Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende
AuteurBericht
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 2 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyzo nov 23, 2014 11:46 am

@Eve: Ah, ja okee. Naja, als je er echt zoveel problemen mee hebt kan je je altijd door de huisarts door laten sturen naar de dermatoloog Wink

Ik ben nu meer en meer bezig met het tekenen en erceren met fineliner. Ben verbazend blij met het resultaat. Het is iets wat ik altijd al wilde kunnen, maar nooit durfde Razz Look! KLIK
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyzo nov 23, 2014 1:01 pm

Ja, dat had ik dus ook heel erg! Onderhand iets minder, hoewel ik het nog steeds spannend vind om te doen xD

Ja, één van de Atjes (weet al niet meer of het Nita of Anwan is xD) heeft een nieuw karakter gemaakt. Ik heb de KK al deels gelezen en heb heel erg de neiging om die zus aan te maken xD
Ceder Winter
Ceder Winter

Profiel Vrouw Aantal berichten : 132
Poképoints : 64
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyzo nov 23, 2014 1:02 pm

@ Carla
Mooi! Zelf ben ik met fineliner echt heel slecht, arceerlijntjes worden altijd veel te dik bij mij xD
Arya Myani
Arya Myani

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyzo nov 23, 2014 1:33 pm

Amelia Rin schreef:
Hm, misschien moet ik het gewoon een keer proberen. Proberen kan geen kwaad, right? xD

@Floriske: Gebruik je verschillende diktes? Dan kan je namelijk een dunnere fineliner gebruiken om te arceren. Niet dat ik zo veel speel met de lijndikte in tekeningen...
Nee, ik heb maar één fineliner ^^"
Maar als ik er meer mee wil proberen, kan ik inderdaad misschien meerdere diktes gebruiken.
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 24
Pokémon:
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyzo nov 23, 2014 1:43 pm

Brendon Mayon schreef:
Ja, één van de Atjes (weet al niet meer of het Nita of Anwan is xD) heeft een nieuw karakter gemaakt. Ik heb de KK al deels gelezen en heb heel erg de neiging om die zus aan te maken xD

My thoughts exactly. XD (well, die tweede zin dan, want ik weet natuurlijk dat dat karakter van Anita is :E)
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyzo nov 23, 2014 2:20 pm

@Floriske: Dan moet je met druk gaan experimenteren. Als je hard drukt, krijg je een dikkere lijn (en splijt de top van de fineliner snel).

@Anja: Ik zie haar echt voor me als iemand die geobsedeerd is door paarse Pokémon xD Wegens haar Gastly Razz
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyzo nov 23, 2014 3:28 pm

Een knap nieuw karakter, wel te verstaan. God, als anime-boys echt bestonden.... wat zou het leven er dan mooi uitzien. Ik wil dan wel zo'n chagrijn zoals Seto Kaiba hebben als vriendje, omdat hij een te grote eikel is om afgepakt te worden door andere meisjes (a)
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyma nov 24, 2014 12:05 pm

Oh kijk. Pagina 69. Mijn favoriete getal. Joy. /nosarcasmintended

Kent iemand hier uitgeverijen rondom Utrecht/Gelderland? Ik wil namelijk stage vinden bij een uitgeverij en ik wil dat het liefst vanuit Dieren doen, maar ik vind er zo weinig ;_;
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyma nov 24, 2014 12:53 pm

@Freedje: Je bent raar xD

@Rolo: Het is zo raar om je naam in het blauw te zien 0.o En nee, sorry :/ Heb ik ook geen verstand van! Mijn tante werkt bij een uitgeverij in Groningen, maar daar heb je niet zoveel aan xD
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyma nov 24, 2014 1:11 pm

Ja, ik moet er ook even aan wennen... xD Hmm, Groningen had ook wel gekund, maar Sarah kan niemand te logeer hebben dus dat valt af. Misschien dat richting Zwolle wel te halen is want dat is maar een uurtje vanuit Dieren, maar geen idee of daar wel uitgeverijen zitten Razz
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyma nov 24, 2014 1:27 pm

O, vast wel! Wat voor soort uitgeverij zoek je trouwens? Mijn tante werkt bij de grootste uitgever van schoolboeken (Noordhoff, of zoiets). En wat voor soort stage wil je eigenlijk doen?

Btw, Google is your friend. Google gewoon op 'uitgeverij Zwolle'.
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyma nov 24, 2014 1:39 pm

Ik ben op zoek naar uitgeverijen waar ik voor kan illustreren. Dan kan ik mijn huidige opleiding combineren met wat ik echt graag doe; schrijven. (Noordhoff ken ik trouwens wel) Het probleem is alleen dat de meeste uitgeverijen die ik vind in Amsterdam/Alkmaar of iets in die richting zitten :c

Google helpt trouwens niet altijd. Ik moest op een speciale site zitten om uitgeverijen in Utrecht te vinden xd
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyma nov 24, 2014 2:33 pm

@Freedje: I totally agree on that <3 Afgezien van het Kaiba stuk dan =p Doe mij maar Gray ^^ Of Jellal <3
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyma nov 24, 2014 4:40 pm

Woei, grote verandering doorgevoerd! Wat vinden mijn leden hiervan? Van de staff weet ik het al Razz

@OlgaL Go kick some ass, dan voel je je vast beter (:
Jasmine Inoue
Jasmine Inoue

Aantal berichten : 33
Poképoints : 88
Reputatie : 50
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 13
Pokémon:
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyma nov 24, 2014 4:44 pm

Brendon Mayon schreef:
Woei, grote verandering doorgevoerd! Wat vinden mijn leden hiervan? Van de staff weet ik het al Razz

Ik realiseer me net dat Jasmines leven een leugen is. Ze heeft al die tijd zo hard haar best gedaan om die eerste gym te vinden. Aan de andere kant... zou ze zelf beweren dat ze haar tijd ver vooruit was, though. XD
Arya Myani
Arya Myani

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyma nov 24, 2014 5:46 pm

Brendon Mayon schreef:
Het lijkt mij een hele handige verandering. Anders zijn de eerste gymleiders voortdurend bezig en hebben de andere niets te doen. En het is ook wel handig dat er duidelijk bij staat hoe sterk de pokémon zijn, zodat je wat beter weet wanneer je personage klaar is om een gym uit te dagen.
Ralph Edel
Ralph Edel

Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyma nov 24, 2014 5:56 pm

Brendon Mayon schreef:
Ik vind het wel een goede verandering. Dat maakt het ergens ook wel gemakkelijker, omdat je als trainer dan vrij kan rondreizen ^^ (voor de gymleiders is het ook handig natuurlijk)
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptyma nov 24, 2014 8:22 pm

@ Olga; I feel you. 'k Had vandaag een examen en moest op tijd op school zijn, maar natuurlijk werkte het ov niet mee ;_; Wil ik een keer niet te laat komen en dan gebeurd het wel. Hmpf. Glad to hear you feel better though c:

Ik heb zojuist mijn eerste afwijzing binnen voor een stage. Ik wou dat de school er niet zoveel druk op legde want ik heb nu al sinds 12 uur hoofdpijn van de stress OTL
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptydi nov 25, 2014 7:15 am

Rolo, jouw naam in het blauw zien... voelt té raar aan, soz xD

--

Oké, ik heb gisteren moeten blokken voor SFR, maar ik ga nu mijn lijstje dus even in orde maken xD
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptydi nov 25, 2014 11:57 am

Het is even wennen Freedje. Gotta agree with that. Soms mis ik mijn machtige paarse kleur wel. Maar blauw. 10/10 argumenten.

Shiiiiit ik ben de Contest helemaal vergeten. Ik probeer deze week nog te posten met Chi! Beloofd! ;-;
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptydi nov 25, 2014 11:59 am

@Fem&Floor: Glad you like it!

@Olga: Goed om te horen meissie (:

@Rolo: Balen van die afwijzing Pika En succes met de contest hug Laat het even weten als je het niet red Wink
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptydi nov 25, 2014 1:26 pm

Ahah. Als ik net zoveel enthousiasme in m'n schoolwerk stop als in m'n schrijfwerk, dan was ik twee jaar geleden al geslaagd.

Hmm, nog niet echt veel geluk gehad, maar dat komt wel Very Happy
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptydi nov 25, 2014 5:34 pm

Sorry jongens. Ik heb morgen proefexamen, dus ik moet blokken vanavond en ik hoop dat ik dit weekend wat vrij kan krijgen en toch een postje kan plaatsen :3
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptywo nov 26, 2014 1:29 pm

Pfff, veel huiswerk voor morgen D: En heb vanavond zwaardvecht examen Mudkip la Kijken of i naar de rekrutengroep kan Smile
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Pokégear
PokéGear
Pokémon:
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Emptywo nov 26, 2014 2:00 pm

Zwaardvechtexamen... xD Wist niet eens dat dat bestond. Cool!

Ik had vandaag proefexamen en ik vond dat het vrij goed ging. Als jullie het niet erg vinden, begin ik pas ergens volgende week of de week erna met posten. Ik wil nu graag een beetje rusten van al dat leren xD

Gesponsorde inhoud

Profiel
Pokégear
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 2 Empty

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 16Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-