Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Viridi Green
Viridi Green

Profiel Vrouw Aantal berichten : 78
Poképoints : 50
Reputatie : 11
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 6 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptydi apr 23, 2013 11:27 pm

Mhhh *kijkt naar uurwerk* Is het al 11 uur? Ik moet nog een post schrijven :C Ach, dan maar voor morgen dan. Ik heb tijdsgebrek de laatste tijd.
---
@Yume; Member Of The Season klinkt inderdaad beter dan Member Of The Period. *Kijkt onschuldig met een klein lachje* (Ik ben een beetje in m'n lachen vandaag, dus ik post random >3) Dan kan je het afkorten naar M.O.S. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptywo apr 24, 2013 5:53 pm

Member of the season klinkt wel heel awesome ja! Bovendien klopt het dan ook nog, want februari was in de winter en nu is het lente =D yaaaay, ik hou van kloppendheid =D
Yume Yukusai
Yume Yukusai

Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 117
Poképoints : 83
Reputatie : 19
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 14
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptywo apr 24, 2013 7:58 pm

haha XD Blij dat ik kon helpen :'D En de afkorting M.O.S... Ik zie het al helemaal voor me: De nieuwe betekenis van CoördinatorOf theSeason-playen, TrainerOSsen en uiteraard M.O.S. hoort daar dan bij =P
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyza apr 27, 2013 3:51 pm

Wat een stilte hier nu! Heb je idee doorgevoerd yume (:
Yume Yukusai
Yume Yukusai

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyza apr 27, 2013 5:01 pm

haha :3 Het nieuwe event lijkt me echt leuk =D Nog 29 RPG-posts en dan kan ik eindelijk een watersteen kopen voor Ashita, maar ik denk niet dat ik het in die tijd ga redden xD Het is wel slim om de focus op waterpokémon te zetten, aangezien bijna niemand die heeft en dan iedereen meteen de neiging heeft een magikarp of zoiets te vangen xD

Mag je trouwens op het event ook zonder waterpokémon verschijnen en dan random op de Lapras van Cynthia ringen verzamelen bijvoorbeeld? =3
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyza apr 27, 2013 5:03 pm

Nja, misschien was het niet helemaal duidelijk. Iedereen is welkom, alleen moet je alle pokémon in hun pokéball houden, behalve wanneer het een watertype is. Iedereen gebruikt Lapras voor het ringsteken Wink Het is wel zo dat je enkel met een waterpokémon mee kan doen aan de gevechten.
Yume Yukusai
Yume Yukusai

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyza apr 27, 2013 5:19 pm

Oké, dan heb ik het toch goed begrepen =)
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyza apr 27, 2013 5:53 pm

Je mag trouwens niet zomaar random op mijn Lapras springen hoor Yume XD Je moet je eerst voor het onderdeel opgeven en dan wordt er een topic voor geopend Wink
Yume Yukusai
Yume Yukusai

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyza apr 27, 2013 10:43 pm

awww xD *ziet het al helemaal voor zich: stuk of dertig mensen springend op Cynthia's Lapras die met z'n allen door te veel gewicht heel langzaam zinken* jep :3
Iria Filio
Iria Filio

Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyza apr 27, 2013 10:53 pm

*zucht*
Kan ik weer niet meedoen aan het event, omdat Iria bang is voor water en Viridi zo'n type is dat het haat als je haar de les spelt (Pokémon in pokébal houden etc.) XD

Iemand zin in potje met Viridi? Ik heb zin om met haar te posten ;3
Chiaki Tsuda
Chiaki Tsuda

Profiel Vrouw Aantal berichten : 194
Poképoints : 175
Reputatie : 40
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 18
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyza apr 27, 2013 11:34 pm

Yus, eindelijk weer eens een redelijke post met Chiaki <3 Hoewel ik hem eigenlijk langer wilde maken omdat het wel weer even geleden is, maar ach. Dit is ook goed c:
Yume Yukusai
Yume Yukusai

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyza apr 27, 2013 11:51 pm

Iria Filio schreef:

Iemand zin in potje met Viridi? Ik heb zin om met haar te posten ;3

Ikke! Ik heb al een topic openstaan in Mount Moon maar ik kan ook een nieuw topic maken(of jij natuurlijk :p)
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyzo apr 28, 2013 2:48 pm

Omg Yume, wil je niet met zulke horrorverhalen komen? Mijn arme Lapras XDDD
Yume Yukusai
Yume Yukusai

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyzo apr 28, 2013 4:01 pm

Dan had je maar ook je Dewgong moeten inzetten, dan konden ze alle mensen een beetje verdelen Razz
Miki Hoshii
Miki Hoshii
Volwassene

Profiel Vrouw Aantal berichten : 126
Poképoints : 61
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 20 years ~
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyzo apr 28, 2013 4:58 pm

@Bo;;
Ik zal zo met Miki reageren?

Oeh Sishuri past perfect bij dat event, maar haar Squirtle <'3
Iemand topicje met haar?

Woep, vanmiddag naar een wedstrijd geweest die dik met 5-2 werd gewonnen, was erg leuk C:
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyzo apr 28, 2013 10:07 pm

@Yume: Zeg, mijn Pokémon zijn geen speeltuintoestellen jonge dame! =p
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyma apr 29, 2013 2:48 pm

Iria Filio schreef:
*zucht*
Kan ik weer niet meedoen aan het event, omdat Iria bang is voor water en Viridi zo'n type is dat het haat als je haar de les spelt (Pokémon in pokébal houden etc.) XD

Dan stuur je Viridi toch juist heen? Everybody loves the troublemaker Razz Heeft Cynthia ook wat orde om te houden xD En Iria kan wel naar de Chansey Fair. Die is gewoon buiten op het terrein van de Gym.

En Yume, op een Dewgong kan je niet staan Razz
Viridi Green
Viridi Green

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyma apr 29, 2013 5:26 pm

Brendon Mayon schreef:
Iria Filio schreef:
*zucht*

Dan stuur je Viridi toch juist heen? Everybody loves the troublemaker Razz Heeft Cynthia ook wat orde om te houden xD En Iria kan wel naar de Chansey Fair. Die is gewoon buiten op het terrein van de Gym.

*le gasp*
Ideeëtje(s) :3
---
Ik hoop dat ik nog kan posten, ben maar thuis rond 8u30 en moet zo weg. *zucht* Gelukkig is het woensdag 1 mei! Dus geen school! Mudkip la
Want god, die leraren beginnen me te irriteren met hun SB's, huiswerken, dialoogjes en presentaties. Crying or Very sad En ik ben nogal lui *kuch*
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari

Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyma apr 29, 2013 5:50 pm

Haha, mooi dat ik je op ideeën breng! Ik heb gepost, le gasp! Vanavond Koninginnenacht, woehooooee!
Chiaki Tsuda
Chiaki Tsuda

Profiel Vrouw Aantal berichten : 194
Poképoints : 175
Reputatie : 40
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 18
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyma apr 29, 2013 6:30 pm

Pff, koninginnenacht. Ik doe al niet mee aan koninginnedag, waarom denkt het volk dan dat ik daar ook aan meedoe? >C

Aan de andere kant, ik ben morgen alleen thuis, dus ik kan gamen tot ik erbij neerval <3
Lillian Yamaha
Lillian Yamaha
Volwassene

Aantal berichten : 100
Poképoints : 80
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptyma apr 29, 2013 10:41 pm

Haha ik doe ook niet aan koninginnenacht hoor Rolo =p Mijn huisgenoten waarschijnlijk wel, dus als het goed is, is het lekker rustig als ik in Zwolle aan kom <3 Tenzij ze natuurlijk nog thuis aan het indrinken zijn >.> Anywho, ik ga morgen wel lekker naar Groningen (fuck logic) koninginnedag vieren =p

@Kasumi: Whoot! Go You!
Arya Myani
Arya Myani

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptydi apr 30, 2013 11:08 am

Ik ben gisteren voor het eerst in een achtbaan geweest en het was echt geweldig! Ik ging eerst in de Vogel Rok, daarn ain de Vliegende Hollander, daarna in de waterdraak van Joris en de Draak (de vuurdraak won helaas) en daarna ben ik ook nog in de Python geweest Very Happy

En ik heb daarnet naar de abdicatie gekeken.

En ik hou van het topic van Iria en Arya. Ik krijg er zo veel inspiratie van Very Happy
Shiyo Hayame
Shiyo Hayame

Profiel Vrouw Aantal berichten : 131
Poképoints : 95
Reputatie : 23
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 17 years
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptydi apr 30, 2013 1:31 pm

Ik denk dat ik vandaag het beste de tv en radio kan vermijden. PFFT alsof ik dat nooit doe hyukhyuk.

Oh, je bent naar de efteling geweest? Voordat die drakenachtbaan stond, was er een houten achtbaan die iets met een pegasus te maken had. Ik en mijn vriendin waren daar toen niet weg te slaan <3 Het jaar erop besloot school er weer heen te gaan, maar toen kwamen we erachter dat die houten achtbaan er niet meer was. Toentertijd werd aan Joris en de Draak gewerkt :c
Miki Hoshii
Miki Hoshii
Volwassene

Profiel Vrouw Aantal berichten : 126
Poképoints : 61
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 20 years ~
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptydi apr 30, 2013 5:33 pm

Is de Pegasus er niet meer? NOES D<
Dat was mijn allereerste achtbaan, mijn vader had me erin getrokken en ik wilde er op 20 meter hoogte uit. Hehe. Mooie tijden ;-;
Waarom moesten ze die nieuwe na net dáár neerzetten *zeurzeur*
Viridi Green
Viridi Green

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Emptydi apr 30, 2013 10:39 pm

Zop gepoost met Viridi. Poging tot een Weedle vangen >3
En nu beginnen aan de post met Iria en daarna aan de post voor bij het evenement.
---
Pff, had vandaag weer zo'n slechte dag op school, ben beginnen te wenen omdat ik boos werd. Wou de kop inslaan van de stagere omdat hij heel de tijd me belachelijk maakte voor de klas en moest toen op gesprek bij de gymleerkracht zelf. Yay! Ben toen het laatste lesuur Frans stil gweest, zoals altijd op die kutschool, en heb toen op de trein (moest wel van mijn vriendin, ze wit het van een ex-vriendin uit m'n klas) mijn reden voor dat wenen moeten uitleggen. Het was dus omdat ik me weer niet goed in mijn vel voelde en ik weer de neiging kreeg tot zelfmoord nadat ik weer als laatste werd gekozen om koppels te maken in gym. Moest ik met iemand die ik niet ken, goed. We spelen dus, 1, 2, het waren misschien 3 ronden en toen moesten wij als voorbeeld. Ik kan niks van volleybal en ik kookte al een beetje omdat ik constant als een stuk stront wordt gezien in mijn nieuwe klas. Het lukt dus niet en zegt mevrouw van; "... (naam leering), wat is er?" zij; "Met mij niks hoor," *kijkt naar mij* Ooh wat had ik zin om dat wijf eens een goede mep te verkopen. (even voor de duidelijkeheid ik ben ween niet veel, maar als ik ween is het omdat ik razend ben) Kwam die stagere met 'was er?' blablabla... Toen begonnen onze tegenstanders ookal met 'wat is er Bo?' etc. Toen riep ik van "Ik haat mijn leven! En deze f*cking kutschool, laat gewoon mijn leven en ik met rust!" En toen begonnen ik zowat zachtjes te meppen en te duwen.
Heb dus voor de eerste keer aan iemand in real mijn zelfmoord story verteld en het luchtte wel op... Ik moet van haar eens gaan praten met de leerlingenbegeleiding, maar ik heb daar geen zin in.

My life realy sucks ;-;
----
Maar goed, ik kom van de manage, ben vol inspiratie en heb me eens goed uitgeweend bij die vriendin op de trein. Dus ik voel me al veel beter, maar ik ben bang om mijn klasgenoten tegen te komen donderdag. Ik heb nog niet met hun gepraat na dit alles :~:

Gesponsorde inhoud

Profiel
Pokégear
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 6 Empty

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-