|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di okt 21, 2014 9:06 pm | |
| #Olga: Is Kettil Falk toevallig een account van jouw? |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 22, 2014 7:22 pm | |
| Ja, doesn't come as a surprise. Morgen weer internet, hoop ik.. |
|
| |
Ralph Edel
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 102 Poképoints : 39 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 22, 2014 7:37 pm | |
| Ik heb ineens inspiratie voor een account, maar ik twijfel nog of ik die wel zou aanmaken xD Ik heb wel al een mogelijke faceclaim gevonden, maar het is er wel weer één van AoT, dus ze zal nogal op Ralph lijken qua gezicht, heh... |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 22, 2014 7:59 pm | |
| - Ralph Edel schreef:
- Ik heb ineens inspiratie voor een account, maar ik twijfel nog of ik die wel zou aanmaken xD Ik heb wel al een mogelijke faceclaim gevonden, maar het is er wel weer één van AoT, dus ze zal nogal op Ralph lijken qua gezicht, heh...
Ze kan zijn zus zijn of zo? xD -- Olga: Ik zag het aan de manier waarop je je Pokémon beschreef in je Poké Gear tbh xD |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 22, 2014 9:06 pm | |
| - Ralph Edel schreef:
- Ik heb ineens inspiratie voor een account, maar ik twijfel nog of ik die wel zou aanmaken xD Ik heb wel al een mogelijke faceclaim gevonden, maar het is er wel weer één van AoT, dus ze zal nogal op Ralph lijken qua gezicht, heh...
Wie zou je als faceclaim doen? |
|
| |
Ralph Edel
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 102 Poképoints : 39 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 23, 2014 2:05 pm | |
| @Freedje: Dan denk ik dat ik haar eerder een nicht van hem maak, aangezien ik heb bedacht dat ze dakloos gaat zijn, en dan zou het best sneu zijn als de zus van Ralph zou zijn xD
@Floriske: Isabel Magnolia. Als ik het goed heb is zij een personage uit een prequel van AoT en komt er in december een OVA waarin zij voorkomt. |
|
| |
Ralph Edel
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 102 Poképoints : 39 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 23, 2014 7:27 pm | |
| ...Nu je het zegt... Je hebt gelijk... It can't be unseen... Fanterriafic all over again. |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 26, 2014 12:07 am | |
| Dag kinders! Ik ben er ook eindelijk weer eens! Een post zit er vanavond denk ik niet meer in, maar ik zal morgen weer eens aan de slag gaan in de Gym ^^ |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 26, 2014 8:03 pm | |
| Ja, maar zij heeft uitstel gevraagd omdat ze het een beetje te druk heeft de laatste tijd |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 26, 2014 8:08 pm | |
| - Amelia Rin schreef:
- Is de volgende deelnemer bij de contest trouwens niet aan de beurt?
That would be me xD Ik had het vandaag willen doen, maar moest een schoolopdracht afmaken voor morgen. Ik ga kijken of ik er iets uit kan persen xD |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 26, 2014 9:34 pm | |
| Doe rustig aan! (:
--
Ik heb iets nieuws bedacht voor het posten... xD Ik heb mijn karakters in een lijst van 1 - 5 gezet en een online dobbelsteen gevonden. Het nummer dat ik als eerste gooi, wordt mijn eerste karakter waarmee ik post. Het nummer daarna wordt de tweede etc... wel leuk om te doen als je niet weet met wie je moet beginnen xD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 26, 2014 10:22 pm | |
| Ha, toch nog gisteravond kunnen posten en vandaag dus niks XD Good job me XD |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 26, 2014 10:41 pm | |
| Ik heb al twee posten kunnen maken die samen meer dan 1.000 woorden bevatten. Ik heb ook nog gepost op een ander forum, dus ik heb wel genoeg voor vandaag gedaan (: Morgen is weer een dag <3 |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 26, 2014 11:03 pm | |
| Goed bezig Freedje! Ik denk dat ik de NaNo maar aan ga grijpen om mijn achterstand op de fora in de halen. Ik wil heel graag het vervolg op mijn NaNo van vorig jaar doen, maar ik ben nog niet echt in de (Pokémon)schrijfvibe die ik normaal gesproken wel altijd heb...
Edit: Wie van jullie gaat er morgen trouwens naar de winkel rennen voor OmegaRuby en/of AlphaSaphire? Ik kan helaas pas vrijdag naar de winkel T____T |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 27, 2014 7:50 am | |
| #Lianne: Sinds ik niet de juiste console heb voor dat spel, gaat het bij mij nooit worden, denk ik... xD |
|
| |
Nate Johnson
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 98 Poképoints : 10 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 27, 2014 2:53 pm | |
| Ik moet Nate's Growlithe evolueren naar een Arcanine met z'n Fire Stone. Wie wilt een topic zodat ik dat kan doen en een getuige heb van de evolutie? |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 27, 2014 4:03 pm | |
| #Femke: Wil jij dat doen? :3 Je mag wel gewoon zeggen dat je ziet dat Growlithe evolueert en dan verwerk ik de evolutie wel in m'n eerste alinea of zo xD
--
Ik heb echt iets raars... Ik heb vandaag gepost en dan verschijnt er bij mij dat ik gisteren heb gepost. Zo staat er bij mijn post van vandaag in het kletstopic dit:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Gisteren om 10:53 pm Reageren met citaat Bericht bewerken/verwijderen Bericht verwijderen IP-adres van deze gebruiker bekijken + ---- - Ik moet Nate's Growlithe evolueren naar een Arcanine met z'n Fire Stone. Wie wilt een topic zodat ik dat kan doen en een getuige heb van de evolutie? Very Happy |
|
| |
Joël Jones
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 69 Poképoints : 25 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 27, 2014 4:25 pm | |
| Nate komt pretty much overal, dus dat speelt geen rol (:
Ik ga anyway NU met Joël reageren op ons topic Joël x Zelda... sorry voor de late reactie xD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 27, 2014 4:32 pm | |
| Lol ja ik ben inderdaad een maand te vroeg voor de release, zo hoorde ik later XD Oeps! Nouja, dan nog maar even een maandje wachten. @Freedje: En je gaat ook geen 3DS kopen dan? Want er komen steeds meer (awesome) spellen voor :3
Dat probleem met dat de site de verkeerde tijd enzo aangeeft kan ook te maken hebben met je instellingen en het feit dat de klok van 't weekend een uur terug ging. Kijk even bij de instellingen van je account of je daar eventueel iets aan moet passen
Edit: Ik heb er even naar gekeken, want bij mij stond de tijd ook verkeerd, en mijn tijdszone bleek opeens op Palau te staan, waardoor het volgens mijn account dinsdag 0:34 uur was. Even via Profiel -> voorkeuren en dan onderaan de tijdszone op Amsterdam zetten en je bent klaar ^^ |
|
| |
Joël Jones
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 69 Poképoints : 25 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 27, 2014 4:45 pm | |
| Zo, nu staan mijn tijden weer goed ;3
--
#Cynthia: Ik denk dat ik het geld beter ergens anders voor kan gebruiken en de walktroughs wel gewoon via YouTube bekijk. Dan ervaar je het spel ook, maar dan op een heel andere manier :3 |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 27, 2014 5:13 pm | |
| Mja, maar like, het is zo veel awesomer om het spel te spelen. Een Walkthrough kijken zou mij alleen maar meer frustreren over het feit dat ik het spel dan niet heb ^^' |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 27, 2014 5:53 pm | |
| Guys, waar hebben jullie het over XD Anyways, ik heb eindelijk weer eens gepost in de Gym! =D |
|
| |
Joël Jones
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 69 Poképoints : 25 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 27, 2014 7:27 pm | |
| Quotev - een site waar ik verhalen op lees - heeft zelfs verhalen over Yu-Gi-Oh... Kaiba, Yami, Bakura, Marik... <3 |
|
| |
Mark Evans
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 217 Poképoints : 42 Reputatie : 39 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 29, 2014 10:11 am | |
| Ik kan het niet in het afwezigheid topic neerzetten dus vandaar dat ik het hier ff doe. Well, ik heb dus weer problemen met het internet waar ik schijtziek van word, dan weten jullie in ieder geval dat ik niet vaak online kan komen:/ |
|
| |
Joël Jones
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 69 Poképoints : 25 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 29, 2014 12:22 pm | |
| #Tomas: Maakt niet uit hoor, we begrijpen het volledig! (: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|