|
|
Auteur | Bericht |
---|
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 23, 2014 11:46 am | |
| @Eve: Ah, ja okee. Naja, als je er echt zoveel problemen mee hebt kan je je altijd door de huisarts door laten sturen naar de dermatoloog Ik ben nu meer en meer bezig met het tekenen en erceren met fineliner. Ben verbazend blij met het resultaat. Het is iets wat ik altijd al wilde kunnen, maar nooit durfde Look! KLIK |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 23, 2014 1:01 pm | |
| Ja, dat had ik dus ook heel erg! Onderhand iets minder, hoewel ik het nog steeds spannend vind om te doen xD
Ja, één van de Atjes (weet al niet meer of het Nita of Anwan is xD) heeft een nieuw karakter gemaakt. Ik heb de KK al deels gelezen en heb heel erg de neiging om die zus aan te maken xD
|
|
| |
Ceder Winter
Profiel Aantal berichten : 132 Poképoints : 64 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 23, 2014 1:02 pm | |
| @ Carla Mooi! Zelf ben ik met fineliner echt heel slecht, arceerlijntjes worden altijd veel te dik bij mij xD |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 23, 2014 1:33 pm | |
| - Amelia Rin schreef:
- Hm, misschien moet ik het gewoon een keer proberen. Proberen kan geen kwaad, right? xD
@Floriske: Gebruik je verschillende diktes? Dan kan je namelijk een dunnere fineliner gebruiken om te arceren. Niet dat ik zo veel speel met de lijndikte in tekeningen... Nee, ik heb maar één fineliner ^^" Maar als ik er meer mee wil proberen, kan ik inderdaad misschien meerdere diktes gebruiken. |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 23, 2014 1:43 pm | |
| - Brendon Mayon schreef:
- Ja, één van de Atjes (weet al niet meer of het Nita of Anwan is xD) heeft een nieuw karakter gemaakt. Ik heb de KK al deels gelezen en heb heel erg de neiging om die zus aan te maken xD
My thoughts exactly. XD (well, die tweede zin dan, want ik weet natuurlijk dat dat karakter van Anita is :E) |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 23, 2014 2:20 pm | |
| @Floriske: Dan moet je met druk gaan experimenteren. Als je hard drukt, krijg je een dikkere lijn (en splijt de top van de fineliner snel). @Anja: Ik zie haar echt voor me als iemand die geobsedeerd is door paarse Pokémon xD Wegens haar Gastly |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 23, 2014 3:28 pm | |
| Een knap nieuw karakter, wel te verstaan. God, als anime-boys echt bestonden.... wat zou het leven er dan mooi uitzien. Ik wil dan wel zo'n chagrijn zoals Seto Kaiba hebben als vriendje, omdat hij een te grote eikel is om afgepakt te worden door andere meisjes (a) |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 24, 2014 12:05 pm | |
| Oh kijk. Pagina 69. Mijn favoriete getal. Joy. /nosarcasmintended
Kent iemand hier uitgeverijen rondom Utrecht/Gelderland? Ik wil namelijk stage vinden bij een uitgeverij en ik wil dat het liefst vanuit Dieren doen, maar ik vind er zo weinig ;_;
|
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 24, 2014 12:53 pm | |
| @Freedje: Je bent raar xD
@Rolo: Het is zo raar om je naam in het blauw te zien 0.o En nee, sorry :/ Heb ik ook geen verstand van! Mijn tante werkt bij een uitgeverij in Groningen, maar daar heb je niet zoveel aan xD |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 24, 2014 1:11 pm | |
| Ja, ik moet er ook even aan wennen... xD Hmm, Groningen had ook wel gekund, maar Sarah kan niemand te logeer hebben dus dat valt af. Misschien dat richting Zwolle wel te halen is want dat is maar een uurtje vanuit Dieren, maar geen idee of daar wel uitgeverijen zitten |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 24, 2014 1:27 pm | |
| O, vast wel! Wat voor soort uitgeverij zoek je trouwens? Mijn tante werkt bij de grootste uitgever van schoolboeken (Noordhoff, of zoiets). En wat voor soort stage wil je eigenlijk doen?
Btw, Google is your friend. Google gewoon op 'uitgeverij Zwolle'. |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 24, 2014 1:39 pm | |
| Ik ben op zoek naar uitgeverijen waar ik voor kan illustreren. Dan kan ik mijn huidige opleiding combineren met wat ik echt graag doe; schrijven. (Noordhoff ken ik trouwens wel) Het probleem is alleen dat de meeste uitgeverijen die ik vind in Amsterdam/Alkmaar of iets in die richting zitten :c
Google helpt trouwens niet altijd. Ik moest op een speciale site zitten om uitgeverijen in Utrecht te vinden xd
|
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 24, 2014 2:33 pm | |
| @Freedje: I totally agree on that <3 Afgezien van het Kaiba stuk dan =p Doe mij maar Gray ^^ Of Jellal <3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 24, 2014 4:40 pm | |
| Woei, grote verandering doorgevoerd! Wat vinden mijn leden hiervan? Van de staff weet ik het al @OlgaL Go kick some ass, dan voel je je vast beter (: |
|
| |
Jasmine Inoue
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 33 Poképoints : 88 Reputatie : 50 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 24, 2014 4:44 pm | |
- Woei, grote verandering doorgevoerd! Wat vinden mijn leden hiervan? Van de staff weet ik het al
Ik realiseer me net dat Jasmines leven een leugen is. Ze heeft al die tijd zo hard haar best gedaan om die eerste gym te vinden. Aan de andere kant... zou ze zelf beweren dat ze haar tijd ver vooruit was, though. XD |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 24, 2014 5:46 pm | |
- Woei, grote verandering doorgevoerd! Wat vinden mijn leden hiervan? Van de staff weet ik het al
Het lijkt mij een hele handige verandering. Anders zijn de eerste gymleiders voortdurend bezig en hebben de andere niets te doen. En het is ook wel handig dat er duidelijk bij staat hoe sterk de pokémon zijn, zodat je wat beter weet wanneer je personage klaar is om een gym uit te dagen. |
|
| |
Ralph Edel
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 102 Poképoints : 39 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 24, 2014 5:56 pm | |
Ik vind het wel een goede verandering. Dat maakt het ergens ook wel gemakkelijker, omdat je als trainer dan vrij kan rondreizen ^^ (voor de gymleiders is het ook handig natuurlijk) |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 24, 2014 8:22 pm | |
| @ Olga; I feel you. 'k Had vandaag een examen en moest op tijd op school zijn, maar natuurlijk werkte het ov niet mee ;_; Wil ik een keer niet te laat komen en dan gebeurd het wel. Hmpf. Glad to hear you feel better though c:
Ik heb zojuist mijn eerste afwijzing binnen voor een stage. Ik wou dat de school er niet zoveel druk op legde want ik heb nu al sinds 12 uur hoofdpijn van de stress OTL |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 25, 2014 7:15 am | |
| Rolo, jouw naam in het blauw zien... voelt té raar aan, soz xD
--
Oké, ik heb gisteren moeten blokken voor SFR, maar ik ga nu mijn lijstje dus even in orde maken xD |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 25, 2014 11:57 am | |
| Het is even wennen Freedje. Gotta agree with that. Soms mis ik mijn machtige paarse kleur wel. Maar blauw. 10/10 argumenten.
Shiiiiit ik ben de Contest helemaal vergeten. Ik probeer deze week nog te posten met Chi! Beloofd! ;-; |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 25, 2014 11:59 am | |
| @Fem&Floor: Glad you like it! @Olga: Goed om te horen meissie (: @Rolo: Balen van die afwijzing En succes met de contest Laat het even weten als je het niet red |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 25, 2014 1:26 pm | |
| Ahah. Als ik net zoveel enthousiasme in m'n schoolwerk stop als in m'n schrijfwerk, dan was ik twee jaar geleden al geslaagd. Hmm, nog niet echt veel geluk gehad, maar dat komt wel |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 25, 2014 5:34 pm | |
| Sorry jongens. Ik heb morgen proefexamen, dus ik moet blokken vanavond en ik hoop dat ik dit weekend wat vrij kan krijgen en toch een postje kan plaatsen :3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 26, 2014 1:29 pm | |
| Pfff, veel huiswerk voor morgen D: En heb vanavond zwaardvecht examen Kijken of i naar de rekrutengroep kan |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 26, 2014 2:00 pm | |
| Zwaardvechtexamen... xD Wist niet eens dat dat bestond. Cool!
Ik had vandaag proefexamen en ik vond dat het vrij goed ging. Als jullie het niet erg vinden, begin ik pas ergens volgende week of de week erna met posten. Ik wil nu graag een beetje rusten van al dat leren xD
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|