|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic wo maa 19, 2014 8:49 am | |
| KaShuimiOMG, tweede lintje gewonnen! |
|
| |
Ceder Winter
Profiel Aantal berichten : 132 Poképoints : 64 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Mimic wo maa 19, 2014 6:05 pm | |
| - Kasumi Ashari schreef:
KaShuimiOMG, tweede lintje gewonnen! |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Mimic wo maa 19, 2014 8:07 pm | |
| - Alexis Vegas schreef:
- Kean Hayashi schreef:
- Kane Hayashi schreef:
KeanTheCaterpieKing
/.jk/.l;ghfifjdfuydjk.r6ewr5.hj4e4/.53w
KaneTheWeedleWarrior
Haha, lol. Heeft Noel je account weer gehackt?
InsecureGirl
Kunnen jullie het geloven dat ik soms écht niet weet wat ik met jullie aan moet? :Px Lexie KeanTheCaterpieKing
Hahaha, ik snap niet waar je op doelt Alex (a) #caterpieftw #psychotweeling |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic wo maa 19, 2014 8:18 pm | |
| ThunderBlitz Ik loop aardig achter zo te zien qua gymbadge's. Wish me luck!//@In gevecht met Cynthia Claves |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic do maa 20, 2014 7:17 am | |
| - Kane Hayashi schreef:
- Alexis Vegas schreef:
- Kean Hayashi schreef:
- Kane Hayashi schreef:
KeanTheCaterpieKing
/.jk/.l;ghfifjdfuydjk.r6ewr5.hj4e4/.53w
KaneTheWeedleWarrior
Haha, lol. Heeft Noel je account weer gehackt?
InsecureGirl
Kunnen jullie het geloven dat ik soms écht niet weet wat ik met jullie aan moet? :Px Lexie
KeanTheCaterpieKing
Hahaha, ik snap niet waar je op doelt Alex (a) #caterpieftw #psychotweeling InsecureGirlVolgens mij weet je dat heel goed, psycho Hoe gaat het met de andere helft van de psychotweeling? [/quote] |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic ma maa 24, 2014 4:03 pm | |
| FourSeasons
Loop je rustig door de stad, kom je daar opeens een bekende tegen op het terras! #toeval @IslandGirl |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic di apr 29, 2014 12:48 pm | |
| KaShuimiIk heb een ei gekocht bij de Daycare! Ben zo benieuwd welke Pokémon erin zit |
|
| |
Ceder Winter
Profiel Aantal berichten : 132 Poképoints : 64 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Mimic zo mei 11, 2014 10:48 am | |
| Cederhout
Geen pokémonei gewonnen, maar omnomnom, die chocola was zo lekker #paasactie |
|
| |
Karin Mayon
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 137 Poképoints : 81 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic di jul 22, 2014 7:32 pm | |
| IslandGirl
O MY FREAKING YES! Ik heb een Arcanine en Nidoking! Freak yeah! |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic zo aug 03, 2014 6:37 pm | |
| DrawingFlowersHet is gelukt! Ik heb de Cascade Badge! Ik ben nu zo blij |
|
| |
Ralph Edel
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 102 Poképoints : 39 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic vr aug 08, 2014 11:56 am | |
| PokéKnight
Zo, ik heb ook maar even een account gemaakt. Zijn er toevallig muzikanten hier? |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic do aug 21, 2014 9:46 pm | |
| PokéLordess Een zware dag 'Super Training' achter de rug. Nu toch even genieten van de Poképuffin's en een heerlijk zelfgemaakte cupcake voor moi. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Mimic di dec 02, 2014 9:21 pm | |
| Kanto_NEWS_FLASH!
Wegens een nieuw beleid in Kanto kunnen alle Gyms nu op willekeurige volgorde worden uitgedaagd. We wensen alle trainers veel geluk! |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Mimic di dec 02, 2014 9:23 pm | |
| Kanto_NEWS_FLASH!
LET OP! Door heen Kanto worden Elektrische Pokémon geroofd. De Kanto Politie verzoekt iedereen hun Elektrische Pokémon in hun Pokéballs te houden! |
|
| |
Ceder Winter
Profiel Aantal berichten : 132 Poképoints : 64 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Mimic wo dec 24, 2014 9:36 pm | |
| Cederhout
Wauw, mijn eerste in het wild gevangen pokémon en mijn eerste lintje! Ik houd van deze week. #Februari #Alaskawasgeweldig #tochblijdatikgeenelektrischepokemonheb |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Mimic ma mei 11, 2015 4:47 pm | |
| KaShuimi
Sterkte aan alle overlevenden van de Power Plant explosie.. #sendingstrenght |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Mimic | |
| |
|
| |
|