinaties die ze had bedacht. Maar toch.. Daardoor voelde ze zich niet echt een avontuurlijke Coördinator die door het land reisde. Kasumi zuchtte even diep en streek haar haren uit haar gezicht.Haar donkere ogen gleden door de drukke straten. Er was een klein grasveldje dichtbij het Pokémoncenter waar ze geregeld heen ging om te oefenen. Soms waren er echter ook andere trainers die het veldje gebruikten voor gevechten. Kasumi rechtte haar rug en zette koers naar het veldje. Ze zou het wel zien. Shui zat niet op te letten en moest gauw achter zijn trainer aanrennen. Eenmaal weer aan zijn zijde stond zijn gezicht op onweer. De schildpad Pokémon had een hekel aan rennen. Kasumi maakte een afkeurend geluidje. "Toe nou Shui. Neem een voorbeeld aan Miyu!" Ze gebaarde naar de Caterpie die op haar schouder zat. Hoewel de groene Pokémon zich verstopt had in Kasumi's lange haren, was ze duidelijk in een goed humeur. Hoe kon het ook anders, met dat heerlijk weer!

Het meisje sloeg de hoek om en haar mondhoeken zakten meteen een beetje naar beneden. Het veldje was duidelijk bezet. Ze zag van een afstand hoe twee Pidgeys met elkaar aan het vechten waren, één ervan had duidelijk een voorsprong in level. Toen de twee jongens klaar waren hoopte het meisje stiekem dat ze weg zouden gaan, zodat ze het veldje kon gebruiken om Miyu te trainen. Maar helaas had de winnaar van het gevecht heel andere plannen. In plaats van zijn Pidgey de rust te geven die hij verdiende, daagde de jongen een nieuw iemand uit. Kasumi keek fronsende toe hoe een jong meisje met blauwe haren naar voren liep. Ze had een Charmander bij zich, waarschijnlijk afkomstig uit professor Oaks lab. Kasumi bleef aan de rand van het veldje staan, schuchter om zich in de situatie te mengen. Ze observeerde het gevecht in stilte. De frons op haar voorhoofd werd dieper terwijl het gevecht zich verder ontwikkelde. Wat waren deze trainers.. agressief. Het kon ze blijkbaar niet schelen wat er met elkaars Pokémon gebeurde. Plotseling was het gevecht voorbij en het blauwharige meisje liep weg. Voordat Kasumi doorhad wat ze deed rende ze het meisje achterna. "Hé, sorry dat ik stoor, maar.. Waarom liet je jouw Charmander doorgaan? Die Pidgey was duidelijk al verslagen?" Haar stem werd steeds zachter terwijl ze praatte en ze merkte dat haar hoofd erg warm en rood werd. O jee. Waarom deed ze dit nou weer? Ja, ze had veel geleerd van haar tante Cynthia, maar ze had toch het recht niet om andere trainers de les te lezen? Ze slikte even. Ugh, kon zich maar ergens verschuilen, zoals Miyu dat deed in haar haren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellatrix Ulvida
Bellatrix Ulvida


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 16
Poképoints : 11
Reputatie : 1
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Paying a little visit  Vide
BerichtOnderwerp: Re: Paying a little visit Paying a little visit  Emptyma apr 29, 2013 8:18 pm

Bellatrix bleef stil staan en draaide zich om, om te kijken wie haar riep en haar bekritiseerde. Kritiek was altijd goed en je kon er veel van leren, dus was Bellatrix ook bereid om te luisteren naar het commentaar van dit meisje. Ze keek naar het meisje en de Squirtle naast haar viel haar meteen op. Hij zag er sterk en goed getraind uit. Veel sterker als Balloo. Dus was het zeker dat ze geen ruzie moest gaan maken met deze trainster. "Hé, sorry dat ik stoor, maar.. Waarom liet je jouw Charmander doorgaan? Die Pidgey was duidelijk al verslagen?" Bellatrix moest even nadenken over de vraag. Waarom was ze eigenlijk door gegaan? Het was eigenlijk wel duidelijk dat Balloo zou gaan winnen... "Ik wilde er zeker van zijn. Ik wilde niet riskeren dat de Pidgey van Garrett nog een terugkeer kon maken en mijn Charmander, Balloo zou kunnen aanvallen en ernstig zou kunnen verwonden..."mompelde Bellatrix, "het was als bescherming voor mijn Charmander bedoelt." Ze keek naar Balloo, die ook op keek naar haar. Ze keek het meisje weer aan, in de hoop dat ze haar acties zou begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Paying a little visit  Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Paying a little visit Paying a little visit  Emptywo mei 01, 2013 4:57 pm

Het meisje stopte met lopen en keerde zich naar haar om. Terwijl het meisje luisterde naar Kasumi's woorden gleden haar ogen keurend over haar en Shui. Kasumi voelde zich nog wat roder worden. Wat zou dat meisje zien? Een klein, tenger meisje? Een twijgje dat ze makkelijk zou kunnen breken? Veel mensen schatten haar twee of zelfs drie jaar jonger dan ze eigenlijk was, gewoon omdat Kasumi klein, tenger en nog altijd heel erg plat was. Kasumi probeerde te slikken, maar merkte dat haar keel daar te droog voor was. Het blauwharige meisje leek even na te denken over haar vraag. "Ik wilde er zeker van zijn. Ik wilde niet riskeren dat de Pidgey van Garrett nog een terugkeer kon maken en mijn Charmander, Balloo, zou kunnen aanvallen en ernstig zou kunnen verwonden... Het was als bescherming voor mijn Charmander bedoelt." mompelde het meisje uiteindelijk, waarna haar blauwe ogen naar haar Charmander gleden. Kasumi volgde haar blik. Het leek erop dat deze trainer en Charmander nog niet heel lang bij elkaar waren, maar Balloo's blik was vol vertrouwen.

Kasumi keek op en schrok een beetje toen het meisje haar vragend aankeek. "Ah, okee.. Uhm, bedankt," stamelde Kasumi, terwijl ze met haar hand door haar haren ging. Hierbij stootte ze per ongeluk Miyu van haar schouder. De Caterpie viel spartelend naar beneden, Kasumi hapte naar adem en graaide naar haar Pokémon. Gelukkig stond Shui recht onder Miyu en hoefde hij alleen zijn pootjes uit te steken om de Caterpie op te vangen. Kasumi zakte gelijk door haar knieën en nam de kleine Pokémon van Shui over. "O Miyu, het spijt me. Dat was niet de bedoeling." Kasumi beet op haar lip. Wat was ze ook onhandig! Gelukkig gaf Miyu een kopje tegen haar duim en keek haar met grote ogen aan, alsof ze probeerde te zeggen dat het oké was. Kasumi kwam weer overeind en zette de Caterpie op haar schouder. Miyu trippelde rond haar nek en verschool zich weer in Kasumi's haar. De blauwharige keek op en schrok een beetje toen het andere meisje er nog stond. O ja.. "Uhm, ik ben Kasumi, trouwens." stamelde ze zacht. "Dit zijn Miyu en Shui." vervolgde ze, terwijl ze de Pokémon aanwees. Ze verschoof wat ongemakkelijk. Wat nu? Ze ging deze trainer echt niet uitdagen tot een gevecht. Balloo had net gevochten, Miyu was te zwak en Shui waarschijnlijk te sterk. Bovendien wilde ze gewoon wat combinaties oefenen en Miyu trainen. Maarja, zíj was degene die dit meisje had aangesproken. Werkelijk, wat moest ze soms met zichzelf?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellatrix Ulvida
Bellatrix Ulvida


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 16
Poképoints : 11
Reputatie : 1
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Paying a little visit  Vide
BerichtOnderwerp: Re: Paying a little visit Paying a little visit  Emptyma mei 06, 2013 7:15 pm

Bellatrix was opgelucht dat het meisje haar acties begreep. Ze keken elkaar aan en het meisje stelde zichzelf voor als Kasumi. "O ja.. "Uhm, ik ben Kasumi, trouwens. Dit zijn Miyu en Shui." Bellatrix keek naar de Squirtle, de Caterpie had ze zonet nog gezien, maar had zichzelf nu verscholen tussen de haren van Kasumi. "Ik ben Bellatrix en dit is Balloo," zei Bellatrix terwijl ze Balloo aanwees die zichzelf ook voorstelde met een "Char!" Ze keek hoe Balloo een stap naar voren deed naar de Squirtle en vroeg zich af hoeveel pokemon Balloo had gezien met zijn vorige trainer. Waren het er veel? Had Balloo ooit al een Squirtle gezien? Ze wist dat zij er maar een ooit had gezien van dichtbij toen ze ooit een keer op bezoek was in het lab bij professor Oak. Maar daarna ook niet meer tot nu. De rest had ze gezien op tv. Plots kreeg Bellatrix door hoe onervaren ze wel niet was. Ze werd nieuwsgierig en vroeg zich af hoeveel pokemon Kasumi al had gezien. Na een paar momenten te hebben gepiekerd had Bellatrix eindelijk het lef bij elkaar gebracht om het haar te vragen: "Ben je al een lange tijd op reis?" vroeg Bellatrix en keek Kasumi aan. "Ik ben zelf nog niet zo heel lang weg, dit is eigenlijk de eerste stad, waar ik ben nadat ik vertrokken ben uit Pallet Town. De stad waar ik vandaan kom."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Paying a little visit  Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Paying a little visit Paying a little visit  Emptydi mei 21, 2013 7:23 pm

˚˚ Kasumi ˚˚
Het meisje leek het feit dat Kasumi net haar Caterpie van haar schouder had geworpen te negeren. Alleen maar beter, ze voelde zich er al slecht genoeg over. Ze streek even zachtjes met haar vingertoppen over Miyu's lijfje. Miyu was al zo fijn gevoelig. Het laatste wat Kasumi wilde was dat de Pokémon een afkeer van haar kreeg, of erger nog, bang voor haar werd. De stem van het meisje haalde haar uit haar overpeinzingen. "Ik ben Bellatrix en dit is Balloo," stelde het meisje zichzelf en haar Pokémon voor. Kasumi glimlachte. "Aangenaam," zei ze zacht, maar opgewekt. Haar donkere ogen gleden naar de Charmander, die meteen naar voren stapte en Shui begroette. Zouden ze elkaar kennen? Ze had Shui nu al een tijdje, het kon zijn dat haar Squirtle van een andere lichting van het fokprogramma kwam.

˚˚ Shui ˚˚
Zijn ogen gleden over het meisje voor hem. Een jonge, onervaren Trainer. En waarschijnlijk veel te zelfverzekerd. Hij had het gevecht gekeken en hoewel ze gewonnen had van de overmoedige jongen, had ze zelf ook nog een lange weg te gaan. Je Pokémon laten aanvallen terwijl er een trainer op het veld loopt. Tsh. Hij was opgevoed met de strenge regel nooit en te nimmer een mens aan te vallen of te verwonden. Er waren natuurlijk altijd wat Pokémon geweest die deze regel met een korreltje zout namen, geen kwaad zagen in een krasje op de arm, maar Shui zweerde bij die regel. De Charmander, die onderhand voorgesteld was al Balloo, begroette hem vrolijk. Shui Sloeg zijn armen over elkaar en keek de Charmander schuin aan. Jonger dan hem, zwakker dan hem, naïever dan hem. Tsh. "Hai. Dat was niet zo'n strakke actie van je, daarnet," reageerde Shui enigszins bot.

˚˚ Kasumi ˚˚
De twee Pokémon waren met elkaar in interactie, alsof ze een gesprek voerde. Kasumi glimlachte. Het was fijn om te zien dat Shui wat vrienden maakte. Hij kon behoorlijk gereserveerd zijn. "Ben je al een lange tijd op reis?" vroeg Bellatrix plots en Kasumi keek verschrikt op. Ze zou bijna vergeten dat ze met een trainer stond te praten. "Ik ben zelf nog niet zo heel lang weg, dit is eigenlijk de eerste stad, waar ik ben nadat ik vertrokken ben uit Pallet Town. De stad waar ik vandaan kom." Kasumi opende en sloot haar mond. Shoot. Ze voelde dat ze rood werd. "Ik, uh, ben niet echt op reis, zeg maar," stamelde ze. "Naja, ik ga wel elke dag ergens anders heen, soms een paar dagen, maar ik ga nog wel naar huis, zeg maar." Haar hoofd voelde als een toorts, zo heet was hij. Ze schaamde zich rot! "Ik ben namelijk een Coördinator," verklaarde ze haastig. Misschien dat Bellatrix dan begreep waarom ze niet het land door reisde, op zoek naar Gyms.

OOC: Laat, sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellatrix Ulvida
Bellatrix Ulvida


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 16
Poképoints : 11
Reputatie : 1
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Paying a little visit  Vide
BerichtOnderwerp: Re: Paying a little visit Paying a little visit  Emptydo mei 23, 2013 11:14 am

Bellatrix:
Ze keek Kasumi aan en zag een lichte blos trekken naar haar wangen. Had ze iets verkeerds gezegd? Nee, toch? "Ik, uh, ben niet echt op reis, zeg maar," zei Kasumi. Voor even begreep Bellatrix haar niet. Waarom zou ze niet op reis zijn? Hoe kon ze anders alle Gymleaders verslaan? "Naja, ik ga wel elke dag ergens anders heen, soms een paar dagen, maar ik ga nog wel naar huis, zeg maar." Nu begreep Bellatrix er al helemaal niks meer van. Dat is toch onwijs onhandig! Hoe wil je binnen een dag van een Gym in Zuid Kanto weer teruggaan naar hier, dat kost je toch op zijn minst een maand? Waarschijnlijk langer zelfs. Nee, dat is niet handig, dan kan je beter gewoon op reis gaan en na alle Gyms te hebben verslagen terug naar huis gaan. "Ik ben namelijk een Coördinator," zei Kasumi snel. Dat verklaarde de hele boel. "Oo, ja nu begrijp ik het!" zei Bellatrix,"dat verklaard wel een hele hoop."Bellatrix glimlachte.

Balloo:
Hai. Dat was niet zo'n strakke actie van je, daarnet," zei de Squirtle die Shui heette. Balloo voelde een schaamte omhoog komen in zijn kleine buikje. Wat had hij anders moeten doen, de opdrachten van Bellatrix negeren. Dat zou ook niet echt kunnen. Toch? "Wat had ik anders moeten doen? Ik kan toch niet bij mijn eerste pokemongevecht met Bellatrix haar opdrachten negeren? Ik weet dat het fout was om die andere trainer aan te vallen, ik ken de regel, maar luisteren naar je trainer betekent ook iets, denk ik..." Balloo probeerde zo min mogelijk scherpe randjes toe te voegen aan zijn zinnen, anders zou dit uitlopen op een gesprek waar hij uiteindelijk geen goede vrienden zou maken met Shui. Hij had al gelijk op het eerste gezicht gezien dat Shui veel ervaring had met Pokemon en sterker was als hij. Dit was een pokemon waar je geen ruzie mee wilde en dat was ook vooral niet het plan van Balloo.

Bellatrix:
"Wat voor training is vereist voor je pokemon voor wedstrijden als ik vragen mag? Want ik heb daar nog geen ervaring mee gehad." Dat was inderdaad zo, ze had het wel gezien op tv, maar wat nu echt de bedoeling was, daar had ze zich nooit echt in verdiept. Het enige waar Bellatrix altijd naar keek, als ze een wedstrijd keek waren de prachtige uitvoeringen van de pokemon. Hoe ze een bepaalde twist gaven aan hun aanvallen zodat ze mooi werden uitgevoerd. Hoe ze op een grandioze manier uit hun pokéball kwamen. Dat was wat haar het meest verbaasde. Maar ze nu nooit echt geweten hoeveel training dat wel niet moest kosten voordat een pokemon dat kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Paying a little visit  Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Paying a little visit Paying a little visit  Emptyza mei 25, 2013 2:31 pm

˚˚ Kasumi ˚˚
Tot haar opluchting leek Bellatrix haar te begrijpen. Ze was ook wel een beetje onduidelijk geweest. Een Coördinator kon dingen nu eenmaal anders aanpakken dan een trainer. Trainen kon overal, ook thuis. Contests werden meestal ruim van te voren aangekondigd en dan kwamen er Coördinatoren uit het hele land. Kasumi zuchtte even en streek door haar haren. "Wat voor training is vereist voor je pokemon voor wedstrijden als ik vragen mag? Want ik heb daar nog geen ervaring mee gehad." vroeg Bellatrix toen. Kasumi keek op. "O, uhm. Naja, je concentreert je meer op de uitvoering van de aanvallen, in plaats van de kracht ervan. Ook bedenk je combinaties van aanvallen." Wauw, dat kwam er vloeiend uit. Kasumi vond het altijd makkelijker om over Pokémon te praten. Haar blik gleed naar het veldje waar Bellatrix haar gevecht had gehouden. Die was nu leeg, de andere kinderen waren vertrokken. "Ik, uh, wilde net wat gaan trainen met Miyu. Je mag wel kijken, als je wil tenminste," stelde Kasumi voor. Ze hield niet echt van publiek, maar aangezien ze daar ook mee om moest gaan bij een echte contests, was het wel een goede oefening voor haar. Als Bellatrix kwam kijken was het meer training voor haar dan voor Miyu. Het meisje giechelde even zacht.

˚˚ Shui ˚˚
De Squirtle bekeek Balloo vanuit zijn ooghoeken en merkte dan de Charmander enigszins ongemakkelijk was onder zijn woorden. "Wat had ik anders moeten doen?" vroeg de rode salamander. "Ik kan toch niet bij mijn eerste pokemongevecht met Bellatrix haar opdrachten negeren? Ik weet dat het fout was om die andere trainer aan te vallen, ik ken de regel, maar luisteren naar je trainer betekent ook iets, denk ik..." Shui zuchtte even en liet zijn armen zakken. De jonge Pokémon had een punt. Het gehoorzamen van je Trainer was even belangrijk. "Dat is zo," gaf hij toe, "maar juist omdat ze zo nieuw is, moet je haar een beetje in de goede richting sturen. Pokémon zijn niet de enigen die getraind moeten worden, weetje."Shui keek op naar Balloo en grijnsde. Hij was Kasumi ook aan het trainen. Zijn Trainer moest meer zelfvertrouwen krijgen en zich meer in nieuwe situaties werpen. Daar was Shui wel goed in, aangezien zijn goede performance bij de contest haar behoorlijk wat zelfvertrouwen had gegeven in haar kunnen als Coördinator. Daarnaast sleepte hij haar overal naar toe. Zijn blik ging over de Charmander. Misschien was Balloo niet zo'n slechte. Jong en naïef misschien, maar geen slechte. Misschien moest hij hem ook maar een beetje in de goede richting sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellatrix Ulvida
Bellatrix Ulvida


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 16
Poképoints : 11
Reputatie : 1
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Paying a little visit  Vide
BerichtOnderwerp: Re: Paying a little visit Paying a little visit  Emptyma mei 27, 2013 5:25 pm

Bellatrix:
Kasumi dacht even na voordat ze antwoord gaf en Bellatrix wachtte het af. "O, uhm. Naja, je concentreert je meer op de uitvoering van de aanvallen, in plaats van de kracht ervan. Ook bedenk je combinaties van aanvallen," zei Kasumi toen. Het kwam er uit als een vloeiende zin, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Bellatrix vermoedde dat ook, dat het zo aanvoelde voor Kasumi. Het meisje keek van het lege veldje weer terug enzei vervolgens: "Ik, uh, wilde net wat gaan trainen met Miyu. Je mag wel kijken, als je wil tenminste." Dat leek Bellatrix geweldig! Misschien dat zij dan ook wel ooit een keer zoiets kon doen, maar dan gewoon voor de lol. Om nieuwe ervaringen op te doen. "Dat lijkt mij heel leuk!" riep Bellatrix uit met een brede glimlach op haar gezicht. Terwijl ze samen naar het veldje liepen en Bellatrix ging zitten vroeg ze zich af of Kasumi al veel lintjes had gewonnen. Zou ze een top-coördinator zijn? Ze voelde een nieuwsgierige bui al opkomen vanuit de verte en was bereid om al haar vragen te stellen aan Kasumi nadat ze wat dingen had voorgedaan met Miyu.

Balloo:
De Charmander slikte een brok in zijn keel weg nadat hij dat had gezegd. Wat zou er gebeuren? Zou Shui boos worden? Had hij zonet een probleem veroorzaakt? O nee, dit was slecht. Dit was niet goed, integendeel... Balloo wat heb je gedaan?! zei de angsthaas binnenin hem. Dit had je een hele andere kant op moeten sturen, je had het beter kunnen accepteren en niks zeggen! Nee, beloofde de dappere kant van Balloo hem, dit is goed, je moet voor jezelf opkomen. Het komt allemaal goed. En dat kwam het ook want Shui gaf hem gelijk: "Dat is zo, maar juist omdat ze zo nieuw is, moet je haar een beetje in de goede richting sturen. Pokémon zijn niet de enigen die getraind moeten worden, weetje." Balloo keek op naar de Squirtle met grote ogen en luisterde aandachtig naar zijn woorden. Ze drongen langzaam tot hem door. Hij keek op naar Bellatrix, die stond te praten met Kasumi. Hij had gelijk, hij moest Bellatrix ook wat dingen leren en op weg helpen. Daar zou zijn dappere kant bij helpen! "Hoe doe je dat dan bij jouw trainer?" vroeg Balloo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Paying a little visit  Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Paying a little visit Paying a little visit  Emptywo mei 29, 2013 10:11 am

˚˚ Kasumi ˚˚
"Dat lijkt mij heel leuk!" riep het meisje uit. Kasumi glimlachte een beetje halfslachtig, ze wist eigenlijk niet of ze er nu blij mee moest zijn of niet. Miyu kon alleen maar Tackle en Stringshot, Caterpie's evolueerde al op level 7. Wat alleen maar meer aangaf hoe zwak en slecht getraind Miyu was. Samen met Bellatrix liep Kasumi terug naar het veldje. Daar schraapte ze even haar keel. "Dus, uh, goed," begon ze wat verward. Wat moest ze nu ook al weer doen? O ja, Miyu. Ze glimlachte verontschuldigend naar Bellatrix en pakte de kleine Caterpie van haar schouder. Eigenlijk was Miyu behoorlijk klein voor een Caterpie, ze paste zo op haar uitgestrekte hand. "Goed, uh, we gaan wat oefenen," zei ze tegen Miyu, waarnaar ze zich naar Bellatrix keerde. "Uh, tsja, ze kent eigenlijk alleen Tackle en Stringshot, dus daar is niet heel veel mee te verzinnen.." Kasumi slikte even, keerde zich weer naar het veld en beet op haar lip. Toen kwam er een gedachte in haar op.

"Miyu, Stringshot." De Caterpie vuurde een kleverig goedje af wat zich hechte aan de dichtstbijzijnde boom. Kasumi fronste. "Nee, langer aanhouden." Nu was het Miyu's beurt om te fronsen. De Caterpie volgde haar bevel wel op en deed haar Stringshot nu een tijd lang achter elkaar. Het vormde een soort kleverige tunnel, gemaakt van web. Toen het ongeveer een meter voor Miyu uitstrekte, gaf Kasumi haar volgende bevel: "Nu Tackle, er dwars door heen!" Miyu stopte haar Stringshot, maar twijfelde toen te lang. Toen de Pokémon haar Tackle uitvoerde, was de tunnel al half ingestort. De Caterpie lande vol in de plakkerige draden. "Miyu!" riep Kasumi verschrikt, terwijl ze naar haar Pokémon toe rende. Ze pakte de Caterpie op en probeerde haar van de draden te ontdoen. "Gekkerd, dat moet toch veel sneller,"giechelde ze. In haar hoofd had Miyu een prachtige, glimmende tunnel gesponnen en was ze er elegant doorheen gesprongen, terwijl alles om haar heen glitterde. Maarja, in het echt zag het er altijd weer anders uit. "Dat proberen we zo nog een keer," zei ze vriendelijk. Kasumi stond op en zag de bult plakkerige draden die de aanval had achtergelaten. Ze liep terug naar Bellatrix. "Uhm, zou Balloo het web dat er nu lig misschien kunnen opbranden?" vroeg Kasumi twijfelend. "Anders ligt het zo in de weg," voegde ze er zachtjes aan toe.

˚˚ Shui ˚˚
De grote, aandachtige ogen deden Shui goed. Sterker nog, het voelde geweldig! Hij, een leraar. Geweldig! Dat mocht onderhand ook wel, hij was misschien 1 of 2 levels verwijderd van zijn evolutie tot een Wartortle. Iets wat hij plande te blijven. Hij moest het alleen Kasumi nog vertellen. Maar ze leek hem toch geen type voor een enorme, angstaanjagend Blastoise. Balloo's stem haalde hem uit zijn gedachten. "Hoe doe je dat dan bij jouw trainer?" vroeg de Charmander nieuwsgierig. Shui grinnikte. "Ik heb haar zo ongeveer het podium op gesleept tijdens onze eerste wedstrijd. Daarvoor hebben we veel in de Gym van haar Tante getraind. Daar heb ik haar geleerd om ook wat te ontspannen tijdens en na het trainen." De Squirtle dacht even terug aan hun spelletjes in het zwembad en glimlachte. Het was voor Kasumi moeilijk om uit haar schulp te kruipen en ontspannen plezier te maken, maar hij had gemerkt dat ze daar minder moeite mee had wanneer ze met Pokémon speelde. "Daarnaast is het belangrijk om je trainer duidelijk te maken dat niet alles in één keer lukt," legde hij uit. Opnieuw gingen zijn gedachten terug naar de Gym, waar Kasumi een prima combinatie had bedacht, maar alles tegelijk wilde doen. Gelukkig had Cynthia hem geholpen door Kasumi duidelijk te maken dat er meerdere stappen in het leerproces waren. Zijn blik ging naar Kasumi, die onderhand al weer terug gelopen was naar het veldje. Daar was ze met Miyu aan het oefenen. Hij snapte echt niet dat ze liever met Miyu mee deed aan de contest dat met hem! Ze kon bijna niks!
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Paying a little visit  Vide
BerichtOnderwerp: Re: Paying a little visit Paying a little visit  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Paying a little visit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Paying a visit.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: West Kanto :: Viridian City-