Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptyza okt 11, 2014 8:28 pm

Ik vond, om eerlijk te zijn, Andrew en Laica echt wel een goede verhaallijn hebben... en ze waren zo cute samen <3 Het enige baal-achtige aan het hele ding is dat zowel jij als ik zich niet op hun plaats voelden daar... dus ik vind het ook niet vergezocht als je daarvoor op een apart forum gaat posten, maar dat is natuurlijk een beslissing die je zelf moet maken. Ik vind een RPG waarop je je verhaallijn gewoon kunt afmaken juist heel relaxt, maar ieder z'n eigen mening (: Ik hoor het wel van je. Mitsu, welk forum was dat ook alweer? xD

Bedankt iedereen trouwens voor jullie steun, op jullie kan ik écht rekenen <3 Nou, ik ga voor de Contest het Handbook nog maar eens goed lezen... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptyza okt 11, 2014 10:03 pm

Forum? Ik heb het forum nooit ergens neer gedumpt, behalve in de skypegesprekken met de mensen die de link nodig hadden. Tenzij je de film bedoelt die ik heb genoemd? xd

Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptyzo okt 12, 2014 6:48 pm

Sweeties, is het misschien een idee om hier op KE in het Offtopic gedeelte een apart board te maken voor karakters uit andere RPGs? Natuurlijk is KE eigenlijk een Pokémon RPG, maar als er behoefte aan is, zou ik jullie graag willen helpen! Ik heb zelf ook heel vaak ideeën voor karakters, maar geen forums om ze neer te zetten (vooral fan-based karakters, voor Avatar en Bleach etc). En als het voor activiteit en plezier zorgt, werk ik er graag aan mee (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph Edel
Ralph Edel


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptyzo okt 12, 2014 6:53 pm

Mitsu Hotaka schreef:

@ Femke; ik blijf het grappig vinden hoe Chiaki en Zelda dezelfde voice actrices hebben. Ik zou eigenlijk best een topic met die twee willen in de toekomst tbh xd
Dat zou inderdaad wel gaaf zijn xD Van welke anime komt Chiaki eigenlijk? Dan kan ik even vergelijken of ze ook echt hetzelfde klinken enz xD

@Carla: Ik vind het wel een goed idee, ook al heb ik zelf weinig personages waarvan ik denk dat hun verhaallijnen verder moeten gaan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptyzo okt 12, 2014 7:11 pm

@ Femke; Trust me, ze klinken precies hetzelfde. Chiaki's faceclaim is Haruhi Suzumiya en de anime heet The Melancholy of Haruhi Suzumiya (goh, wie zou de main character zijn? geen idee tbh).

Car, dat is een brilliant idee. En als je open bent voor een Bleach mini RP, dan wil ik graag met je daarin RPGen Wink Ah, de nostalgie aan die anime.
Fairy Tail zou ook wel leuk zijn haha /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph Edel
Ralph Edel


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptyzo okt 12, 2014 7:34 pm

Ik heb ze even via vergeleken en... wow... ze klinken echt exact hetzelfde xD Als ze hier ook bijna dezelfde stem hebben kunnen ze anderen wel voor de gek houden... XD
Ik kan Gray wel reviven, if you want to c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptyzo okt 12, 2014 7:45 pm

Brendon Mayon schreef:
Sweeties, is het misschien een idee om hier op KE in het Offtopic gedeelte een apart board te maken voor karakters uit andere RPGs? Natuurlijk is KE eigenlijk een Pokémon RPG, maar als er behoefte aan is, zou ik jullie graag willen helpen! Ik heb zelf ook heel vaak ideeën voor karakters, maar geen forums om ze neer te zetten (vooral fan-based karakters, voor Avatar en Bleach etc). En als het voor activiteit en plezier zorgt, werk ik er graag aan mee (:

Is dat niet meer iets wat thuishoort op bijv. Kickstart? Niet dat ik het een slecht idee vind hoor, verre van dat, en ik zal ook echt niet tegen zijn als je het hier neer kwakt, maar ergens lijkt het me gewoon heel logisch om zoiets op een forum als Kickstart voor te stellen. Maargoed, ik kan me zo voorstellen dat je het, omdat het jouw idee is, het liefst hier doet. En bovendien doe je het voor de leden hier. sweat
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptyzo okt 12, 2014 8:21 pm

@ Femke; Daar zie ik Chiaki sowieso wel voor aan XD En bij Gray moet ik meteen denken aan Cynthia tbh :I

@ Anita; Ik zit niet op Kickstart. En ik zie het niet echt zitten om puur en alleen daarvoor een account aan te maken. No offense, of course, maar ik zou het fijner vinden als het gewoon op KE kwam xD;;
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptyzo okt 12, 2014 8:26 pm

@Nita: Nja, daar zat ik ook al aan te denken! Maar aangezien het iets is waar 'mijn' leden behoefte aan hebben, bied ik het liever hier op de site aan dan dat ze weer ergens anders naar toe moeten (:

@Rolo: jaaa! Awesome :3 Ik ga een board aanmaken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptyzo okt 12, 2014 8:32 pm

Mitsu Hotaka schreef:

@ Anita; Ik zit niet op Kickstart. En ik zie het niet echt zitten om puur en alleen daarvoor een account aan te maken. No offense, of course, maar ik zou het fijner vinden als het gewoon op KE kwam xD;;

Lol, je bent wel bereid een forum aan te maken voor je personage, maar geen account? xD
Ik snap het wel hoor, dat je het liever hier hebt dan op KS, maar op zich is KS bedoelt voor dit soort dingen en KE natuurlijk niet (of minder, laat ik het zo zeggen). Maargoed, KE mag wel weer wat actiever worden dus wat dat betreft is het natuurlijk helemaal niet verkeerd als het op KE komt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptyzo okt 12, 2014 8:47 pm

@ Anita; Kickstart was toch meer bedoeld om fora te promoten en codes en what not? Ik ben wel bereid om het te doen, maar ik ging ervan uit dat Kickstart juist voor de dingen bedoeld was die ik opnoemde. En ja, ik ben niet echt goed met codes en verder actief fora aanmaken doe ik ook niet echt xD
Het forum voor mijn characters is trouwens ook voor wat vrienden. Zo kunnen we ongestoord posten zonder bang te zijn dat een forum doodvalt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptyzo okt 12, 2014 8:57 pm

It is done! Ik zie wel hoe het gaat, bedoel, als er behoefte aan is help ik graag! En posten over wat anders zorgt misschien voor inspi om op KE te posten Cute

Rololo, jouw ava doet het niet bij mij. Al een hele tijd. En het irriteert me xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptyzo okt 12, 2014 9:10 pm

Mitsu Hotaka schreef:
@ Anita; Kickstart was toch meer bedoeld om fora te promoten en codes en what not? Ik ben wel bereid om het te doen, maar ik ging ervan uit dat Kickstart juist voor de dingen bedoeld was die ik opnoemde. En ja, ik ben niet echt goed met codes en verder actief fora aanmaken doe ik ook niet echt xD

Ah oke xD Nah, ze hebben ook een gedeelte voor mini-RPGs. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceder Winter
Ceder Winter


Profiel Vrouw Aantal berichten : 132
Poképoints : 64
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptyma okt 13, 2014 8:34 pm

Hé, sinds wanneer staan die leuke plaatjes van het Praathoekje en Creatief enzo er?

Hehe, mijn post werd een beetje lang :3 Nu maar hopen dat het lukt om die pokémon te vangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptydi okt 14, 2014 11:49 am

Ik zal hem zo snel mogelijk opnieuw uploaden Car. Of een nieuwe maken, dat kan ook Razz Ik ben alleen een beetje heel erg druk met school deze weken...

Shit shit bananensplit, het is mijn beurt met de Contest. Ik hoop dat ik het red deze week ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph Edel
Ralph Edel


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptydi okt 14, 2014 5:43 pm

Ugh, hoe krijg ik het toch voor elkaar om twee keer ziek te worden in minder dan twee weken...? *sigh*
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceder Winter
Ceder Winter


Profiel Vrouw Aantal berichten : 132
Poképoints : 64
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptydi okt 14, 2014 6:18 pm

Ralph Edel schreef:
Ugh, hoe krijg ik het toch voor elkaar om twee keer ziek te worden in minder dan twee weken...? *sigh*
Ik ben bang dat ik die vraag niet kan beantwoorden. Maar wel beterschap ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptydi okt 14, 2014 8:09 pm

Beterschap Femke!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph Edel
Ralph Edel


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptywo okt 15, 2014 11:08 am

Bedankt!
Ik ben gisterenavond bij de dokter langsgegaan, en het blijkt dat dat ziek zijn komt door oververmoeidheid, wat ik vorig schooljaar ook min of meer heb gehad tijdens het derde trimester. Ik moet het rustiger aan gaan doen en heb een medisch attest meegekregen zodat ik eerder naar huis mag als het nodig is. Niet bepaald een pretje, maar ja, er is nu eenmaal weinig aan te doen.

...Gosh, wat klink ik negatief xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptydo okt 16, 2014 7:14 am

Beterschap, Femke! (:

--

Gisteren 'n examen gedaan... en nu ben'k moe xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptydo okt 16, 2014 12:40 pm

(Late) beterschap Femke! D:

Ohhh jaloers. Ik had eigenlijk ook een code kunnen hebben, maar die heb ik doorgegeven aan mijn beste vriendin. Ik ga Omega Ruby volgende maand toch meteen halen, anyway. Kan iemand die dat niet doet hem beter benutten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptydo okt 16, 2014 6:58 pm

Wilt diegene die als volgende moet posten bij de Contest een beetje rekening houden met zijn of haar limiet? Want deze is bijna verlopen en ik wil niemand diskwalificeren, maar ik wil ook niemand opnaaien om te gaan posten... D: Sowryyy ;_;
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptydo okt 16, 2014 7:36 pm

Dat was origineel ik Freedje. Ik heb Car al gepm't hierover. Goed dat je zo oplet though c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptydo okt 16, 2014 8:12 pm

Ach, zulke zaken moet ik wel in het oog houden als jury hè (a) *klinkt heel bescheiden*
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Wild
Olivia Wild


Profiel Vrouw Aantal berichten : 138
Poképoints : 85
Reputatie : 11
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Emptyma okt 20, 2014 9:41 pm

Heb paar dagen geen internet(tot donderdag) en dat afwezigheidding kost teveel moeite om uit te tikken op een mini-LG mobiel.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 37 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 37 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2015-