Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 The Wild Horses {RPG}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
The Wild Horses {RPG} Vide
BerichtOnderwerp: The Wild Horses {RPG} The Wild Horses {RPG} Emptydo jul 04, 2013 7:28 pm

The Wild Horses {RPG} Kaders

REGELS||PORTAL||INFORMATIE

Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Moondancer leidt The Darks. Snowflake leidt The Suns en Shadowstar leidt The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Non-horses die wij geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij onpaardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je natuurlijk in mijn kudde te zien!
Veel Hoefjes Starlight-Leader van The Stars

Naam: The Wild Horses
Soort: {RPG}
Onderwerp: Wilde paarden
Omschrijving: Je moet leren overleven als een paard. Schrijf je eigen ontworpen paard door een wereld waar mensen en roofdieren het land hersen. Join een kudde of wordt een wild paard. Wie weet wordt je zelfs een Leader als je geluk hebt!
---
Alle gebruikers hebben in totaal 6623 berichten geplaatst
We hebben 194 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Noyada
Deze site is niet van mij, ik ben er Angeldream.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

The Wild Horses {RPG}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Wigglytuff Club :: Promotie board-