|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 9:26 am | |
| #Lianne: Dankjewel.. Ik voel me al iets beter, maar deze hitte is zo vreselijk. Een beetje warm is oké, maar zo warm.. 's Nachts slapen is ook moeilijk, haha >.< |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 9:30 am | |
| Ik ben 15 :3 (alleen kijken mensen me altijd ongelovig aan als ik dat zeg ^^") |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 9:45 am | |
| @Alexis: Graag gedaan meisje, i know what you feel *hug* Ik heb het probleem dat ik het bij de lichtste inspanning al heel snel warm krijg, dus met dit warme weer raak ik al gauw oververhit en is het voor mij stikbenauwd D: O en ik heb gepost met Destiny in Metal Alley =p
@Arya: Hahaha ja, de ongelovige blikken XD Doen ze ook heel vaak als ik zeg dat ik 22 ben XD Maar hé, zolang je maar goed in je vel zit en jezelf kunt zijn^^ |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 10:04 am | |
| #Lianne: Ik zal straks of morgen reageren, want ik heb met mijn vriendje afgesproken, maar je post ziet er mooi uit! ^^ En ja.. Ik moet straks meer dan 10 km fietsen, help XD |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 10:15 am | |
| @Alexis: Haha komt goed meid, vandaag heb ik toch allemaal mensen op bezoek en morgen is de meet, dus het heeft geen haast^^ Veel plezier met je vriendje!
Tralalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
| |
Luna Carter Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 47 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 11:06 am | |
| hoi allemaal
morgen zijn mijn zus en ik alleen thuis. Dan gaan we een film kijken. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 11:17 am | |
| #Lianne: Jij *jaloers* veel plezier met de meeting! Iedereen trouwens #Luna: Leuk. Al een film in gedachten? |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 12:39 pm | |
| - Arya Myani schreef:
- Ik ben 15 :3
(alleen kijken mensen me altijd ongelovig aan als ik dat zeg ^^") +1! Dat heb ik ook vaak. dat is zo funny xD --- Ben zo moe, wil slapen.... Maar kan niet @Alexis; Suc6 ;3 |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 12:57 pm | |
| @Alexis;; Je hebt Miki kwaad, gefeliciteerd x'D + veel plezier (:
Ik ben veels te kinderachtig om 15 te zijn x'D |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 1:09 pm | |
| - Miki Hoshii schreef:
Ik ben veels te kinderachtig om 15 te zijn x'D Ik heb dat als 17 jarige x'] &Heb de meest vage post ooit gemaakt: naar een accessoire winkel gaan voor de lol |
|
| |
Luna Carter Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 47 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 1:18 pm | |
| jawel maar hij is wel een beetje kinderachtig
een ipad is echt super !!!! ik heb nu voor de eerste keer candy crush gespeeld en dat is echt een super leuk spel !!!! |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 1:27 pm | |
| @Bo: Riskeer maar niet de woede van je moeder :p En van die gemiddelde leeftijd moet je je idd niks aantrekken, we huppelen wel allemaal rond op een Pokémon forum :p en we zouden wel een groot bord gemaakt hebben hoor, als er voor ons nog onbekende mensjes kwamen @Luna: Ik zit al vet lang vast op één zo'n level van candy crush xD IK hou van jullie gepost <333 |
|
| |
Luna Carter Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 47 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 1:36 pm | |
| dat is jammer? wil je mij anders toevoegen op facebook? want op facebook kan je bij candy crush mensen helpen. aan welk level zit je? |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 1:50 pm | |
| Level 86 Dankje voor het aanbod, maar dat hoeft niet |
|
| |
Luna Carter Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 47 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 1:54 pm | |
| |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 3:11 pm | |
| Waarom speelt iedereen Candy Crush Saga D: Ik speel alleen Pet Rescue Saga :3 |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 3:44 pm | |
| Candy Saga is geniaal, maar ik zit al maaaaaanden op level 30 ofzo XD
Ohoho, een gigantisch bord. Dat gaan we echt zoooooo doen bij de volgende meet! |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 4:25 pm | |
| - Spoiler:
Bird-drawing time x'D |
|
| |
Luna Carter Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 47 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 4:50 pm | |
| ik zit nu in level 9 maar ik heb even geen levens meer |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 8:13 pm | |
| Noooo, Yume! Wat heb je gedaan?! *points at WWF* =(
@Miki: wow, ze zijn nu al hartstikke mooi ^^ |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 8:24 pm | |
| Waarom speelt iedereen Facebookspelletjes? Speel echte games ermg
@Miki; Ze zien er echt awesome uit <3 |
|
| |
Luna Carter Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 47 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 8:36 pm | |
| facebook spelletjes zijn gewoon echt heel leuk |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 9:15 pm | |
| Merci, het eindresultaat werd dit x'D - Spoiler:
om eerlijk te zijn was ik een beetje te ver gegaan met het oog, dus moest ik als pupil glitter gaan gebruiken -typex was weer 'ns kwijt x3- |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 10, 2013 9:55 pm | |
| Mooi Miki! Yay, ben bij de Atjes! Heb wel heeel erg zin in morgen :3 |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 11, 2013 7:10 am | |
| Kinderachtig?! ;D Ik ben ook zeventien en kei kinderachtig! Gisteren reed mijn vriendje achter mij - het was leuk trouwens, de ontmoeting met ouders viel reuze mee, ze vinden me leuk, ook al trok mijn haar op niks XD - aan en ik reed van de brug, ik steek m'n voeten naar links en rechts en roep 'whieee' en ik hoorde hem lachen.. Naja, ach, hij is ook wel eens kinderachtig hoor Anyway, veel plezier op de meeting vandaag! Denk aan me terwijl ik zit te zweten in dat kantoor.. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|