|
|
Auteur | Bericht |
---|
Yume Yukusai
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 117 Poképoints : 83 Reputatie : 19 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 13, 2013 9:56 pm | |
| ik zie hetzelfde als jullie xD
Ik heb ook nog deze gevonden, misschien wel klein maar het zou een wallpaperformaat moeten zijn :'D
http://www.theotaku.com/wallpapers/view/178391/cherry_blossoms
|
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 13, 2013 9:56 pm | |
| Ik zie ook alleen een pluk haar, een paar oortjes en een voorhoofd. Maar hoe moet je het invoeren Car? Want ik denk dat je wel ergens kunt zeggen dat hij moet verkleinen bij kleinere schermen ofzo... volgens mij heb ik die code hier al wel eens eerder neergezet, maar ik weet dus niet hoe je het in moet voeren en of het hier werkt enzo. :3 Edit: Die is ook leuk! Maar max. 1024x768 als ik het goed zie, da's voor veel pc's en laptops nog te klein... (voor mijne iig wel)
Laatst aangepast door Kane Hayashi op ma mei 13, 2013 9:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 13, 2013 9:58 pm | |
| Ow, nja, ik doe het gewoon via de makkelijke weg xD Als je een code hebt zou dat fijn zijn. Dan moet ik die invoeren in de templates denk ik. Of is het een CSS code? Maar als jullie hem allemaal heel groot zien, maak ik hem gewoon een beetje kleiner edit: zo beter jongens? Hij is nu 1600 width. Vind hem wel erg bij het forum passen (: |
|
| |
Yume Yukusai
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 117 Poképoints : 83 Reputatie : 19 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 13, 2013 10:04 pm | |
| Ik zie nu het 7/8ste deel van het hoofd van een van de Growlithe, dus het komt wel in de buurt :3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 13, 2013 10:05 pm | |
| Ik zie het gehele hoofd, de rug en de staart van 1 growlithe, wel te verstaan.
Maar hé, jongens, we hebben een chatbox. Wisten jullie dat? * schopt iedereen naar de chatbox* |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 13, 2013 10:06 pm | |
| Even kijken hoe het ookalweer zat...
Ik denk dat je zoiets in moet vullen:
background:url(""); background-size: 100%;
Weet niet helemaal zeker of het zo werkt hoor, maar proberen kan geen kwaad denk ik?
edit: Of misschien was het background-width: 100%; ... hm... ik zal het zo even aan Anja vragen, die weet dat soort dingen altijd beter dan ik. XD |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 13, 2013 10:29 pm | |
| Als je dat maar weet :ego: Haha, nee, daar heb je zo'n handige site voor. Het is dus idd size |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 13, 2013 11:35 pm | |
| Tof! Die slaan we even op. Zal er een keer naar kijken. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 14, 2013 5:06 pm | |
| Eerlijk? Ik vind deze een beetje.. saai D: Maar.. Als de anderen 'm leuk vinden, is het voor mij ook goed natuurlijk |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 14, 2013 6:41 pm | |
| Het is de eerste achtergrond waarvan ik zoiets heb van; ja, die past wel bij KE!
Zo, inschrijvingen zijn dicht, ringsteken is begonnen! An (weet niet meer wie Jasmine is xD), je hebt een PM op Jasmine! |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 14, 2013 7:27 pm | |
| Hij mist net een stuk om echt volledig op het scherm te passen though xD |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 14, 2013 8:02 pm | |
| #Brendon: Zeker zo laten dan! ;D |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 14, 2013 8:11 pm | |
| - Chiaki Tsuda schreef:
- Hij mist net een stuk om echt volledig op het scherm te passen though xD
Dus hij is voor jouw scherm niet groot genoeg? Aan de zijkant op de onderkant? Want hij is nu 1600x1000 px. Edit: Veel mensen online, chatbox in! Snel! |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 14, 2013 8:17 pm | |
| Als het lukt om met die 100%-code te werken, dan kun je 'm wel weer terugzetten op de oude resolutie. En yay! Ik ga meteen met Jasmine posten. |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 14, 2013 8:28 pm | |
| Aan de zijkant.
Ik heb de slappe lach omdat mijn post langer is dan die van Lianne in dat Whirling Waterpool topic. Aan de andere kant vind ik dat niet lachwekkend. |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do mei 16, 2013 7:42 pm | |
| Heeft iemand een leuk idee voor iets om in 3D te maken in Maya? We moeten morgen een foto (dus geen plaatje) meenemen van iets dat we willen maken voor de eindopdracht, maar het mag dus van alles zijn en dus heb ik geen idee wat ik moet gaan maken. Vooral ook omdat we pas één les gehad hebben en ik geen flauw idee heb wat haalbaar is en wat niet. Ik wil mezelf wel een beetje uitdagen, though, dus kom niet aan met een bal ofzo... XD Dus... iemand suggesties? |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do mei 16, 2013 8:31 pm | |
| Uh, wat is Maya? En, naja, draken zijn altijd awesome :3 |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do mei 16, 2013 8:36 pm | |
| Een 3D tekenprogramma En ik denk niet dat draken mogen, aangezien ze het nadrukkelijk over foto's hadden... Maar dat moet ik morgen nog even navragen want ik wil idd heel graag een draak of iets anders fantasy-achtigs doen. |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do mei 16, 2013 9:48 pm | |
| Ik ga volgend jaar met Maya aan de slag! Dit jaar zijn we met 3DS Max bezig geweest. Ik kan je zeggen dat 3D heel moeilijk te begrijpen is, vooral als je pas één les hebt gehad, dus ik wens je veel succes met die draak xD |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr mei 17, 2013 7:06 pm | |
| Haha, nouja, heb het vandaag gevraagd en we mogen in ieder geval iets fantasy-achtigs doen. De docent vond een draak ook niet zo'n goed idee (of eigenlijk wel, maar hij zei: "Ik vind dat wel leuk, maar ik denk dat jij het niet leuk gaat vinden ") Hoewel hij niet eens deed alsof het zo moeilijk was ofzo, eerder te veel werk... wat wel apart is, want hij is nogal van het "Maya is zo moeilijk" en dat soort stuff (en dan lekker zijn supermooie eigen werk showen enzo). Maar ik ga dit weekend lekker oefenen met Maya (dat voor studenten overigens gratis te downloaden is!) en dan eens zien wat voor leuks ik kan maken. xD Edit: Is facebook bij jullie ook zo vervelend op de homepage of ligt het aan mij? Wil je "meer verslagen" aanklikken, verschijnen dezelfde statussen die al te zien waren, nog een keer... Edit2: Hij doet weer normaal |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo mei 19, 2013 2:34 pm | |
| Hebben jullie al wat gekozen? Ben er wel heel benieuwd naar! Yay, een nieuw lid! Welkom Leah (: Zit nu op de laptop van een vriend van me, de achtergrond is hier ook wel prima Maar zal binnenkort eens met die codes gaan klooien. Weet alleen niet of dat in het CSS sheet moet of in de templates :/ |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 20, 2013 5:47 pm | |
| Die Growlithe is zo lief <'3
Volgende week dinsdag moet ik een spreekbeurt houden, in het Duits. En als ik zenuwachtig ben [wat ik echt altijd ben voor de klas x'D] is mijn accent zo duidelijk dat ik gewoon beter Nederlands kan gaan praten. Help me D: |
|
| |
Yume Yukusai
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 117 Poképoints : 83 Reputatie : 19 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 20, 2013 6:11 pm | |
| Ehm, niet panikeren, ik heb vorige week zo'n Duits presentatie moeten houden :3 En dan zeggen ze altijd dat als je nerveus bent, je moet denken aan hoe stevig je voeten op de grond staan en je houding enzeu want blijkbaar maakt dat je minder nerveus :') Niet te snel xD Ik praatte zo snel dat zelfs mijn Duits docent me nauwelijks kon volgen xD |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 20, 2013 6:21 pm | |
| Misschien dat het wel werkt, mijn onderwerp is wel leuk, gelukkig dat we dat zelf mochten kiezen. Ik praat meestal zacht of onduidelijk, soms allebei x'D |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 20, 2013 7:40 pm | |
| @Miki: op wat voor enge school zit jij dat je een spreekbeurt in het Duits moet houden =O (spreekbeurten in het Nederlands zijn al dodelijk eng ><)
@Car: Ik heb nog niets gekozen. Ik weet het gewoon niet... Misschien een raaf of zo. Maar ik weet ook niet of dat moeilijk is. Hm.. misschien de leraar maar even een mailtje sturen...
Trouwens, die Pokémonlijst is superhandig! Is hij al helemaal up-to-date? (ik zag namelijk dat het aantal Starmies nog niet klopt, dus ik vroeg me af of je al helemaal klaar was met tellen)
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|