Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 24 Pokémon:
Onderwerp: Re: [MUZIEK] Welk nummer beluister jij nu? zo okt 21, 2012 8:06 pm
Wicked - Gutes Tun
Für ganz Oz will ich nun die böse Hexe sein. Wird auch mein Wunsch nicht ruhn, Fiyero zu befrein. Ich werd nichts Gutes tun, ich lass mich nicht darauf ein, nie mehr. Ich werd nie mehr Gutes tun, niemals, nein, nie mehr.
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 22 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: [MUZIEK] Welk nummer beluister jij nu? zo dec 16, 2012 3:27 pm
'Cause nobody wants to be the last one there And everyone wants to feel like someone cares Someone to love with my life in their hands There's gotta be somebody for me like that
'Cause nobody wants to go it on their own And everyone wants to know they're not alone There's somebody else that feels the same somewhere There's gotta be somebody for me out there
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 38 Pokémon:
Onderwerp: Re: [MUZIEK] Welk nummer beluister jij nu? ma dec 24, 2012 10:41 pm
Ik luister de top (meer dan xD) 2000 van 3fm, nadat die topper meer dan 12 miljoen hebben opgehaald voor het Rode Kruis om babysterfte tegen te gaan! Super!
Onderwerp: Re: [MUZIEK] Welk nummer beluister jij nu? zo nov 24, 2013 1:44 pm
Op jet moment geen, allen ik ben een soort muziek box, er komen de hele tijd stukje van liedjes im mijn hoofd wat erg vervelend is tijdens het huiswerk maken...
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 14 Jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: [MUZIEK] Welk nummer beluister jij nu? zo nov 24, 2013 2:09 pm
But nothing grows on but the time still goes on Through each life of misery Everybody's got a hold on hope It's the last thing that's holding me
Everybody's got a hold on hope It's the last thing that's holding me Everybody's got a hold on hope It's the last thing that's holding me Een Scrubs-fan zal de lyrics degelijk herkennen..
De zomer is gearriveerd! De nieuwe zomerskin is geïnstalleerd. Er zijn nu drie NPC Gymleiders. De Ground, Grass en Poison Gyms kunnen vanaf nu via de NPC manier worden uitgedaagd.
Weerbericht De zon heeft besloten zijn gezicht weer eens te laten zien, wat resulteert in een hittegolf! Deze periodes van extreme hitte wisselen zich af met regen en onweer.
Pokémon is het eigendom van Nintendo, bedacht door Satoshi Tajiri. Wij claimen hier niks van als ons eigen idee, maar zijn vrij om onze eigen interpretatie te geven aan het fenomeen Pokémon.
De afbeelding van de header/achtergrond is gemaakt door mijzelf met twee stock images. De afbeelding van de footer is gemaakt door Clinkorz op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden.