|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 12, 2013 1:23 pm | |
| Haha, awesome! Ik zal hem erbij zetten (: Ik wilde idd nog veel meer emoticons doen, maar ben er nooit echt mee verder gegaan. |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 12, 2013 1:36 pm | |
| Woesh! Mijn ganzenopdracht is bijna af^^ Ik moet alleen even wachten met posten tot het topic met Kasumi wat verder is en ik Spring heb laten evolueren, anders klopt het niet meer hahaXD |
|
| |
Light Yagami
Profiel Aantal berichten : 79 Poképoints : 18 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 jaar oudPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 12, 2013 1:38 pm | |
| Ik heb mijn Golduck opdracht al afgerond, en aan de reputatiepunten te zien is hij door 2 man al goedgekeurd? |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 12, 2013 1:41 pm | |
| Jup, ik heb je in ieder geval een reputatiepunt gegeven. |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 12, 2013 1:44 pm | |
| Haha ik heb je er ook een punt voor gegeven :3 En ik hoop vandaag mijn opdracht te kunnen posten, en anders morgen (tenzij ik geen internet heb op Texel haha XD) |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 12, 2013 1:53 pm | |
| Hmm, je vind vooral la emoticons (zoals deze ) Ik zal zo even gaan posten! |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 12, 2013 2:00 pm | |
| Maar emoticons zoals zijn juist epic! <3 En is goed, ik ga even met Lillian en Destiny spelen =p |
|
| |
Cinder Hysha
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 42 Poképoints : 8 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 12, 2013 2:06 pm | |
| Net mijn kamer helemaal schoon gemaakt .-. das echt veel werk. Nu naar Ikea 8D |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 12, 2013 2:10 pm | |
| /komt langzaam om het hoekje het gesprek binnen Wauw, het voelt als eeuwen geleden.. ;A; |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 12, 2013 2:36 pm | |
| Welome back Rolo <3
Mwuhahahahaha met Cynthia een random topic binnen gewalst <3 |
|
| |
Shiyo Hayame
Profiel Aantal berichten : 131 Poképoints : 95 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 12, 2013 11:06 pm | |
| Thanks c: Wauw, ik heb eindelijk weer eens gepost. En ik deed er een hele dag over. Good job, me! |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 13, 2013 8:08 am | |
| Haha tja, niet iedereen kan zo overijverig zijn als ik >: D Al komt Sander aardig in de buurt geloof ik =p @Sander: Je Golduckopdracht was leuk :3 Al heb ik wel het gevoel dat je er nog meer uit had kunnen halen WOESH! Lianne zit in de trein naar Zwolle en gaat vanaf daar naar TEXEL! =D Misdragen jullie je niet té erg? Als ik Wifi heb daar houd ik jullie wel stiekem in de gaten hoor=p |
|
| |
Light Yagami
Profiel Aantal berichten : 79 Poképoints : 18 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 jaar oudPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 14, 2013 12:49 pm | |
| Lieve mensen, nu zo in de auto, dan nogmaals in de auto, dan in het vliegtuig en dan met de taxi, IK GA NAAR TURKIJE, Keep calm and RPG without me |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 14, 2013 1:11 pm | |
| |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | |
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 14, 2013 4:38 pm | |
| Inderdaad: adem in... adem uit... Niemand neemt het je kwalijk als je een dag niet post (alsof jij niet al zo vaak weken op mij of Anita hebt moeten wachten!) Maar wel een leuk dagje uit gehad? |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 14, 2013 4:41 pm | |
| Steek het maar op m'n perfectionisme Ja, het was echt awesome! <3 Eerst iets gaan halen voor ... (ik zeg niet wie, want als deze dat hier leest, weet diegene al over wie ik het heb en dat wil ik voorkomen, je weet maar nooit (a) ) en daarna met mijn vriendje thuis 'n film kijken.. of toch geprobeerd, z'n TV werkte niet.. Ach, aan elkaar hadden we ook wel genoeg, haha xD (Niet gaan denken, want, nee, nee.. Oké, nevermind) En daarna gaan werken ^^ En nu: anderhalve week niet werken! Genoeg tijd om te RPG'en, plannen te maken en plezier te hebben dus! ^^ |
|
| |
Cinder Hysha
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 42 Poképoints : 8 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 14, 2013 5:03 pm | |
| Dat moment dat je overal inspiratie hebt, behalve voor deze site. -.- |
|
| |
Joan Silver
Profiel Aantal berichten : 6 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 19Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 14, 2013 7:53 pm | |
| Hoi iedereen! Ik ben Nadine c; Ik denk niet dat iemand mij hier kent? |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 14, 2013 7:56 pm | |
| Welkom! Haha, ik ken je in ieder geval niet. :3 |
|
| |
Joan Silver
Profiel Aantal berichten : 6 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 19Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 14, 2013 8:22 pm | |
| Dankje! Ik heb eigenlijk een vraag; mag je ook een Umbreon aan het begin (dat die dan 3 credits is)? Want er staan maar 3 evoluties van Eevee tussen die rijtjes bij uitleg, maar ik wil echt heel graag een Espion of Umbreon c; |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 14, 2013 8:27 pm | |
| Nee, dat mag niet. Umbreon en Espeon zijn van de tweede generatie. Hier zijn alleen Pokémon van de eerste generatie toegestaan. |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 14, 2013 8:32 pm | |
| Miep, ik schaam me nu echt met de blunders die ik met de aanvallen maakte, ondanks de site's die ik had open gehouden bij het maken van de post. * Zucht* ^^' @Freedje; Don't mind over de posten hoor; ] @Joan; Ik ken je ook niet, maar wees welkom op Ke |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 14, 2013 8:36 pm | |
| Hoi Nadine! Welkom op het forum =D
@Vincent: heb ik ook weleens gedaan hoor xD Ik schreef doodleuk met een lijstje erbij dat Goldeen Confuse Ray deed, terwijl hij die überhaupt niet kan xD |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 14, 2013 8:39 pm | |
| - Vincent Köhler schreef:
- Miep, ik schaam me nu echt met de blunders die ik met de aanvallen maakte, ondanks de site's die ik had open gehouden bij het maken van de post. * Zucht* ^^'
Aawr, dat hoeft niet. :3 Mag ik vragen welke sites je gebruikt voor de aanvallen? Het beste kun je denk ik Serebii gebruiken, die wordt hier op het forum het meest gebruikt. ^^ (Maar ik denk dat je vooral gewoon even goed met jezelf moet afspreken op welk level je Jolteon nu ongeveer zou zijn, dan kun je iets gerichter zoeken naar een aanval) Maar idd, wat Kean zegt: je bent echt niet de eerste die de fout in gaat met aanvallen. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|