|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 03, 2014 8:01 pm | |
| #Rolo: Je setje is echt geweldig, wauw! :O -- Nou, ik heb m'n rijbewijs eindelijk en ga morgen voor het eerst alleen rijden Ik ga even zien hoe ik dat ga doen met posten, want ik weet dat ik inactief ben... xD Er gaat alleen zo veel in me om en met toetsen en zo... ach, ik hoef mezelf niet te verontschuldigen, want dan wordt Car boos |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 05, 2014 8:31 pm | |
| Heh, thanks guys <3 Ohhh, gefeliciteerd trouwens, Freedje! :O
TomoFair was echt awesome! Al die cosplayers, al die stands met franchise, AL DAT ETEN OMG. En dan werd ik ook nog eens geschminkt als Groot door een vriendin van me. Ik was een mooi kunstwerkje, al zeg ik het zelf :') Afscheid nemen vandaag was minder leuk en ik kan er nog steeds niet aan wennen, maar ach. Wat doe je eraan. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 06, 2014 12:07 pm | |
| Aaaah, super tof setje Rolo! I looovve that sign! Wat is de Tomofair? Die ken ik nog niet Wauw, Carla heeft eindelijk de Contest gestart! Misschien moet ik wat minder tijd verdoen met Anime kijken |
|
| |
Ralph Edel
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 102 Poképoints : 39 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 06, 2014 7:05 pm | |
| Oh gosh, ik ben gelijk als eerste aan de beurt bij de contest, dat begint al goed XD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 06, 2014 7:40 pm | |
| Haha, sorry Fem Ik randomize de lijst altijd drie keer achtereenvolgend met een list randomizer, dus ik beslis er niet over |
|
| |
Ralph Edel
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 102 Poképoints : 39 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 06, 2014 7:44 pm | |
| Geeft niet hoor, dan is het nog makkelijker om Zelda als een beginner te laten overkomen :') Ik ga in elk geval kijken of ik nog voor het weekend daar kan posten ^^ |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 06, 2014 8:13 pm | |
| Oh jaaah... ik ben jury! Dat was ik weer vergeten. XD |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di okt 07, 2014 1:08 pm | |
| Thanks! TomoFair is een soort conventie waar je Japanse hebbedingetjes kan kopen. En dan bedoel ik niet alleen manga/anime/figures, maar ook echt japanse knuffeltjes en japans eten en al dat soort dingen. Je kon ook een aantal japanse auto's bezichtigen en een maid cafétje bezoeken. Oh en er was ook nog een karaokedingetje, maar die was meteen bij de entree xD
Oh joy ik moet als tweede. Doe maar rustig aan Femke! ^^; |
|
| |
Ralph Edel
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 102 Poképoints : 39 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di okt 07, 2014 7:40 pm | |
| Is goed hoor, Rolo :') Mag de Pokémon van Zelda trouwens twee levels omhoog, zodat hij Ember erbij heeft? Het lijkt me namelijk wat triest als ze daar zou staan met alleen maar Scratch en Growl xD |
|
| |
Kayne Sphere
Profiel Aantal berichten : 98 Poképoints : 55 Reputatie : 15 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di okt 07, 2014 8:30 pm | |
| Ugh. Ik zit in de jury... gelukkig moet iedereen eerst posten voor ik moet beoordelen (a) |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di okt 07, 2014 9:09 pm | |
| Op Kanto werken we niet echt met levels. Als je in haar post verwerkt dat jullie het getraind hebben, al niet echt getraind hebben in een post, dan is zoiets prima Femke c: |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 09, 2014 8:20 pm | |
| Zit ik me op school heel goed te concentreren op wiskunde - derp - en krijg ik opeens last van gezichtsverlies. Ik daar geen aandacht aan besteden, dus ik verder werken aan wiskunde, krijg ik een uur later hevige hoofdpijn. Schijn ik volgens de verpleegster een migraineaanval te hebben gehad... volgens mijn stiefmoeder kan het ook een samenloop van hevige stress zijn. Gaat weer lekker hier. Hoop dat het bij jullie beter gaat ... Oké, ik geef toe dat de helft van mijn stress uitgaat naar RPG'en dat ik soms zou willen dat ik één van de RPG's (SSA, kuch) gewoon even achter me kon laten... but I can't. Ik kan natuurlijk meerdere accounts van me op de accountmarkt zetten, maar ik wil twee accounts sowieso wel houden... Wat moet ik doen? Ik vind zo'n hoofdpijn-aanval (eng migraineaanval of wat het ook is) toch iets te ver gaan voor een hobby... maar ik weet niet hoe ik het op die site moet brengen zonder als een watje over te komen ;_; |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 09, 2014 9:53 pm | |
| Migraine is niet eng hoor, alleen heel erg vervelend. En het vervelende is misschien ook nog wel dat veel mensen die nooit last hebben van migraine, migraine vaak als gewone hoofdpijn bestempelen en je dus inderdaad wel eens een aansteller kunnen noemen... (Maar ik wil niet zeggen dat de mensen van SSA dat gaan doen hoor, waarschijnlijk respecteren ze het echt wel!)
Stress krijgen van je hobby gaat inderdaad veel te ver, maar Freedje, waar jij echt, echt, echt aan moet gaan werken, is dat je je niet meer verplicht moet voelen vaak te posten. Je zult zien dat de stres dan ook minder wordt. Klinkt natuurlijk makkelijker dan het is, dat weet ik, maar toch, je moet echt proberen daar naar te luisteren, want RPG'en is natuurlijk niet leuk meer als je er stres van krijgt. =) Misschien is het inderdaad wel een idee om een aantal accounts op de accountmarkt te zetten, puur omdat je je dan niet meer verplicht voelt je om die karakters actief te houden. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 10, 2014 7:11 am | |
| Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor SSA sowieso de laatste tijd niet veel meer voel omdat er te veel gebeurd is. Dankzij een stomme ruzie gaat één verhaallijn al niet meer door en één van mijn chars heeft haar eigen hoofdstuk al afgesloten (die gaat eh... dood). Dan houd ik nog één account over waar ik nauwelijks mee post, één account waar ik een verhaallijn mee heb met Olga - die zou ik dan wel actief willen houden als Olga nog graag die verhaallijn doet Ik weet hoe het is om voor een verhaallijn in de steek gelaten te worden D: - en nog voor een ander account ben ik met de verhaallijn ook al in de steek gelaten. Zoals je leest, niet veel positief dan. Ik kan keuzes gaan maken: of alles behouden en overal met alles actief blijven en in de stress raken of één RPG er af doen. KE en WC zijn allebei te kostbaar voor me en daar heb ik ook goede herinneringen aan en SSA... sja, dat zou dan mijn keuze worden. (: Ik weet dat ik op moet houden met me verplicht te voelen om te posten en mijn karakters actief te worden, maar ik denk dat ik gewoon graag aan de mensen om me heen wil bewijzen dat ik wel degelijk goed actief kan blijven (: Maar bedankt voor je hulp<3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 10, 2014 2:10 pm | |
| Vervelend om te horen Freedje! Ik denk dat ik voor de hele KE crew spreek dat we er alle respect voor hebben als je even een stapje terug wil doen, je hobby mag niet ten kost gaan van je gezondheid! Het stoppen op een RPG is een lastige keuze, maar volgens mij ben je er al weloverwogen over aan het nadenken. Probeer je idd niet verplicht te voelen, je hoeft je voor ons niet te bewijzen |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 10, 2014 4:49 pm | |
| Ik blijf het ook vaak zat zeggen; RPGen is een hobby en die hebben geen prioriteit. Als jij dus even niet kan posten om wat voor een rede dan ook, dan ga ik echt niet op je neerkijken of je dwingen het wél te doen. Ik doe het zelf ook niet (ik laat velen van jullie zelfs nog maanden wachten, hahaha ;; ), dus waarom zou ik dan van iemand anders verwachten dat ze moeten stressen voor mij? Zeker als je er een migraine aanval door krijgt, want ik kan uit ervaring zeggen dat zoiets absoluut geen pretje is. Als ik zo'n aanval heb, dan moet ik minstens een halve dag plat gaan liggen want dan kan ik niet eens fatsoenlijk rechtzitten. Dus jij verdient toch wel even mijn respect dat je gewoon met je lessen doorging c: |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 10, 2014 5:18 pm | |
| - Mitsu Hotaka schreef:
- Ik blijf het ook vaak zat zeggen; RPGen is een hobby en die hebben geen prioriteit. Als jij dus even niet kan posten om wat voor een rede dan ook, dan ga ik echt niet op je neerkijken of je dwingen het wél te doen. Ik doe het zelf ook niet (ik laat velen van jullie zelfs nog maanden wachten, hahaha ;; ), dus waarom zou ik dan van iemand anders verwachten dat ze moeten stressen voor mij? Zeker als je er een migraine aanval door krijgt, want ik kan uit ervaring zeggen dat zoiets absoluut geen pretje is. Als ik zo'n aanval heb, dan moet ik minstens een halve dag plat gaan liggen want dan kan ik niet eens fatsoenlijk rechtzitten. Dus jij verdient toch wel even mijn respect dat je gewoon met je lessen doorging c:
Oh nee, ik ben ook gestopt met mijn lessen, hoor. Ik probeerde wel door te zetten, maar het ging gewoon écht niet. Op een gegeven moment werd ik ook heel erg overstuur omdat ik dacht dat ik niet geholpen werd, maar ik ging zeker niet door met de lessen. Ik heb wel koppig heen en weer gewandeld opzoek naar hulp, haha xD Plus ik weet niet eens of het een echte migraineaanval was. De verpleegkundige zegt van wel, maar ik denk dat het eerder een ophoping van stress is. Mijn migraineaanval begon namelijk twintig na elf en was iets na een uur gedaan, na een stevige Dafalgan (500 mg) ingenomen te hebben (: Ik heb de knoop doorgehakt. Ik ben gestopt op SSA. Gelukkig wilde Olga er ook al mee stoppen en zaten we dus met hetzelfde probleem xD Ik ben nu wel redelijk opgelucht, maar aan de andere kant schieten die herinneringen ook weer door je hoofd, weet je (: |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 10, 2014 5:57 pm | |
| Still, je verdient mijn respect. Ik zou ter plekke neerzakken. Toen ik mijn eerste aanval had, op school, probeerde ik mijn moeder te smsen dat ze me op moest komen halen want ik hield het niet meer vol. Ik kon niet eens normaal meer woorden vormen in mijn hoofd en moest héél langzaam het alfabet afgaan om echt woorden te kunnen typen. ("Welke letter komt hierna in dat woord...? D:") Dus ja, dat jij op en neer kan lopen op zoek naar hulp vind ik dan toch wel knap :')
Wat het stoppen op een forum betreft; I feel you. Ik heb stiekem ook een apart forum aangemaakt voor mijn karakters op dat forum zodat ik toch nog kan rpgen met ze (met wat andere mensen waar ik mee geplot had ofc). |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 10, 2014 7:21 pm | |
| - Mitsu Hotaka schreef:
- Still, je verdient mijn respect. Ik zou ter plekke neerzakken. Toen ik mijn eerste aanval had, op school, probeerde ik mijn moeder te smsen dat ze me op moest komen halen want ik hield het niet meer vol. Ik kon niet eens normaal meer woorden vormen in mijn hoofd en moest héél langzaam het alfabet afgaan om echt woorden te kunnen typen. ("Welke letter komt hierna in dat woord...? D:") Dus ja, dat jij op en neer kan lopen op zoek naar hulp vind ik dan toch wel knap :')
Wat het stoppen op een forum betreft; I feel you. Ik heb stiekem ook een apart forum aangemaakt voor mijn karakters op dat forum zodat ik toch nog kan rpgen met ze (met wat andere mensen waar ik mee geplot had ofc). Hé, Olga, wat die laatste alinea betreft: misschien iets voor Laica x Andrew? Bij mij drong het nauwelijks door wat de leerkracht zei. Ik kon de helft van mijn cijfers zien en wiskunde, dat normaal toch al zo'n grote opgave is voor mij, werd nog moeilijker te begrijpen. Daarna kreeg ik zo'n rare, aanhoudende hoofdpijn... dat wil ik iig niet meer meemaken D: |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 10, 2014 9:25 pm | |
| - Alexis Vegas schreef:
- De verpleegkundige zegt van wel, maar ik denk dat het eerder een ophoping van stress is. Mijn migraineaanval begon namelijk twintig na elf en was iets na een uur gedaan, na een stevige Dafalgan (500 mg) ingenomen te hebben (:
Oh, maar migraine kan heel goed veroorzaakt worden door een ophoping van stress hoor. En is ook heel goed te bestrijden met dat soort pilletjes, als je er vroeg genoeg bij bent. *spreekt ook uit ervaring* Maar uiteindelijk doet het er natuurlijk niet toe of je migraine hebt gekregen van de stress of dat je iets anders hebt gekregen van de stress. Punt is gewoon dat je van die stress af moet komen. Maar het is fijn om te horen dat je in ieder geval al stappen hebt genomen om het RPG'en weer minder stressvol voor jezelf te maken. ^.^ |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 10, 2014 11:09 pm | |
| *Zit te twijfelen of er nog iets wat nog niet gezegd is, eraan valt toe te voegen* Mijn mening over het incident komt sterk overeen met de rest hier, en ik vind ook dat je teveel druk op jezelf legt om altijd op tijd overal posten te plaatsen, aan je verhaal op Quizlet te werken én dan nog aan school te zitten. Neem gerust meer tijd voor je posten, ze hoeven niet binnen dezelfde dag geplaatst te worden. Niemand zal woedend op je worden, wanneer je twee dagen of een week later post(dat is tegenwoordig al vrij snel.) Verder hoop ik dat je in ieder geval SSA achter je kan laten en zo rust ervan kan hebben, dan houdt je twee fora over. Ook kunnen we eventueel een apart forum maken voor de twee personage's, maar ergens gaat dat net wat te ver. Zou aan mij kunnen liggen, hehe. Ook heb ik geen bewuste ervaring met een migraineaanval, enkel dat ik als kind zijnde uren achter de PC zat voor dagen, zonder naar buiten te gaan buiten school en hobby en enorme hoofdpijn kreeg op zulke dagen. Geen pretje, maar ik heb ook vaak dat het even zwart voor mijn ogen wordt, vaak in de ochtend, en dan houd ik mijn handen voor mijn ogen totdat het wegtrekt. Ben eraan gewend geraakt, niet heel goed, maar nooit nare gevolgen gehad. Maar goed, minder over mij.
Gelukkig ben je nu in redelijke staat en zou ik je dus zoals de rest echt aanraden om meer te relaxen op het gebied van je hobby; RPG'en. Dat was mijn woordje C: |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 11, 2014 2:05 pm | |
| Op zich is het aanmaken van een simpel forumpje om met wat vrienden samen te RPGen niet zo heel vergaand, yk? Zeker niet als het met karakters zijn waar je heel veel voor geplot had samen, maar het door redenen niet door heeft kunnen gaan. Ik heb er zelf vaker aan gedacht om dat te doen en uiteindelijk is het er dan toch van gekomen, maar ik zie niet in wat daar zo slecht aan is? Once again, je doet het voor de lol. Waarom zou je jezelf die lol niet gunnen, alleen omdat een forum dood is gegaan of omdat jij bent gestopt op dat forum (voor verschillende redenen)?
Also, ik hou van je avatar Olga! It cute! *-* ik vind nog steeds dat olivia en mitsu erg op elkaar lijken heh /shot |
|
| |
Zelda Thalia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 31 Poképoints : 18 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 11, 2014 4:16 pm | |
| Wat het posten betreft: Het is inderdaad zo dat je je niet verplicht mag voelen om zo snel mogelijk te posten. Niet iedereen heeft de tijd en/of energie om snel te posten en de meesten vinden het geen probleem als ze een week of twee moeten wachten Ik geloof dat anderen dat allang hebben gezegd, maar ach xDEn het is me toch nog gelukt om een redelijke post met Zelda te maken, yay c: |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 11, 2014 5:49 pm | |
| @Rolo: Ach, het was een interessante verhaallijn, maar voor mij persoonlijk gaat het toch net een tikkeltje te ver om een apart forum voor te maken.(Ik weet wel al een naam; Shipping heavens~) Ergens zou ik wel andere personages gerust weer tot leven willen brengen, puur omdat ik zoveel met ze beleefd had en ik ze niet geheel wil opgeven, doordat het oorspronkelijke forum verwijderd is na een korte tijd gesloten te zijn door stompzinnige fouten van mij en Het Team. Ugh.
&Ty, en ze hebben overeenkomende uiterlijk en karakter; overduidelijk related. Als je het erg vindt kan ik een andere uiterlijk voor haar instellen, like short-haired or something? c:
|
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 11, 2014 6:27 pm | |
| Uhh Olga ik heb je zelf die faceclaim voorgesteld xDD Erg vind ik het dus niet. Zeker niet omdat ze echt related zijn xd Wat het forum betreft; meningen verschillen. Ik heb het ook niet gedaan voor maar twee karakters hoor. Meerderen van mij en m'n vrienden zitten erop xD
@ Femke; ik blijf het grappig vinden hoe Chiaki en Zelda dezelfde voice actrices hebben. Ik zou eigenlijk best een topic met die twee willen in de toekomst tbh xd
Ugh, ik heb net Now Is Good opnieuw gekeken. Wie vond dat ook alweer een goed idee? Ha-ha... ;A;
Laatst aangepast door Mitsu Hotaka op za okt 11, 2014 9:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|