Lieve leden van KE,
Dit was het dan, mijn avontuur in Kanto Experience.
Noem het een ragequit, noem het kinderachtig but you know what I don't care, en I woulnd't care about it anymore.
Ik vertrek na voor de zoveelste keer viavia te horen te krijgen dat ik alles fout doe, en mensen hier bang zijn om commentaar te leveren op mij, dus het maar via een specifiek persoon doen. Als desbetreffende medewerker van dit forum mij ook nog eens verteld dat ik een zware tijd tegemoet ga komen op een forum wat niet KE is. Ik vindt dit niet deugen, en toen diegene met de klapper kwam om mij te durven te vertellen da tik maar moest stoppen met RPG'en was ik het zat. Ik verlaat hierbij KE, en wens u allen veel plezier hier nog.
Dit is niet om drama te schoppen, dit is ter mededeling, ik heb met de meesten hier een best vermakelijke tijd gehad, en ben hier zeker mensen tegengekomen waarbij ik een leuk idee heb. Ik ben het gewoon zat om het idee te hebben bij een eindeloze toets te zitten, waarbij de ene fout altijd zou meetellen in het eindresultaat hoe iemand je aanspreekt, noemt, beoordeeld of met je omgaat.
Love to you all, and have some more fun around here! <3
Sander