|
|
Auteur | Bericht |
---|
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Mimic zo okt 20, 2013 2:29 pm | |
| Hallo en welkom bij Mimic! Creëer hier je eigen account en deel je gedachten met heel Kanto!
Mimic is gebaseerd op Twitter, net zoals Pokébook afgeleid is van Facebook. Er kunnen enkel Mimic berichten worden geplaatst in dit topic, maar je kan de berichten natuurlijk verwerken in een IC post!
.x. R U L E S .x. Voor het plaatsen van berichten zijn er enkele regels:
1. Gebruik ten alle tijden dit postsheet! - Code:
-
<div align="center"> <div style="background-image:url(http://i41.tinypic.com/a08i9t.png);height:180px;width:600px;border:0px solid black; margin-top:10px;padding:0px;overflow-y:auto; overflow-x:auto;"><div align="left"><div style="margin-top:80px; margin-left:25px;"><div style="color:#c89fa5;font-size:12px;"><b>USERNAME</b>
MESSAGE</div></div></div> </div></div> 2. Verzin een username voor je karakter, maar denk eraan dat je deze niet meer kan veranderen! Je username zal worden toegevoegd aan de onderstaande userlist.
3. Alle berichten zijn IC! Schrijf dus vanuit je karakter.
4. Schrijf korte berichten. Wanneer het niet in het postsheet past, is de boodschap te lang. (NIET de lettergrootte aanpassen!)
5. Wil je iets ReMimicen (retweeten)? Quote dan het bericht en plaats je eigen bericht eronder.
.x. U S E R L I S T .x. IslandGirl ~ Karin Mayon WaterQueen ~ Cynthia Claves PokémonMaster ~ Kenji Claves SunsetRidingSchool ~ Lillian Yamaha (account manege) ManesOfFlame ~ Lillian Yamaha (Privé) DragonsForever ~ Destiny Kashimuro KaShuimi ~ Kasumi Ashari FourSeasons ~ Sora Takahashi KeanTheCaterpieKing ~ Kane Hayashi KaneTheWeedleWarrior ~ Kean Hayashi TenChi ~ Chiaki Tsuda DrawingFlowers ~ Arya Myani MysteriousBoy17 ~ Light Yagami Greenkeys ~ Viridi Green ThunderBlitz ~ Vincent Köhler InsecureGirl ~ Alexis Vegas NeverEndingBubble ~ Sishuri Kaimia FireFlamingGirl ~ Claire Mcleod TickTak ~ Marie Takke SpaceCowboy ~ Crouge Jones WaterBubble ~ Ausna Sirena Pokélordess ~ Olivia Wild Cederhout ~ Ceder Winter Soccergirl ~ Roxy Frost BlazingWings ~ Iria Filio
NPC Accounts: Kanto_NEWS_FLASH ~ Wij houden heel Mimic op de hoogte van het laatste nieuws! Daddy_Daycare ~ De Pokémon Daycare in Pallet Town houdt al zijn Trainers op de hoogte van hun Pokémons vorderingen.
Laatst aangepast door Brendon Mayon op di dec 02, 2014 9:29 pm; in totaal 11 keer bewerkt |
|
| |
Karin Mayon
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 137 Poképoints : 81 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic zo okt 20, 2013 2:30 pm | |
| IslandGirl
Toch maar aangemeld op Mimic! Hopelijk leidt het me niet teveel af van mijn training xD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic zo okt 20, 2013 2:34 pm | |
| WaterQueen
Druk bezig met de training van mijn Waterpokémon! Zijn er nog nieuwe uitdagers onderweg? |
|
| |
Karin Mayon
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 137 Poképoints : 81 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic zo okt 20, 2013 2:41 pm | |
| - Cynthia Claves schreef:
WaterQueen
Druk bezig met de training van mijn Waterpokémon! Zijn er nog nieuwe uitdagers onderweg? IslandGirlOn my way! Maar dat had pap vast al verteld |
|
| |
Kenji Claves
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 156 Poképoints : 135 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic zo okt 20, 2013 2:57 pm | |
| PokémonMaster
Bezig voor mijn vierde Badge alweer! Hoe ver ben jij al @IslandGirl? Heb je je tweede badge al? Whahaha >: D #leedvermaak |
|
| |
Karin Mayon
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 137 Poképoints : 81 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic zo okt 20, 2013 2:59 pm | |
| - Kenji Claves schreef:
PokémonMaster
Bezig voor mijn vierde Badge alweer! Hoe ver ben jij al @IslandGirl? Heb je je tweede badge al? Whahaha >: D #leedvermaak IslandGirl
Sta nu voor de deur van de Cerulean Gym. Zal je moeder de groetjes van je doen! |
|
| |
Kenji Claves
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 156 Poképoints : 135 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic zo okt 20, 2013 3:02 pm | |
| - Karin Mayon schreef:
- Kenji Claves schreef:
PokémonMaster
Bezig voor mijn vierde Badge alweer! Hoe ver ben jij al @IslandGirl? Heb je je tweede badge al? Whahaha >: D #leedvermaak IslandGirl
Sta nu voor de deur van de Cerulean Gym. Zal je moeder de groetjes van je doen! PokémonMaster
Ugh, liever niet.. Maar succes! Zul je nodig hebben haha! |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic zo okt 20, 2013 3:21 pm | |
| KaShuimiShui is geëvolueerd! Ben echt zo blij @FourSeasons Ook gefeliciteerd met Spring! |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Mimic zo okt 20, 2013 4:19 pm | |
| - Kenji Claves schreef:
PokémonMaster
Bezig voor mijn vierde Badge alweer! Hoe ver ben jij al @IslandGirl? Heb je je tweede badge al? Whahaha >: D #leedvermaak KeanTheCaterpieKing
@PokémonMaster Niet te snel gaan hè. Straks moet ik nog gaan werken ook... #VrijeDag |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Mimic zo okt 20, 2013 4:21 pm | |
| - Kane Hayashi schreef:
- Kenji Claves schreef:
PokémonMaster
Bezig voor mijn vierde Badge alweer! Hoe ver ben jij al @IslandGirl? Heb je je tweede badge al? Whahaha >: D #leedvermaak KeanTheCaterpieKing
@PokémonMaster Niet te snel gaan hè. Straks moet ik nog gaan werken ook... #VrijeDag KaneTheWeedleWarrior
@KeanTheCaterpieKing Vrije dag? Haha, you wish! Het is jouw beurt om af te wassen vandaag.
Laatst aangepast door Kean Hayashi op zo okt 20, 2013 7:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Mimic zo okt 20, 2013 7:41 pm | |
| TenChi
Ugh ik kan NIET geloven hoe Alano nog steeds niet doorheeft dat iemands haar in de fik zetten er niet voor zorgt dat het er beter uitziet #annoyed @KaShuimi Join da club! : D |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic ma okt 21, 2013 2:35 pm | |
| DrawingFlowers
Jigglypuffs zijn eng D: |
|
| |
Light Yagami
Profiel Aantal berichten : 79 Poképoints : 18 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 jaar oudPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic ma okt 21, 2013 3:22 pm | |
| MysteriousBoy17
Well, eerste performance gehad, debuut gemaakt in LeafFallContest, iemand die het gezien heeft? #Nieuwsgierig |
|
| |
Viridi Green
Profiel Aantal berichten : 78 Poképoints : 50 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic ma okt 21, 2013 9:41 pm | |
| Greenkeys
Iemand anders problemen met zijn/haar zus(sen)/broer(s)? #Angry @MysteriousBoy17 dat was je performance? Een Magicarp kan zelfs nog mooier uit de hoek komen. |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic ma okt 21, 2013 10:07 pm | |
| ThunderBlitz
Oproep aan alleman: vermijd Mt. Moon, de grotten willen weleens instorten! #geïrriteerd |
|
| |
Light Yagami
Profiel Aantal berichten : 79 Poképoints : 18 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 jaar oudPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic ma okt 21, 2013 10:13 pm | |
| MysteriousBoy17
@Greenkeys well, waar blijft jouw performance? Of was deze SLOWbro laat met inschrijven? |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Mimic ma okt 21, 2013 10:20 pm | |
| TenChi
@Greenkeys @MysteriousBoy17 /pakt de popcorn |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic ma okt 21, 2013 10:24 pm | |
| ThunderBlitz
@TenChi +1, Lang niet gesproken. Maar hoe verging je performance? #verveeld in een grot |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Mimic ma okt 21, 2013 10:27 pm | |
| - Vincent Köhler schreef:
ThunderBlitz
@TenChi +1, Lang niet gesproken. Maar hoe verging je performance? #verveeld in een grot TenChi
@ThunderBlitz Vinnyboy! M’n performance ging prima! Alano en Cedro waren top : D |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic ma okt 21, 2013 10:34 pm | |
| - Chiaki Tsuda schreef:
- Vincent Köhler schreef:
ThunderBlitz
@TenChi +1, Lang niet gesproken. Maar hoe verging je performance? #verveeld in een grot TenChi
@ThunderBlitz Vinnyboy! M’n performance ging prima! Alano en Cedro waren top : D ThunderBlitz
@TenChi Goed om te horen!(Heb je btw. expres je Pidgey niet laten meedoen?) Was jij toevallig ook de meest sportieve bij de Contest? ='P |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Mimic ma okt 21, 2013 10:38 pm | |
| - Vincent Köhler schreef:
- Chiaki Tsuda schreef:
- Vincent Köhler schreef:
ThunderBlitz
@ThunderBlitz Vinnyboy! M’n performance ging prima! Alano en Cedro waren top : D ThunderBlitz
@TenChi Goed om te horen!(Heb je btw. expres je Pidgey niet laten meedoen?) Was jij toevallig ook de meest sportieve? ='P TenChi
@ThunderBlitz Nah, Sarita heeft nog geen goede moveset om combinaties mee te verzinnen. Natuurlijk was ik dat! Ik ben de meest sportieve persoon op de planeet~ :#
Laatst aangepast door Chiaki Tsuda op di okt 22, 2013 9:19 am; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic di okt 22, 2013 12:32 am | |
| WaterQueen
Ik ben er helemaal klaar voor! #Gymgevecht @IslandGirl |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic di okt 22, 2013 9:33 am | |
| DrawingFlowers
Ik moet binnenkort ook maar eens naar de tweede gym, misschien... denk ik... |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic di okt 22, 2013 11:58 pm | |
| - Arya Myani schreef:
DrawingFlowers
Ik moet binnenkort ook maar eens naar de tweede gym, misschien... denk ik... WaterQueen
Kom maar gauw langs! Ik heb altijd wel zin in een leuk gevecht^^ |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic za okt 26, 2013 9:59 pm | |
| NeverEndingBubble
@WaterQueen Ons Gymgevecht bezorgt me zeker de zenuwen! (: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Mimic | |
| |
|
| |
|