Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 38 Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 01, 2014 2:28 pm
Haha, ja, normaal doe ik dit eerst op mijn test forum, maar er was toch niemand online,hehe Ik kan alleen niet meer vinden waar mijn achtergrond staat D:
Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 01, 2014 2:45 pm
Eigenlijk heb ik heel stiekem gewoon mijn oude herfst skin een beetje aangepast, haha! Maar omdat mijn huidige forum stijl heel anders is dan vorig jaar, valt het niet heel extreem op, vind ik.
Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 01, 2014 3:33 pm
Ik had het gezien :p Altijd fijn als mijn leden meedenken over het forum n.n Je mag btw ook gewoon een topicje hier openen als je een idee hebt, dan kan iedereen meteen meedenken (:
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 20 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 01, 2014 4:21 pm
Ik zag mezelf altijd als een extrovert, maar ik ben over de jaren veel introverter geworden. Vooral de afgelopen 2 jaar. Ik kan me ook met veel dingen associëren, zoals dat ik vaak alleen moet zijn om op te laden (echt, een uurtje contact/gezellig doen met mijn huisgenoten kost mij zooo veel energie), maar dat is vooral als ik bij mensen ben geweest die mij niet zo liggen.
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 30 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 01, 2014 9:35 pm
Ik... weet niet wat ik ben. Ik ben volgens mij introvert, want ik houd heel veel binnen, maar kan ook zwaar extrovert zijn door plotseling te ontploffen XD
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 24 Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 02, 2014 10:27 am
Ik denk ook niet dat introvert en extrovert zo zwart-wit gezien kan worden. Oké, ik vind mezelf wel volbloed introvert, behalve bij (Kamelot-)concerten. Maar ik denk dat het toch altijd van de situatie afhangt en ik denk ook niet dat als je per se voor eeuwig introvert of altijd extravert blijft. Ik zou wel een soortgelijke strip van de gemiddelde extravert willen zien, eigenlijk... want hoe ik zelf denk en handel weet ik wel, maar hoe "echte" extraverten tegen dat soort situaties aankijken niet. Ik kan me bijvoorbeeld geen voorstelling maken van mensen die geen last hebben van blok 3, plaatje met "damn, I can't hear a thing".
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 22 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 03, 2014 1:26 pm
Okay, ik kom hier nu ook even tussen.
@ Olga; Introvert en Extrovert heeft niks met karakteristieken als verlegen of enthousiast te maken. Introvert houdt in principe in dat rondom mensen zijn je energie kost. Extrovert is juist weer dat je energie van mensen krijgt.
Anderzijds, er is nog een ding waar veel mensen zich mee kunnen beschrijven en dat is ambivert. Niet veel mensen kennen het begrip, maar het komt geloof ik wel het vaakst voor. Ambivert ligt tussen intro en extrovert in en kan beide betekenen (geloof ik). Het ligt dan voornamelijk aan de omgeving/mensen waar je bij bent of je energie krijgt of juist kwijtraakt.
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 23 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 05, 2014 1:02 pm
Nou jongens. Zeg maar officieel gedag tegen deze admin voor een maand. Heb net mijn leerprogramma binnengekregen voor één examen en het ziet ernaar uit dat ik echt nog wel even bezig ben om al die rechtsregels te snappen... ik zal uiteraard blijven proberen om als modje bepaalde topics mee in het oog te houden, maar verwacht dus niet te veel. Eerst een uur rusten, dan begint de shit ;_;
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 11 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 05, 2014 4:20 pm
Ik snap het volkomen! Neem maar de tijd om goed te leren voor je examens. Ik geloof dat niemand het je kwalijk neemt dat je voorlopig weinig of niet kan posten, hoor ^^
De zomer is gearriveerd! De nieuwe zomerskin is geïnstalleerd. Er zijn nu drie NPC Gymleiders. De Ground, Grass en Poison Gyms kunnen vanaf nu via de NPC manier worden uitgedaagd.
Weerbericht De zon heeft besloten zijn gezicht weer eens te laten zien, wat resulteert in een hittegolf! Deze periodes van extreme hitte wisselen zich af met regen en onweer.
Pokémon is het eigendom van Nintendo, bedacht door Satoshi Tajiri. Wij claimen hier niks van als ons eigen idee, maar zijn vrij om onze eigen interpretatie te geven aan het fenomeen Pokémon.
De afbeelding van de header/achtergrond is gemaakt door mijzelf met twee stock images. De afbeelding van de footer is gemaakt door Clinkorz op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden.